Pioneer LX73 ... "ΚΑΠΛΑΜ και ΚΑΠΟΥΤ"

Εχει αποσυρθει η "3ετης" εδω και εναν χρόνο περίπου και ισχυε μονο για τα LX μοντέλα.
Ολα πωλουνται πλέον με 1 έτος.
 
Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν σ αυτή τη χώρα....

Αν δεν έχεις στείλει το αποκομμα της επέκτασης εγγύησης στην INTERSYS (και δεν έχεις και κρατήσει το αποδεικτικό των ΕΛΤΑ) μην ασχοληθείς, απλώς θα χάσεις το χρόνο σου.

Επίσης, μην περιμένεις την παραμικρή βοηθεια απο το κατάστημα (εκτός των άλλων, το κομμάτι σου πιθανότατα να ειναι και παραεισαγωγης).
 
Ο Κοσμάς φέρνει καποιες φορές και παραεισαγωγές , αλλα δεν το κρύβει.
Επίσης τα "χρυσά χαρτάκια" δεν τα έδιναν εύκολα απο την intersys.
Εξάλλου δεν του έδωσαν αυτη τη δικαιολογία, αλλα οτι δεν έκανε κάτι καλά.Προφανώς οτι δεν έστειλε την επέκταση εγγύησης.
Κακά τα ψέμματα , δεν ξέρω αν κάποιος εχει δικαιωθεί , αλλα αν τα κατάφερε, σιγουρα θα του βγήκε η πίστη πρώτα.
 
Ο Κοσμάς φέρνει καποιες φορές και παραεισαγωγές , αλλα δεν το κρύβει.
Ναι, αν ρωτήσεις θα στο πει (αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι δεν το κρυβει βέβαια...)

Αλλα δεν αναφερομουν σ αυτο αλλα στην παντελη έλλειψη after sales (μια φορά ρωτησα αν μπορούσαν να βοηθήσουν σε κατι και η αντιμετώπιση ηταν του στυλ "απο μας αγοραζεις φτηνά, για μετα μην μας ζαλιζεις").

Τεσπα, ο καθένας κανει τις επιλογές του (δεν μπορείς να τα έχεις όλα - και την καλύτερη τιμή στο 2ο δέκαδικο και καλο after sales)
 
Έχουμε αναφερθεί ξανά σε αυτό το συγκεκριμένο πρόβλημα σε άλλο θέμα. Οι όροι που υπάρχουν επάνω στην επέκταση εγγύησης, δεν αναφέρουν πουθενά για υποχρέωση σου να έχεις απόδειξη αποστολής ή παρλαβής από αυτούς. Εάν έχεις αντίτυπο της επέκτασης και την απόδειξη είσαι καλυμμένος νομικά. Εάν δεν έχεις αντίτυπο, θα παιδευτείς πολύ, καθώς δεν πρόκειται να κάνει τίποτα η Intersys.
Μαζί με την Arvato, είναι αυτή την στιγμή, ίσως οι χειρότερες αντιπροσωπείες και service στην Ελλάδα.
 
Δεν ξερω αν εχουν αρνηθει ποτε σερβις αν οντως κάποιος εχει στείλει την επέκταση.
Οσες περιπτώσεις εχω διαβάσει είναι επειδη τελικά ΔΕΝ εστάλη η επέκταση καθολου.
 
Στο άλλο νήμα, το παιδί το είχε στείλει, και του λέγανε ότι δεν το παρέλαβαν ποτέ. Του ζητούσανε αποδεικτικό αποστολής. Στους όρους όμως δεν υπάρχει πουθενά η υποχρέωση απόδειξης αποστολής.
 
Προφανώς δεν χρειάζεται να είναι στους όρους.Απλά το κάνει υποτίθεται ο αγοραστής για να είναι καλυμένος.
Παραμένει βέβαια γυφτιά τεραστίων διαστάσεων αν απάντησαν έτσι.
 
Πάντως αυτό που γνωρίζω εγώ είναι ότι δεν σε ενδιαφέρει αν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας ή παραεισαγωγής γιατί το κατάστημα που το αγόρασες (και όχι η αντιπροσωπεία) σε καλύπτει με 2ετή εγγύηση. Αν είναι παραεισαγωγής τον στέλνει εκεί που τον πήρε και στον επιστρέφει επισκευασμένο. Αν είναι από την ελληνική αντιπροσωπεία τον στέλνει στην αντιπροσωπεία για επισκευή.

