Pioneer LX73 ... "ΚΑΠΛΑΜ και ΚΑΠΟΥΤ"

Η λογική είναι 10 να τσιμπήσουν και να αγοράσουν, 6 να στείλουν το έντυπο, στον 1 να χαλάσει (Balidor) και κανένας τελικά να μην έχει δωρεάν επισκευή εντός περιόδου επεκτασης εγγύησης. Όποιος δεν είναι ικανοποιημένος πρέπει να κρατά απασχολημένους τους υπαλλήλους στη Γενική Γραματεία Καταναλωτή ώστε να μην ενταχθούν στο 27%. Το σύστημα δουλεύει. Μπανανία.
 
Ειναι υποχρεωμενοι απο την Ε.Ε να καλυπτουν με εγγυηση 2ετων της συσκευες τους.
 
Ενας φιλος που πηρε προχθες τον yamaha 775 μιλησε με τον προισταμενο της yamaha στα κεντρικα εδω και του ειπε οτι ειναι υποχρεωμενοι λογο Ε.Ε αν γινει κατι να του τον επισκευασουν.
 
Λοιπόν όπως σας είχα πει η ιστορία έχει δρόμο.... (ενω ο ενισχυτής είναι ακόμη παρκαρισμένος στον Μανωλόπουλο)...
Συνέταξα μια επιστολή-καταγγελία στον "Συνήγορο του Καταναλωτή" και σαν cc στο mail ήταν και το τμήμα ISO της εταιριας. Το οποίο ISO 9001 (κατέβασε το εδω) που έχει η εταιρία τους πιστοποιεί οτι η εν λόγω εταιρία δεσμεύεται για τα εξής (μεταξύ άλλων):
  • Η συνεχής υποστήριξη και εξυπηρέτηση του Πελάτη μετά την πώληση.
  • Η μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη.
  • Η σε βάθος διερεύνηση των αιτιών των παραπόνων και των μη συμμορφώσεων και ο καθορισμός προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών.
(όλα αυτά στην θεωρία πάντα την οποία, όμως, την βρίσκεις εδω)

Παρακάτω το mail:
From: Βαλίδορος ο Ταλαιπωρημένος
Sent: Thursday, August 01, 2013 1:55 PM
To: '[email protected]'; '[email protected]'
Cc: '[email protected]'
Subject: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ INTERSYS A.E.
Importance: High

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.

Κύριοι,
Στις 21/04/2011 προέβηκα στην αγορά ενός ενισχυτή Pioneer μοντέλου SC-LX 73 με το S/N: JHMP001377ER από την εταιρία: ΚΟΣΜΑΣ ΗΛ. & ΣΙΑ Ε.Π.Ε. η οποία εδρεύει εντός της Στοάς Φέξη νούμερο 39 στην Αθήνα.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ανωτέρου καταστήματος (μεταπωλητής), προκειμένου να αποκτήσω την επιπλέον διετή εγγύηση της INTERSYS AE έστειλα εντός δέκα ημερών από την ημερομηνία αγοράς το συμπληρωμένο απόκομμα με απλό ταχυδρομείο και εγώ κράτησα το πρώτο μισό το οποίο φέρει την υπογραφή και τη σφραγίδα του μεταπωλητή.
Στις 23/07/2013 λόγω τεχνικού προβλήματος το οποίο παρουσίασε ο ενισχυτής ,μετέβηκα κατόπιν υποδείξεως της INTERSYS AE ,στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα service ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝ.ΕΠΕ που εδρεύει επί της οδού Αγορακρίτου 29 στην Πλ. Αττικής. Εκεί παρέλαβαν τον ενισχυτή στην συσκευασία με την οποία αγοράστηκε και συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς και το έντυπο της παράτασης της εγγύησης.

