Πλήρωσε Ελληνα άλλη μια φορά...!!

Re: Απάντηση: Πλήρωσε Ελληνα άλλη μια φορά...!!

Έχω την εξής απορία: εάν κάποιες χιλιάδες από εμάς πάμε ως λαθρομετανάστες στην Άγκυρα και κάνουμε και μία διαδήλωση στη κεντρική πλατεία ζητώντας από το τουρκικό κράτος να μας κτίσει μία εκκλησία, τι νομίζετε ότι θα γίνει;
Θα μείνει κανένας ζωντανός;

ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΟΡΙΟ.
ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗ ΧΩΡΑ.

Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΙΝΟΤΟΠΙΑ ΣΑΝ ΑΝΤΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΛΠ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΠΕΡΙΤΕΥΟΥΝ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πλήρωσε Ελληνα άλλη μια φορά...!!

To πρόβλημα ποιο είναι;
Η υπογραφή..η το απόσπασμα που παρέθεσες;
Να την αφαιρέσω αν σε κάνει να νοιώθεις κάπως...

Το πρόβλημα είναι ότι δημιουργείς εντυπώσεις για γελοία θέματα που αφορούν μόνο όσους είναι ισλαμοφοβικοί και ξενοφοβικοί γενικά.

Φυσικά και δεν ζητάω να αφαιρέσεις την υπογραφή, είναι αποκαλυπτική των θέσεών σου υποθέτω.

Μπορείς τώρα να απαντήσεις και στο ερώτημά μου σε ποια ευρωπαική πρωτεύουσα δεν υπάρχει τζαμί όπως αναφέρει το "έγκυρο" άρθρο που παρέθεσες αρχικά;
 
Re: Απάντηση: Πλήρωσε Ελληνα άλλη μια φορά...!!

Έχω την εξής απορία: εάν κάποιες χιλιάδες από εμάς πάμε ως λαθρομετανάστες στην Άγκυρα και κάνουμε και μία διαδήλωση στη κεντρική πλατεία ζητώντας από το τουρκικό κράτος να μας κτίσει μία εκκλησία, τι νομίζετε ότι θα γίνει;
Θα μείνει κανένας ζωντανός;

ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΟΡΙΟ.
ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗ ΧΩΡΑ.

Φυσικά όλα έχουν ένα όριο, και η άγνοια και ο φανατισμός επίσης.

ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΗΔΗ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΕΚΕΙ; ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ;


Επίσης προς ενημέρωσή σου ισλαμιστές δεν είναι μόνο οι Τούρκοι.

(Μπορούν κι άλλοι να "φωνάξουν", βλέπεις; )
 
Είμαι υπέρ της κατασκευής τεμένους, και μάλιστα με κρατικά χρήματα για προφανείς λόγους: Είναι πολύς ο κόσμος που το έχει ανάγκη, και στο κάτω κάτω φορολογούμενοι είναι και οι μουσουλμάνοι, έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν ένα τέτοιο αυτονόητο δικαίωμα τους να ικανοποιείται από το κράτος.


Από κει και πέρα βέβαια, δε μπορώ να μην μου περάσει απ'το μυαλό το ότι αν κάτι αντίστοιχο γινόταν από την Εκκλησία τη δική μας, και έχτιζε πχ αποκλειστικά με κρατικά χρήματα και όχι και με λεφτά του "παγκαριού" έναν τέτοιας τιμής ναό, ένα μεγάλο ποσοστό αυτών που τώρα φωνάζουν υπέρ του τζαμιού και υπέρ των δικαιωμάτων στη θρησκεία, τότε θα αντιδρούσε μιλώντας για ανακάτεμα του Δημοσίου σε εκκλησιαστικά θέματα κλπ...
 
Εμένα πάντως το "κρατικά χρήματα" δεν μου αρέσει, κυρίως γιατι δεν δίνει καλό παράδειγμα σ αυτή την χρονική στιγμή και θα ειναι το πρώτο που θα φέρνουν σαν παράδειγμα όσοι θα εκμεταλλευτούν το γεγονός για να δημιουργήσουν φασαρίες. Ας μου εξηγήσει κάποιος (Γρηγόρης, Μαέστρο) με πολύ απλά λόγια γιατι πειράζει να το χρηματοδοτήσουν οι ίδιοι το τζαμί τους για να μην πω πως όταν κλείνουν ή θα κλείσουν νοσοκομεία δεν είναι ώρα για να χτίζονται τζαμιά απο το κράτος..
 
Στα πολύ γρήγορα επειδή πρέπει να φύγω:

Δε μπορείς να ζητήσεις από τη μουσουλμανική κοινότητα να χρηματοδοτήσει ένα έργο μερικών εκατομμυρίων. Οι περισσότεροι (θεωρώ) πως ανήκουν στην πολύ χαμηλόμισθη τάξη των εργατών, από που θα τα αντλήσεις αυτά τα κεφάλαια?

Από το Τουρκικό κράτος; Όχι, γιατί όπως είπε ο McZab δεν είναι μόνο Τούρκοι οι μουσουλμάνοι. Από όλα τα κράτη μαζί? Πως θα γίνει αυτό.

Και εκτός των παραπάνω, το να μην έχουν οι μουσουλμάνοι χώρο να προσκυνήσουν, μοιραία είναι πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας, και όχι των χωρών απ'τις οποίες αυτοί προέρχονται. Τώρα όσο για το αν θα έπρεπε να κοστίζει 1 ή 10 ή 100 εκατομμύρια, αυτό είναι μια τελείως άλλη συζήτηση, όπου συμφωνώ, θα μπορούσε το κόστος να κυμαίνεται ίσως σε πιο λογικά επίπεδα.
 
