ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Παιδες το εμποριο ετσι ειναι μια γιου λουζ μια γιου γουιν , αναλογα το ταιμινγκ
το Σαββατο φιλαρακι μου πηρε την 32R86 με 800 ευρα σε 12 ατοκες .........σημερα που ειναι και κλοζερ του Κριστμας κανει 899 .
Ον δε αδερ Χαντ αρκετα μαγαζια συμπεριλαμβανομενου και του πλαισιου εχουν παρει αρκετα λεφτα απο δω μεσα και βεβαια θελαμε και τα δωσαμε και μας εξυπηρετησε .
Ετυχε να ειναι το πλαισιο , θα μπορουσε να ειναι καποιος αλλος και οπως λεμε μακρυα απο κατι τεκνιπιξηδες , τζασμαν απο Η.Α ετσι λεμε και τα καλα η τα "κακα" του καθενος .
Εν ολιγοις ο καθενας που πληρωνει ειναι και υπευθηνος και υπολογος που τα σπρωχνει και ποιον στηριζει και ποτε .
Εγω πληρωνω , δεν ζητιανευω , αντισταθμιζω τα υπερ και τα κατα και αποφασιζω ποιον θα ψηφισω .
Αλλωστε το εχουμε ξαναπει .....αγορες + γιορτες = φερε μου το δωρο σου να σου πω τι παιρνεις
+1000
όλοι τους την τσέπη μας σκέφτονται και με ποιον τρόπο θα μας την αδειάσουν...
Τουλάχιστον να μην παίζουν με την νοημοσύνη μας!!
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Και για ποιο λόγο φίλε μου να μπούμε στην διαδικασία να χρεωθούμε ένα τηλέφωνο και να ζητήσουμε την τιμή του praktiker ?

Αγαπητέ μου φίλε, δεν μπήκα σε κανενός είδους μειοδοτική διαδικασία…. Απλούστατα διαβάζοντας την αναφερόμενη στο post #1 ιστοσελίδα θεώρησα ότι είναι συμφέρουσα αγορά που πληροί τις γενικότερες απαιτήσεις μου και προχώρησα στην αγορά…

Και για ποιο λόγο να πρέπει να τους αποδείξουμε τα τεκταινόμενα ?
Μήπως θα μας την κάνουνε δώρο ?

Επειδή κανείς δεν δωρίζει είναι υποχρέωσή μου να ψάχνω και να απαιτώ την πιο συμφέρουσα δυνατή τιμή……

Μήπως αρέσκονται να μας βλέπουν να ζητιανεύουμε για καλύτερη τιμή ?
Μήπως τους έχουμε δώσει πολύ αξία ?

Αυτή είναι μια υποκειμενική σου, πολύ extreme,προσβλητική και άστοχη άποψη…..

Κάπου δηλώνεις έμπορος……

…. Αισθάνεσαι ότι ο πελάτης σου είναι «ζητιάνος» όταν επιζητεί μείωση της τιμής σε κάποιο προϊόν που εμπορεύεσαι;;;;;


Η μήπως πήρε κανένας τηλέφωνο στο praktiker για να τους ζητήσει να χαμηλώσουν την τιμή σε σχέση με το Πλαίσιο ?(του οποίου είμαι και πελάτης).
Όχι ...τόσο έκριναν ότι πρέπει να την πουλήσουνε στο praktiker και τόσο την ζητούσαν .

Σαφέστατα……

… και το ΠΛΑΙΣΙΟ ακολουθώντας τον ανταγωνισμό που δημιουργήθηκε την δεδομένη χρονική στιγμή μείωσε την τιμή…..

…. Εάν παρακολουθήσεις μεγάλα on line καταστήματα στην Ευρώπη θα διαπιστώσεις τις τιμές να ανοβοκατεβαίνουν καθημερινά (προφανώς παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό…..)

Η σωστή εταιρία που προσέχει τους πελάτες της , θα πρέπει από μόνη της να ερευνά και να πράττει .
Και γιατί το μέλος Psixakias παροτρύνει τα μέλη του forum να απευθυνθούν στα καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ και να ζητήσουν καλύτερη τιμή και δεν ενημερώνει ο ίδιος τους υπαλλήλους ?

Είναι ευκολονόητο ότι τα μέλη του forum είναι σε πλεονεκτικότερη θέση διότι έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται για τις εξελίξεις της αγοράς και ως εκ τούτου να επιτυγχάνουν πιο συμφέρουσες τιμές…..

Δηλαδή το μέλος Psixakias θα πρέπει να κάνει έρευνα αγοράς όλων των προϊόντων, σε όλα τα καταστήματα, και να προσφέρει τις απολύτως φθηνότερες τιμές προς όλους ;;;;

Νομίζω ότι κατά βάθος κατανοείς ότι είναι μια, από κάθε άποψη, λανθασμένη τοποθέτηση…..

Συγχωρήστε με , αλλά ακόμη μια φορά νιώθω πως δεν σέβονται τα χρήματά μου και κοιτούν να μου τα πάρουν με τον ευκολότερο τρόπο .

Αυτό μάλλον αναιρεί ό,τι σε όλα τα ανωτέρω ισχυρίσθηκες….

