Philips 56” Cinema 21:9 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Re: Philips 56” Cinema 21:9

Οι μπάρες είναι μαύρες ή γκρι;
Και αναφέρεται πουθενά στο manual αν υπάρχει κάποιου είδους προστασία για πολύωρη θέαση με μπάρες;

Ειναι μαυρες.
Πουθενα δεν ειδα οτιδηποτε σχετικο με προστασια για πολυωρη θεαση με μπαρες.
Ουτε στο ηλεκτρονικο της manual ουτε στις οδηγιες χρησης (hard copy).
Nick
 
Sorry ρε παιδιά... αλλά κουράστηκα να διαβάζω σε αυτό το thread ειρωνικά σχόλια για το πως θα παίζει η συγκεκριμένη τηλεόραση τηλεοπτικό σήμα...

Είναι δυνατόν;;; Γιατι τα ίδια σχόλια δεν γίνονται σε thread για projectors?? Αγόρασε κανενας projector για να βλέπει τηλεόραση; Με το ίδιο σκεπτικό λοιπόν και η Philips εβγαλε μια τηλεόραση με προσανατολισμό καθαρα 'κινηματογραφικό'. Τι κόμπλεξ είναι αυτο;

Sorry για το post μου αλλα τα μισα post σε αυτο το thread δεν εχουν σχέση με το θέμα.
 
To τηλεοπτικο σημα ειναι το μικροτερο απο τα προβληματα της τηλεορασης αυτης...

Τα κυριοτερα προβληματα της ειναι το κακο μαυρο (μαλλον γκρι σκουρο ειναι) , η ελλειψη 1:1 pixel mapping για να φαινεται καλυτερα και η παραμικρη λεπτομερεια σε 1080p και καποια προβληματα (artifacts) στην κινηση...

Μπορεις να διαβασεις εδω αναλυτικη δοκιμη....

http://www.avforums.com/reviews/Philips-56PFL9954H-21:9-LCD-HDTV-Review.html
 
η ελλειψη 1:1 pixel mapping για να φαινεται καλυτερα και η παραμικρη λεπτομερεια σε 1080p

Αυτό είναι αρκετά συζητήσιμο. Η τηλεόραση έχει πάνελ και λογισμικό που προσπαθεί να κάνει upscale το 1080p. Όταν βλέπουμε upscaled DVD σε μια full HD, δεν ψάχνουμε το 1:1 pixel mapping. Γιατί το ψάχνουμε εδώ;
 
Δεν υπαρχει συζητηση για το αν ειναι το 1:1 pixel mapping σημαντικο η οχι , ειναι 100 % απαραιτητο...

Avoiding extraneous processing through 1:1 pixel mapping is important for two reasons:

First, anytime a signal undergoes processing, there is going to be some level of degradation; usually that degradation is minor, but the effect is cumulative and therefore it should be avoided whenever possible.

Second, the built-in scaling circuitry included in most consumer displays delivers relatively pedestrian scaling performance, so there's no point in subjecting a native resolution signal to processing that will degrade the integrity of the original signal, even if that loss is minor.


http://www.isfforum.com/Display-Criteria/Display-Technology/11-Pixel-Mapping.html
 
Για άλλη μια φορά θα πω "ότι πεις, εγώ δεν χαλάω χατήρι". Μιλάμε για πάνελ υψηλότερης ανάλυσης, και κολλάμε στο 1:1 pixel mapping. Πάω να δω ένα DVD χωρίς upscale στην Full HD τηλεόρασή μου στο κέντρο της οθόνης, για να μην χάσω το 1:1 pixel mapping... :2thumb22sup:
 
Συγνωμη τα παραπανω δεν τα λεω εγω , ειναι απο τον ISF , αλλα βεβαια τι να ξερουν αυτοι απο εικονα...

Λιγες σελιδες πιο πισω υπαρχουν και φωτογραφιες που φαινεται η αλλιωση της εικονας 1920x1080 οταν δεν εχουμε 1:1 pixel mapping....

