Pipo Max-M6

η αίσθηση που έχω αποκομίσει διαβάζοντας για τα κινέζικα ταμπλετάκια σε σχέση με τα επίσης κινέζικα-επώνυμα (asus, ipad κλπ) είναι ότι το hardware είναι το ίδιο, αλλά αυτό που αλλάζει είναι:

α) το software

β) το quality control της γραμμής παραγωγής
 
Re: Απάντηση: Pipo Max-M6

η αίσθηση που έχω αποκομίσει διαβάζοντας για τα κινέζικα ταμπλετάκια σε σχέση με τα επίσης κινέζικα-επώνυμα (asus, ipad κλπ) είναι ότι το hardware είναι το ίδιο, αλλά αυτό που αλλάζει είναι:

α) το software

β) το quality control της γραμμής παραγωγής

Το β) απλώς δεν υπαρχει..
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Pipo Max-M6

Το β) απλώς δεν υπαρχει..

Κι ομως... υπαρχει! Δεν ξερω αν εχεις τετοιας παραγωγης, αλλα στους αποθηκευμενους ηχους υπαρχει ενας σαν τακ τακ τακ, χτυπημα δηλ. Περιεργοι το εψαξαν και βρηκαν βιντεο που δειχνει τον κυκλο συναρμολογησης ταμπλετ/κινητου: σε ενα τραπεζι καθονται 6 ατομα (κυριως θηλυκα) και συναρμολογουν τη συσκευη. Η τελευταια κραταει ενα αντικειμενο στο χερι της, φοραει ακουστικα και χτυπαει το τραπεζι 4-5 φορες με το αντικειμενο αυτο. Εν συνεχεια ακουει κατι. Τι ειναι αυτο; quality control της γραμμής παραγωγής οσον αφορα το μικροφωνο/μεγαφωνο/ακουστικο!
 
Στα mail παντως δεν λενε να καταλαβουν οτι δεν ειναι μαλλον προβλημα του φορτιστη αλλα του ιδιου του tablet, και μου προτεινουν να στειλουν εναν ακομα φορτιστη οπου ΔΕΝ θα εχει track number και θα κανει 2-3 εβδομαδες να ερθει...

Εγω πιθανολογω οτι ειναι ειτε θεμα μπαταριας, ειτε του power on button ή τις επαφης απο οπου φορτωνει το tablet.

Γενικα ξανα ποτε κινεζια.. too good to be true.. καλυτερα ενα μεταχειρισμενο ipad ή επωνυμο android με 50-100ε παραπανω, παρα αυτη την ταλαιπωρια.. απο οτι καταλαβα για κανα μηνα ακομα δεν θα βρεθει λυση.

Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα, βέβαια αυτό μπορεί να συμβεί με όλους αλλά η διαφορά είναι ότι αν έχεις ψωνίσει από εδώ έχεις εγγύηση κ.λ.π. Μια διαφορετική λύση είναι να ψωνίσεις από Amazon, οπότε εκεί έχεις την ¨ομπρέλα" τους.
Σε ότι αφορά το τάμπλετ, υπάρχουν 2 λύσεις:
1. Το στέλνεις πίσω μαζί με φορτιστή και επεξηγηματική επιστολή, εννοείται συστημένο.
2. Το ανοίγεις και τσεκάρεις τα καλωδιάκια και τις συνδέσεις γενικά, μπορεί να είναι κάτι απλό.

Η 1η θέλει υπομονή, η δεύτερη... κουράγιο.
 
Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα, βέβαια αυτό μπορεί να συμβεί με όλους αλλά η διαφορά είναι ότι αν έχεις ψωνίσει από εδώ έχεις εγγύηση κ.λ.π. Μια διαφορετική λύση είναι να ψωνίσεις από Amazon, οπότε εκεί έχεις την ¨ομπρέλα" τους.
Σε ότι αφορά το τάμπλετ, υπάρχουν 2 λύσεις:
1. Το στέλνεις πίσω μαζί με φορτιστή και επεξηγηματική επιστολή, εννοείται συστημένο.
2. Το ανοίγεις και τσεκάρεις τα καλωδιάκια και τις συνδέσεις γενικά, μπορεί να είναι κάτι απλό.

Η 1η θέλει υπομονή, η δεύτερη... κουράγιο.

Έκανα dispute στο paypal και περιμένω..
Γενικά ειναι μη μπλεξεις..
 
Μετα την προσφατη ασχημη εμπειρια με την αγορα του Ainol 10.1" (οι πωλητες του Allibaba εξαφανισθηκαν οταν του ειπα πως τα προβληματα φορτισης και οθονης συνεχιζονται), ορκισθηκα να μην ξαναπαρω ακριβο πραμα απο Κινα. Τιποτα φθηνα κλπ ναι, κι αυτα...
 
