Περι screenshots ο λογος..

Οντως το κατω μισο της οθονης σου που εχω δει ειναι καπως χειροτερο και δεν φαινεται τιποτα στη φωτο....

Κι όμως Χρήστο, το πρόβλημα είναι εκεί και μάλιστα πολύ εμφανές. Σχεδόν 3/4 του pixel. Δές το menu του προβολέα.
Αυτό το πρόβλημα που βλέπω με το μάτι όμως δεν είναι τόσο εμφανές στο jpeg και πολλά από αυτά που φαίνεται στο jpeg δεν τα βλέπεις - τουλάχιστον εμφανώς - με το μάτι.

1.jpg



Τώρα για τον έλικα... Φαίνεται σαν blooming του φωτεινού στο σκοτεινό. Δεν μπορώ να απαντήσω στον Ηλία αν φαίνεται στην πραγματικότητα γιατί δεν το έχω προσέξει, αν ήμουν στο σπίτι με ανοιχτό τον προβολέα θα μπορούσα να το κοιτάξω.
Τώρα που οφείλεται αυτό; Δεν ξέρω, θα μπορούσε να οφείλεται σε πολλά πράγματα ακόμα και στο πανί.
Το ίδιο πρόβλημα αλλά πολύ πιό έντονο είχα αντιμετωπίσει με τον Marantz S2 και μιά Dalite model C. Όπου υπήρχε λευκό δίπλα σε μαύρο το λευκό "χυνόταν" άτσαλα μέσα στο μαύρο δημιουργώντας έντονο πρόβλημα.
Στην αρχή δεν σκέφτηκα την οθόνη, έψαχνα να βρώ το πρόβλημα στον προβολέα αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Υπ' όψιν οτι μιλάμε για μονότσιπο DLP και μάλιστα με κορυφαίο φακό και μηδενική ανομοιομορφία.
Κάποια στιγμή, εκεί που τα είχα πάρει στο κράνος με αυτή τη κατάσταση, πήρα ένα λευκό χαρτί Α4 από τον printer και το έβαλα στην οθόνη. Και εκεί έμεινα κάγκελο.
Ότι προβαλόταν πάνω στην οθόνη ήταν για κλάματα κι ότι προβαλόταν πάνω στο χαρτί ήταν τζάμι. Ακριβώς, σε ένα απλό Α4 χαρτί.
Εννοείται βεβαίως οτι η οθόνη άλλαξε σε χρόνο dt.
 
Λευτερη , επι της ουσιας πια ειναι η αποψη σου τελικα? Φαινονται καποια πραγματα απο τα σκρινσοτ η οχι ?
Αν θυμαμαι καλα σε καποιο προηγουμενο μηνυμα σου ησουν καθετος.(?)

Η άποψή μου είναι ότι κάποια χαρακτηριστικά ενός μηχανήματος ή η διαφορά δύο μηχανημάτων μεταξύ τους ίσως μπορούν να αποδοθούν με screenshots που είναι τραβηγμένα με συγκεκριμένες για τον κάθε σκοπό συνθήκες.

Στο παράδειγμα της σύγκλισης, δείτε την παρακάτω εικόνα από το cine4home:
Bild70.jpg


Σε αυτήν, ο reviewer διαπιστώνει ότι το μπλε ξεφεύγει 3/4 του pixel προς τα πάνω (αφήνοντας αντίστοιχη κίτρινη σκιά κάτω). Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ το βλέπω με δυσκολία, παρ' όλο που το screenshot είναι πολύ κοντινό. Εγώ θα τραβούσα από πιο κοντά, τουλάχιστον ώστε να φαίνεται το screendoor.

Για άλλα χαρακτηριστικά, π.χ. contrast, τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, γιατί μπαίνει στη μέση η φωτομέτρηση, και ενδέχεται η φωτογραφική μηχανή να μην μπορεί να αποδώσει αντιπροσωπευτική εικόνα. Για αυτό λέω ότι χρειάζεται δοκιμές: Βλέπουμε, τραβάμε, και μετά βλέπουμε ποια φωτογραφία απεικονίζει καλύτερα αυτό που βλέπουμε και σταντάρουμε τις ρυθμίσεις.
 
Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Βρε παιδια, τι λετε???? :confused:

Να ρωτησω... Καμια ταινια απολαμβανετε ή ψαχνετε μωβ, κιτρινα, ματζεντες, πορτοκαλια,...??? :D:D

Panos εισαι ο Θεος μου !!!!!:firstprize:



ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ.
 
Moυ θυμισες το αλλο review του cine4home Λευτερη, αυτο για τον 60αρη....

Pic14.jpg



Pic15.jpg



Οπως βλεπεις, σε αυτο φαινεται ευκολα η δουλεια του panel shift allignment, και μαλιστα ευκολοτερα στα γραμματα παρα στο πατερν !
 
Να κανω μια παρενθεση... Επειδη τυχαινει αυτη τη στιγμη να διαβαζω ενα review για τον Panasonic PT-AX200, σε αυτη τη σελίδα, δειτε τι αναφερει ο συγγραφεας-reviewer:

Quicktip: Before we start looking at photos, first, my usual warning: The photos of screen scenes are here to support the commentary, not the other way around. There is so much lost and altered info trying to get from what is projected on the screen by a projector, to your computer monitor, that everything needs to be taken with a "pound" of salt (or at least more than a few grains of salt).

Neither of my digital cameras, nor your computer monitor can begin to match the dynamic range the projector offers. The camera and displays lose a lot of info (shadow detail, create non-representative black levels, and crush whites and blacks) and also are not perfect in terms of color accuracy. Still they can be helpful when taken with the comments. Certainly, they make the review prettier, if nothing else. In the case of this Panasonic review, as with the older PT-AX100U, for some reason, I encounter difficulties with the color balance captured on my camera. Again, there is a visible shift to red. I'm not sure why, but I did something I normally shun, which is to make a minor adjustment to the images to better reflect what the projector actually projects. Enjoy!

Also, I should note, that on some displays, these images all appear too contrasty. If that's the case, adjust your monitor, or graphics card controls. On the screen, these images definitely do not look too contrasty.

Δεν τα μαυριζω ολα γιατι θα επρεπε να μαυρισω και να υπογραμμισω ολοκληρο το κειμενο!!! :grinning-smiley-043

ΥΓ.: Ναθαναήλ, αφού τους ξέρουμε βρε πια :antlers: Απλα δεν πιστευω κανενα review σχετικα με εντυπωσεις που εχουν πανω σε καποια ταινια. Γιατι πολυ απλα δεν την βλεπουν! :BDGBGDB55::flipout::flipout:
 
Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Βρε παιδια, τι λετε???? :confused:

Να ρωτησω... Καμια ταινια απολαμβανετε ή ψαχνετε μωβ, κιτρινα, ματζεντες, πορτοκαλια,...??? :D:D

Φυσικά..
Περίπου 5 την εβδομάδα...

1500 ώρες σε λιγότερο από χρόνο έχω γράψει..
βλέποντας ταινίες και τηλεόραση..:FSGSFGS4:

Αυτό όμως είναι άλλο θέμα. Τώρα συζητάμε για το "από που προκύπτει αυτό το ματζέντα, που να με πάρει και να με σηκώσει!;!;"
 
Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Κι όμως Χρήστο, το πρόβλημα είναι εκεί και μάλιστα πολύ εμφανές. Σχεδόν 3/4 του pixel. Δές το menu του προβολέα.
Αυτό το πρόβλημα που βλέπω με το μάτι όμως δεν είναι τόσο εμφανές στο jpeg και πολλά από αυτά που φαίνεται στο jpeg δεν τα βλέπεις - τουλάχιστον εμφανώς - με το μάτι.

Τώρα για τον έλικα... Φαίνεται σαν blooming του φωτεινού στο σκοτεινό. Δεν μπορώ να απαντήσω στον Ηλία αν φαίνεται στην πραγματικότητα γιατί δεν το έχω προσέξει, αν ήμουν στο σπίτι με ανοιχτό τον προβολέα θα μπορούσα να το κοιτάξω.