… και επικροτείς ότι πρέπει να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια επίτευξης καλύτερης τιμής…..

…και έχω την εντύπωση ότι το μέλος Psixakias έχει συνεισφέρει πολλά προς αυτή την κατεύθυνση….

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ….

Φιλικά… Δημήτρης
 
Last edited:
Τι μου θυμιζει ? τι μου θυμιζει ? ααααα ναι τωρα το θυμηθηκα ........ με τα
 

Attachments

  • onions.jpg
    onions.jpg
    31.7 KB · Views: 15
Ρε που σου κατεβαίνουν όλα τούτα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

:flipout: :flipout: :flipout:

Σημερα εχω ορεξη μιας και ειμαι χαρουμενος που βελτιωθηκε η κατασταση με τη μεση μου ( 3 μερες ξαπλα δεν ειναι και λιγο )
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Αγαπητέ μου φίλε, δεν μπήκα σε κανενός είδους μειοδοτική διαδικασία…. Απλούστατα διαβάζοντας την αναφερόμενη στο post #1 ιστοσελίδα θεώρησα ότι είναι συμφέρουσα αγορά που πληροί τις γενικότερες απαιτήσεις μου και προχώρησα στην αγορά…



Επειδή κανείς δεν δωρίζει είναι υποχρέωσή μου να ψάχνω και να απαιτώ την πιο συμφέρουσα δυνατή τιμή……



Αυτή είναι μια υποκειμενική σου, πολύ extreme,προσβλητική και άστοχη άποψη…..

Κάπου δηλώνεις έμπορος……

…. Αισθάνεσαι ότι ο πελάτης σου είναι «ζητιάνος» όταν επιζητεί μείωση της τιμής σε κάποιο προϊόν που εμπορεύεσαι;;;;;




Σαφέστατα……

… και το ΠΛΑΙΣΙΟ ακολουθώντας τον ανταγωνισμό που δημιουργήθηκε την δεδομένη χρονική στιγμή μείωσε την τιμή…..

…. Εάν παρακολουθήσεις μεγάλα on line καταστήματα στην Ευρώπη θα διαπιστώσεις τις τιμές να ανοβοκατεβαίνουν καθημερινά (προφανώς παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό…..)



Είναι ευκολονόητο ότι τα μέλη του forum είναι σε πλεονεκτικότερη θέση διότι έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται για τις εξελίξεις της αγοράς και ως εκ τούτου να επιτυγχάνουν πιο συμφέρουσες τιμές…..

Δηλαδή το μέλος Psixakias θα πρέπει να κάνει έρευνα αγοράς όλων των προϊόντων, σε όλα τα καταστήματα, και να προσφέρει τις απολύτως φθηνότερες τιμές προς όλους ;;;;

Νομίζω ότι κατά βάθος κατανοείς ότι είναι μια, από κάθε άποψη, λανθασμένη τοποθέτηση…..



Αυτό μάλλον αναιρεί ό,τι σε όλα τα ανωτέρω ισχυρίσθηκες….

… και επικροτείς ότι πρέπει να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια επίτευξης καλύτερης τιμής…..

…και έχω την εντύπωση ότι το μέλος Psixakias έχει συνεισφέρει πολλά προς αυτή την κατεύθυνση….

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ….

Φιλικά… Δημήτρης

Ο Πελατης ψαχνει την αγορα και προσπαθει να βρει την συμφεροτερη γι αυτον τιμη η πακετο, Δεν ειναι υποχρεωμενος να ενημερωνει με τιμες ολους τους εμπορους στους οποιους παει.

Οι εμποροι μεσα σε ενα σωστο ανταγωνιστικο περιβαλλον παρακολουθουν την αγορα και αυξομειωνουν την τιμη αναλογως για να ειναι και αυτοι μεσα στην αγορα

Οι σωστοι εμποροι για να κανουν τζιρους, να πετυχουν στοχους (εταιρικους και προσωπικους και οικονομικους) χρησιμοποιουν ΟΛΑ τα καναλια διανομης και επικοινωνιας. Περιοδικα, καταστηματα, τηλεοραση, ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΦΟΡΟΥΜ ΚΛΠ. Θεμιτα ολα αυτα και ουχι παραξενα. Ειναι ομως λιγο.... λυρικο να σκεφτομαστε οτι οι εμποροι σκεφτονται εμας. Τις πωλησεις τους σκεφτονται και ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ.

Οταν λοιπον καποιοι παραπονιουνται για τις τιμες του Πλαισιου, πραττουν κακιστα, διοτι δειχνουν ποσο κακοι πελατες ειναι. Ο πελατης ΔΕΝ διαμαρτυρεται για τιμες σε ενα μαγαζι, οταν η αγορα ΔΕΝ ειναι ολιγοπολιακη η μονοπολιακη. Ψαχνει να βρει αλλου φτηνοτερα. Αυτο ειναι δικη του υποχρεωση.

