Peugeot 307 LPG...

Μιας και αναφέρατε παπάκια...Το καινούριο Honda 110cc λέει κάτι για 1,8lt τα 100 χλμ....με βλέπω προς τα εκεί....
 
Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Μιας και αναφέρατε παπάκια...Το καινούριο Honda 110cc λέει κάτι για 1,8lt τα 100 χλμ....με βλέπω προς τα εκεί....

Και πολυ καει...,παρε 50 κ.ε
Οταν το fiesta με 800-900 κιλα καιει κοντα στα 4 /100 πετρελαιο,αυτο παλι πολυ καιει με τα 80-90 κιλα που ζυγιζει
 
Last edited:
Μέχρι το 2019 η τιμή του υγραερίου θα ανέρχεται στο ήμισυ αυτής της βενζίνης, χωρίς, βέβαια, αυτό να σημαίνει ότι η τιμή του υγραερίου δεν θα ενισχύεται όσο αυξάνεται η αξία της βενζίνης.

Το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά για το Opel Astra Twin Top 1.6 turbo,αλλά τα "μαστόρια" που ξεφύτρωσαν σαν μανιτάρια στην αγορά και φοβάσαι ότι θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι μετά από κανένα χρόνο,με κάνουν να το αναβάλλω συνέχεια αν και κάνω τουλάχιστον 1500 χιλιόμετρα το μήνα.
 
Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Μέχρι το 2019 η τιμή του υγραερίου θα ανέρχεται στο ήμισυ αυτής της βενζίνης, χωρίς, βέβαια, αυτό να σημαίνει ότι η τιμή του υγραερίου δεν θα ενισχύεται όσο αυξάνεται η αξία της βενζίνης.

Το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά για το Opel Astra Twin Top 1.6 turbo,αλλά τα "μαστόρια" που ξεφύτρωσαν σαν μανιτάρια στην αγορά και φοβάσαι ότι θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι μετά από κανένα χρόνο,με κάνουν να το αναβάλλω συνέχεια αν και κάνω τουλάχιστον 1500 χιλιόμετρα το μήνα.

Για τα τουρμπάτα άστρα δεν ξέρω.
Πάντως ο τοπικός αντιπρόσωπας της πεζώ έκανε πετρογκάζ το δικό του 308Τ και πάει τζετ.

Απ' ότι όμως έχω καταλάβει γενικώς τα γκρουπ PSA είναι φιλικά στο γκάζι.
Εδώ γνωρίζω καμιά 15αριά νοματαίους με πέζουλες και κανείς δεν αντιμετώπισε πρόβλημα.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Και πολυ καει...,παρε 50 κ.ε
Οταν το fiesta με 800-900 κιλα καιει κοντα στα 4 /100 πετρελαιο,αυτο παλι πολυ καιει με τα 80-90 κιλα που ζυγιζει

Δεν το συγκρίνω με αυτοκίνητα,πόσο μάλλον με πετρελαιοκίνητο.Απλά για την κατηγορία του είναι πολύ καλό αποτέλεσμα αν ισχύει και στο δρόμο και δεν είναι μόνο στα χαρτιά...Με 50 κ.ε. έχω κάτι ανηφοριές που θα δεινοπαθήσω αδερφέ....
 
Μέχρι το 2019 η τιμή του υγραερίου θα ανέρχεται στο ήμισυ αυτής της βενζίνης, χωρίς, βέβαια, αυτό να σημαίνει ότι η τιμή του υγραερίου δεν θα ενισχύεται όσο αυξάνεται η αξία της βενζίνης.

Το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά για το Opel Astra Twin Top 1.6 turbo,αλλά τα "μαστόρια" που ξεφύτρωσαν σαν μανιτάρια στην αγορά και φοβάσαι ότι θα πάρεις τον κινητήρα στο χέρι μετά από κανένα χρόνο,με κάνουν να το αναβάλλω συνέχεια αν και κάνω τουλάχιστον 1500 χιλιόμετρα το μήνα.


Σωκρατη αν βρεις κανα αστερι στα opel να μου πεις και εμενα το σκεφτομαι σοβαρα.

Για το 2019 το εχω διαβασει κι εγω αλλα ισχυει νομικα ? Υπαρχει σε κανα ΦΕΚ ? Και δεν παρακαμπτεται ?
 
Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Σωκρατη αν βρεις κανα αστερι στα opel να μου πεις και εμενα το σκεφτομαι σοβαρα.

Για το 2019 το εχω διαβασει κι εγω αλλα ισχυει νομικα ? Υπαρχει σε κανα ΦΕΚ ? Και δεν παρακαμπτεται ?