Θα το κοιτάξεις αν δε σου κάνει κόπο;

Τώρα που οφείλεται αυτό; Δεν ξέρω, θα μπορούσε να οφείλεται σε πολλά πράγματα ακόμα και στο πανί.
Το ίδιο πρόβλημα αλλά πολύ πιό έντονο είχα αντιμετωπίσει με τον Marantz S2 και μιά Dalite model C. Όπου υπήρχε λευκό δίπλα σε μαύρο το λευκό "χυνόταν" άτσαλα μέσα στο μαύρο δημιουργώντας έντονο πρόβλημα.
Στην αρχή δεν σκέφτηκα την οθόνη, έψαχνα να βρώ το πρόβλημα στον προβολέα αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Υπ' όψιν οτι μιλάμε για μονότσιπο DLP και μάλιστα με κορυφαίο φακό και μηδενική ανομοιομορφία.
Κάποια στιγμή, εκεί που τα είχα πάρει στο κράνος με αυτή τη κατάσταση, πήρα ένα λευκό χαρτί Α4 από τον printer και το έβαλα στην οθόνη. Και εκεί έμεινα κάγκελο.
Ότι προβαλόταν πάνω στην οθόνη ήταν για κλάματα κι ότι προβαλόταν πάνω στο χαρτί ήταν τζάμι. Ακριβώς, σε ένα απλό Α4 χαρτί.
Εννοείται βεβαίως οτι η οθόνη άλλαξε σε χρόνο dt.

:flipout:Ζητείται ειδικό διάφανο -μη αντανακλαστικό- ζελοτέιπ δια συρραφή σελιδών Α4 με σκοπό τη δημιουργία 106" πανιού...:flipout:

Το ότι το πρόβλημα της σύγκλισης μπορεί ν' απεικονιστεί από κοντά δε χωράει θέμα συζήτησης. Το ερώτημα είναι αν μπορεί ν' απεικονιστεί και να διαγνωστεί από τόσο μακριά. Και επίσης θα ήθελα πολύ να καταλάβω γιατί δεν φαίνεται και στον άλλον προβολέα. Αν ήταν μπλούμινγκ δε θα γινόταν -έστω και σε μικρότερη κλίμακα- και δίπλα;
 
Βρε παιδια, τι λετε???? :confused:

Να ρωτησω... Καμια ταινια απολαμβανετε ή ψαχνετε μωβ, κιτρινα, ματζεντες, πορτοκαλια,...??? :D:D

Aυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που συσχετίζουν τη θέαση ταινιών με τον προβολέα....
icon10.gif
icon10.gif
 
Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Aυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που συσχετίζουν τη θέαση ταινιών με τον προβολέα....
icon10.gif
icon10.gif

Αχαχαχαχα!!! Έτσι ο Ράμπο... :flipout::flipout::flipout:
 
Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Aυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που συσχετίζουν τη θέαση ταινιών με τον προβολέα....
icon10.gif
icon10.gif

Και να θέλεις να δεις μια ταινία... πως να τη δεις χωρίς.... υπότιτλους..... :flipout::flipout::flipout::flipout::flipout: ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε....:2thumb22sup:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Το ότι το πρόβλημα της σύγκλισης μπορεί ν' απεικονιστεί από κοντά δε χωράει θέμα συζήτησης. Το ερώτημα είναι αν μπορεί ν' απεικονιστεί και να διαγνωστεί από τόσο μακριά. Και επίσης θα ήθελα πολύ να καταλάβω γιατί δεν φαίνεται και στον άλλον προβολέα. Αν ήταν μπλούμινγκ δε θα γινόταν -έστω και σε μικρότερη κλίμακα- και δίπλα;

Γιάννη ο δίπλα είναι μονότσιπος... άρα θέμα σύγκλισης δεν τίθεται...
Θα μπορούσε να έχει παρόμοιο πρόβλημα λόγω χρωματικής εκτροπής του φακού αλλά όχι σε αυτό το σημείο που είναι το κέντρο της οθόνης αλλά στα άκρα.
Τώρα για το blooming... Θα σου πώ ένα παράδειγμα με παρόμοια αρχή λειτουργίας...
Υπέθεσε οτι είσαι μέσα σε ένα εντελώς σκοτεινό δωμάτιο... Κάποια στιγμή ανοίγει ελάχιστα η πόρτα του διπλανού δωματίου το οποίο είναι φωτισμένο. Η χαραμάδα ας υποθέσουμε οτι είναι 3 χιλιοστά σταθερά.
Στο διπλανό δωμάτιο έχουμε ένα dimer και ξεκινώντας με πολύ χαμηλό φωτισμό σιγά-σιγά τον δυναμώνουμε μέχρι να πάρουμε σχεδόν εκτυφλωτικό φώς.
Μπορείς να φανταστείς πόσο πάχος θα έχει η φωτεινή χαραμάδα των 3 χιλιοστών στα μάτια σου όσο ανεβαίνει η ένταση του φωτός;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Και να θέλεις να δεις μια ταινία... πως να τη δεις χωρίς.... υπότιτλους..... :flipout::flipout::flipout::flipout::flipout: ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε....:2thumb22sup:


Καλά καλά.... Σε λίγο θα μου ζητάτε υπότιτλους και δεν θα σας δίνω... :flipout:
 
Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Η άποψή μου είναι ότι κάποια χαρακτηριστικά ενός μηχανήματος ή η διαφορά δύο μηχανημάτων μεταξύ τους ίσως μπορούν να αποδοθούν με screenshots που είναι τραβηγμένα με συγκεκριμένες για τον κάθε σκοπό συνθήκες.

Άρα?

Πολλές φορές έχουμε διαβασει ότι "ο προβολέας έχει το Χ πρόβλημα που όμως δεν γίνεται ορατό κατά τη θέαση, ή από την απόσταση θέασης, ή είναι ορατό μόνο στα Ψ πλάνα, στα Χ IRE κοκ...."

Αποκλείεται λοιπόν το screenshot σε κάποιες συνθήκες, να αποτυπώσει κάποιο πρόβλημα μη ορατό/αντιληπτό με το μάτι τη δεδομένη στιγμή?

Κι εδώ έρχεται και η γνώμη του reviewer να επιβεβαιώσει η μή την ύπαρξη του προβλήματος... το ένα αλληλοσυμπληρώνει το αλλο και έχουμε πιο ολοκληρωμένη πληροφόρηση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Αποκλείεται λοιπόν το screenshot σε κάποιες συνθήκες, να αποτυπώσει κάποιο πρόβλημα μη ορατό/αντιληπτό με το μάτι τη δεδομένη στιγμή?

Αν είναι σωστά τραβηγμένη η φωτογραφία και δεν έχει φάει τη συμπίεση της αρκούδας όχι, δεν αποκλείεται, το αντίθετο μάλιστα.

Το θέμα είναι τι βλέπεις και τι δε βλέπεις. Ποιό είναι το πραγματικό πρόβλημα και που είναι η υπερβολή.
Κάνε ένα τεστ. Πάρε ένα πολύ κοντινό screenshot από μιά κορυφαία CRT τηλεόραση. Αν βαριέσαι να το κάνεις αυτό απλά πλησίασε πολύ κοντά και δές τί βλέπεις; Τί γίνεται με τα χρώματα, πόσα βλέπεις;
Υπάρχει κανείς που αμφιβάλει για την ποιότητα της εικόνας μιας CRT τηλεόρασης;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Preview Special: JVC DLA-HD100

Χρηστο, δεν εχω κανενα προβλημα προσωπικα με τα screenshots, ισα-ισα που τα βρίσκω διασκεδαστικά και ωραιο "εργαλειο" για κουβεντούλα..
Απλα φοβάμαι μηπως παρά τα 500 προειδοποιητικα μυνήματα που εχουμε βαλει, τελικα δημιουργούμε συγχιση σε αυτους που παρακολουθουν το φορουμ και προσπαθουν να βγαλουν συμπερασμα για την αποδοση ενος προβολεα απο screenshots, κατι που μπορει να επηρεασει την μελλοντική αγορά τους!
Εδω βλεπεις πως,εμπειρα υποτιθεται μελη οπως ο Κεφάλας, δινουν το "κακο παραδειγμα" και κριτικάρουν προβολείς που δεν εχουν δει βασει screenshots και μονο...Τι να υποθεσουν λιγοτερο εμπειρα μελη και ποσο θεωρεις οτι θα επηρεαστούν διαβαζοντας τετοια σχολια;

Με εχεις ακουσει η διαβασει ποτε Τακη να λεω κρινετε απο τα screenshot..?
Και που ξερεις τι εχω δει εγω.....!!!!!!
Eγω απλα λεω οτι οι φωτο μπορει να σου δειξουν καποια πραγματα....
Καλα μονο ο Χρηστος μπορει να παισει το νοημα.....!!!!!