Οσοι διαμαρτυρονται για κακη η ελλιπη εξυπηρετηση απο το Πλαισιο η οποιοδηποτε αλλο μαγαζι, ορθως πραττουν. Κακως ομως το πραττουν στο μελος psixakias, οσο και αν εκεινος εχει την οιαδηποτε καλη διαθεση να βοηθησει. Οι διαμαρτυριες πρεπει να εχουν στοχο το Μαγαζι γενικοτερα και οχι ατομα που ειναι ΜΕΛΗ στο φορουμ. Ξεχωριστε τις εννοιες. Αλλο διαμαρτυρια για τις τιμες και την πολιτικη του εκαστοτε μαγαζιου και αλλο η εξυπηρετηση πριν η μετα την πωληση. Στην πρωτη περιπτωση, η επιτευξη καλυτερης τιμης ειναι ευθυνη του πελατη. στην δευτερη του Καταστηματος.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Οσοι διαμαρτυρονται για κακη η ελλιπη εξυπηρετηση απο το Πλαισιο η οποιοδηποτε αλλο μαγαζι, ορθως πραττουν. Κακως ομως το πραττουν στο μελος psixakias, οσο και αν εκεινος εχει την οιαδηποτε καλη διαθεση να βοηθησει. Οι διαμαρτυριες πρεπει να εχουν στοχο το Μαγαζι γενικοτερα και οχι ατομα που ειναι ΜΕΛΗ στο φορουμ. Ξεχωριστε τις εννοιες.
Οι έννοιες μπερδεύονται όμως όταν κάποιος το παίζει εκπρόσωπος του Πλαισίου και μέλος του φόρουμ ταυτόχρονα! Αν επιλέγεις το πρώτο τότε θα εισπράττεις παράπονα και θα τα δέχεσαι, όχι να τσαμπουκαλεύεσαι κι από πάνω. Εμείς που αγοράζουμε απ'τον psixakia έχουμε κάθε δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε σ'αυτόν και στο μαγαζί του (Πλαίσιο). Δηλ. τι πρέπει να κάνουμε; Να μιλάμε για το Πλαίσιο γενικά και αόριστα αλλά όχι για τον psixakia επειδή είναι μέλος του φόρουμ; Εμείς τι είμαστε γι'αυτόν; Συμφορουμίτες ή πελάτες; Δεν βλέπετε ότι υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων;
Το "Ξεχωρίστε τις έννοιες" πρέπει να το πεις στους 6-7 εμπόρους που βρίσκονται στο avclub για να πουλήσουν, όχι σε όλους τους υπόλοιπους! Εδώ μπερδεύει τις έννοιες ο ένας και θα του τις ξεχωρίσουμε όλοι εμείς οι άλλοι (που είμαστε χιλιάδες);;; Στην τελική υπάρχουν στο φόρουμ και έμποροι που είναι σοβαροί και έχουν προσφέρει πολλά σε μας, με τις τιμές τους και την εξυπηρέτησή τους (π.χ. Rhodes). Και είναι σοβαροί γιατί δέχονται την κριτική και κάνουν ακριβώς αυτό που λέει η ιδιότητά τους: εμπόριο!
 
Το αν αναιρεί η τελευταία φράση τα λεγόμενά μου φίλε Π.Δημήτρη μάλλον μόνο εσύ το βλέπεις . Γιατί είναι εύκολος τρόπος να βάλουν μια τιμή χωρίς να ελέγξουν τον ανταγωνισμό , περιμένοντας να το κάνουμε εμείς και να τους ενημερώσουμε .

Και όσο για τους πελάτες μου (οι οποίοι λένε στην μικρή κοινωνία της πόλης μου ότι είμαι πολύ σκληρός ) , έχουν μάθει πως η τιμή που έχω στα προϊόντα μου , είναι η τελική και δεν μου κάνουν παζάρια .
Εγώ από την μεριά μου δεν περιμένω τον ανταγωνισμό , αλλά με το που παραλαμβάνω το προϊόν βάζω το ελάχιστο κέρδος που μπορώ .

Και για αυτούς τους πελάτες φοβάμαι τις πολιτικές του κάθε ΠΛΑΙΣΙΟΥ .

Γιατί πλέον έχουν ξεχάσει η προσπαθούν τουλάχιστον , τα παζάρια .

Εσύ , μιλάς στην απάντησή σου για μεγάλα on line καταστήματα στην Ευρώπη , καταστήματα που οι περισσότεροι θα θέλαμε να ήταν και στην χώρα μας , για να κερδίσουμε σαν καταναλωτές ακόμη περισσότερο .

Σε αυτά τα καταστήματα κάνεις παζάρια ? (η ερώτηση δεν είναι ειρωνική απλά τα μόνα που γνωρίζω είναι τα plus και lidl)

Ποιά έννοια έχει το παζάρι σε έναν έμπορο ? Αφού τόσο θέλει να το πουλήσει ο άνθρωπος .
Αν κατεβάσει και άλλο την τιμή θα την ανεβάσει σε κάποιο άλλο προϊόν , ίσως και σε άλλα 50 των 2ευρώ οπότε πάλι εμείς θα την φάμε .

Αυτός ήταν και ο λόγος που αναφέρθηκα στο μέλος psixakias , είμαι αντίθετος στη πολιτική των παζαριών , δεν θέλω να μου κάνουν και ούτε και να κάνω .

