Phono Preamp με τελεστικούς

Όσοι με ξέρετε γνωρίζετε ότι είμαι βασικά "ψηφιακός", αλλά μιας και έχω ένα πικάπ (και τριψήφιο πλήθος δίσκων) είπα να το βγάλω στο σαλόνι.

Το κακό είναι ότι δεν χωράει στο υπάρχον rack οπότε πρέπει να μπει απομακρυσμένα από αυτό και άρα από τα υπόλοιπα μηχανήματα.

Η απόσταση που πρέπει να διανύσει το σήμα είναι κοντά στα 10 μέτρα, οπότε απλή διασύνδεση με single ended line δεν παίζει (ή είναι πολύ κακή ιδέα).

Οπότε σκέφτομαι μια από δυο λύσεις:

1) Phono με balanced εξόδους. Καλή φάση, αλλά δεν έχω (ακόμα) pre που να διαχειρίζεται σήματα balanced, οπότε για την ώρα δεν μου κάνει.
2) Phono με single ended εξόδους και μετά ADC. Μετά το ADC στέλνει σήμα AES/EBU στο Buffalo. Λύση η οποία θα δουλέψει, αλλά θέλει και ένα ADC, το οποίο ευτυχώς υπάρχει. Οπότε μάλλον προκρίνεται για την ώρα.

(σχόλια περί ιεροσυλίας του να περνάω το σήμα του πικάπ από ADC και μετά από DAC θα αγνοηθούν επιδεικτικά :p)

Οπότε χρειάζομαι έναν phono pre. Αποφάσισα να μην πάω τελικά σε Salas Folded Simplistic για διάφορους λόγους, οι οποίοι δεν είναι του παρόντος.

Από τις λοιπές "τεχνοτροπίες" λέω να πάω σε κάτι με τελεστικό, καθότι αφενός δεν τους θεωρώ "του διαβόλου", αφετέρου μπορείς να πάρεις (πολύ) καλά αποτελέσματα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Δεν είμαι παρανοϊκός όσο αφορά τις απαιτήσεις μου από ποιότητα ήχου, μιας και το πικάπ μου δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο (και δεν σκοπεύω να το αναβαθμίσω σύντομα (αν όχι ποτέ..)), οπότε δεν σκοπεύω να "οργώσω" όλο το internet προς αναζήτηση του τέλειου σχηματικού.

Διαβάζοντας στο diyaudio.com βλέπω να συζητιέται πολύ το reference design που υπάρχει στο datasheet του LM4562: http://www.ti.com/lit/ds/symlink/lm4562.pdf

καθώς και η υλοποίηση στο παρακάτω application note της TI: http://www.ti.com/lit/an/snaa046a/snaa046a.pdf το οποίο είναι βασισμένο στο LME49710, δηλαδή τη διπλή έκδοση του LM4562. Δίνει δυο επιλογές, είτε για full passive RIAA equalization είτε για μισό/μισό.

Προσωπικά έχω να φτιάξω phono preamp από τα 90s, και οι τότε προσπάθειες δεν ήταν ακριβώς προσανατολισμένες στην ποιότητα ήχου, οπότε τώρα διαβάζω ουσιαστικά για τις ιδιαιτερότητες των συγκεκριμένων προενισχυτών.

Διαβάζοντας το παραπάνω application note, προσλαμβάνω τα παρακάτω:

1) Το τροφοδοτικό είναι κρίσιμο, πράγμα λογικό μιας και μιλάμε για σήματα πολύ χαμηλής στάθμης τα οποία θα ενισχυθούν πάρα πολύ (~74db για MC, ~60db για MM).
2) Οι απαιτήσεις από τους τελεστικούς σε slew rate και unity gain stability ανεβαίνουν όταν γίνεται fully active equalization, γιαυτό προτιμάται γενικά να γίνεται είτε passive EQing είτε υβριδικό (passive/active).
3) Θεωρείται καλύτερη πρακτική να μπαίνει το περισσότερο gain στο πρώτο στάδιο από τα δυο.
4) Οι πυκνωτές στην πορεία του σήματος απαγορεύονται. Γιαυτό υπάρχει στο σχέδιο και ένας servo τελεστικός ο οποίος "μαζεύει" το όποιο DC έχει προκύψει στην έξοδο των σταδίων λόγω offset.
5) Το σωστό loading είναι μεγάλη υπόθεση. Διαφέρει ανάμεσα στις MC και τις MM και φυσικά και ανάμεσα στις διάφορες κεφαλές διαφορετικών οικογενειών και κατασκευαστών. Loading σημαίνει αντίσταση και πυκνωτής παράλληλα στους ακροδέκτες εισόδου. Το AN φαίνεται να έχει κάποιο τυπογραφικό εδώ, μιας και αναφέρει αντίσταση 100Ω για MC κεφαλές και 47Ω για MM, ενώ στο σχηματικό εμφανίζει αντίσταση 47ΚΩ αντί για 100Ω (καθότι υποτίθεται ότι είναι για κεφαλές MC). Απ' ότι καταλαβαίνω, τα σωστά νούμερα είναι 100Ω για MC και 47ΚΩ για MM (διορθώστε με αν κάνω λάθος..).