Οσο για το υποτιθεται εμπειρα μελη που αναφερεις,το παιρνω σαν ειρωνια....
Ειμαι και ποιο πολλα χρονια στην βιντεοπροβολη απο οτι εσυ + του το οτι ασχολουμαι επαγγελματικα 20 χρονια με ενα αντικειμενο το οποιο με βοηθαει να βλεπω ποιο πολλα πραγματα με την πρωτη ματια ......
Μην ξεχνας προβληματα συγκλισης-ανομοιομορφιας κ.λ.π. εγω τα ξεκινησα εδω μεσα πριν 6-7 χρονια......που ακομα δεν ηξερες τι ειναι μαυρο και λευκο(και με κορουδευατε)+ καποια πραγματα που σου εχω πει σε παρακολουθηση ταινιας σε συγκριτικα οπου δεν τα εβλεπες και βαλαμε πατερνς για να τα διαπιστωσεις....!!!!!!
Οποτε τα υποτιθεται αλλου........αυτο το στυλακι γραψιματος αλλου Τακη...
Δεν το παιζω...δεν ειναι του στυλ μου....
Παντα οτι λεω το τεκμηριωνω σε live θεαση.....
Απλα τα λεω χυμα και δεν αρεσει σε μερικους.....καλη ωρα...


Εσύ Κωστή, κάνεις κάτι διαφορετικό;...νομίζω ότι φάσκεις και αντιφάσκεις....sory αλά εδω σε βρίσκω φάουλ!!!
Ρε johnnie θα με τρελανεις....!!!!!
Για τελευταια φορα.......
Τα screenchot δειχνουν καποια πραγματα.....(προσωπικη εκτιμηση)
Τα προβληματα συνηθες ειναι ποιο εντονα απο οτι live.
Δεν αγοραζουμε προβολεα κρινοντας απο τα screenshot.


παμε παρακατω.....
Συγκλιση.....
Η συγκλιση των τριων χρωματων εχει να κανει οχι μονο με τον καθετο και οριζοντιο αξονα.....(οπως πολυ σωστα ειπε ο Χρηστος καπου...μπραβο αγορι μου;))
Εχει να κανει με καμπυλη...διαγωνιο κ.λ.π.
Που σημαινει οτι μπορει να εχουμε καλη συγκλιση στα απλα πατερνς ωστε να δουμε μια οβερολ κατασταση του προβολεα,αλλα σε σχηματα περαν του οριζοντιου και καθετου αξονα να χανουμε απο λιγο εως πολυ αναλογα το σχημα και τον τονο του χρωματος....
Δεν λεω οτι δεν παιρνεις ενα καλο αποτελεσμα του προβολεα.....αλλα δεν ειναι η κορυφαια αναφορα ωστε να δεις επακριβως εαν εχεις προβλημα....
Ειναι σαν το ansi contrast....προβαλουν μια σκακερα και βγαζουν το ansi....
Αυτο ειναι μια μεση τιμη και σου δινει ενα καλο αποτελεσμα.....δεν ειναι ομως η τοπ μετρηση.....Κανονικα θα επρεπε να βγαινει με ολα τα ire η τιμη ωστε να εχεις πληρη γνωση του αποτελεσματος.....
Δυστυχως ομως για διαφορους λογους(μην αναφερω τωρα και γινουμε μπαχαλο)δεν γινετε αυτο.....
Η ταινια ολη(η εικονα δηλαδη) ειναι μεσα εκει και οχι στο on/off του προβολεα..Οχι βεβαια οτι δεν παιζει ρολο....!!!!!
Ειναι 65/35 ansi/on.off

Σχετικα με τις φωτο....
Το εγραψα και σε καποιο αλλο θεμα....
Οταν εχεις μια καλη φωτογραφικη μηχανη βγαζωντας δυο φωτο σε δυο διαφορετικους προβολεις στον ιδιο χωρο με τις ιδιες ρυθμισεις στην φωτ.μηχ.
το αποτελεσμα θα δειξει καποια προβληματα......