Ποιο πάνω το μέλος scalpel έγραψε :
<< LE40F86 - περί ης ο λόγος
δεν ξέρω πόσο (και αν) βοηθάει η παράθεση της προσωπικής εμπειρίας
Σαββάτο 15/12 1μμ επίσκεψη στο Πλαίσιο (Θεσ/νίκη - Εθνικής Αντιστάσεως) 'μπορείτε να παραγγείλετε τη συσκευή μόνο γιά σήμερα στα 1799 - παράδοση μέχρι τα Χριστούγεννα'
Σαββάτο 15/12 2μμ Public (Θεσ/νίκη - Cosmos) - φόρτωσα την τηλεόραση επίσης γιά 1799
Συνολικός χρόνος ενασχόλησης 90 λεπτά >>


Συγχαρητήρια από μένα , έκανε μια αγορά γρήγορα , την οποία την χάρηκε και πέτυχε και πολύ καλή τιμή .


Τέτοιες αγορές ονειρεύομαι για την χώρα που ζω , και όχι να μου λένε ζήτα καλύτερη τιμή , ο τάδε το έχει τόσο , η πες τους από εμένα , κλπ κλπ .
Δεν είδα να λέτε στο μέλος Rhodes (νομίζω το user του) δώσε μας αυτό τόσο .......... αλλά , αυτό πόσο το έχεις ?

Και αυτό είναι το σωστό .
 
Last edited:
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Μόλις μίλησα με το ΠΛΑΙΣΙΟ με σκοπό να παραγγείλω την LE40F86 στην τιμή των 1799 ευρώ. Και τι μου είπαν?

Κύριε η τιμή ανέβηκε στα 2089 ευρώ!!!

Μας δουλεύουνε - τι στο καλό γίνεται ξέρει κανείς?

ITS CHRISTMAS TIME φίλε, αυτό γίνεται :flipout:
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Εγώ από την μεριά μου δεν περιμένω τον ανταγωνισμό , αλλά με το που παραλαμβάνω το προϊόν βάζω το ελάχιστο κέρδος που μπορώ.

Αν το κάνεις είσαι ίσως ο μοναδικός έμπορος στην Ελλάδα που το κάνει και μπράβο σου.

Εσύ , μιλάς στην απάντησή σου για μεγάλα on line καταστήματα στην Ευρώπη , καταστήματα που οι περισσότεροι θα θέλαμε να ήταν και στην χώρα μας , για να κερδίσουμε σαν καταναλωτές ακόμη περισσότερο .

Σε αυτά τα καταστήματα κάνεις παζάρια ? (η ερώτηση δεν είναι ειρωνική απλά τα μόνα που γνωρίζω είναι τα plus και lidl)
Συνήθως καταφεύγουμε στα μεγάλα on-line καταστήματα όταν έχουμε βρει σε αυτά τιμή που δεν υπάρχει πουθενά αλλού οπότε δεν περνάει καν από το μυαλό μας να το παζαρέψουμε κι άλλο.

Ποιά έννοια έχει το παζάρι σε έναν έμπορο ? Αφού τόσο θέλει να το πουλήσει ο άνθρωπος .
Αν κατεβάσει και άλλο την τιμή θα την ανεβάσει σε κάποιο άλλο προϊόν , ίσως και σε άλλα 50 των 2ευρώ οπότε πάλι εμείς θα την φάμε .

Αυτός ήταν και ο λόγος που αναφέρθηκα στο μέλος psixakias , είμαι αντίθετος στη πολιτική των παζαριών , δεν θέλω να μου κάνουν και ούτε και να κάνω .
Προσωπικά δεν κάνω παζάρια. Κάνω έρευνα αγοράς, κρίνω από που με συμφέρει τιμή/εξυπηρέτηση-μεταπωλητική υποστήριξη και αναλόγως πράττω. Παράδειγμα η πρόσφατη αγορά 2 τηλεοράσεων Panasonic 42PX70E από τα Expert Βόλου. Επειδή ο άνθρωπος είναι πελάτης μας ήθελα να τις αγοράσουμε από εκεί. Πήγα και ο υπάλληλός του μου έδωσε για τιμή την τιμή καταλόγου 1400 κάτι. Του εξήγησα με όμορφο τρόπο ότι το Πλάισιο την έχει 1140€ και απλά επειδή και μόνο θέλω να αγοράσω από αυτόν ήμουν διατεθιμένος να δώσω μέχρι 1200€/τεμάχιο. Η αγορά έγινε στα 1190€/τεμάχιο και σε 12 άτοκες δόσεις.
Βέβαια την 46Χ3500 την αγόρασα από το μέλος ΜΟΣΧΙΔΗΣ-Electronet (Σάββας) του φόρουμ γιατί η τιμή που μου έδωσε απλά δεν υπάρχει σε όλη την Ευρώπη και είναι πολύ μεγάλη η διαφορά του από τους υπόλοιπους (250€+) και μου έκανε και 12 άτοκες επί του μισού τιμήματος.
Θα συμφωνήσω 1000% λοιπόν με τον φίλο Βασίλη Σωκρατίδη που είπε παραπάνω
Οταν λοιπον καποιοι παραπονιουνται για τις τιμες του Πλαισιου, πραττουν κακιστα, διοτι δειχνουν ποσο κακοι πελατες ειναι. Ο πελατης ΔΕΝ διαμαρτυρεται για τιμες σε ενα μαγαζι, οταν η αγορα ΔΕΝ ειναι ολιγοπολιακη η μονοπολιακη. Ψαχνει να βρει αλλου φτηνοτερα. Αυτο ειναι δικη του υποχρεωση."