Το κύκλωμα του AN επίσης περιλαμβάνει και σταθεροποίηση με τελεστικούς.

Οπότε, οι ερωτήσεις μου είναι οι παρακάτω:

1) Έχετε υπόψη κάτι που να θεωρείται καλύτερο (τεχνικά ή ηχητικά) από τα παραπάνω;
2) Πως διαλέγει κανείς μεταξύ full passive EQ και active/passive EQ? Το AN δεν αναφέρει κάτι χρήσιμο σχετικά με τις διαφορές τους.
3) Για τροφοδοσία σκέφτομαι να παραλείψω την σταθεροποίηση με τελεστικούς και να πάω κατευθείαν σε Salas BiB. Έχω καταλάβει καλά ότι τέτοια κυκλώματα είναι το "ψωμοτύρι" του;

Επίσης θα ήθελα να κάνω τον προενισχυτή συμβατό με MM και MC. Οπότε, εκτός από το διαφορετικό loading (το οποίο το έχω αποφασίσει ότι δεν θα είναι configurable, μιας και θα είναι κολλημένο πάνω στους ακροδέκτες) διαφορετικό θα είναι και το gain. Αυτό σκέφτομαι να το ρυθμίζω μέσω κάποιου digital pot στην ανάδραση του πρώτου σταδίου. Αλλά αυτό ας το αφήσουμε για αργότερα. Πρώτα θα ήθελα να καταλήξω σε συγκεκριμένη προσέγγιση.

Ακούω τα σχόλιά σας!
 
Δημήτρη. Το lm4562 το έχω φτιάξει και υπάρχει έτοιμο σχηματικό, τυπωμένο με τόνερ για κατασκευή πλακέτας. Ηχητικά δεν είναι κακό, είναι πάνω από τον μέσο όρο.
Επίσης έχω έτοιμο και ένα με opa604 με salas R1,2 κατά πολύ καλύτερο του πρώτου. Το δεύτερο μπορείς και να το ακούσεις και αν σου κάνει το φτιάχνεις. Και σε αυτό υπάρχουν οι πλακέτες σε τόνερ.

Α ξέχασα. Και τα δύο είναι ΜΜ. Για MC βάζεις step up. Η καλύτερη λύση.
 
Θα προσπαθούσα να παρω 40-44 dB gain για το ΜΜ σταδιο και 60-65 στο MC, οποτε θα εχειw μεγαλη ελευθερια κινησης για τις περισσότερες κεφαλες. Θεωρητικα μπορείς να κανεις ενα phono μονο για ΜΜ (στα 44) και μετα να κοτσάρεις επανω ενα SUT. Aν χρειαστεί σου δανείζω το δικο μου για δοκιμή.

Loading 47KΩ ΜΜ, 100Ω MC ειναι τυπικές τιμες που θα ματσαρουν πολλες κεφαλες. Για ΜΜ καλο θα ηταν να υπαρχει μια χωρητικότητα στα 100pF και σαν επιλογη να μπορεις να προσθεσεις αλλα 150-200 (οποτε μαζι με το καλωδιο να εισαι απο 200min μεχρι 400max). Για MC κατω απο 100Ω κατεβαινουν καποιες μαλλον ακριβες κεφαλες, αλλα αρκετες στην λογικη κατηγορια τιμης δεινουν τα μεγιστα στα 150. Οποτε με τα 100 εισαι καλα για αρχη, αν ομως εχεις καποια συγκεκριμένη στο μυαλο σου πες την για να γινει κατευθείαν για αυτη.