Εδω <κουρεψανε> εν μια νυκτι οσους ειχαν ομολογα ελ δημοσιου,και εμειναν στον ασσο,στην αυξηση της τιμης του lpg θα κολλησουν?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Δεν το συγκρίνω με αυτοκίνητα,πόσο μάλλον με πετρελαιοκίνητο.Απλά για την κατηγορία του είναι πολύ καλό αποτέλεσμα αν ισχύει και στο δρόμο και δεν είναι μόνο στα χαρτιά...Με 50 κ.ε. έχω κάτι ανηφοριές που θα δεινοπαθήσω αδερφέ....

Φιλε μου μεγαλωσα με παπιά διχρονα -τετραχρονα ,οντως τραβαει πολυ ζορι το 50 κ.εκ ,αν εχεις πολυ ανηφορα και μαλιστα συνεχομενη[εχεις και εφεδρικο πιστονι για αλλαγη]
 
παίδες αν κάνετε σήμερα πολλά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο βάλτε lpg σήμερα.

οι τιμές έχουν πέσει αρκετά, είναι κάτω από χιλιάρικο με περασμένο το ΚΤΕΟ.

Σε ένα απαισιόδοξο σενάριο που η τιμή του lpg θα προσεγγίσει αυτό της βενζίνης απλά θα έχουμε αυτοκίνητα με τη διπλή οικονομία...


Αν και μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο θα έχετε κάνει απόσβεση πολλές φορές...

Υπάρχουν αρκετά συνεργεία που δέχονται και άτοκες δόσεις, οπότε μπορείτε να πληρώνετε το κόστος της εγκατάστασης του lpg από τη διαφορά του κόστους των καυσίμων κάθε μήνα.


Το θέμα είναι να κάνετε καλή έρευνα σε ότι αφορά τη συμβατότητα του κινητήρα σας με το ΚΙΤ που θα επιλεγεί και φυσικά το σωστό και εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Το ιντερνετ προσφέρει άπειρες πληροφορίες... Εγώ επέλεξα το συνεργείο στο οποίο ήδη πήγαινα το αυτοκίνητο μου, οπότε του είπα "αν πάθει κάτι ή αν δε δουλεύει όπως μου υπόσχεσαι θα στο φέρω στο κεφάλι". Φανταστείτε να παρουσιάσει κάτι το αυτοκίνητο μετά την εγκατάσταση του lpg και να είσαι "ανάμεσα" σε δυο συνεργεία "όχι φταιει αυτό" "όχι, φταίει το άλλο"

Αν θέλετε την άποψή μου.... just do it!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Φιλε μου μεγαλωσα με παπιά διχρονα -τετραχρονα ,οντως τραβαει πολυ ζορι το 50 κ.εκ ,αν εχεις πολυ ανηφορα και μαλιστα συνεχομενη[εχεις και εφεδρικο πιστονι για αλλαγη]

φαντάσου παπί με lpg!
 
Ήμαν και γω ανάμεσα στην αγορά σκούτερ 150 και LPG.
Tα λεφτά σχεδόν ίδια.

Μείον ότι δεν έχω σχέση με δίτροχα... άρα είχα θέματα ασφαλείας...
Μείον ο βαρύς χειμώνας, άρα 6μηνιαία χρήση.
Μείον μέσο ουχί για όλη τη φαμίλια, άρα περιορισμένη χρήση.
Μείον μόνο μέσα στην πόλη και αποκλειστικά για δύο άτομα, άρα και πάλι περιορισμένη χρήση.
Mείον αστείες δυνατότητες μεταφοράς φορτίων ακόμα και από σούπερ μάρκετ.
Συν ευκολία μετακίνησης, πάρκνγκ.
Συν οικονομία χρήσης και παγίων (ασφάλεια, τέλη, σέρβις)

Οπότε το ισοζύγιο ήταν θετικό για LPG.
 
Ξεκίνησα να το σκέφτομαι σοβαρά για LPG όταν πριν 3 ημέρες μου έφερε η γυναίκα μου μία κάρτα ενός εγκαταστάτη όπου σε αυτόν έκανε την εγκατάσταση ένας συνάδελφός της.
Η κάρτα λοιπόν έχει 2 όψεις.
Στην μία γράφει TARTARINI GAS EQUIPMENT και στην άλλη BRC GAS EQUIPMENT.Αυτό σημαίνει ότι αυτός δουλεύει με αυτές τις 2 εταιρείες ή το BRC είναι κάποια συσκευή της TARTARINI?
 
