Πικάπ μέχρι ~ 1.500 Ευρω

H σύνδεση με XLR έχει νοημα όταν οι συσκευές είναι true balanced.

Στην προκειμένη περίπτωση (του Σύριου) έχει και παραέχει νόημα η balanced σύνδεση, ασχέτως αν οι συσκευές είναι "true balanced" (δηλαδή είναι σχεδιασμένες να διαχειρίζονται σήματα balanced από άκρη σε άκρη).

Αυτό γιατί το μόνο πλεονέκτημα που κρατάει η balanced σύνδεση ακόμα και όταν δεν είναι "true balanced" οι συσκευές είναι η ανοχή της σε μεγάλα μήκη καλωδίων.

Εξαιρούνται περιπτώσεις πραγματικών απατεώνων κατασκευαστών που δεν έχουν καν πραγματικές balanced συνδέσεις αλλά απλά έχουν βάλει τα βύσματα (χωρίς να υπάρχουν από πίσω στα κατάλληλα κυκλώματα). Αυτοί είναι κάπως σπάνιοι βέβαια. Σχεδόν όλοι έχουν βάλει έστω έναν απλό τελεστικό από πίσω ώστε να οδηγούν σωστά.
 
Όχιέχει να κάνει με την ικανότητα του τροφοδοτικού. Τα βάτ είναι ρεύμα επι τάση, ιδανικά στον τελικο η τάση θα έπρεπε να είναι σταθερή σαν βράχος (κατι ιδιαίτερα σπάνιο) ειδαλιώς επηρράζεται η ικανότητα οδήγησης λόγω ελλειπους τροφοδοσίας αλλα ας μην κάνω και εγώ άλλο τον έξυπνο τρολλάροντας το νήμα. Πάντως η έξοδος των προενισχυτών δεν έχει πρόβλημα απόστασης.

OFF TOPIC τέλος κι' απο εμένα.

Συγνώμη προκαταβολικά που συνεχίζω το :offtopic: αλλά καλό είναι να διευκρινιστούν κάποια πράγματα.

Οι τελικοί ενισχυτές οδηγούν προφανώς με τάση και ένταση. Αν κάποιο από τα δυο δεν επαρκεί έχουμε παραμόρφωση. Η τάση μπορεί να μην επαρκεί αν το ηχείο μας εμφανίζει μεγάλη εμπέδηση σε κάποια σημεία του φάσματος. Εκεί θα ζητηθεί από τον ενισχυτή να "σηκώσει" μεγάλη τάση, πράγμα που ίσως είναι ικανός να κάνει, ίσως και να μην είναι. Αντίστοιχα, όταν πέφτει πολύ η εμπέδηση του ηχείου γίνεται επιτακτική η ανάγκη για μεγάλα ρεύματα. Ιδανικός ενισχυτής είναι αυτός που καταφέρνει και τα δυο. Όπως καταλαβαίνετε, ένας τέτοιος ενισχυτής θα χαρακτηρίζεται αναγκαστικά και από μεγάλη ισχύ εξόδου. ;)

Αντίστοιχα έτσι προσδιορίζεται και το κατά πόσο ένα ηχείο είναι εύκολο ή δύσκολο φορτίο, ανάλογα δηλαδή της καμπύλης εμπέδησής του.

Τέλος :offtopic: ενισχυτών & ηχείων.

Για να μπω και λίγο on topic, στα interconnects μας νοιάζει περισσότερο η χωρητικότητα (C) και η επαγωγή (L) που τα χαρακτηρίζει. Αυτά τα νούμερα αυξάνονται ανάλογα με το μήκος του καλωδίου με αποτέλεσμα όσο πιο μακρύ είναι να δρα περισσότερο σαν φίλτρο. Να "μεγεθύνεται" δηλαδή ο "χαρακτήρας" του καλωδίου. Σε ακραίες περιπτώσεις ("περίεργο" καλώδιο με μεγάλο μήκος και περίεργος προενισχυτής) μπορεί μέχρι και να προκληθεί αστάθεια / ταλάντωση στον προενισχυτή.

Οπότε, IMHO τα 7,5μ καλωδίου IC είναι πολλά. Αν δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς (όπως ο Σύριος) θα ξεκινούσα με έναν σωστά engineered προενισχυτή phono (ξέρω, ξέρω.. άντε βρες τέτοιον..) και αντίστοιχα καλώδια. Όχι εξωτικά, απλά σωστά φτιαγμένα / ισορροπημένα.
 
Τελικα, με μια μικρή ανακατατάξη, το συνολικό μήκος καλωδιου πήγε στα 5,5 m.

Πως λέτε να το ''σπάσω'' (πικαπ-phono + phono-pro) ;

1 + 4 m πχ;

Επίσης αυτό http://www.project-audio.com/main.php?prod=phonoboxrs&cat=boxes&lang=en πως σας φαίνεται; (το ειδα σε μια αγγελία - όχι πολύ φτηνά βέβαια...)