Ο Schafer της ASR εχει κανει παπαδες με τους AD 2019-THAT 1510. Εχω και απο τους 2 να σου δανεισω αν θες να τους δοκιμάσεις.

Αφου θα εχεις χαμηλο θορυβο λογω opamp μπορεις να πας σε passive RIAA. Ειναι και λιγο θεμα γουστου βεβαια. Για πιο high end καταστάσεις καποιοι προτείνουν LCR RIAA που μπορεις να βρεις και ετοιμα πχ http://www.acoustic-dimension.com/riaa/RIAA-LCR-unit.htm

Εδω πολλες πληροφορίες για RIAA http://www.beigebag.com/case_riaa_1.htm
 
Δημήτρη, προσωπικά θα έφτιαχνα κάτι που βασίζεται σε αυτό: http://phonoclone.com/diy-pho4.html.

Φυσικά και δεν μπορείς να πας σε FSP. Θα έπρεπε να έχεις ένα κιτ πρώτα απ' όλα.. :)

Απ' ότι βλέπω είναι για MC, και λέει ότι για MM να πάω σε αυτό: http://phonoclone.com/diy-pho5.html

Το έχεις σε παρόμοια εκτίμηση;

Θα μπορούσα να πάω και σε FSP, μην ανησυχείς.. δεν είσαι εσύ οι "διάφοροι λόγοι που δεν είναι του παρόντος" :p

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δημήτρη. Το lm4562 το έχω φτιάξει και υπάρχει έτοιμο σχηματικό, τυπωμένο με τόνερ για κατασκευή πλακέτας. Ηχητικά δεν είναι κακό, είναι πάνω από τον μέσο όρο.
Επίσης έχω έτοιμο και ένα με opa604 με salas R1,2 κατά πολύ καλύτερο του πρώτου. Το δεύτερο μπορείς και να το ακούσεις και αν σου κάνει το φτιάχνεις. Και σε αυτό υπάρχουν οι πλακέτες σε τόνερ.

Α ξέχασα. Και τα δύο είναι ΜΜ. Για MC βάζεις step up. Η καλύτερη λύση.

Πολύ ενδιαφέρον! Για την ώρα μιλάμε για MM λοιπόν, μιας και δεν με βλέπω να πηγαίνω σε MC στο κοντινό μέλλον.

Για αυτό που έχεις με το OPA και το Salas, υπάρχει σχηματικό να χαζέψω; Έστω με PM αν δεν θέλεις να βγει "στον αέρα". :smile:
 
Θα το έφτιαχνα αν δε πήγαινα σε FSP. Μου αρέσει η προσέγγιση της "ιδεατής" φόρτισης...

Κάτι "μου λέει" πάντως ότι δεν έχουν και πολλοί σε εκτίμηση (τον FSP).

Γενικά, δεν είμαι και πολύ των τελεστικών, γενικώς...

Το παλαιότερο διυ φώνο μου βασιζόταν σε INA217/OPA627.
 
Θα προσπαθούσα να παρω 40-44 dB gain για το ΜΜ σταδιο και 60-65 στο MC, οποτε θα εχειw μεγαλη ελευθερια κινησης για τις περισσότερες κεφαλες. Θεωρητικα μπορείς να κανεις ενα phono μονο για ΜΜ (στα 44) και μετα να κοτσάρεις επανω ενα SUT. Aν χρειαστεί σου δανείζω το δικο μου για δοκιμή.

Loading 47KΩ ΜΜ, 100Ω MC ειναι τυπικές τιμες που θα ματσαρουν πολλες κεφαλες. Για ΜΜ καλο θα ηταν να υπαρχει μια χωρητικότητα στα 100pF και σαν επιλογη να μπορεις να προσθεσεις αλλα 150-200 (οποτε μαζι με το καλωδιο να εισαι απο 200min μεχρι 400max). Για MC κατω απο 100Ω κατεβαινουν καποιες μαλλον ακριβες κεφαλες, αλλα αρκετες στην λογικη κατηγορια τιμης δεινουν τα μεγιστα στα 150. Οποτε με τα 100 εισαι καλα για αρχη, αν ομως εχεις καποια συγκεκριμένη στο μυαλο σου πες την για να γινει κατευθείαν για αυτη.