Γενικά πάντως σπανίζουν οι περιπτώσεις αυτές, τα περισσότερα "καλά" μαγαζιά τα παίρνουν πίσω. Επίσης σπανίζουν τα προβληματικά κομμάτια, το Μ6 π.χ. έχει πουλήσει χιλιάδες στην Ελλάδα και τα προβληματικά είναι λιγότερα από 5-6. Οι φορτιστές του βέβαια, όσοι είναι απευθείας europlug είναι μια άλλη ιστορία... γιατί δεν είναι pipo, είναι φασόν (που καταντήσαμε, ο κινέζος να έχει φασονατζή!).
 
Last edited:
Γενικά πάντως σπανίζουν οι περιπτώσεις αυτές, τα περισσότερα "καλά" μαγαζιά τα παίρνουν πίσω. Επίσης σπανίζουν τα προβληματικά κομμάτια, το Μ6 π.χ. έχει πουλήσει χιλιάδες στην Ελλάδα και τα προβληματικά είναι λιγότερα από 5-6. Οι φορτιστές του βέβαια, όσοι είναι απευθείας europlug είναι μια άλλη ιστορία... γιατί δεν είναι pipo, είναι φασόν (που καταντήσαμε, ο κινέζος να έχει φασονατζή!).

Δεν ξέρω αν εχουν πουλήσει χιλιάδες m6 στην ελλαδα, αλλα στο myphone, είμαστε 4-5 με προβληματικά m6, μονο στις 3 τελευταίες σελίδες του νηματος.
Αν το dealspirme αρνείται να το πάρει πίσω, αν στο banggood παρακαλας να παει να το πάρει απο το ταχυδρομείο (το είχε στείλε ενα παιδί με tracking number και ενω είχε φτάσει στο ταχυδρομείο της περιοχής του banggood, αυτοι 10 μέρες τωρα δεν πήγαινουν να το παραλάβουν), αν στο alibaba (η οπως το λένε) εξαφανίζονται μετα την πώληση, ποιο ειναι αξιόπιστο μαγαζί να το αγοράσουμε;

Πάμε να γλιτώσουμε 50-100 και τελικά μας βγαίνει πολυ ακριβότερο..

Πιο σοφή αγορα ειναι ενα iPad 3 μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση όπως τα έχουν οι περισσότεροι (με θήκες κτλ) με 250-300 (Στις 22 βγαίνει το νέο) παρά οποιοδήποτε κινέζικο no name. Ή την αγορά ενός επώνυμου μεταχειρισμένου android (ίσως και καινούργιου) στα 250-300 .
 
Last edited:
Η αλήθεια είναι ότι τώρα τελευταία οι τιμές έπεσαν απότομα και πολύ, όντως βρίσκεις επώνυμο 9,7" Retina με ~250 , χωρίς 3G βέβαια αλλά αυτό νομίζω ότι δεν είναι πρόβλημα για το 90% των χρηστών. Οπότε...
 
Η αλήθεια είναι ότι τώρα τελευταία οι τιμές έπεσαν απότομα και πολύ, όντως βρίσκεις επώνυμο 9,7" Retina με ~250.....
Φιλε μου , θα μπορουσες να προτεινεις καποια τετοια επωνυμα tablet σε αυτη την τιμή που λες , για τους φιλους το φορουμ εδω? Που να εχουν πανω-κατω τις ιδιες επιδοσεις σε hardware με το Μ6 ομως .....
Ειμαι και εγω αγοραστης του M6 pro απο το dealsprime και το περιμενω να ερθει ..... αλλα με ολα αυτα που διαβαζω περι ελατωματικων κομματιων αλλα και της πολιτικης που ακολουθουν τα κινεζικα μαγαζια σε αυτο το θεμα, ΑΝ (ου μη γενοιτο) πεσω σε τετοιο προιον , δεν θα τους αφησω καθολου περιθωρια αμφισβητησης !!! Θα βιντεοσκοπησω ολη τη διαδικασια ανοιγματος και πρωτης χρησης, και φωτογραφιες επισης , και αν διαπιστωσω κατι κατευθειαν επιστροφη συστημένο το δεμα με φωτογραφηση του τρακιγκ και παλι , και κατευθειαν dispute στο paypal και claim με ΜΟΝΑΔΙΚΗ μου απαιτηση το πληρες refund των χρηματων ..... Και αν τελικα αρνηθει και το paypal να μου κανει refund παρολες τις αποδειξεις που θα του εχω στειλει (φωτος - βιντεο) θα κανω αμφισβητηση χρεωσης απο την τραπεζα μου που εχει εκδωσει την καρτα με την οποια πληρωσα στο paypal και θα τους τα παρω απο εκει ετσι κι αλλιως και με τα λεφτα του θα παρω καποιο επωνυμο απο αυτα που λες .... ! ΜΟΝΟ ετσι θα καταλαβουν οι Κινεζοι οτι θα πρεπει να χρησιμοποιουν ενα στοιχειωδες "after sales support" και σεβασμο προς τον πελατη τους ... :twoguns:
 
