Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

......
Θα χαιρόμουν να έρθεις, και όποιος άλλος φίλος θέλει, στο control room του Athens Mastering. Θα είναι χρήσιμη η εμπειρία. Χώρια που θα γνωριστούμε κιόλας.
Θ.Ζ.
Πολύ δελεαστική αυτή η πρόταση.., θα ήθελα πολύ να βρεθώ εκεί.
Αν γίνει κάποτε η επίσκεψη αυτή, υπολόγισε και εμένα αν θέλεις. :smileJap:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

Πολύ δελεαστική αυτή η πρόταση.., θα ήθελα πολύ να βρεθώ εκεί.
Αν γίνει κάποτε η επίσκεψη αυτή, υπολόγισε και εμένα αν θέλεις. :smileJap:

Οργανωθείτε από Σεπτέμβρη και πέστε μου.
 
Κι εγώ θα ήθελα να βρεθώ, αλλά πού να πρωτοπάω. Άσε δηλαδή που για να μετακινηθείς στην Αθήνα πρέπει να έχεις GPS...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

Οργανωθείτε από Σεπτέμβρη και πέστε μου.
Αυτό είναι το πιο εύκολο.
Ευχαριστούμε :five:
 
Απάντηση: Re: Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

....
......
ΕΜΕΙΣ τι πρεπει να εχουμε για ν´ακουσουμε το δισκο, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ??????????

Ένα ζευγάρι ακουστικά !
 
Re: Απάντηση: Re: Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

Ένα ζευγάρι ακουστικά !


Αυτά και άν χρωματίζουν!!!

Μάλλον δεν θα αρέσει σε πολλούς ο ήχος όπως ακριβώς είναι γραμμένος... Όπως και δεν έχει κανένα ενδιαφέρον να ακούσεις μουσική από studio montiros. Ακου από τα NS10 πx και και θα θες να κόψεις τα αυτιά σου να τα φας.
 
exw akousei original NS1000 kai apla dev paizouv mousikn, evas filos exei tropopoinmeva NS1000, diploi magvntes, trypes sta spider, pnveia aeros, pykvwtes MKP klp. Akougovtai poio mousika apo ta original, alla dev 8a n8ela va ta eixa spiti mou kai va akouga ka8e mera apo auta. O idios agorase twra ta NS2000 alla dystyxws 8elouv allagma ta foam priv grapsw kati ypeu8yva gia auta.
 
Πάντως Σπύρο θεωρούνται κλασικά έχουν και το μύθο τους.
Σε συλλέκτη που τα πούλαγε και μένα μου φάνηκαν στεγνά και σκληρά.
Θεώρησα ότι φταίει η μακρόχρονη αποθήκευση τους.
Συμφωνώ ότι δεν ζεις εύκολα με αυτά και να ακούς σε καθημερινή βάση.
 
Sigoura DM dev exouv givei etsi apo tnv yamaha apo tyxn, evas filos nxolnptns stnv Radiofwvia edw, elege telika oti dev mporouse va kavei tnv douleia tou kalytera xwris auta!
Eimai poly periergos va akousw ta NS2000 otav fiaxtouv, auta 8a prepei va exouv poio poly mpaso.(12ari)
 
σκοπός των NS* δεν είναι να ακούς μουσική, αλλά να βγάλουν τα εφε, reverbs, φωνές, imaging κτλ τόσο καλά που κανένα hifi ηχείο δεν μπορεί ώστε η ηχολήπτης να δουλέψει πάνω σε αυτά.
Είναι καθαρά "εργαλεία" της δουλειάς...
 
Τελικά νομίζω ότι οι περισσότεροι συμφωνούμε με την wiki (αρχικό μήνημα) :afro:

@ sfortis
Για τον χρωματισμό των ακουστικών δεν διαφωνώ, υπάρχει.
Ειδικά αν συγκρίνεις με πολύ καλά ηχεία θα δεις διαφορές.
Το "κόλπο" όμως (με τα ηχεία) είναι ότι είναι μετρημένα σε ανηχοικό θάλαμο για να κερδίσουν πόντους. Οι αγοραστές χαίρονται για την απόλυτη απόκριση του ηχείου τους και νομίζουν ότι το ίδιο συμβαίνει και στο χώρο ακρόασης.

Εκεί είναι κατά την γνώμη μου και η διαφορά των ακουστικών και εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι το πλησιέστερο στην ηχογράφηση.

Αφαιρώντας τον χώρο γλυτώνεις πολλά από αυτά που παιδεύουν στην σωστή αναπαραγωγή.
 
Άρα τα reverb ,εφέ κ.τ.λ. στα δικά μας ηχεία δεν τ´ακούμε όπως πρέπει;
Γιατί στις ηχογραφήσεις υπάρχουν.