Ο Schafer της ASR εχει κανει παπαδες με τους AD 2019-THAT 1510. Εχω και απο τους 2 να σου δανεισω αν θες να τους δοκιμάσεις.

Αφου θα εχεις χαμηλο θορυβο λογω opamp μπορεις να πας σε passive RIAA. Ειναι και λιγο θεμα γουστου βεβαια. Για πιο high end καταστάσεις καποιοι προτείνουν LCR RIAA που μπορεις να βρεις και ετοιμα πχ http://www.acoustic-dimension.com/riaa/RIAA-LCR-unit.htm

Εδω πολλες πληροφορίες για RIAA http://www.beigebag.com/case_riaa_1.htm

Χαίρομαι που συμφωνείτε για τα SUT, παρότι δεν βλέπω να χρειάζομαι τέτοιο σύντομα. :smile:

Για τα υπόλοιπα θα διαβάσω και θα επανέλθω..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Θα το έφτιαχνα αν δε πήγαινα σε FSP. Μου αρέσει η προσέγγιση της "ιδεατής" φόρτισης...

Τι εννοείς "ιδεατή φόρτιση"; Έχει να κάνει με την καμπύλη RIAA όπως την υλοποιεί ο Allen Wright του φίλου μας;
 
Αν θέλεις και είσαι κάπου Αθήνα, μπορώ να σου δανείσω ένα VSPS 300 τίγκα πειραγμένο για MC με ΑD797 και ένα Phonoclone 3 απείραχτο, μαζί με έτοιμο τούμπανο τροφοδοτικό εξωτερικό, για να κάνεις τα πειράματά σου και να δεις αν σου κάνει.
 
Όχι. Έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν απαιτείται η φόρτιση της κεφαλής με τον παραδοσιακό τρόπο (δηλαδή με μία συγκεκριμένη αντίσταση που προτείνει ο κατασκευαστής).
 
Το κακό με το phonoclone, είναι ότι πρέπει να το φέρεις στα μέτρα σου ανάλογα με την εμπέδηση της κεφαλής. Δεν θέλει φόρτιση με την παραδοσιακή έννοια, αλλά θέλει να ισορροπίσεις το κύκλωμα προς τη γή με ίδια αντίσταση αν θυμάμαι καλά. Ά και να τριμάρεις και πάλι τις αντιστάσεις για να πάρεις το gain που θέλεις, μιας και πάλι συμμετέχει η εμπέδηση της κεφαλής.

Το VSPS είναι πιο παραδοσιακό. Απλά ρυθμίζεις 2 αντιστάσεις για να πάρεις το gain που θέλεις
Πολύ ευχαριστημένος με το VSPS από τότε που αναβάθμισα τους τελεστικούς σε AD797. Το SFP με παρόμοια υλικά ήταν καλύτερο αλλά όχι σημαντικά.
 
Όσοι με ξέρετε γνωρίζετε ότι είμαι βασικά "ψηφιακός", αλλά μιας και έχω ένα πικάπ (και τριψήφιο πλήθος δίσκων) είπα να το βγάλω στο σαλόνι.

Το κακό είναι ότι δεν χωράει στο υπάρχον rack οπότε πρέπει να μπει απομακρυσμένα από αυτό και άρα από τα υπόλοιπα μηχανήματα.

Η απόσταση που πρέπει να διανύσει το σήμα είναι κοντά στα 10 μέτρα, οπότε απλή διασύνδεση με single ended line δεν παίζει (ή είναι πολύ κακή ιδέα).

Οπότε σκέφτομαι μια από δυο λύσεις:

1) Phono με balanced εξόδους. Καλή φάση, αλλά δεν έχω (ακόμα) pre που να διαχειρίζεται σήματα balanced, οπότε για την ώρα δεν μου κάνει.
2) Phono με single ended εξόδους και μετά ADC. Μετά το ADC στέλνει σήμα AES/EBU στο Buffalo. Λύση η οποία θα δουλέψει, αλλά θέλει και ένα ADC, το οποίο ευτυχώς υπάρχει. Οπότε μάλλον προκρίνεται για την ώρα.

(σχόλια περί ιεροσυλίας του να περνάω το σήμα του πικάπ από ADC και μετά από DAC θα αγνοηθούν επιδεικτικά :p)

Οπότε χρειάζομαι έναν phono pre. Αποφάσισα να μην πάω τελικά σε Salas Folded Simplistic για διάφορους λόγους, οι οποίοι δεν είναι του παρόντος.