Δεν είδα να λέτε στο μέλος Rhodes (νομίζω το user του) δώσε μας αυτό τόσο .......... αλλά , αυτό πόσο το έχεις ?

Και αυτό είναι το σωστό .
Κάποιοι το έπραξαν απλά το έκαναν τηλεφωνικώς ή με pm και όχι φόρα παρτίδα σε κάποιο thread.

Το μέλος Rhodes και το μέλος ΜΟΣΧΙΔΗΣ-Electronet δίνουν από τις καλύτερες τιμές της αγοράς λόγω της γεωγραφικής τους θέσης και επωφελούμενοι το 13% ΦΠΑ που τιμολογούνται και τιμολογούν.
Μάλιστα από μέλος του φόρουμ έμαθα ότι το μέλος ΜΟΣΧΙΔΗΣ-Electronet
είχε πολύ μεγαλύτερες τιμές από το μέλος Rhodes στην αρχή αλλά μόλις έμαθε για το φόρουμ και την τιμολογιακή πολιτική του μέλους Rhodes σε αυτό άλλαξε αμέσως την στάση του και αυτό είναι κάτι που τον ωφέλησε αφού πλέον απευθύνεται σε αυτόν πολύ μεγάλο τμήμα του φόρουμ για αγορά συσκευών.
 
Format Master , η περίπτωσή σου είναι διαφορετική , διότι ένιωθες την υποχρέωση να ψωνίσεις από εκεί και ίσως ο τύπος να πήγαινε να το εκμεταλλευτεί αυτό .
Σε αυτή την περίπτωση καλά έκανες και του το τόνισες .

Νομίζω πως κάποτε θα πρέπει ... η να δεχόμαστε τις τιμές ενός καταστήματος ... η όχι και να φεύγουμε.
Δεν είμαι της μέσης λύσεις . Και όταν τα καταστήματα δουν να συμβαίνει αυτό πιστεύω πως θα κάνουν τις καλύτερες τιμές που μπορούν .

Τώρα αν κάνω λάθος , άνθρωπος είμαι , απλά έτσι φαντάζομαι το μέλλον και οφείλω να λειτουργώ όπως ο καταναλωτής του αύριο (αν επαληθευτώ).

Έχω και το service αυτών που πουλάω , χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως θα πουλάω ακριβότερα βασιζόμενος σε αυτό .
Το service έχει το ταμείο του και οι πωλήσεις το δικό τους .
 
Καλησπέρα κι από εμένα...

Θα ήθελα να προσθέσω τη γνώμη μου, στην ενδιαφέρουσα συζήτηση που γίνεται. Και θα την πω, και ως καταναλωτής (χρόνια τώρα :-), και ως έμπορος (πλέον). Μάλλον θα είναι κάπως μακροσκελής - sorry !

Αυτό που παρατηρώ, λοιπόν, στην Ελλάδα, είναι μια δαiμονοποίηση της λέξης "κέρδος". Με την βοήθεια της τηλεόρασης και της πλύσης εγκεφάλου που δεχόμαστε στο ζήτημα αυτό, έχει επέλθει μια σύγχυση, ένα μπέρδεμα. Έχουμε ταυτίσει μέσα μας, την έννοια του κέρδους με την έννοια της αισχροκέρδειας. Επιτρέψτε μου να τονίσω ότι πρόκειται για 2 εντελώς διαφορετικές έννοιες.

Το κέρδος, λοιπόν, είναι η βασική αρχή, στην οποία στηρίζεται το εμπόριο, από τη γέννησή του, κάτι χιλιάδες χρόνια πριν. Είναι απολύτως λογικό, ένας επαγγελματίας, που σου προσφέρει ένα αγαθό, να κερδίζει κάτι από αυτήν την πράξη. Άλλωστε, είναι κι αυτός άνθρωπος, ο οποίος έχει να πληρώσει τη δόση του σπιτιού του, τα φροντιστήρια των παιδιών, ενώ πιθανόν να ονειρεύεται να αλλάξει και το αυτοκίνητό του κάποια στιγμή.

Στην Ελλάδα όμως, αν κάποιος κερδίζει 50 από μία πώληση, θεωρούμε ότι μας κλέβει. "Μα την αγοράζει 1800, πώς την πουλάει 1850 ? Μας κλέβει ..."

Βέβαια, εμείς όλοι, κοιτάμε πώς να αυξήσουμε το μισθό μας. Αν έρθει κάποιος και μας πει ότι πρεπει να μειωθούν οι αποδοχές μας, λόγω ανταγωνισμού (με τον Ινδό, Πακιστανό, κλπ), θα βγούμε -δικαίως- στους δρόμους, να διαδηλώσουμε για την παγκοσμιοποίηση, να προτάξουμε τα οικογενειακά βάρη, τις αυξήσεις στο ψωμί, τη ΔΕΗ και τη βενζίνη κλπ. Θα μιλήσουμε δηλαδή, για αυτά ακριβώς τα πράγματα, που δεν αναγνωρίζουμε στον κάθε επαγγελματία, του οποίου το κατάστημα θα επισκεφτούμε μία ώρα μετά !!