Σιγουρα δεν θα τα ακούσεις τόσο καθαρά όσο στα nearfield studio monitors.

nearfield για να μην έχεις πολλές ανακλάσεις, monitor γιατί θα παίξει τελείως flat. Τόσο flat που πρακτικά δεν μπορείς να ακούσεις μουσική. Τοσο flat όμως που δεν θα σου σκιάσει ηχητικά κανένα μέρος των συχνοτήτων.

Αυτα τα δύο δεν ισχύουν σε κανένα σχεδόν οικιακό ηχοσύστημα.

Στο σπίτι μας ακούμε την μουσική γαρνιταρισμένη και χρωματισμένη χωρίς αυτό να σημαίνει οτι είναι κακο. Εξάλλου οι μιξεις στα studio γίνονται με γνώμονα να ακούγονται καλά στα δικά μας συστήματα!
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

Τελικά νομίζω ότι οι περισσότεροι συμφωνούμε με την wiki (αρχικό μήνημα) :afro:

@ sfortis
Για τον χρωματισμό των ακουστικών δεν διαφωνώ, υπάρχει.
Ειδικά αν συγκρίνεις με πολύ καλά ηχεία θα δεις διαφορές.
Το "κόλπο" όμως (με τα ηχεία) είναι ότι είναι μετρημένα σε ανηχοικό θάλαμο για να κερδίσουν πόντους. Οι αγοραστές χαίρονται για την απόλυτη απόκριση του ηχείου τους και νομίζουν ότι το ίδιο συμβαίνει και στο χώρο ακρόασης.

Εκεί είναι κατά την γνώμη μου και η διαφορά των ακουστικών και εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι το πλησιέστερο στην ηχογράφηση.

Αφαιρώντας τον χώρο γλυτώνεις πολλά από αυτά που παιδεύουν στην σωστή αναπαραγωγή.

Σιγουρα με ένα καλο ζευγάρι AKG θα πλησιάσεις πολυ. Εγώ όμως δεν θα τα φόραγα να ακούσω μουσική... το δοκίμασα και απέτυχε!
 
Μιας και γίνεται λόγος για ακουστικά και μάλιστα σε monitor καταστάσεις… Στο stereophile αυτού του μήνα, έχει σχετικό άρθρο που σας προτείνω να διαβάσετε.
Περιγράφει περιπέτειες που σχετίζονται με μετρητικές διατάξεις ακουστικών, τη δυσκολία που υπάρχει στην επαναλυψιμότιτα των μετρήσεων, ακόμα και το πότε επηρεάζει ο χώρος τα ακουστικά.

C.C. φαντάζομαι έχεις διαβάσει αντίστοιχα άρθρα και το τι (άραγε?) θεωρείται ‛flat’ στα ακουστικά.
 
Υπάρχει μια ανακολουθία μεταξύ του τρόπου μέτρησης των ακουστικών και αυτού των ηχείων, που δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Ανεξαρτήτως του γεγονότος, ότι η απόκριση των ακουστικών μεταβάλλεται δραματικά από την μετακίνησή τους μπρος - πίσω, σε διάφορες θέσεις επάνω στα αυτιά.
 
Υπάρχει μια ανακολουθία μεταξύ του τρόπου μέτρησης των ακουστικών και αυτού των ηχείων, που δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Ανεξαρτήτως του γεγονότος, ότι η απόκριση των ακουστικών μεταβάλλεται δραματικά από την μετακίνησή τους μπρος - πίσω, σε διάφορες θέσεις επάνω στα αυτιά.

Σα νάχεις δίκιο Κώστας!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί στούντιο και εξοπλισμού ηχογραφήσεων...

Σιγουρα με ένα καλο ζευγάρι AKG θα πλησιάσεις πολυ. Εγώ όμως δεν θα τα φόραγα να ακούσω μουσική... το δοκίμασα και απέτυχε!
Είναι θέμα συνήθειας...κάτι σαν το κράνος δηλαδή. :earmuffs:

Να σας πω όμως ότι τις λεπτομέρειες που έχω ακούσει από ακουστικά δεν τις έχω ακούσει από ηχεία monitor.
Βέβαια "κλείνεσαι" σε έναν άλλο κόσμο αλλά αν το συνηθίσεις είσαι στην καλύτερη θέση ακρόασης.
 
Υπάρχει μια ανακολουθία μεταξύ του τρόπου μέτρησης των ακουστικών και αυτού των ηχείων, που δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Ανεξαρτήτως του γεγονότος, ότι η απόκριση των ακουστικών μεταβάλλεται δραματικά από την μετακίνησή τους μπρος - πίσω, σε διάφορες θέσεις επάνω στα αυτιά.

Κωστα, και στα ηχεια το ιδιο ισχυει. Δες ενα διαγραμμα spl, εντος και εκτος αξονα. Μαλιστα η μοδα αυτην την εποχη, θελει πτωση στις μεσουψιλες εκτος αξονα προκειμενου να υπαρχει καλυτερη σχεση στην απευθειας/ανακλωμενη ακτινοβολεια, στην ευαισθητη απο το αισθητηριο οργανο, αυτη περιοχη ....