Σχετικα με τις φωτο που εβαλε ο Χρηστος(τις πρωτες) δειχνει σαφως προβλημα συγκλισης η υπερχειλισης χρωματων.....
Να ξεκαθαρισουμε κατι....
Ειτε προκειται για συγκλιση ειτε για προβλημα φακου ειναι το ιδιο και το αυτο.
Δηλαδη σαν αποτελεσμα ειναι το ιδιο(πολυ κοντα)
Ως γνωστον και φενετε καθαρα οι dlp δεν εχουν τετοια προβληματα(συνηθες)
Οταν λοιπον εχουμε 2 φωτο οι οποιες ειναι τραβηγμενες την ιδια στιγμη κατω απο τις ιδιες συνθηκες και εχουμε αυτην την διαφορα,καπου υπαρχει προβλημα.Το προβλημα συνηθες ειναι σε μικροτερο βαθμο αλλα δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει......

Οταν προτοειδα εναν dila με τα πατερνς ναι μεν ειχε καποια προβληματα συγκλισης αλλα βλεπωταν(οχι για μενα)......
Σε ταινια που βαλαμε μετα ηταν χειροτερος απο οτι στα πατερν.....!!!!!!!!!
Και εναν 50αρι sony που ειχα δει προσφατα ηταν για σφαλιαρες τελειως....

και κατι ακομα....μην τρελενεστε....!!!!!

Συζητηση κανουμε και υπαρχουν διαφορετικες αποψεις (καλος)
Στις φωτο βλεπεις αν ο προβολεας εχει καποιες ροπες σε καποια προβληματα που δεν σημαινει οτι το μεγεθος τους ειναι τοσο εντονο.....
Οπως επισης εναν προβολεα δεν μπορεις να τον κρινεις βλεπωντας μια σκηνη.
Πρεπει να δεις πολλες σκηνες για να μπορεις να τον κρινεις οβερολ.....
Η φυσικες εικονες ειναι αυτες που δειχνουν κατα ποσο ενας προβολεας μπορει να παιξει η οχι ......

Καλη σας μερα......-bye-
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Αποκλείεται λοιπόν το screenshot σε κάποιες συνθήκες, να αποτυπώσει κάποιο πρόβλημα μη ορατό/αντιληπτό με το μάτι τη δεδομένη στιγμή?

Αν το screenshot αποτυπώνει κάποιο πρόβλημα που δεν βλέπει το μάτι, υπάρχουν δύο τινά: είτε μεγαλοποιείται κάποιο υπαρκτό πρόβλημα, είτε εφευρίσκεται κάποιο στη διαδικασία φωτογράφισης-επεξεργασίας-συμπίεσης.

Είναι πολύ δύσκολο να αποδείξουμε αν οφείλεται στο ένα ή στο άλλο, αλλά κατά τη γνώμη μου, δεν έχει σημασία. Το screenshot είναι και στις δύο περιπτώσεις λάθος. Διότι θα έπρεπε να απεικονίζει το πρόβλημα στο βαθμό που είναι ορατό. Από τη στιγμή που τονίζει ένα ανεπαίσθητο πρόβλημα είναι ίσως χρήσιμο για εγκυκλοπαιδικούς λόγους, αλλά άχρηστο ως κριτήριο αξιολόγησης.

Εν πάσει περιπτώσει, η ουσία της άποψής μου είναι ότι κάθε screenshot πρέπει να έχει και ταμπέλα: Π.χ. "Στο screenshot No. 1 μπορείτε να δείτε τη διαφορά κορεσμού των χρωμάτων" ή "Στο Screenshot Νο. 4 μπορείτε να δείτε τη διαφορά του μαύρου".
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Preview Special: JVC DLA-HD100

Μην ξεχνας προβληματα συγκλισης-ανομοιομορφιας κ.λ.π. εγω τα ξεκινησα εδω μεσα πριν 6-7 χρονια......που ακομα δεν ηξερες τι ειναι μαυρο και λευκο(και με κορουδευατε

Κωστα δεν σε κοροιδευαμε τοτε ,σε πειραζαμε, αλλο το ενα αλλο το αλλο.....οκ?
πριν 7χρονια που τα ελεγες αυτα Κωστα η εικονα δεν βλεποτανε και εσυ ειχες κολλησει στη συγκλιση γι'αυτο σε πειραζαμε....πχ.οι CRtπου εβριζες τα ιδια δειχνανε και τοτε που δειχνουν σημερα,πιστευεις οτι οι ψηφιακοι του τοτε ειχαν καμμια σχεση?αλλα νασαι ειλικρινης......-bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περι screenshots ο λογος..