Γιατι να μπλέξεις και να χάσεις ΟΛΟ αυτόν τον χρόνο, ο οποίος ειναι χρήματα, για να γλυτωσεις 50-100 .. Καλύτερα ενα μεταχειρισμένο ipad3 που τα δίνουν τώρα 200-300 ..οπου φυσικα δεν συγκρίνεται με το pipo που για να δουλέψει σωστα πρέπει να του βάλεις άλλη rom κτλ..ενω το iPad ειναι plug n play. Αν δεν σε βολεύει το iOS σίγουρα θα βρεις κατι άλλο απο android.

For your info το PayPal αρνήθηκε το refund μετα απο claim, ενω εγινε η επιστροφή του tablet στο Hong Kong με έξοδα δικα μας, φυσικα έδωσα και το tracking number που ζητούσε το PayPal..

Η τράπεζα το πιο πιθανό ειναι να μην δεχτεί επιστροφή χρημάτων απο συναλλαγή μέσω PayPal, αλλα ακόμα και να δεχτεί έχεις περιθώριο λίγων ημερών απο την έκδοση του λογαριασμού που σου αποστείλουν καθε μήνα, οπότε δεν Προλαβαίνεις μια και το dispute/claim και η επιστροφή του tablet παίρνουν περισσοτερο χρόνο..

Για τον φίλο που πήρα το pipo (αγορα 10/9) ακόμα δεν έχουμε βγάλει άκρη..

Εύχομαι να μην έχεις προβλημα.
Απλα ήταν η πιο fail αγορα ever.
 
Δυστυχως φιλε μου μυνηματα σαν το δικο σου διαβαζω σχεδον παντου πλεον ....και για το συγκεκριμενο μαγαζί αλλά και για ΟΛΑ τα υπόλοιπα κινεζο-μάγαζα αυτού του στυλ.... Δυστυχως ομως τα διαβασα ΑΦΟΥ εκανα την παραγγελια ... Οπότε τώρα θα περιμένω αναγκαστικά να έρθει και ο Θεός βοηθός !
Πάντως άλλη φορά τέτοιου είδους αγορές ΜΟΝΟ από ebay από πωλητή με πολλές κριτικές , ή από amazon , έτσι ώστε τουλάχιστον αν γινει καποια στραβή να ξέρεις σε ποιον να απευθυνθεις και να ζητήσεις τα χρήματα σου πίσω .... Εύχομαι και σε σένα ο,τι καλύτερο και να ξεμπλέξεις γρήγορα και οσο γίνεται πιο ανώδινα με αυτή την ιστορία ! Πάντως αν το paypal συνεχισει με αυτό τον τρόπο να ΜΗΝ υποστηρίζει τους πελάτες του από τέτοιου είδους "απατεωνιές" πολύ σύντομα θα χάσει το μεγαλύτερο μερίδιο της εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας του που με κόπο έχει αποκτήσει μέχρι σήμερα .... :twoguns: Αν επιτρέπεται, για ποιο λόγo σου αρνήθηκε εσενα το refund στο claim ?
 
The tracking information you provided was invalid and we were unable to
confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the
case is now considered closed and we are unable to process a refund.

We encourage you to work directly with the seller to find a resolution.

Thank you for your cooperation.

Φυσικά το tracking ηταν σωστό.
Η παραγγελία έγινε για ενα γνωστό μου, άσχετο με tablets όπου δεν είχε και paypal. Φυσικά τον πήρα στο λαιμό μου προτείνοντας του το pipo απο το οποίο και εγω τότε διάβαζα μονο θετικά..
 
Last edited:
Απο τον εντοπισμό αντικειμένου στην σελίδα elta μου βγάζει "παραλήπτης δεν εντοπίζεται"
Και αλλού εχει αναφερθεί οτι ΔΕΝ πανε να τα παραλάβουν και οτι τους παρακαλάς να πανε στο ταχυδρομείο να τα παραλάβουν..

Οπότε λογικά μετα απο κάποιες μερες θα μας έρθουν πίσω.. ή και οχι..
 