Επιπλεον φωτογραφιες υπαρχουν και εδω...

http://pixelmapping.wikispaces.com/Pixel+mapping+explained
 
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από παττερν του 1 πίξελ, και προσομοιώσεις. Τα έχουμε ξαναδεί αυτά, από την ίδια σελίδα.
Το ερώτημα όμως είναι ένα: έχεις ένα display με μεγαλύτερη ανάλυση από το υλικό σου. Θα το δεις στο πραγματικό μέγεθος (διατηρώντας το pixel mapping), ή θα προτιμήσεις την upscaled εκδοχή;

[Ξέρω, η απάντηση έχει δοθεί από εκατομμύρια χρήστες...]
 
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από παττερν του 1 πίξελ, και προσομοιώσεις. Τα έχουμε ξαναδεί αυτά, από την ίδια σελίδα.
Το ερώτημα όμως είναι ένα: έχεις ένα display με μεγαλύτερη ανάλυση από το υλικό σου. Θα το δεις στο πραγματικό μέγεθος (διατηρώντας το pixel mapping), ή θα προτιμήσεις την upscaled εκδοχή;

[Ξέρω, η απάντηση έχει δοθεί από εκατομμύρια χρήστες...]

Εγω παλι ξερετε τι θα πω γιατι την απολαμβανω καθε μερα σε τετοιο βαθμο που δυσκολα ξεκολαω για να παω στην 52PFL9703H.
Μολις δω μαυρες μπαρες σε ταινια την κανω με ελαφρα πηδηματακια για τη cinema. Μετα μαλιστα και την αλλαγη των inverter ειναι τελειως αθορυβη και πρακτικα ακομα κι αν στησεις αυτι πανω στο master inverter δεν ακους το παραμικρο.
Οσο για το μαυρο Γιαννη δεν αμφισβητω κανενα νουμερο απο κανενα τεστ. Αλλα δεν αμφισβητω και τα ματια μου. Ειδικοτερα για το μαυρο της ειμαι εξαιρετικα ευτυχης. Με Contrast 75 & brightness 52 το μαυρο ειναι μαυρο. Κι οταν λεω μαυρο εννοω κατραμι. Προκαλω - προσκαλω οποιον ειναι Θεσσαλονικη και θελει να δει το γκρι μαυρο που λεει ο Γιαννης να ερθει να το δει να μου το δειξει και μενα. Γιαννη αυτο ισχυει και για σενα επισης! Εννοειται οτι δεν εχω δει ουτε 5λεπτο τηλεοπτικο σημα. Εκει βλεπω μονο ταινιες και documentaries. H χαρα του SkyHD + Blu-RAy.
Ναι εχει μεγαλυτερη αναλυση απο το υλικο που βλεπουμε και κανει προσαρμογη στο panel της. Το θεμα ειναι οτι αυτο που κανει το κανει εξαιρετικα καλα διατηρωντας την οξυτητα και το judder free ταυτοχρονως.
Μετα την εμπειρια της θεασης ταινιων σ αυτην την τηλεοραση δυσκολα γυριζεις πισω σε συνηθισμενη 16:9 τηλεοραση.
Νικος

ΥΓ. Την τηλεοραση την εχω καλιμπραρει μονος μου με οδηγο τα ματια μου και πολυ κοπο. Η εικονα της εγινε ακομα καλυτερη απο τις σχετικα ψυχρες προρυθμισεις της. Με χαρα θα σας δωσω τα νουμερα (συνηθης χρωματισμος) αν καποιος ενδιαφερεται. Τα νουμερα εχω δωσει και σε μερικα παιδια στο avforums που εχουν την ιδια τηλεοραση και ηθελαν να ξεφυγουν απο τους κλασσικους χρωματισμους (θερμο-ψυχρο-κανονικο).
 
Last edited:
Με Contrast 75 & brightness 52 το μαυρο ειναι μαυρο. Κι οταν λεω μαυρο εννοω κατραμι.

Δηλαδη αν σβησεις ολα τα φωτα και το ambilight και βαλεις μια μαυρη οθονη αυτο που βλεπεις ειναι μαυρο? Κατραμι?

To λεω γιατι σε μερικα site εχει μετρηθει στα 0.30 cd/m² οταν πχ. η Panasonic G10 εχει 0.03 cd/m² και η Pioneer Kuro κατω απο 0.01 cd/m²...

Ενταξει δεν λεω υπαρχουν και υποκειμενικα στοιχεια που αφορουν την εικονα αλλα τα νουμερα ειναι αμείλικτα...