Στις 30/07/2013 δέχτηκα μία κλήση από την εταιρία ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝ.ΕΠΕ όπου με ενημέρωσαν ότι η INTERSYS AE αρνείται να κάνει αποδεκτά τα δύο επιπλέον έτη της εγγύησης λόγω του ότι δεν υπάρχει στα αρχεία τους το απόκομμα το οποίο εγώ έστειλα μετά την αγορά του ενισχυτή.
Μετέβηκα στο κατάστημα του μεταπωλητή προκειμένου να με βοηθήσει στον χειρισμό της εν λόγω κατάστασης. Εκεί παρουσία μου ο μεταπωλητής μίλησε με τον τεχνικό υπεύθυνο της INTERSYS AE ο οποίος τον παρέπεμψε στο Νομικό Τμήμα της εταιρίας από το οποίο έλαβε την απάντηση ότι ποτέ δεν έστειλα το ειδικό απόκομμα της παράτασης της εγγύησης και ότι προσπαθώ με δόλια μέσα να παραπλανήσω την INTERSYS AE.
Κατόπιν υποδείξεως του μεταπωλητή μετέβη στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου η οποία εδρεύει επί της Πλατείας Κάνιγγος, όπου υπέβαλα αναφορά καταγράφοντας τα παράπονα μου προς την INTERSYS AE και η οποία φέρει τον αριθμό πρωτοκόλλου Ζ2-13461. Σύμφωνα με τα προαναφερθέντα καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η INTERSYS AE όχι μόνο αρνήθηκε να ακούσει το πρόβλημά μου παρά με κατηγόρησε ότι προσπαθώ να κλέψω την εταιρία.

Δεν μπορώ να κατανοήσω, το πώς μία εταιρία πληροφορικής του μεγέθους της INTERSYS AE, στηρίζεται στο παραδοσιακό ταχυδρομείο εν έτη 2013 για την επέκταση των εγγυήσεων των προϊόντων της με αποτέλεσμα να αφήνει τους πελάτες των εταιριών που εκπροσωπεί στην Ελλάδα έρμαιο οποιουδήποτε εξωγενή παράγοντα. Στο έγγραφο παράτασης της εγγύησης δεν αναγραφόταν πουθενά ότι θα έπρεπε το εν λόγω απόκομμα να σταλεί συστημένο και να κρατηθεί αποδεικτικό έτσι ώστε να σταλεί μαζί με το απόκομμα της εγγύησης.

Εν κατακλείδι, η INTERSYS AE επιβεβαιώνει για ακόμα μία φορά την κακή φήμη που έχει στις διαδικτυακές κοινότητες ανθρώπων που ασχολούνται με τον ήχο και την εικόνα υψηλής πιστότητας. Κακή φήμη η οποία δεν αφορά μόνο την κακή συμπεριφορά αλλά και την άρνηση ή την ανικανότητα να διαχειριστεί και να δώσει λύση στα προβλήματα των πελατών της.
Επισυναπτόμενα θα βρείτε όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αφορούν την υπόθεση όπως:
  • Έντυπο εγγύησης (2 σελίδες)
  • Αντίγραφο ταυτότητας
  • Αναφορά στην Γ.Γραμματεία καταναλωτή
  • Αριθμός πρωτοκόλλου της αναφοράς
  • Απόδειξη αγοράς ενισχυτή
  • Δελτίο αποστολής (όταν παρέδωσα τον ενισχυτή)
  • Φωτογραφίες (μια του ενισχυτή συσκευασμένου και μια με το serial number, πρωτου το δώσω για επισκευή)
Ευελπιστώ η υπόθεση μου να εξετασθεί διεξοδικά και να δοθεί η λύση που θα προστατεύει τα δικαιώματά μου ως καταναλωτή.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Με εκτίμηση,
Βαλίδορος ο Ταλαιπωρημένος

Όλα αυτά στις 1 Αυγούστου 2013. Έχω κρατημένα τα mail που μου ήρθαν σαν αποδεικτικά παράδοσης αλλά και ότι διαβάστηκαν. (νομίζω δεν εχει νόημα να ανεβάσω τα δικαιολογητικά)
 
Last edited:
Όπως μπορείτε να φανταστείτε και μόνοι σας ο υπευθυνανεύθυνος του τμήματος ISO με έγραψε πανηγυρικά. ούτε καν ένα "κύριε Βαλίδορε θα σας απαντήσουμε" ή "πάμε διακοπές τώρα" ή κάτι άλλο.
Επειδή όμως δεν είμαι κακοπροέραιτος άνθρωπος, κι επειδή υπάρχει ΠΑΝΤΑ στην μέση ο ανθρώπινος παράγοντας έστειλα ένα "kind reminder".
From: Βαλίδορος ο Ταλαιπωρημένος
Sent: Thursday, August 08, 2013 11:48 AM
To: '[email protected]'
Subject: FW: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ INTERSYS A.E.
Importance: High

Καλημέρα,
την 1η Αυγούστου σας κοινοποιήθηκε η επιστολή μου σχετικά με την α) κακή αντιμετώπιση που είχα από την εταιρία Intersys και την β) αδυναμία της διαδικασίας επέκτασης της εγγύησης (με αποτέλεσμα να εκτεθώ σαν πελάτης και άνθρωπος), χωρίς να έχω ενημερωθεί σχετικά α) με την εξέλιξη της υπόθεσης και β) την θέση της εταιρίας. Δείτε στην συνέχεια του mail για λεπτομέρειες (ξαναεπισυνάπτω όλα τα δικαιολογητικά).