Διάβασε εδώ και ειδικά το κομμάτι:

σύμφωνα με τον ΑΚ (άρθρα 540, 554 & 555) όπως ισχύει οι καταναλωτές έχουν τα δικαιώματά τους έναντι του πωλητή από τη σύμβαση της πώλησης, σύμφωνα με τα οποία σε περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα, δικαιούνται να ζητήσουν διόρθωση, αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος ακόμα και να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση. Τα δικαιώματά τους αυτά μπορούν να τα ασκήσουν εντός 2 ετών από την ημερομηνία της αγοράς.

Διάβασε και αυτό. Θα σε καλύψει.

Τέλος αν θες διάβασε και αυτό.

Αν χρειαστεί μίλα με ΙΝΚΑ και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Πιθανότατα να χρειαστεί να κάνεις και καταγγελία.
 
Το χουμε συζητησει αναλυτικα αλλου.

Δεν ειναι τοσο απλό το πραγμα.

Τα 2 χρονια ισχυουν αλλα αφορουν το διαστημα στο οποιο μπορεις να επικαλεστείς ελάττωμα το οποίο ομως έχει εμφανιστεί μεσα στους πρώτους 6 (αν θυμαμαι καλά - ισως και λιγότερο) μηνες από την αγορα

Οποτε, το ζουμι ειναι αν μπορεις να αποδειξεις ποτε εμφανιστηκε το ελαττωμα (αν δεν εχεις εγγραφη αλληλογραφια / αποδειξη δλδ τρεχα γυρευε).
 
Το 6μηνο ειναι αν θυμάμαι καλά για επιστροφή χρηματων ή αντικατάσταση. 2ετια ειναι Για επισκευή.
 
Βασίλη, και το κατάστημα να σε καλύψει για την περίοδο των 2 ετών (στην περίπτωση της παραεισαγωγής) δε σημαίνει οτι απέφυγες ολα τα στραβά και ανάποδα της...Αν είναι να σταλεί το μηχάνημα εκεί απο οπου ήρθε για να επισκευαστεί, δηλαδή εκτός Ελλάδας με οτι αυτό συνεπάγεται και να κάνεις 3 μήνες να το πάρεις πίσω (ο χρόνος είναι ρεαλιστικός) ακόμα και που γλιτώνεις το κόστος το αγγούρι το έχεις φάει...
 
Βασίλη, και το κατάστημα να σε καλύψει για την περίοδο των 2 ετών (στην περίπτωση της παραεισαγωγής) δε σημαίνει οτι απέφυγες ολα τα στραβά και ανάποδα της...Αν είναι να σταλεί το μηχάνημα εκεί απο οπου ήρθε για να επισκευαστεί, δηλαδή εκτός Ελλάδας με οτι αυτό συνεπάγεται και να κάνεις 3 μήνες να το πάρεις πίσω (ο χρόνος είναι ρεαλιστικός) ακόμα και που γλιτώνεις το κόστος το αγγούρι το έχεις φάει...

Δεν εχεις αδικό , αλλα δεν εχει καμμία σχέση με την περίοδο κάλυψης που αφορά μέρος της κουβέντας μας.
Θα μπορουσε πχ να ειναι και 1 ετος και να τα τραβάς ολα αυτά ...
 
Δεν εχεις αδικό , αλλα δεν εχει καμμία σχέση με την περίοδο κάλυψης που αφορά μέρος της κουβέντας μας.
Θα μπορουσε πχ να ειναι και 1 ετος και να τα τραβάς ολα αυτά ...

Έχεις δίκιο, ήταν απλά μια μικρή παρένθεση, με αφορμή το ποστ 29, στην οποία ήθελα να περιγράψω τι μπορεί να σημαίνει "προιόν παραεισαγωγής".
 
Last edited:
Χρήστο αγοραζεις ενα μηχάνημα που κοστίζει ~1500 για παράδειγμα. Τι θα προτιμήσεις σε περίπτωση βλάβης? να το στείλεις ανέξοδα για επισκευή έστω και με μεγάλη καθυστέρηση ή θα πας να πληρώσεις ενα μεγάλο ποσο (πχ κανένα 500αρι) για να το πάρεις σχετικά σύντομα (ενω έχεις εγγύηση)?
 
Re: Απάντηση: Pioneer LX73 ... "ΚΑΠΛΑΜ και ΚΑΠΟΥΤ"

Το 6μηνο ειναι αν θυμάμαι καλά για επιστροφή χρηματων ή αντικατάσταση. 2ετια ειναι Για επισκευή.
Οχι, δεν θυμασαι καλα...
 