Απο τον εντοπισμό αντικειμένου στην σελίδα elta μου βγάζει "παραλήπτης δεν εντοπίζεται"
Και αλλού εχει αναφερθεί οτι ΔΕΝ πανε να τα παραλάβουν και οτι τους παρακαλάς να πανε στο ταχυδρομείο να τα παραλάβουν..

Οπότε λογικά μετα απο κάποιες μερες θα μας έρθουν πίσω.. ή και οχι..

Απο 15/11 δεν πανε να το παραλάβουν..
Οπότε έτσι ειναι καλυμμένο και το paypal όπου σου λέει οτι δεν το εχει παραλάβει ο πωλητής, οπότε εχεις invalid track number και δεν δικαιούστε refund. Το dispute/claim εχει ενα χρονικό όριο μετα η υπόθεση κλείνει.
Αυτό βολεύει το dealsprime κ καθε κινέζο μιας κ δεν γίνεται refund. Στην χειρότερη τους, σου στέλνουν πίσω το ίδιο χαλασμένο tablet ή στην καλύτερη για μας, το tablet διορθωμένο/refurbished κτλ
 
Last edited:
Απο 15/11 δεν πανε να το παραλάβουν..
Οπότε έτσι ειναι καλυμμένο και το paypal όπου σου λέει οτι δεν το εχει παραλάβει ο πωλητής, οπότε εχεις invalid track number και δεν δικαιούστε refund. Το dispute/claim εχει ενα χρονικό όριο μετα η υπόθεση κλείνει.
Αυτό βολεύει το dealsprime κ καθε κινέζο μιας κ δεν γίνεται refund. Στην χειρότερη τους, σου στέλνουν πίσω το ίδιο χαλασμένο tablet ή στην καλύτερη για μας, το tablet διορθωμένο/refurbished κτλ

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο τοτε το Paypal είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !!!!
Θα επρεπε να γινει καταγγελία του συγκεκριμένου καταστήματος έτσι ώστε να μπει στη "black list" καθώς και του PAYPAL ως ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ μεσου πληρωμων παγκοσμίως που υποθάλπει ( εν γνώση ή εν αγνοία του) τέτοιου είδους απατεωνιές προς τον τελικό καταναλωτή/πελάτη του !

Εγω έκανα την πληρωμή με κάρτα μέσω Paypal στις 15 Νοέμβρη και το αντικείμενο από ότι βλέπω στο site σταλθηκε στις 17 ... Λο γαριασμος της καρτας μου έρχεται γυρω στις 12-14 Δεκέμβρη οπότε ευελπιστώ να έχω λάβει το tablet μεχρι τοτε κανοντας τους απαραίτητους ελέγχους προκειμένου ΑΝ διαπιστωσω οποιοδήποτε πρόβλημα στη συσκευή να έχω χρόνο να κανω αμφισβητηση πληρωμης από την τραπεζα μου προς το paypal .... Εχω γνωστό προιστάμενο που θα τους κυνηγησει ... Και φυσικα θα ακολουθησει άμεση αποστολή του αντικειμένου με φωτογράφιση του πακέτου κλπ ... και με tracking Number !

Θα κανω dispute πρωτα στο paypal και μόλις δω από το tracking ότι το αντικειμενο εχει φτασει Κινα, και από το μαγαζί ΔΕΝ πανε να το παραλάβουν, ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ claim με ΑΜΕΣΗ απαιτηση refund από το PAYPAL , και καταγγελία του παραλήπτη ότι δεν πάει ΣΚΟΠΙΜΩΣ να παραλάβει το πακέτο !!!
Από τη στιγμη που κανεις πλρωμή στο paypal, εχεις 45μερες περιθώριο κανεις " Dispute" και μετα άλλες τοσες για να το κανεις Claim! Οποτε πιστευω σε 90 μερες να εχουν παει να το παραλαβουν !
Εν τω μεταξυ , σε οποιαδήποτε επικοινωνια μου με το κατασημα από την ΠΡΩΤΗ στιγμή θα τους απαιτώ πλήρες refund και δεν θα δεχτω κανενος είδους επιδιόρθωση ή αντικατάσταση ! ( με την αιτιολογία ότι ΔΕΝ εχω χρονο να περιμενω άλλο εναμιση μηνα χωρις tablet και ΟΥΤΕ είμαι σιγουρος ότι το καινουργιο που θα στειλουν θα είναι το ίδιο ή ότι δεν θα έχει επίσης πρόβλημα ! )

215 ευρώ είναι ολόκληρη περιουσία εκεί στην Κινα και ΔΕΝ σκοπεύω να τους τα χαρίσω σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση !!!
 