Ευελπιστώ πως δεν θα συνεχιστεί η αδιαφορία της Interys προς τους πελάτες της και θα μου απαντήσετε σε αυτό το e-mail εντός των επόμενων εργάσιμων ημερών και τουλάχιστον μέχρι το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.
Με εκτίμηση,
Βαλίδορος ο Ταλαιπωρημένος

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, το mail πήγε, το διάβασαν και... με έγραψαν πάλι! ΠΑΛΙ!
Φυσικά όπως είπα και πριν θα το τραβήξω κι άλλο. Ώς εκεί που δεν πάει, έτσι για πλάκα...
Προς το παρόν θα πάω διακοπές και θα αφήσω να γίνουν και οι διαδικασίες από "Συνήγορο του Πολίτη (γ.γραμματεία εμπορίου)" αλλα και "Συνήγορο του καταναλωτή" και στην συνέχεια (απο σεπτέμβρη θα ξεκινήσουν κι άλλες επιστολές καθώς και τηλεφωνήματα...
 
Τελικά, όπως το βλέπω (σε συνάρτηση και με την προηγούμενη ανάλογη ιστορία) μία πολύ καλή εταιρία (η αγαπημένη μου για την ακρίβεια, χωρίς συγκεκριμένη αιτιολόγηση. Απλά, έτσι...) στην Ελλάδα χαντακώνεται ασύστολα από προβληματική συμπεριφορά αντιπροσώπου. Επειδή είχα συνεργασία με ιντερσυς όταν εργαζόμουν σε ηλεκτρονικό κατάστημα η προβληματική επικοινωνία είναι υπαρκτή ακόμη και στην χονδρική όχι απλά στην υποστήριξη καταναλωτή.

Δεν ψάχνω να αγοράσω κάποιο ηχοσύστημα αλλά και να έψαχνα είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα έπαιρνα Pioneer. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν πρέπει να κοιτάς τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος αλλά τα χαρακτηριστικά του ... αντιπροσώπου. Πράγματα δεδομένα σε υγιείς κοινωνίες εδώ γίνονται κυνήγι μαγισσών...
 
Last edited:
Λοιπόν,
η υπόθεση μετά απο πολλές ενοχλήσεις και κοινοποιήσεις κλπ κλπ έφτασε στο τέλος της.

Μου απάντησε με επίσημη επιστολή ο Διευθυντής Διαχείρησης Ποιότητας αναφέροντας μου τους λόγους για τους οποίους δεν μπορεί να καλυφθεί πλήρως απο την εγγύηση (δλδ επειδή δεν είχε αποσταλεί κλπ κλπ, τα γνωστά) και απολογήθηκαν για την αργοπορημένη απάντηση τους λόγω της εποχής (άδειες κλπ, πράγμα το οποίο είναι λογικό).

πάραυτα στο τέλος της επιστολής αναφέρουν ότι (περιληπτικά):
"καθώς η Intersys θελει να ικανοποιεί τους πελάτες μας προτείνει να επισκευαστεί το προϊόν,
χωρίς χρέωση εργασίας και με μια σημαντική έκπτωση στο κόστος των ανταλλακτικών
", πράγμα το οποίο με χαροποίησε.
:a0210:

Αυτά, από Δευτέρα θα μιλήσω και με Μανωλόπουλο (ελπίζω να μην υπάρξουν άλλα προβλήματα) και να ρωτήσω το κόστος πόσο μπορεί να είναι!!!






Με το πολύ κυνήγι κάτι μπορεί να πιάσει κάποιος.
Φυσικά του πρότεινα να φτιαχτεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα γι αυτές τις καταστάσεις.

:afro:
 
Ούτε λίγο ούτε πολύ, είσαι πέντε εβδομάδες χωρίς ενισχυτή και θα πληρώσεις και τα ανταλλακτικά. Χωρίς να σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να είναι και χειρότερα τα πράγματα. Τέλος πάντων, μακάρι κάπου εδώ να τελειώσει ο Γολγοθάς σου. Είναι να μη σου τύχει.
 