Για αυτό λέω, ότι έχουμε ταυτίσει το κέρδος με την αισχροκέρδεια. Κέρδος είναι αυτό που χρειάζεται ο καταστηματάρχης, για να ζήσει. Και βέβαια, κάποιοι (όχι όλοι - σας βεβαιώ), μπορεί να επιτύχουν και να προκόψουν. Και πάλι τους αφορίζουμε ("ξέρεις πόση περιουσία έχει κάνεις αυτός, πουλώντας ψυγεία;"). Φυσικά, αν αποκτήσουμε εμείς 2ο σπίτι, ή σπίτι στο βουνό, είναι απολύτως λογικό. Εμείς δουλεύουμε, αυτός είναι ο κλέφτης...

Στον κλάδο αυτό, λοιπόν, δεν δικαιούμαστε να κατηγορούμε, και να αφορίζουμε. Σας βεβαιώ ότι δεν υπάρχει αισχροκέρδεια, είναι από τους πιο ανταγωνιστικούς που υπάρχουν. Δεν είναι καφετέρια, με περιθώρια κέρδους 500% από έναν καφέ. Το περιθώριο κέρδους είναι πραγματικά ελάχιστο. Ελάχιστο. Και η τελική τιμή, εξαρτάται από πολλά πράγματα:

1. την τιμή που θα καταφέρεις να αγοράσεις το προϊόν. Νομίζετε, πως το Πλαίσιο και το 5050.gr αγοράζουν μια τηλεόραση στην ίδια τιμή ? Είναι πολύ πιθανό, αν όχι βέβαιο, ότι μια μεγάλη αλυσίδα, αγοράζει κάτι στα 1800, ενώ το 5050 στα 1880. Φυσικά, αν το 5050..gr το τιμολογήσει στα 1910 (με ελάχιστο περιθώριο κέρδους όπως καταλαβαίνετε) και η αλυσίδα στα 1850, αυτομάτως, το 5050 γίνεται ... κλέφτης.

2. την ποσότητα του εμπορεύματος που αγοράζεις.
Αν πάρεις και στοκάρεις 400 τηλεοράσεις, προφανώς θα τις πάρεις σε άλλη τιμή, απ' ό,τι ένας μικρότερος έμπορος. Και βεβαια μια παρτίδα, μπορεί να έχει αγοραστεί σε χαμηλότερη τιμή από την επόμενη. Αλλά, αν κάποιος αυξήσει κάποια στιγμή την τιμή ενός προϊόντος (πιθανόν λόγω νέας, μειωμένης παραγγελίας), γίνεται αυτομάτως ... κλέφτης.

3. από τα έξοδα του καταστήματος.
όταν ένα φυσικό κατάστημα ξεκινάει με μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρω έξοδα (ενοίκιο, μισθοί, ΙΚΑ, ΔΕΗ, τηλέφωνα, φορτηγα, στοκ, βιτρίνα, κλπ), σκεφτείτε πόσες χιλιάδες εμπορεύματα θα έπρεπε να πουλήσει με 30 κέρδος, απλά για να επιζήσει... Φυσικά, αν μαθετε ότι το κέρδος του είναι 150 , τον μεταφράζετε κατευθείαν σε ... κλέφτη. Αυτός, προσπαθεί απλά να επιζήσει.


Γι αυτό, λοιπόν, θα ήθελα να χαλαρώσουμε λίγο όλοι μας, και να σκεφτούμε λίγο πιο ψύχραιμα, ως καταναλωτές. Είναι προφανές, ότι ο καθένας πρέπει να αναζητά την καλύτερη τιμή. Κανένα πρόβλημα. Αλλά το να κατηγορείς κάποιον, επειδή ακριβώς δεν στο προσφέρει στην καλύτερη τιμή της αγοράς, το θεωρώ υπερβολικό, αν όχι μικρόψυχο.
Πηγαίνετε σ' αυτον με την φθηνότερη. Δεν χρειάζεται να κατηγορείτε τον άλλον. Και το λέω από προσωπική εμπειρία, καθώς έχω λάβει κάποια emails, για εμπορεύματα που τολμώ να έχω σε "υπερβολική τιμή" (!!).


Συγγνώμη για το μακροσκελές post, αλλά πιστεύω ότι θα μας ωφελούσε όλους σαν ανθρώπους, αν μπαίναμε στη θέση του άλλου.
Και όταν είναι συνταξιούχος, και όταν είναι άνεργος νέος, και όταν είναι έμπορος. Το "εγώ πρέπει να γίνω πλούσιος, αρκεί ο μανάβης, ο ψαράς, και ο έμπορος να βγαζουν 1 κέρδος από μένα", δεν στέκει.

Πολλά είπα.
Καλές Γιορτές σε όλους και καλές δουλειές στους συναδέλφους !
 