Ταυτοχρονα βλεπουμε την Αμερικανικη Vizio να παρουσιαζει τηλεοραση ιδιας αναλογιας με LED local dimming...

http://www.engadget.com/2010/01/08/vizio-ces-concept-designs-show-a-future-of-ultrawidescreen-ultr/

Και αν το κοστολογιο ειναι το συνηθισμενο της εταιρειας αυτης η τιμη θα ειναι χωμα...βεβαια δεν εχει το σηματακι Philips μπροστα που συνεχιζει να μετραει για καποιους ρομαντικους...
 
Δηλαδη αν σβησεις ολα τα φωτα και το ambilight και βαλεις μια μαυρη οθονη αυτο που βλεπεις ειναι μαυρο? Κατραμι?

To λεω γιατι σε μερικα site εχει μετρηθει στα 0.30 cd/m² οταν πχ. η Panasonic G10 εχει 0.03 cd/m² και η Pioneer Kuro κατω απο 0.01 cd/m²...

Ενταξει δεν λεω υπαρχουν και υποκειμενικα στοιχεια που αφορουν την εικονα αλλα τα νουμερα ειναι αμείλικτα...

Ταυτοχρονα βλεπουμε την Αμερικανικη Vizio να παρουσιαζει τηλεοραση ιδιας αναλογιας με LED local dimming...

http://www.engadget.com/2010/01/08/vizio-ces-concept-designs-show-a-future-of-ultrawidescreen-ultr/

Και αν το κοστολογιο ειναι το συνηθισμενο της εταιρειας αυτης η τιμη θα ειναι χωμα...βεβαια δεν εχει το σηματακι Philips μπροστα που συνεχιζει να μετραει για καποιους ρομαντικους...

Τα νουμερα νουμερα Γιαννη αλλα και τα ματια ματια. Γιαννη βλεπω παντα σκοταδι αλλα με το ambilight ανοικτο. Απλα η τηλεοραση ειναι τουλαχιστο 1 μετρο απο τον τοιχο(κουρτινα) και το μαυρο της κατραμι. Η προσκληση ειναι ανοικτη.
Οπως σας εχω ηδη πει δοκιμαζεται αυτη τη στιγμη το λογισμικο της νεας philips 21:9 me led local dimming + 3D. Μακαρι το μαυρο της να ειναι καλυτερο και ελπιζω να ειναι. Απλα δυσκολευομαι να φανταστω το καλυτερο.
Τι θα ηθελα ακομα? Λιγο μεγαλυτερο panel. Δηλαδη θα λιγουρευομουνα 58-60'' παντα σε 21:9
Και κατι τελευταιο. Η εταιρια αυτη δεν συμπεριλαμβανεται στις μαρκες που εχουν στα σκαρια 21:9!!!! Απο την αλλη σκεπτομαι τι ηλεκτρονικα φοραει για να μπορει να υποστηριζει την οδηγηση τετοιου panel? Γιατι κατα κοινη ομολογια τα ηλεκτρονικα της Cinema δινουν ρεστα. Η οδηγηση του panel ειναι υποδειγματικη και απροβληματιστη. Οποτε ναι μεν σε 21:9 αλλα εχει τα φοντα?

Νικος
 
Last edited:
To λεω γιατι σε μερικα site εχει μετρηθει στα 0.30 cd/m² οταν πχ. η Panasonic G10 εχει 0.03 cd/m² και η Pioneer Kuro κατω απο 0.01 cd/m²...

Θυμήθηκα ένα παλιό λαϊκό τραγούδι (αν και δεν είμαι το λαϊκού...):

Με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά... :flipout:

Αν ανάψουμε τα φώτα, θα μετρήσουμε το 0.03 cd/m²;

Τότε στο επόμενο συγκριτικό του avclub, στο δωμάτιο με τις πλάσμα να ανάψω τα φώτα. Όχι τίποτα άλλο, να βλέπω ποιον πατάω... :flipout:

Σοβαρά τώρα, φυσικά και η 21:9 δεν φτάνει τόσο χαμηλά στο μαύρο, αλλά είναι πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο στο τι θα δεις. Αν υπάρχει φωτισμός στο δωμάτιο, δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα.
Άλλωστε του χρόνου θα βγει μια 21:9 με led+local dimming αν επαληθευτούν οι φήμες...

