Δεν μπορώ να σου πω ότι νικάει κάποια ξεκάθαρα για εμένα.
Είδα πολύ καλά την πανασόνικ και φίλιπς και σε υλικό, και σε πάττερν. Και οι 2 είχαν θέματα. Την κούρο την είδα λιγότερο, και όχι σε πάττερν.
Τώρα αν ψάχνεις για κατάταξη, είναι πολύ δύσκολο, γιατί αυτή πάει ανάλογα με την ιεράρχηση των χαρακτηριστικών.
Αν τις δεις εντελώς τεχνοκρατικά, με βάση τις μετρήσεις από πάττερν, η ιεράρχιση είναι εύκολη: κούρο (άψογο grayscale και ακρίβεια χρωμάτων), πανασόνικ (πολύ καλό grayscale/ακρίβεια χρωμάτων), φίλιπς (πρόβλημα στην μέση του grayscale (πρασινοκιτρίνιζε), στην άκρη μπλέδιζε και στα χαμηλά είχε κάτι σαν posterisation, και τα χρώματα έφευγαν λίγο, κυρίως το κόκκινο που μώβιζε).
Αν όμως σου βάλω τα δικά μου κριτήρια, τα οποία είναι απλά: να δω μια ταινία χωρίς να μου αποσπάσει την προσοχή οποιοδήποτε πρόβλημα, τότε η κατάταξη είναι εντελώς διαφορετική. Η κούρο θα ήταν 3η για 3 λόγους: ο χειρισμός της κίνησης υστερεί, και αν αποζητάς βελτίωση δεν υπάρχει. 2ον ήταν αρκετές οι στιγμές που ήθελα λίγο παραπάνω φως από την κούρο και 3ον σε μαύρη οθόνη ήταν φωτεινή και με ματζέντα απόχρωση λόγω φίλτρου.
Στην φίλιπς φως δεν μου έλειψε, αλλά θα με ενοχλούσε αφάνταστα να πέσω σε σκηνή όπως το montenegro του casino royal, και να βλέπω τα φλασαρίσματα του local dimming. Μετά σε αρκετές σκηνές θα μου αποσπούσε την προσοχή από την ταινία το halo effect.
Στην πανασόνικ με ενόχλησε το φωτεινό μαύρο σε μαύρη οθόνη (που τουλάχιστον δεν είχε κάποια χρωματική αλλίωση) και απλά σε κάποιες σκηνές αναρωτήθηκα γιατί το μαύρο είναι τόσο φωτεινό.
Όμως νομίζω ότι η πανασόνικ με απασχόλησε λιγότερο από τις άλλες 2 όσον αφορά προβλήματα, οπότε με βάση το κριτήριο της ανεμπόδιστης προσύλωσης σε μια ταινία θα έβαζα πρώτη την πανασόνικ, και μετά τις άλλες 2. Μεταξύ φίλιπς και κούρο (για το 2η και 3η) ρόλο θα έπαιζε η ταινία: αν έπεφτα σε σκηνές με φλασαρίσματα του local dimming θα έβαζα 2η την κούρο και 3η την φίλιπς. Αν πάλι ήταν πολλά τα παναρίσματα (κατακόρυφα και οριζόντια) και η ταινία ζητούσε και λίγο φως, θα έβαζα 2η την φίλιπς και 3η την κούρο.