Last edited:
Δεν είχα σκοπό να συμμετάσχω στη συζήτηση αλλά βλέπω πλέον οτι είναι αδύνατο να το αποφύγω :frown:

Σύμφωνα με τους προλαλήσαντες είναι άλλο το κέρδος και άλλο η αισχροκέρδεια και δεν διαφωνώ σ' αυτό. Για πείτε μου όμως με τι περιθώριο κέρδους δουλεύει η αγορά ? Γιατί αν π.χ. είναι ΟΛΟΙ συννενοημένοι να δουλεύουν με 100% τότε μπορεί όλοι να είναι ίσοι στο κερδος αλλά ταυτόχρονα είναι ΟΛΟΙ αισχροκερδείς !!!!!!!! Και μου είναι παντελώς αδιάφορο αν προσπαθούν να επιβιώσουν με αυτό τον τρόπο !

Ξέρω οτι σε μια ελεύθερη αγορά ο καθένας πουλάει όσο του καπνίσει χωρίς να μπορεί να τον ελέγξει κανείς. Ως εδώ καλά. Αλλά οχι και να λέμε οτι το κάνει για να επιβιώσει ! Στο κατω κατω της γραφής ΚΑΝΕΙΣ δεν τον υποχρέωσε να γίνει έμπορος !

Η συγχωρεμένη η γιαγιά μου, που δεν ήταν μορφωμένη αλλα το μυαλό της έκοβε, έλεγε "τα μεταξωτα βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους".

Και μην τα ρίχνουμε όλα στην παγκοσμιοποίηση ! Μαζευτείτε 5 εμποροι (καντε δηλαδη αυτο που οι "παγκοσμιοποιημένοι" ονομάζουν consortium) και θα αντιμετωπίσετε λιγότερο κίνδυνο να σας κλέισει το γειτονικό consortium απο οτι αν μείνετε μονοι να "φυλαξετε Θερμοπύλες"...

Κανονικά, σαν καταναλωτές, θα έπρεπε αντι να ψάχνουμε ποιός έχει την καλύτερη τιμή και να λιώνουμε τα πόδια μας (γιατι ούτε και εμείς τα κλέβουμε τα λεφτά, αίμα φτύνουμε για να τα βγάλουμε !) να σας κάνουμε γενικώς ενα μεγαλοπρεπές εμπαργκο και να σας μείνουν όλα στις αποθήκες. Τότε και μόνο τότε θα βλέπαμε (μετα απο 2-3 μήνες που δε θα ξεστοκάρατε) σε τι τιμή είσαστε διατεθειμένοι να πουλήσετε !

Φιλικά,

Φίλιππος
 
Θα το πω για αλλη μια φορα. Σε μια καπιταλιστικη οικονομια (το καπιταλιστικη με την επιστημονικη σημασια του ορου για οσους ξερουν) την ευθυνη αναζητησης καλυτερης προσφορας και την τελικη διαμορφωση των τιμων την εχει ο καταναλωτης.

Μεσα απο τους κανονες προσφορας και ζητησης και μεσα απο την ΕΝΔΕΛΕΧΗ αναζητηση, διαμορφωνονται οι τιμες.

Ο καθε εμπορος εχει καθε δικαιωμα να θετει οποιες τιμες θελει. Αν ειναι ακριβος, δεν θα αγορασουν απο εκεινον. Ειναι πολυ απλο. Απλα τοσα χρονια στην Ελλαδα, δεν ειχανε σφιξει τα πραματα απο πλευρας οικονομικης , και οι καταναλωτες δεν το ψαχνανε πολυ. Ακομα και τωρα, οι παλιες γενιες δεν ειναι της Ερευνας Αγορας.

Εγω λεω... ψαξτε, ψαξτε, ψαξτε. Ειναι λαθος να κατηγορουμε τους εμπορους. Αντ'αυτου θα επρεπε να επιβραβευουμε τον σωστο εμπορο καθε φορα. Και με τα φορα σαν και αυτο, παμε ενα κλικ πιο πανω τις δυνατοτητες μας ως καταναλωτες, με ψυχραιμια και συνεση..
 
Εγώ προσωπικά αγοράζω από τον Πλαίσιο... όταν με συμφέρει. Προτιμώ να πάρω από το Πλαίσιο κάτι για τον υπολογιστή κι ας έχει 5-10 ευρώ παραπάνω λόγω της άμεσης αντικατάστασης που προσφέρει. Πριν κάποια χρόνια πήρα δίσκο από το e-shop χτύπησε τις πρώτες μέρες και με αφήσανε να περιμένω 1 μήνα και να πάει στην αντιπροσωπεία, να παραλάβει η αντιπροσωπεία καινούργια παραλαβή κτλ κτλ. Από τότε προτιμώ Πλαίσιο και ας το πληρώνω εν γνώση μου λίγο παραπάνω.