Γιάννη ο δίπλα είναι μονότσιπος... άρα θέμα σύγκλισης δεν τίθεται...
Θα μπορούσε να έχει παρόμοιο πρόβλημα λόγω χρωματικής εκτροπής του φακού αλλά όχι σε αυτό το σημείο που είναι το κέντρο της οθόνης αλλά στα άκρα.
Τώρα για το blooming... Θα σου πώ ένα παράδειγμα με παρόμοια αρχή λειτουργίας...
Υπέθεσε οτι είσαι μέσα σε ένα εντελώς σκοτεινό δωμάτιο... Κάποια στιγμή ανοίγει ελάχιστα η πόρτα του διπλανού δωματίου το οποίο είναι φωτισμένο. Η χαραμάδα ας υποθέσουμε οτι είναι 3 χιλιοστά σταθερά.
Στο διπλανό δωμάτιο έχουμε ένα dimer και ξεκινώντας με πολύ χαμηλό φωτισμό σιγά-σιγά τον δυναμώνουμε μέχρι να πάρουμε σχεδόν εκτυφλωτικό φώς.
Μπορείς να φανταστείς πόσο πάχος θα έχει η φωτεινή χαραμάδα των 3 χιλιοστών στα μάτια σου όσο ανεβαίνει η ένταση του φωτός;

Ρε Μπαμπινο δεν αφηνεις την καινουρια τρελα(φωτο)και να παμε για κανενα τσιπουρο.....:ernaehrung004:

Δεν υπαρχει περιπτωση αγορι μου να βγαλεις ακρη με αυτα...
Τσαμπα καιει λαμπα....:flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Preview Special: JVC DLA-HD100

Με εχεις ακουσει η διαβασει ποτε Τακη να λεω κρινετε απο τα screenshot..?
Και που ξερεις τι εχω δει εγω.....!!!!!!
Eγω απλα λεω οτι οι φωτο μπορει να σου δειξουν καποια πραγματα....
Καλα μονο ο Χρηστος μπορει να παισει το νοημα.....!!!!!

Οσο για το υποτιθεται εμπειρα μελη που αναφερεις,το παιρνω σαν ειρωνια....
Ειμαι και ποιο πολλα χρονια στην βιντεοπροβολη απο οτι εσυ + του το οτι ασχολουμαι επαγγελματικα 20 χρονια με ενα αντικειμενο το οποιο με βοηθαει να βλεπω ποιο πολλα πραγματα με την πρωτη ματια ......
Μην ξεχνας προβληματα συγκλισης-ανομοιομορφιας κ.λ.π. εγω τα ξεκινησα εδω μεσα πριν 6-7 χρονια......που ακομα δεν ηξερες τι ειναι μαυρο και λευκο(και με κορουδευατε)+ καποια πραγματα που σου εχω πει σε παρακολουθηση ταινιας σε συγκριτικα οπου δεν τα εβλεπες και βαλαμε πατερνς για να τα διαπιστωσεις....!!!!!!
Οποτε τα υποτιθεται αλλου........
Δεν το παιζω...δεν ειναι του στυλ μου....
Παντα οτι λεω το τεκμηριωνω σε live θεαση.....
Απλα τα λεω χυμα και δεν αρεσει σε μερικους.....καλη ωρα...

Βρε Κωστα, πλακα μας κανεις; Θες να πεις οτι δεν κριτικαρεις προβολεις που δεν εχεις δει βασει των screenshots που εχουμε ανεβασει σε αυτη την κατηγορια;

Να σου φρεσκαρω λιγο την μνημη;

-Για τον Marantz Vp15-S2 πριν τον δεις:

Μπραβο παιδες για το τεστακι...