Υποθετω οτι προφανως θα ειναι καλό αλλά μήπως υπάρχουν καλύτερα (και φθηνότερα) ειδικά γι αυτό που το θέλω (πολλά μέτρα line / εξόδου) ;

Το balanced του προς το παρόν μου ειναι άχρηστο (μιας και η σχετική είσοδος του τελικού είναι κατειλημμένη).

Τελος, έχουμε καμία προταση για Interconnect (λογικής τιμής - δλδ μέχρι ~150 Ευρω το ζευγάρι των 5.5 m)
 
http://www.ebay.com/itm/Timaudio-FF...d_Players_Home_Turntables&hash=item257ca19437

Το συζητουσα περισυ με τον Dim. Μπορει και να ρισκαρα για κατι τετοιο.

Δεν έχει βραχίονα. Ωραία. Έτσι θα ξεκινήσει καινούριο νήμα με θέμα "τι βραχίονα να πάρω;". Εκεί να δεις γλέντια! (Rega vs Project vs Jelco vs Clearaudio vs Linn κλπ.):flipout:

Σοβαρά τώρα, το συγκεκριμένο άστο γιατί δεν υπάρχει ουσιαστικά σαν εταιρεία, ένας τύπος είναι που σχεδιάζει πικάπ, τα κατασκευάζει ΟΕΜ σε διάφορες κινέζικες βιομηχανίες και τα πουλάει στο ebay. Μιά τέτοια αγορά είναι ρώσικη ρουλέτα, μπορεί να πετύχεις φοβερό προϊόν, μπορεί και να τα κλαις. Ούτε τεστ στο νετ δεν υπάρχουν. Άσε καλύτερα...
 
Last edited:
Καλα, δεν το συζητάω αυτό καν...

Τελικά, μάλλον για ένα εκ των 2 Pro-Ject με βλέπω...

Για IC + phono stage καμια ιδεα κανείς;
 
Δεν έχει βραχίονα. Ωραία. Έτσι θα ξεκινήσει καινούριο νήμα με θέμα "τι βραχίονα να πάρω;". Εκεί να δεις γλέντια! (Rega vs Project vs Jelco vs Clearaudio vs Linn κλπ.):flipout:

Σοβαρά τώρα, το συγκεκριμένο άστο γιατί δεν υπάρχει ουσιαστικά σαν εταιρεία, ένας τύπος είναι που σχεδιάζει πικάπ, τα κατασκευάζει ΟΕΜ σε διάφορες κινέζικες βιομηχανίες και τα πουλάει στο ebay. Μιά τέτοια αγορά είναι ρώσικη ρουλέτα, μπορεί να πετύχεις φοβερό προϊόν, μπορεί και να τα κλαις. Ούτε τεστ στο νετ δεν υπάρχουν. Άσε καλύτερα...
Καποια στιγμη περισυ ειχε κατι τεραστια πλατω και ειχα σκεφτει σοβαρα να παρω διαφορα parts να φτιαξω κατι. Ο λογος που δε το εκανα περιγραφετε στο post σου :-)
 
Το ιδανικό phono για σένα είναι το νέο phono του Salas... υπάρχει νήμα στην DIY... ένα από τα παιδιά εδώ θα σου το φτιάξουν (εάν δεν μπορείς μόνος σου) και θα έχεις με λίγα χρήματα ένα hiend phono (νομίζω το κόστος υλικών είναι κάνα 100ρικο και η πλακέτα 44 ευρώ..).

Να τοποθετηθώ και εγώ ως προς τα RCA... είναι πολύ το μήκος φίλε μου... εκτός αν δεν σε πολύενδιαφέρει να έχεις το σύστημα του πικάπ σου στημένο όσο πιο βέλτιστα...

Κάποιος έκανε σχόλιο ότι τα πικάπ με ανάρτηση είναι μουντά και χωρίς δυναμικά... αυτό δεν ισχύει... αν βρεις Gyrodeck χτύπα το είναι κατά την δική μου άποψη ανώτερο από αυτά που προτάθηκαν... αρκεί να το βάλεις σε κατάλληλη βάση.

Κοίτα και σε vintage... ένα Garrard 401 με Jeco 12'' (μπορεί να βρεις κοντά στα 1500-2000) θα είναι ανώτερο ΟΛΩΝ των πικάπ που προτάθηκαν, και ΙΔΑΝΙΚΟ για rock με το rock solid μπάσο του, και την ατάκα που πιο γρήγορη δεν έχω ακούσει... εκτός του δικού μου Lenco που είναι στην ίδια κλάση...

