Phono Stage βασισμένο στο Τrichord Dino

Δεν το έχω ακούσει το salas (ούτε το σύστημα του) δυστυχώς. Είναι εξωτερικός συνεργάτης και τον βλέπω αραιά και που. Αν θυμάμαι καλά έπαιζε με supex 900. Ο άνθρωπος είχε δοκιμάσει αρκετά phono, diy και εμπορικά, και μου είχε πει ότι το salas είναι καταπληκτικό. Βασικά, μόνο καλά λόγια έχω ακούσει/διαβάσει γι αυτό. Θα ήθελα να ακούσω/φτιάξω ένα κάποια στιγμή. Πάντως αν οργανώσουμε καμιά ακρόαση, μπορώ να βγάλω τα step up από το δικό μου και να τα κολλήσουμε σε κάποιο άλλο phono ή να τους βάλουμε rca κτλ.

Σταύρο, στις φωτογραφίες σου βλέπω, πέρα από την κατασκευή κόσμημα, ότι και εσύ έπαιξες με PRP. Είχες δοκιμάσει ποτέ αντιστάσεις διαφορετικές από τις PRP? Τις είχα διαλέξει για να πάρω κάτι σχετικά "καλό" και σε κάποια ανρθώπινη τιμή σε σχέση με ό,τι κυκλοφορεί εκεί έξω. Ήταν και όμορφες με το κοκκινάκι τους. Πρόσφατα ξανάφτιαξα από την αρχή το phono μου με λίγο διαφορετικό χωροταξικό σχεδιασμό για να μειώσω θόρυβο στα 50Hz. Για τη δοκιμή και μόνο χρησιμοποίησα τις απλές metal film αντιστάσεις που είχε ο Φανός, και άλλαξα και τους jj πυκνωτές με nichicon. Με λίγα λόγια κατέβασα το κόστος περίπου 50-60 ευρώ. Πέρα από το θόρυβο που μειώθηκε μια δυο τάξεις μεγέθους με το νέο layout (αν και μπορεί να βελτιωθεί ακόμα), ο ήχος καθάρισε πολύ. Ξαφνικά βγήκαν μπροστά λεπτομέρειες και αέρας, σε συχνότητες πολύ πάνω από τα 50Hz. Δεν ξέρω αν είναι ο μειωμένος θόρυβος ή οι αντιστάσεις ή οι πυκνωτές ή όλα αυτά μαζί, πάντως η διαφορά υπάρχει και είναι μεγάλη. Τις κεφαλές σου δεν τις έχω ακούσει, αλλά θα περίμενα να παίζουν καλά. Μια symphonic line (πρακτικά VDH) που έχω ακούσει έπαιζε καταπληκτικά.
 
Δεν έκανα ποτέ τέτοιες δοκιμές για πολλούς λόγους.

1. Ακολούθησα πιστά τις προσωπικές οδηγίες του έμπειρου Salas - χρησιμοποίησα το κατά δύναμη κορυφαία υλικά (ακόμα και "γυμνές" αντιστάσεις).

2. Είχα αποφασίσει να κάνω τη τέλεια συναρμολόγηση (πιστεύω ότι το πέτυχα 100%) - το βάλε/βγάλε εξαρτήματα ήταν εξ' αρχής απαγορευμένο μιας η ποιότητα κολλήσεων (πρόσμιξη ασήμι - χρυσό) θα χειροτέρευε.
 
Επειδή θέλω να φτιάξω ένα καλό τροφοδοτικό για ένα original Dino Mk2, τι τάσεις πρέπει να βγάζει ?
Το Dino λέει απο κάτω +22Vdc(18Vac) - 0 και -22Vdc(18Vac) - 0
Πέρνει και εναλλασσόμενη ? και γιατί εχει δυο pin για το 0Volt ?

Ένα Salas BIB θα έκανε η θα ήταν καλύτερο ένα με τα LT 3042 ?

:ernaehrung004:
 
Last edited:
Επειδή θέλω να φτιάξω ένα καλό τροφοδοτικό για ένα original Dino Mk2, τι τάσεις πρέπει να βγάζει ?
Το Dino λέει απο κάτω +22Vdc(18Vac) - 0 και -22Vdc(18Vac) - 0
Πέρνει και εναλλασσόμενη ? και γιατί εχει δυο pin για το 0Volt ?

Ένα Salas BIB θα έκανε η θα ήταν καλύτερο ένα με τα LT 3042 ?