Απλά η philips πρωτοπόρησε σε άλλα σημεία σε αυτό το μοντέλο, στην ανάλυση του πάνελ και στους αλγορίθμους upscaling. Το μαύρο είναι το τυπικό των philips, το οποίο ίσως το λύσουν στο επόμενο μοντέλο.

Αν βγάλει η Visio ανάλογο προϊόν, φαντάζομαι θα υστερεί στο scaling...
 
Αν ανάψουμε τα φώτα, θα μετρήσουμε το 0.03 cd/m²;

Γιατι θα μετρησουμε 0.30 cd/m2 στην Philips αν αναψουμε τα φωτα?

Σοβαρά τώρα, φυσικά και η 21:9 δεν φτάνει τόσο χαμηλά στο μαύρο

Αυτος ειναι ο λογος που εφευρεθηκε το ambilight , για να υπαρχει η ψευδαισθηση του μαυρου....

Αν βγάλει η Visio ανάλογο προϊόν, φαντάζομαι θα υστερεί στο scaling...

To ειχα προβλεψει στο προηγουμενο ποστ...

Και αν το κοστολογιο ειναι το συνηθισμενο της εταιρειας αυτης η τιμη θα ειναι χωμα...βεβαια δεν εχει το σηματακι Philips μπροστα που συνεχιζει να μετραει για καποιους ρομαντικους...
 
Τα μοναδικά και ακριβά προϊόντα πάντα θέτουν τον εαυτό τους σε πιο εξονυχιστικό έλεγχο και γι' αυτό είναι επόμενο τα όποια παράπονα να εκφραζονται με πιο έντονο τρόπο, ακόμα και αν αφορούν μειονεκτήματα που συναντώνται σε πληθώρα συσκευών παρεμφερούς τεχνολογίας...

Επί της ουσίας, η Philips 21:9 αποτελεί προς το παρόν την μοναδική τηλεόραση στην Ευρώπη με αυτές τις αναλογίες κάδρου, οπότε για κάποιον που ενδιαφέρεται πρωτίστως για αυτό, δεν υπάρχει πρακτικά ανταγωνισμός.

Όπως και επίσης, αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο κάδρο, δεν έχει και πολλούς λόγους για να την προτιμήσει...
 
Γιατι θα μετρησουμε 0.30 cd/m2 στην Philips αν αναψουμε τα φωτα?

Χαλαρά... Μια μικρή αύξηση μπορεί να υπάρξει, αλλά στην πλάσμα η αλλαγή θα είναι δραματική...
 
Χαλαρά... Μια μικρή αύξηση μπορεί να υπάρξει, αλλά στην πλάσμα η αλλαγή θα είναι δραματική...

Καλα αν το λες εσυ αυτο κατι θα ξερεις...

Αναρωτιεμαι ομως γιατι εχει επικρατησει να μετριεται με συνθηκες απολυτου σκοτους...
 
Χαλαρά... Μια μικρή αύξηση μπορεί να υπάρξει, αλλά στην πλάσμα η αλλαγή θα είναι δραματική...

Tσου...

Η αλλαγή στα νούμερα θα είναι δραματική και στις 2 περιπτώσεις.

Θα μετρήσεις όλον τον ανακλώμενο φωτισμό + 0,30 ή + 0,03 nits.

Απλώς στις Plasma, η ποσότητα του ανακλώμενου φωτισμού, είναι κατά κανόνα σημαντικά μεγαλύτερη...
 
Για να πάρεις την απόλυτα χαμηλότερη τιμή που είναι ικανό να σου δώσει το πάνελ. Την οποία φυσικά και θα έχεις σε ανάλογες συνθήκες (π.χ. σε σκοτάδι).
Το πως αυτό θα μεταβληθεί όταν δεν είναι η συσκευή σε σκοτάδι είναι δύσκολο να μετρηθεί, οπότε φυσικά και επικρατεί ο εύκολος τρόπος μέτρησης που δίνει συγκρίσιμα και αναπαράξιμα μεγέθη.
Οι πλάσμα έχουν σημαντική μεταβολή όσο αυξάνει ο φωτισμός, οι ματ LCD όχι. Οι ανακλαστικές LCD δεν ξέρω, μάλλον μεταξύ ματ LCD και πλάσμα...