Να θυμάσαι πάντα, ότι το σύστημα βραχίωνας κεφαλή είναι πακέτο... οπότε στην επιλογή κεφαλής κοίτα να ταιριάζει απόλυτα με τον βραχίωνα.

Και εγώ θα πρότεινα ΜΜ κεφαλή... υπάρχει νήμα εδώ με πολλές και καλές προτάσεις που δεν στοιχίζουν πολύ.
 
Last edited:
@Chris1967. Μην τον μπερδεύεις. Ας ξεκινήσει με το βινύλιο με ένα καλό πικάπ, ας μπει στα μαλακά με ένα πικάπ plug and play και μετά, αν κολλήσει το μικρόβιο ας ασχοληθεί με μοντίφες κλπ. Δεν αρχίζεις με τα idler wheel, εκεί καταλήγεις, είναι η Ιθάκη.
 
Είμαι υποχρεωμένος να προτείνω το καλύτερο στα λεφτά που διαθέτει... εγώ ξέρεις δεν τα πάω καλά με τα clearaudio και τα projectάκια...

Αν θέλει να ακούσει rock από βινύλιο... δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από Garrard/Lenco... τελεία και παύλα.

Τα Garrard πωλούνται έτοιμα refurbished, και πλίνθοι υπάρχουν έτοιμοι... δεν είναι ούτε μοντίφες ούτε τίποτα... (δεν του είπα για Lenco...).
 
... αν βρεις Gyrodeck χτύπα το είναι κατά την δική μου άποψη ανώτερο από αυτά που προτάθηκαν... αρκεί να το βάλεις σε κατάλληλη βάση.

Κοίτα και σε vintage... ένα Garrard 401 με Jeco 12'' (μπορεί να βρεις κοντά στα 1500-2000) θα είναι ανώτερο ΟΛΩΝ των πικάπ που προτάθηκαν, και ΙΔΑΝΙΚΟ για rock με το rock solid μπάσο του, και την ατάκα που πιο γρήγορη δεν έχω ακούσει...
Δεν μπορώ, παρά να συμφωνήσω...

Από κεφαλές, κινητού μαγνήτη μέχρι το κατοστάρικο, κάποια από Audio-Technica, Shure, Nagaoka, Goldring.
 
Τα rega τα έχεις απορρίψει εντελώς;
Όσο έχω ακούσει ο ήχος τους με έπεισε πολύ γρήγορα ... σε αντίθεση με άλλα!
 
Είμαι υποχρεωμένος να προτείνω το καλύτερο στα λεφτά που διαθέτει... εγώ ξέρεις δεν τα πάω καλά με τα clearaudio και τα projectάκια...

Αν θέλει να ακούσει rock από βινύλιο... δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από Garrard/Lenco... τελεία και παύλα.

Τα Garrard πωλούνται έτοιμα refurbished, και πλίνθοι υπάρχουν έτοιμοι... δεν είναι ούτε μοντίφες ούτε τίποτα... (δεν του είπα για Lenco...).

Εσυ αγαπητε δεν τα πας καλα με τα projeκτακια και τα clearaudio αλλα ευτυχως υπαρχουν πολλοι που τα πανε καλα. Αυτα τα τελεια και παυλα στο hi-fi ποτε δεν τα καταλαβα. Πως ειναι δυνατον να εισαι τοσο απολυτος σε κατι χωρις να εχεις ακουσει σε ιδες συνθηκες οτι κυκλοφορει εκει εξω!!! Εγω εχω ακουσει ροκ και σε clearaudio και σε amazon και σε thorens και σε rega και σε ενα σκασμο πικαπ αλλα ποτε δεν ειπα τελεια και παυλα. Αν θελεις ομως ελα μια απο το σπιτι μου να ακουσεις ροκ απο ενα ταπεινο clearaudio και τα ξαναλεμε...
 
Από κεφαλές, κινητού μαγνήτη μέχρι το κατοστάρικο, κάποια από Audio-Technica, Shure, Nagaoka, Goldring.
Και λίγο παραπανω, ~200 Ευρω, μπορω να παω...
 
Η δική μου Grado πάντως (prestige gold) είναι οκ για ροκιές.
Οχι πολύ αναλυτική,λίγο ασαφής στα πολύ χαμηλά,αλλά ζεστή.
Βέβαια εμένα το ζητούμενο δεν ήταν κάποια ακριβής και χειρουργική κεφαλή,ήθελα πιο πολύ κάτι που να πλησιάζει τον χωρίς πολλών απαιτήσεων ήχο των 18 μου,η επιλογή ήταν καθαρά συναισθηματική.
 
Το χαμηλο με ενδιαφερει να ειναι βαθυ αλλα σφικτο.

Οι ψηλές καλό θα ηταν να γλυκανουν / να κοβονται λίγο (τα ηχεια ειναι πολυ αναλυτικά).