Μακάρι να τελειώσει το μπλέξιμό σου εδώ, αλλά προσωπικά δε θα με ικανοποιούσε καθόλου αυτή η εξέλιξη. Δε θα ήθελα να δώσω ούτε ένα σεντ για κάτι το οποίο δικαιούμαι (αποδείχτηκε οτι φέρεις κάπου ευθύνη σε όλη τη διαδικασία; Αν ναι τότε αλλάζει..). Το σωστό θα ήταν να έρθουν να τον πάρουν απο το σπίτι σου (δωρεάν) να επισκευαστεί χωρίς κόστος σε διάστημα οχι μεγαλύτερο της μιας εβδομάδας και να στον φέρουν πάλι πίσω στην πόρτα του σπιτιού σου (πάλι δωρεάν) με το χαμόγελο στο στόμα. Νισάφι πια. Τουλάχιστον αν είσαι ικανοποιημένος έτσι, θα τον έχεις πίσω πιο σύντομα (αν δε καθυστερήσουν τίποτα ανταλλακτικά).
 
Πραγματικά! Και πολύ καλά κάνει! Οι σωστές αντιπροσωπείες πρέπει να επιβραβεύονται! Και εμείς ως καταναλωτές να αποκτήσουμε σωστή καταναλωτική συνείδηση, να αγοράζουμε απο όποιον μας σέβεται και μας υποστηρίζει. Μόνο έτσι οι καλοί θα γίνουν καλύτεροι και οι κακοί καλοί. Δε μας τις χαρίζουν τις συσκευές ούτε έχουμε καμια μηχανή σπίτι να κόβει χρήμα.
 
Chrpep ετσι είναι φίλτατε,
αλλά φάνηκε στην επιστολή τους ξεκάθαρα ότι δεν θα έκαναν κάτι άλλο.
Μετά θα πήγαινα με δικηγόρους κλπ κλπ, αλλά θέλουμε τον ενισχυτάκο μας πίσω.
Θέλω κι εγώ και η γυναίκα μου, το προτζεκτόρι και να ακούμε από τα ηχεία μας κλπ, μας έχουν λείψει (όσο χαζό κι αν ακούγεται)....

Το λάθος μου ήταν οτι δεν εστάλει συστημένο,
τέλοσπάντων, έπαθα κι έμαθα!!





:afro:
 
Έχω μείνει 3 μήνες χωρίς ενισχυτή και το Village το είχα κάνει δέυτερο σπίτι..οπότε σε νοιώθω. Ακόμα και έτσι όμως δεν τη πάλεψα, στο σπίτι σου είναι αλλιώς για πολλούς λόγους...Εύχομαι να ξεμπερδέψεις το συντομότερο! Ενημέρωνέ μας για την εξέλιξη!
 
Αλλαγή πλακέτας λοιπόν...
εργατικά δωρέαν και μια εκπτωσούλα στα ανταλακτικά....
από 450 (στην αρχή) στα 150 με πολύ κυνήγι, πάρα πολλές επιστολές σε πολλούς ανθρώπους και εταιρίες, πολύ κόπο και χωρίς το ενισχυτή για έναν μήνα (που ευτυχώς ήμουν και διακοπές).

Το έβαλα μπρός και ακούγοντας τον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας από τα Acoustic energy (επιτέλους) κι όχι από τα ηχεία της τηλεόρασης μου ήρθε να κλάψω....
... αρκετά έκανα υπομονή!

. Όταν παίζω υλικό με ήχο ΗD κάθε φορά που πατάω Pause, next ή οτιδήποτε άλλο, χάνει φια κλάσματα του δευτερολέπτου τον ήχο με αποτέλεσμα να ακούω συνεχώς "κλάκ" και "κλάκ" απ´τα ρελεδάκια που ανοιγοκλείνουν.
Εκτός του οτι είναι πολύ σπαστικό, φοβάμαι και για πιθανή βλάβη. Πόσο θα αντέξουν το κλέισε-άνοιξε;
Σε DTS και Dolby Digital ήχο όλα μια χαρά. :nounder:

Αυτό που με κάνει να φοβάμαι οτι την Κυριακή το βράδυ που έκανε το μπαμ και έφυγε καπούτ ο ενισχυτής ήταν η πρώτη φορά που κατάφερα να setάρω τον XBMC (και το PC) για DTS-M & DD-HD και καθώς απολάμβανα τους "Avengers" πάπαλα... κάτι που αναφέρει και ο φίλτατος Babis.

Φοβάμαι λίγο να σας πω... και τους Avengers (πλέον) και τα HD φορμά ήχου (αλλά μάλλον χαζομάρες λέω)!


Πάω να ακούσω κι άλλο μουσική.... τα λέμε!!!











:afro:
 
Ευτυχώς με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ξεμπέρδεψες! Καλές θεάσεις και ακροάσεις λοίπον και πάνω απ'όλα απροβλημάτιστες!