Re: Απάντηση: Pioneer LX73 ... "ΚΑΠΛΑΜ και ΚΑΠΟΥΤ"

Χρήστο αγοραζεις ενα μηχάνημα που κοστίζει ~1500 για παράδειγμα. Τι θα προτιμήσεις σε περίπτωση βλάβης? να το στείλεις ανέξοδα για επισκευή έστω και με μεγάλη καθυστέρηση ή θα πας να πληρώσεις ενα μεγάλο ποσο (πχ κανένα 500αρι) για να το πάρεις σχετικά σύντομα (ενω έχεις εγγύηση)?

Πολύ εύστοχο και εύλογο το ερώτημα. Η λογική λέει το πρώτο...Αν όμως πρώτα σου έλεγα οτι είχα μείνει χωρίς μηχάνημα για 3 μήνες ψάχνοντας που βρίσκεται (!), ΑΝ και πότε θα έρθει χωρίς κανένα ενδιαφέρον απο την πλευρά του καταστήματος (3 μήνες εξαφανισμένοι-ούτε ΕΝΑ τηλέφωνο), θα σου απαντούσα με σιγουριά οτι θα πλήρωνα και χωρίς να μου περισσεύουν (αφού έκανα το λάθος και δεν έκανα τον ντετέκτιβ να βρω αν είναι παραεισαγωγή)...

Δε ξέρω αν ενδιαφέρουν πολλούς όλα αυτά και συγγνώμη αν βγαίνω off topic, ίσως στο ζήτημα "παραεισαγωγή" είμαι υπερευαίσθητος (λόγω προσωπικής εμπειρίας).

Υ.Γ. Να ξεκαθαρίσω οτι ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΑ.
 
Λοιπόν, καθώς υπάρχει πολύ δουλειά (κι ελάχιστος χρόνος) έβγαλα άκρη.
Πήραμε τηλέφωνο για να μου δώσουν μια πλήρη εξήγηση και η διαδικασία που μου ανέφεραν είναι η "αποστολή του αποκόματος" η οποία έχει γίνει (τυχαίνει να έχω διαβάσει πολύ, ΠΟΛΥ, Π Ο Λ Υ αυτό το φόρουμ πριν γίνω αγοραστής και το ήξερα ήδη).
Πήγα, λοιπόν, από τον Κοσμά για να με βοηθήσει , ίσως, με την κατάσταση και τηλεφώνησαν από εκεί με αποτέλεσμα να απαντήσει η INTERSYS: οτι "προσπαθώ να φάω τα λεφτά της εγγύησης".
Στην συνέχεια μετέβηκα απέναντι στο συνήγορο του πολίτη έκανα καταγγελία.

Έχω συντάξει καταγγελία (με ΌΛΑ τα εγγραφα σκανναρισμένα, απο ταυτότητες, την ανωτέρω καταγγελία, την εγγύηση, την απόδειξη κλπ κλπ) για το "ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ" με cc το τμήμα ISO της INTERSYS, και τον ΚΟΣΜΑ που βοήθησε αρκετά, κατηγορώντας τους για απαράδεκτη τηλεφωνική συμπεριφορά και ότι δεν μπήκαν καν στο σκεπτικό να ασχοληθούν (πόσο μάλλον να βοηθήσουν) με το πρόβλημα ενός καταναλωτή. Επίσης ντροπιάζουν τις εταιρίες που την έχουν σαν αντιπρόσωπο στην Ελλάδα.
Αναμένω απάντηση καθώς στο e-mail ήρθε αποδεικτικό ότι πήγε και διαβάστηκε.

Δεν πιστεύω ότι θα δικαιωθώ αλλά θα το πάω ως εκεί που δεν φτάνει... (γιατί τώρα που το βλέπω και πιο ψύχραιμα.....) έτσι για πλάκα!!!
Να δω κι εγώ από μόνος μου τι είδους πολιτική έχει η μικρούλα τους εταιρία, που προσπαθώ να φάω τα λεφτά τους!






Περισσότερο stand up comedy σε λίγες μέρες...
:afro:
 
Last edited:
Αντε βα φαγες τι ενα ευρω απο το ταχυδρομειο. Πραγματικα αδυνατω να καταλαβω ποια ειναι η λογικη με την αποστολη του αποκομματος.