Σωκρατη επειδη εισαι τελειως στην αρχη της LPG ενημερωσης ριξε μια ματια στα παιδια στο φορουμ αυτο.

Εχει πολυ πληροφορια.
 
Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Ξεκίνησα να το σκέφτομαι σοβαρά για LPG όταν πριν 3 ημέρες μου έφερε η γυναίκα μου μία κάρτα ενός εγκαταστάτη όπου σε αυτόν έκανε την εγκατάσταση ένας συνάδελφός της.
Η κάρτα λοιπόν έχει 2 όψεις.
Στην μία γράφει TARTARINI GAS EQUIPMENT και στην άλλη BRC GAS EQUIPMENT.Αυτό σημαίνει ότι αυτός δουλεύει με αυτές τις 2 εταιρείες ή το BRC είναι κάποια συσκευή της TARTARINI?

2 διαφορετικές εταιρίες είναι.
 
Σ´ευχαριστώ Στεργιο.Άρα κάθε μία από αυτές υποτίθεται ότι έχει κιτ εγκατάστασης για διαφορετικές μάρκες αυτοκινήτων?
Επίσης διαβάζω ότι άλλοι κάνουν την εγκατάσταση με "λαδιέρα" και άλλοι όχι.
Σε άλλους πάλι οι "εγκαταστάτες" τους προτείνουν κάθε 2 γεμίσματα με υγραεριο το τρίτο να το καινε με βενζίνη για την λίπανση των βαλβίδων.
Αλλού διαβάζω για κατηγορία 4 και κατηγορία 5...
Εχω μπλέξει...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Peugeot 307 LPG...

Σ´ευχαριστώ Στεργιο.Άρα κάθε μία από αυτές υποτίθεται ότι έχει κιτ εγκατάστασης για διαφορετικές μάρκες αυτοκινήτων?
Επίσης διαβάζω ότι άλλοι κάνουν την εγκατάσταση με "λαδιέρα" και άλλοι όχι.
Σε άλλους πάλι οι "εγκαταστάτες" τους προτείνουν κάθε 2 γεμίσματα με υγραεριο το τρίτο να το καινε με βενζίνη για την λίπανση των βαλβίδων.
Αλλού διαβάζω για κατηγορία 4 και κατηγορία 5...
Εχω μπλέξει...

οι δυο αυτές εταιρίες έχουν ΚΙΤ για όλα τα αυτοκίνητα. Για τα περισσότερα τουλάχιστον. Υπάρχουν πολλές εταιρίες για after market lpg, αλλά εμείς απλά τις ανακαλύψαμε...προχθές!

Η λαδιέρα χρειάζεται σε κάποια αυτοκίνητα. Όχι όμως σε όλα. Εγώ δεν έβαλα.

Αυτό για το "τρίτο γέμισμα" δεν το έχω ξανακούσει, ψιλοκουφό μου φαίνεται όμως αφού ούτως ή άλλως κάθε φορά που παίρνει μπρος το αυτοκίνητο με βενζίνη παίρνει...

Εγώ φοράω κατηγορία 4 και δεν έχω προβλήματα.

Εξαρτάται (και πάλι) από το αυτοκίνητο.


Δεν έχεις μπλέξει, όλα καλά.

Τι αυτοκίνητο έχεις?
 
Opel Astra Twin Top 1.6 turbo.
Ναθ,το site που μου έγραψες το έχω βρει από προχθές.Διαβάζω και όπως συμβαίνει με όλα τα εξειδικευμένα site's,περισσότερο με μπέρδεψε παρά με διευκόλυνε.
Εκεί να δεις τι προβλήματα αναφέρουν!
Οι 9 στους 10 για προβλήματα και κακούς εγκαταστάτες γράφουν.
 
Προφανως υπαρχουν καποια προβληματα στο lpg,ειτε οφειλονται σε κακη εγκατασταση και ρυθμιση ειτε ειναι εγγενη προβληματα του κατασκευαστη του lpg,ειτε οφειλονται στις ιδιαιτεροτητες της τροφοδοσιας του αυτοκινητου.
Οι μηχανικοι απο την αλλη πλευρα δεν ειναι και τοσο ενθερμοι οπαδοι του lpg,γιατι εχουν δει αρκετες βλαβες.Βεβαια τα συστηματα εξελισονται και πιθανον τα προβληματα σιγα-σιγα λυνονται
 
Last edited:
Οσο πιο παλιος απλος ατμοσφαιρικος κινητηρας τοσο λιγοτερα προβληματα