απο την στιγμη που δεν ανοιγε ακομα και οταν ειχε παραμεινει κλειστη και εκτος ρευματος για ωρες,Και είχες αλλάξει ποτέ πάστα ή τσέκαρες ότι όλα τα thermal pads ακουμπάνε σωστά στα τσιπάκια? Λογικά πέθανε, αλλά δεν χάνεις τίποτα να παίξεις λίγο, τώρα που έχεις άλλη επιλογή.
Συνήθως έχει failsafe, που εάν ανεβαίνει αμέσως η θερμοκρασία με το που ανάβει, δεν δίνει σήμα. Και δεν χρειάζεται πάνω από 1-2 δεύτερα για να πιάσει θερμοκρασία. Όπως είπες, δεν χάνεις τίποτα. Θα μάθεις και πως είναι κάτω από τα ανεμιστηράκια.απο την στιγμη που δεν ανοιγε ακομα και οταν ειχε παραμεινει κλειστη και εκτος ρευματος για ωρες,
προφανως και δεν ειχε να κανει με θεμα θερμοκρασιας.
ενα αναμα και κλεισιμο μετα απο 2-3 λεπτα θα το εκανε.
τωρα απλα ανοιγε,δουλευαν τα ανεμιστηρια αλλα σημα καπουτ.
βεβαια δεν εχω να χασω κατι,αλλα δεν νομιζω οτι μπορω να κανω και πολλα.
εχθες το απογευμα,ανοιξα την Zotac 2060 για να δοκιμασω εαν μπορω να την επαναφερω.Και είχες αλλάξει ποτέ πάστα ή τσέκαρες ότι όλα τα thermal pads ακουμπάνε σωστά στα τσιπάκια? Λογικά πέθανε, αλλά δεν χάνεις τίποτα να παίξεις λίγο, τώρα που έχεις άλλη επιλογή.
Χρονια Πολλα!Δεν είναι το πιο συχνό πρόβλημα, αλλά ενα παλιό psu μπορεί να βγάλει προβλημα στο 5v rail και να κολλάει στο boot (hdd, usb) ενώ το 12v rail να δινει κανονικά και να περνάει τα benchmarks. Το δικό σου δε το λες παλιο και ειναι καλή μάρκα.
Δοκίμασε να το βάλεις μπροστά με jumpers για να σιγουρευτείς ότι δεν είναι το κουμπί. Τραβηγμένο, αλλά για να απορίψεις ότι δεν είναι κατι που βρίσκεται πριν το m/b που φταίει.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.