Και εγώ έχω δώσει αρκετά ευρώ στο Πλαίσιο πιο πολύ γιατί με βολεύει. Αλλά η εξυπηρέτηση είναι κάτι σχετικό. Εϊχα αγοράσει ένα DVD-Recorder με τρία χρόνια εγγύηση το οποίο χάλασε στον ενάμιση χρόνο. Όταν πήγα να το γυρίσω μου είπαν ότι δεν είναι δυνατόν να έχει τρία χρόνια εγγύηση αλλά μόνο ένα και αναγκάστηκα να απειλήσω ότι θα ενημερώσω την προστασία καταναλωτών ώστε να γίνει η δουλειά μου. Οι σωστοί έμποροι κατά την γνώμη μου δεν κάνουν τέτοια.
Και δεύτερο πήγα να αγοράσω laptop ενώ μου είχαν υποσχαθεί το θα ισοφάριζαν φτηνότερη τιμή που είχα βρει αλλού τηλεφωνικά, στο κατάστημα το αρνήθηκαν, κάνοντας μου να χάσω κάποιες πολύτιμες ώρες από την ζωή μου.
Κατά τα άλλα θα συνεχίζω να ψωνίζω από κει, γιατί είναι κοντά στην δουλειά μου και οι τιμές του δεν είναι τόσο κακές.
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Θα το πω για αλλη μια φορα. Σε μια καπιταλιστικη οικονομια (το καπιταλιστικη με την επιστημονικη σημασια του ορου για οσους ξερουν) την ευθυνη αναζητησης καλυτερης προσφορας και την τελικη διαμορφωση των τιμων την εχει ο καταναλωτης.

Μεσα απο τους κανονες προσφορας και ζητησης και μεσα απο την ΕΝΔΕΛΕΧΗ αναζητηση, διαμορφωνονται οι τιμες.

Ο καθε εμπορος εχει καθε δικαιωμα να θετει οποιες τιμες θελει. Αν ειναι ακριβος, δεν θα αγορασουν απο εκεινον. Ειναι πολυ απλο. Απλα τοσα χρονια στην Ελλαδα, δεν ειχανε σφιξει τα πραματα απο πλευρας οικονομικης , και οι καταναλωτες δεν το ψαχνανε πολυ. Ακομα και τωρα, οι παλιες γενιες δεν ειναι της Ερευνας Αγορας.

Εγω λεω... ψαξτε, ψαξτε, ψαξτε. Ειναι λαθος να κατηγορουμε τους εμπορους. Αντ'αυτου θα επρεπε να επιβραβευουμε τον σωστο εμπορο καθε φορα. Και με τα φορα σαν και αυτο, παμε ενα κλικ πιο πανω τις δυνατοτητες μας ως καταναλωτες, με ψυχραιμια και συνεση..

Βασίλη +1 (με πολλά μηδενικά απο πίσω...)

Εγώ δεν έθιξα θέμα έρευνας αγοράς πάντως... Θέμα αισχροκέρδειας και θέμα καρτέλ-οποίησης έθεσα...

Και το σωστό έμπορο, να τον επιβραβεύσουμε παρέα !
Αλλά όταν εμφανίζονται φαινόμενα του στύλ "εγώ δεν σου καλύπτω την εγγύηση γιατί είσήγαγες απο αλλού και δεν αγόρασες τοπικά" (βλέπε περίπτωση Φουρλή) τότε αγανακτώ !! Και με το δίκιο μου, γιατί με αναγκάζουν να δεχτώ την οποιαδήποτε πολιτική των οποιωνδήποτε εμπόρων που με την ανοχή των επίσημων αντιπροσωπειών επιχειρούν να θησαυρίσουν στην πλάτη μου !

Να σου δώσω ένα πολύ πρόσφατο παράδειγμα ? Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους έψαξα να βρώ πόσο θα μπορούσα να αγοράσω μια συγκεκριμένη τηλεόραση στην Ευρώπη. Η χαμηλότερη τιμή της ήταν στη Γερμανία 4599 Ευρώ. Μέσα σε αυτά έιναι και το κέρδος του μαγαζιού που την πουλάει.
Ε λοιπόν, στην Ελλάδα κάτω απο 5500 (κι αυτά απολύτως μετρητοίς) δεν μπόρεσα να τη βρώ !

Αυτά τα 900 Ευρώ απο πού διάβολο προέρχονται ? Γιατί το νούμερο είναι σοβαρό ! Και ελπίζω να μην το ρίξει κανένας στα μεταφορικά....

Απο παραδείγματα του είδους έχω κι άλλα, αλλά δεν είναι της παρούσης...

Φίλιππος
 
What δε fuck ? Ακομα με τα ηλεκτρονικοκαρτελ θα ασχολουμαστε?
Εχω φρεσκα ........
 

Attachments

  • 08.jpg
    08.jpg
    16.9 KB · Views: 5
  • intro.jpg
    intro.jpg
    24.6 KB · Views: 4
  • beneficial.jpg
    beneficial.jpg
    34.7 KB · Views: 3
Βρε παιδια, τι παθατε ολοι γιορτιαρες μερες?? Μυγα σας τσιμπησε???
Λετε πραγματα που ισχυουν, ισχυαν και θα ισχυουν σε μια ελευθερη αγορα. Εχω κανει κι ενα φεγγαρι στο εξωτερικο και δεν ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Σε ολο το κοσμο τα ιδια ισχυουν.
Αντε να βγουμε εξω λιγο να δουμε λιγο κοσμο τωρα που ειναι γιορτινες οι μερες παιδες!!! :ernaehrung004: Κυκλοφορει και πολυ ... :HTEHEH56::grinning-smiley-043