Last edited:
Τελικά μου ήρθε σήμερα το δέμα ! Πάρα πολύ γρήγορα απο την ημερα αποστολής του απο Singapore post στις 17 Νοέμβρη....μονο 10 μέρες! Και στο tracking ακόμα γράφει " item in conta IPS" ......πρόλαβα και τον ταχυδρόμο που ετοιμάζονταν να αφήσει ειδοποίηση στο κουτί και να το παραδώσει στο τοπικό ταχυδρομικό κατάστημα και επειδή το είχε μάζι του το δέμα το παρέλαβα κατευθείαν απο αυτόν!
Σημειωτέον οτι μένω σε επαρχία (νησιωτική περιοχή) και κανονικά το δέμα θα έπρεπε να παραμείνει και στην Αθηνα στο κεντρικό ταχυδρομείο 3-4 μέρες.... Γι αυτό και μου κανει εντύπωση ο τόσο γρήγορος χρόνος παραλαβής! Anyway, μπράβο τους σε αυτό!

Στο δια ταύτα τώρα:
Με τον πρωτο έλεγχο που εκανα όλα φάνηκαν εντάξει ....
Στη συσκευασία υπηρχαν ΟΛΑ όσα παραγγειλα δηλαδή : μηχάνημα στο κουτί του, ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο USB , καλώδιο otg, θήκη της pipo, έξτρα θήκη sleevless δώρο απο το καταστημα, προστατευτική ζελατίνα οθόνης ( και αλλη μια τοποθετημένη επανω στο μηχάνημα ηδη αλλά χωρίς να έχουν τραβήξει την εξωτερική προστατευτική της μεμβράνη απο την εξω μεριά καθώς επίσης και SD Samsung 32gb class 10 που είχα παραγγείλει επίσης!
Λειτουργικά το μηχάνημα φενεται να δουλεύει σωστά, δεν παρατήρησα κάποιο ψεγάδι στον ήχο η γραμμές στην οθόνη.... Ακόμα δεν έχω χρησιμοποιήσει το φορτιστη βεβαία γιατι ήρθε φορτισμένο στο 100% της μπαταρίας του....
Νεώτερα σε λίγο που θα ακολουθήσουν κι άλλοι έλεγχοι σε ο,τι αφορα την Ρομ το λογισμικό κλπ.....
 
Τελικα το μηχανακι φαινεται να λειτουργει σωστα μετα απο 4 μερες που το εψω στα χερια μου και δυο πληρειε φορτισεις..... Κολλησε μονο μια φορα οταν ειχα ανοιξει μαζι ιντερνετ, Skype, και μtorrent για κατεβασμα αρχειων και επανηλθε μετα απο πατημα reset button......
Κατα τα αλλα φαινεται αρκετα καλο......η retina οθονη βεβαια με την υπερυψηλη αναλυση (για τα δεδομενα του hardware) το γονατιζει λιγο σε καποιες εφαρμογες, πραγμα που διορθωνεται αν αλλαξω την αναλυση στην αμεσως χαμηλοτερη........

Και ετσι σκεφτομαι τωρα να το ρουταρω και να του περασω μιανπιο ελαφρια καινπληρη ρομ........ποια μου προτεινετε να βαλω που να ειναι οσο γινεται πιο smooth και να εχει καλη συμβατοτητα με τα περιφεριακα και τις εφαρμογες?
Εχω το M6 pro 3g 32gb .......και αν γινοντανκαι καποιον οδηγο αναβαθμισης με βηματα για να μην κανω κατι στραβα και μου μπρικαρει........ Ευχαριστω!
 
Καλησπέρα. Επειδή ενδιαφέρομαι για αγορά είτε M9 Max Pro 32G είτε M6 Max Pro 32G σε 3G, Μπορεί να μου πει κάποιος τι παίζει με αυτά? Το Μ6 λέει 2048χ1536 ανάλυση, το Μ9 1920χ1200. Τις σηκώνουν αυτές τις αναλύσεις? Θα μπορώ να το συνδέσω με την τηλεόραση να παρακολουθήσω κάτι σε HD? Εάν θέλω θα μπορώ να κάνω κλήσεις ή να στείλω μνμ? Τι απόκριση έχει η οθόνη στο άγγιγμα? Με χαλάει που δεν έχει φόρτιση από micro usb αλλά μπορώ να συμβιβαστώ. Τα χρώματα είναι καλά όπως σε καλά IPS panels Που έχω δει (και έχω προσωπικά). Τι σας άρεσε και τι όχι σε γενικές γραμμές? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.