Από τις λοιπές "τεχνοτροπίες" λέω να πάω σε κάτι με τελεστικό, καθότι αφενός δεν τους θεωρώ "του διαβόλου", αφετέρου μπορείς να πάρεις (πολύ) καλά αποτελέσματα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Δεν είμαι παρανοϊκός όσο αφορά τις απαιτήσεις μου από ποιότητα ήχου, μιας και το πικάπ μου δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο (και δεν σκοπεύω να το αναβαθμίσω σύντομα (αν όχι ποτέ..)), οπότε δεν σκοπεύω να "οργώσω" όλο το internet προς αναζήτηση του τέλειου σχηματικού.

Διαβάζοντας στο diyaudio.com βλέπω να συζητιέται πολύ το reference design που υπάρχει στο datasheet του LM4562: http://www.ti.com/lit/ds/symlink/lm4562.pdf

καθώς και η υλοποίηση στο παρακάτω application note της TI: http://www.ti.com/lit/an/snaa046a/snaa046a.pdf το οποίο είναι βασισμένο στο LME49710, δηλαδή τη διπλή έκδοση του LM4562. Δίνει δυο επιλογές, είτε για full passive RIAA equalization είτε για μισό/μισό.

Προσωπικά έχω να φτιάξω phono preamp από τα 90s, και οι τότε προσπάθειες δεν ήταν ακριβώς προσανατολισμένες στην ποιότητα ήχου, οπότε τώρα διαβάζω ουσιαστικά για τις ιδιαιτερότητες των συγκεκριμένων προενισχυτών.

Διαβάζοντας το παραπάνω application note, προσλαμβάνω τα παρακάτω:

1) Το τροφοδοτικό είναι κρίσιμο, πράγμα λογικό μιας και μιλάμε για σήματα πολύ χαμηλής στάθμης τα οποία θα ενισχυθούν πάρα πολύ (~74db για MC, ~60db για MM).
2) Οι απαιτήσεις από τους τελεστικούς σε slew rate και unity gain stability ανεβαίνουν όταν γίνεται fully active equalization, γιαυτό προτιμάται γενικά να γίνεται είτε passive EQing είτε υβριδικό (passive/active).
3) Θεωρείται καλύτερη πρακτική να μπαίνει το περισσότερο gain στο πρώτο στάδιο από τα δυο.
4) Οι πυκνωτές στην πορεία του σήματος απαγορεύονται. Γιαυτό υπάρχει στο σχέδιο και ένας servo τελεστικός ο οποίος "μαζεύει" το όποιο DC έχει προκύψει στην έξοδο των σταδίων λόγω offset.
5) Το σωστό loading είναι μεγάλη υπόθεση. Διαφέρει ανάμεσα στις MC και τις MM και φυσικά και ανάμεσα στις διάφορες κεφαλές διαφορετικών οικογενειών και κατασκευαστών. Loading σημαίνει αντίσταση και πυκνωτής παράλληλα στους ακροδέκτες εισόδου. Το AN φαίνεται να έχει κάποιο τυπογραφικό εδώ, μιας και αναφέρει αντίσταση 100Ω για MC κεφαλές και 47Ω για MM, ενώ στο σχηματικό εμφανίζει αντίσταση 47ΚΩ αντί για 100Ω (καθότι υποτίθεται ότι είναι για κεφαλές MC). Απ' ότι καταλαβαίνω, τα σωστά νούμερα είναι 100Ω για MC και 47ΚΩ για MM (διορθώστε με αν κάνω λάθος..).

Το κύκλωμα του AN επίσης περιλαμβάνει και σταθεροποίηση με τελεστικούς.

Οπότε, οι ερωτήσεις μου είναι οι παρακάτω:

1) Έχετε υπόψη κάτι που να θεωρείται καλύτερο (τεχνικά ή ηχητικά) από τα παραπάνω;
2) Πως διαλέγει κανείς μεταξύ full passive EQ και active/passive EQ? Το AN δεν αναφέρει κάτι χρήσιμο σχετικά με τις διαφορές τους.
3) Για τροφοδοσία σκέφτομαι να παραλείψω την σταθεροποίηση με τελεστικούς και να πάω κατευθείαν σε Salas BiB. Έχω καταλάβει καλά ότι τέτοια κυκλώματα είναι το "ψωμοτύρι" του;