Λιγα σχολια απο τις απλες φοτο για να δειτε βασικα πραγματα...
Για ευκρινεια δεν μπορουμε να μιλαμε μιας και παει περιπατο λογο κακης διαχειρισης φωτεινοτητας του jvc σε σχεση βεβαια με τον marantz που δειχνει αρκετα καλη...
Του jvc δεν την χαρακτηριζω για γνωστους λογους....!!!
Οπως βλεπετε στις δυο αυτες φοτο εχουμε μια πολυ καλη ισοροποια ομοιομορφιας φωτεινοτητας (marantaz)...
....και μια οχι καλη ομοιομορφια φωτεινοτητας(jvc)

Οπως καταλαβαινετε δεν υπαρχει περιπτωση να δειξει ενας marantz αυτο που αρεσει στους πιο πολλους...:BDGBGDB55:

Εχει καμια σχεση ευκρινειας ο ενας με τον αλλον....!!!!!:drummer:
Βγαζω εκτος την ομοιομορφια.....!!!!!δηλαδη ξεχαστε το προβλημα ομοιομορφιας φωτεινοτητας.
Δηλαδη υπαρχει και αλλο προβλημα...!!!βλεπεις τρεις εικονες στον ενα προβολεα..!!!!
Κανω την μεθοδο αφαιρεσεις....:rifle:

Αρα εχουμε + 2 marantz

Μηπως ειναι καλυτερα να μην βαζουμε screenshots .!!!

Καλα...!!!!
εδω χανει η μανα το παιδι και το παιδι την μανα....
Και μετα μου μιλατε για ευκρινεια η οποια ειναι στα ιδια επιπεδα....!!!!!!

Τι λες Μπαμπινο....?

Να πω και το +3...?
Εχει μεχρι το +6-7 απο αυτα που βλεπω απο τις φοτο...!!!!!!

-Για τον Sony VW-200 που δεν εχεις δει:

Σιγουρα δεν παιζει με την σωστη ιριδα στις φοτο για να δειξει αυτο που πρεπει.
Εχει σαφως καλυτερη συγκλιση απο τον dila....
...και χρωματικα δειχνει ισοροποιμενος και αν ρυθμιστη θα γινει πολυ καλος..
Απο ευκρινεια ειναι καλυτερος ο sony....


-Για τον JVC HD100 που δεν εχει δει κανεις μας:
Ωραιος ο Δημητρης....
Δεν πιστευει στις φωτο αλλα για την κουβεντα λεει την αποψη του....!!!!!

Σαφως και ειναι καλυτερος ο 100αρης Δημητριε....;)
Διαφορα υπαρχει αρκετη....
Θα ειναι λιγοτερο φωτεινος ψηλα και καλυτερος στα μαυρα....
Βεβαια απο οτι ειδα θελει αρκετη δουλεια ο 100αρης σε καποια πραγματα....!!!


Σε παρακαλω, μην υποτιμας την νοημοσύνη μας...
Κανεις δεν σου απαγορευσε να λες την γνωμη σου αλλα μην προσπαθεις να μας βγαλεις και τρελους!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Preview Special: JVC DLA-HD100

Κωστα δεν σε κοροιδευαμε τοτε ,σε πειραζαμε, αλλο το ενα αλλο το αλλο.....οκ?
πριν 7χρονια που τα ελεγες αυτα Κωστα η εικονα δεν βλεποτανε και εσυ ειχες κολλησει στη συγκλιση γι'αυτο σε πειραζαμε....πχ.οι CRtπου εβριζες τα ιδια δειχνανε και τοτε που δειχνουν σημερα,πιστευεις οτι οι ψηφιακοι του τοτε ειχαν καμμια σχεση?αλλα νασαι ειλικρινης......-bye-

Ναταν μονο η συγκλιση ρε Δημητρη....
Εδειχνα το ποιο εμφανες που θα μπορουσατε να δειτε....
Που να ελεγα για διαφορα αλλα εκεινη την εποχη....:flipout:
Και βεβαια οι ψηφιακοι εχουν κανει αλμα σημερα...
Τωρα δεν επρεπε να μιλαμε για προβληματα τρανταχτα στην εικονα.
Εχω πεση εξω πολυ στον χρονο βελτιωσης της εικονας στους βιντεοπροβολεις.