:ernaehrung004:
Aν διαβασεις πιο πάνω ο καλος μου φιλος Lemon προτείνει Salas BIB για το δικό μου dino που απο οτι διαβαζω δεν διαφερει απο το δικό σου.
Αγαπητε iliverez ριξε καμια φωτο απο την κατασκευή σου να κανουμε οφθαλμολουτρο.
Σταυρο αυτο το οπτική τελειοτητα με ξέκανε, βρε μπας και ηταν σπόντα για το χυμα dyno μου?
 
Δεν κανω ποτε συγκρισεις. Ουτε σποντες. Απλα οταν το εφτιαξα ειχα μεγαλη εμμονη με την ποιοτητα των κολλησεων...
Ο Χαιτας της Nexus Acoustics και δασκαλος μου, λέει οτι η σωστή κολληση είναι το Α και το Ω σε μια κατασκευή.
 
Πολυ καθαρή δουλεια μπραβο, πρεπει κι εγω να ελεγξω κι εγω τι γινετε απο την κάτω πλευρά της διατρητης πλακέτας στο δικό μου.
Απλα δεν καταφέρνω να το σβήσω θελω να το ακουω συνεχεια.
 
Η κατασκευή μου φαίνεται εδώ: http://avclub.gr/forum/showthread.php/113426-Πρώτη-λαμπάτη-κατασκευή-Phonodude-MK3
Στη σημερινή της μορφή χρησιμοποιώ το ίδιο κουτί, στο τροφοδοτικό δεν έχουν αλλάξει πολλά, αλλά το κυρίως κύκλωμα έχει φτιαχτεί από την αρχή. Θα ανοίξω σχετικό νήμα σύντομα, ελπίζω πριν πάω στην τρίτη υλοποίηση. Οφθαλμόλουτρο πάντως δεν θα το έλεγα...
 
Παρα πολυ ωραιο μπραβο σου, φυσικα οφθαλμολουτρο γιατι οχι αλλωστε. Πες μου κατι τα ενισχυτικα σου ειναι λαπατα η τρανζιστορατα
 
Λάμπα εδώ και ένα χρόνο περίπου. Τη δουλειά την κάνει ο μικρός simply italy της unison research. Οπότε full λάμπα και βινύλιο.... Αδιόρθωτος :D
 
Σου εκανα την παραπανω ερωτηση γιατι το προηγουμενο μου phono ηταν φουλ οπως λες λαμπατο το ακόλουθο
http://www.audiovalve.info/sunilda/sunildaneu2.htm
και ο ολοκληρωμένος μου ειναι κι αυτός και στο σταδιο προενισχυσης 6χ3350 + 2 Εcc83 και στο τελικό 4χΚΤ90 λαμπα και τα πραγματα μελωνανε πάρα πολυ. Η εισοδος του τρανζιστορατου αυτου phono εφερε φρεσκα δυναμικά στα αυτιά μου.
 
Jim δεν έχω σημείο αναφοράς για να στο απαντήσω αυτό. Σε σχέση με το προηγούμενο phono (transistor) είναι πολύ πιο δυναμικό. Είναι και πιο "φυσικό" σε ακουστικά όργανα. Όποτε θέλεις να βρεθούμε να το ακούσεις και να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.
 
Απάντηση: Re: Phono Stage βασισμένο στο Τrichord Dino

Εγώ δύσκολα θα του ξαναδώσω ευκαιρία (του βινυλίου).

Έχω ένα πολυτάλαντο φορητό dac και με εξυπηρετεί αυτή την εποχή 100% στις χαϊφιντελιστικές μου ανησυχίες... :)

Είχα παρατηρήσει κάτι σε διάφορα συστήματα, φτηνά ακριβά δεν έδειχνε να αλλάζει η παρατήρηση. Ότι όταν ένα σωστό πικάπ με ένα σωστό φόνο -όχι τα σούπερ πικάπ & φόνο, απλώς σωστά- έπαιζαν περίεργα άσχημα σε σχέση με ψηφιακή πηγή ότι και να έκανε κανείς, ήταν σχεδόν πάντα και προβληματική η σχέση ηχείων-χώρου η τα ίδια τα ηχεία είχαν σημαντικές ιδιαιτερότητες. Το ψηφιακό mastering, και η δύναμη του σήματος του, περνούσαν ευκολότερα και εντυπωσιακότερα από αυτά τα συστήματα αλλά το αναλογικό δεν καθόταν καλά. Βέβαια τα περισσότερα μοντέρνα ηχεία μάλλον είναι ελεγμένα αποκλειστικά με ψηφιακές πηγές.