Επίσης θα ήθελα να κάνω τον προενισχυτή συμβατό με MM και MC. Οπότε, εκτός από το διαφορετικό loading (το οποίο το έχω αποφασίσει ότι δεν θα είναι configurable, μιας και θα είναι κολλημένο πάνω στους ακροδέκτες) διαφορετικό θα είναι και το gain. Αυτό σκέφτομαι να το ρυθμίζω μέσω κάποιου digital pot στην ανάδραση του πρώτου σταδίου. Αλλά αυτό ας το αφήσουμε για αργότερα. Πρώτα θα ήθελα να καταλήξω σε συγκεκριμένη προσέγγιση.

Ακούω τα σχόλιά σας!

1. Έχω ενισχυτη με τελεστικούς εδώ και 10ετία (τον 604 της Τέξας) και γενικά είμαι ευχαριστημένος.
Εαν ξανά έφτιαχνα τώρα φόνο θα έβαζα δύο στάδια κασκοδικά με το 2σκ170 ας πούμε και τη ριια ανάμεσα παθητική. Κάτι σαν την λύση που απέρριψες. Οπότε μένεις στο LM και είσαι μια χαρά.

2, Θα διάλεγα παθητική ριια καθώς η ενεργή μπλέκεται με την ανάδραση των σταδίων και αυξάνει την πολυπλοκότητα (και το ρίσκο για τον απλό ντιούη.

3. Για το τροφοδοτικό σωστά.

Επίσης η αλλαγή στο κέρδος είναι καλή ιδέα αλλά όπως είπα και παραπάνω το δικτύωμα της ανάδρασης είναι πολύ ευαίσθητο και χρειάζεται προσοχή.

Πάντως σε τέτοια κατασκευή η προσεκτική εκτέλεση παίζει περισσότερο ρόλο από την επιλογή κάποιας τοπολογίας.

ΥΓ Μ αρέσει πολύ η ιδέα της ψηφιοποίησης .
Δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται αλλά εφόσον θα το κάνεις ούτως ή άλλως ψηφιακό γιατί δεν μπορείς να επεξεργαστεις τη ρια σε ψηφιακό επίπεδο?
 
Αν θέλεις και είσαι κάπου Αθήνα, μπορώ να σου δανείσω ένα VSPS 300 τίγκα πειραγμένο για MC με ΑD797 και ένα Phonoclone 3 απείραχτο, μαζί με έτοιμο τούμπανο τροφοδοτικό εξωτερικό, για να κάνεις τα πειράματά σου και να δεις αν σου κάνει.

Σε ευχαριστώ πολύ συνονόματε αλλά έχω μόνο MM κεφαλή και δεν με βλέπω να πηγαίνω σε MC στο κοντινό μέλλον.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

το salas μονο με πμ, γιατί θα πρέπει να πάρω άδεια από τον σχεδιαστή.

Fair enough, μη το σκέφτεσαι..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Όχι. Έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν απαιτείται η φόρτιση της κεφαλής με τον παραδοσιακό τρόπο (δηλαδή με μία συγκεκριμένη αντίσταση που προτείνει ο κατασκευαστής).

Α, λες για το Phonoclone! Αν είχα κεφαλή MC θα το δοκίμαζα σίγουρα.. πολύ ενδιαφέρον..
 
Το VSPS με 2 αντιστάσεις είναι έτοιμο για MM

Αν θες μου λες τι gain θες και σου τις αλλάζω
 
Αν ειναι να κανεις A>DC γιατι να φτιαξεις phono stage? Μονο για το loading? Γιατι δεν κάνεις εξ αρχης ενα υβρίδιο με gain 40-45 dB χωρις αποεμφαση και πισω του το ADC με DSP RIAA?

Απο θεμα ακριβειας με τα time constants στο ψηφιακο θα εισαι τέλειος και θα μπορείς (αν σε ενδιαφέρει) να εισάγεις και αλλες καμπυλες με ενα κλικ στο PC (Decca, Columbia mono etc).

Γλιτώνεις χρηματα και πειραματισμούς σε υλικα για να πετυχει το μαγείρεμα του ηχου. Πολυ πιο απλο κυκλωμα, φροντιζεις μονο για μια εξαιρετικη τροφοδοσια και με τους τελεστικούς ο θορυβος θα ειναι πολυ χαμηλός.