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΚΤΙΣΜΑ ΝΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΜΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΗ Η ΝΑΟΔΟΜΙΑ!!!!!!!!!
 
Θα ειχε ενδιαφερον η συγκριση του συνολικου ποσού που κοστιζει η εκκλησια στο κρατος, με το κοστος της ανεγερσης του Τζαμιου.

Εχω την εντυπωση οτι αν βαλεις μισθοδοσια κληρικων, ενοικια που πληρωνουν κρατικες υπηρεσιες για κτιρια που ανηκουν στην εκκλησια, το κοστος της μη φορολογησης των δραστηριοτητων της και πολλα αλλα, χτιζεις μερικα τζαμια το χρονο και οχι ενα.

Αρα το κοστος δεν ειναι το προβλημα. Ψαξτε το αλλου. Εφοσον μια θρησκεια εχει σπονσορα το Κρατος, γιατι οχι και οι αλλες?

Προσθετω οτι οι εργαζομενοι μεταναστες παραγουν εργο δουλευοντας, πληρωνουν φορους και ενισχυουν τα ταμεια. Αν δεν το κανουν ειναι συνηθως ευθυνη των Ελληνων εργοδοτων τους. Επισης, ελαχιστοι παιρνουν συνταξη.
 
Στα πολύ γρήγορα επειδή πρέπει να φύγω:

Δε μπορείς να ζητήσεις από τη μουσουλμανική κοινότητα να χρηματοδοτήσει ένα έργο μερικών εκατομμυρίων. Οι περισσότεροι (θεωρώ) πως ανήκουν στην πολύ χαμηλόμισθη τάξη των εργατών, από που θα τα αντλήσεις αυτά τα κεφάλαια?

Από το Τουρκικό κράτος; Όχι, γιατί όπως είπε ο McZab δεν είναι μόνο Τούρκοι οι μουσουλμάνοι. Από όλα τα κράτη μαζί? Πως θα γίνει αυτό.

Και εκτός των παραπάνω, το να μην έχουν οι μουσουλμάνοι χώρο να προσκυνήσουν, μοιραία είναι πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας, και όχι των χωρών απ'τις οποίες αυτοί προέρχονται. Τώρα όσο για το αν θα έπρεπε να κοστίζει 1 ή 10 ή 100 εκατομμύρια, αυτό είναι μια τελείως άλλη συζήτηση, όπου συμφωνώ, θα μπορούσε το κόστος να κυμαίνεται ίσως σε πιο λογικά επίπεδα.

700 χιλιάδες μουσουλμάνοι στην Ελλάδα και δεν μπορούν να μαζέψουν λεφτά για ένα τζαμί; Και ειναι και πολύ πιο θρησκευόμενοι απο εμάς συνήθως! Εδω χωριά των 1000 κατοίκων και κτίζουν την εκκλησία τους με δικά τους χρήματα....
Τωρα για τους παπάδες που ανέφερε παρακάτω ο vasada κακώς χρηματοδοτούνται απο το κράτος ή αλλιώς να το δεχόμασταν, εφόσον όμως η εκκλησία έδινε όλη της την περιουσία στο κράτος. Τωρα έχουν ...μονά ζυγά δικά τους.
Δεν είμαι κατα του να έχουν τζαμί εννοείται, αφού έτσι πιστεύουν, αν και προσωπικά και τα τζαμιά και τις εκκλησίες τα θεωρώ δείγματα οπισθοδρόμησης. Επίσης δεν θα ήθελα όμως να ειμαι δίπλα και να ακούω 5 φορές την ημέρα τους αλλαλαγμούς του μουεζίνη, όπως με εκνευρίζουν αφάνταστα και τα μεγάφωνα των εκκλησιών (δεν θέλω ...να την βγω απο αριστερά στους μαρξιστές του φόρουμ αλλά ...μου έχουν μείνει πολλά απωθημένα απο την εποχή του υποχρεωτικού εκκλησιασμού με το σχολείο!)
 
@Voreios
Μαζι σου! Ας ξεκινησουμε απο οποιου ειδους εκκλησια λοιπον και ας γκρεμισουμε ολες, ανεξαιρετως, οσες βρεθουν στο δρομο μας.

Γενικα τωρα,
Επειδη δεν ειδα απαντηση στο ερωτημα του McZab, ας απαντησω εγω, σε ΟΛΕΣ τις αλλες ευρωπαϊκες πρωτευουσες υπαρχουν Τζαμια.
Σε πολλες απο αυτες τις χωρες μαλιστα υπαρχουν και σε αλλες πολεις περαν της πρωτευουσης... (π.χ. Γερμανια)
Δεν ειναι σε ολες σε κεντρικο σημειο οπως ειναι να γινει εδω (Βοτανικος), σε καποιες ειναι λιγο εξω απο την πολη (π.χ. Μοναχο) αλλα παντως υπαρχει.

Και επειδη το συνταγμα στηριζει την ανεξιθρησκεια πρεπει να υπαρχει και Τζαμι και Βουδιστικος ναος και τα παντα ολα (και τα κοαλα τιποτα...).
Αν δεν επιτρεπεται το Τζαμι τοτε δεν πρεπει να επιτρεπεται και η Εβραϊκη Συναγωγη στο Μοναστηρακι, η Καθολικη Εκκλησια στην Πανεπιστημιου κλπ. Και αυτοι αλλοθρησκοι ειναι.

Και θα πω και κατι που εχω ξαναπει σε αλλο thread και οποιος θελει να καταλαβει καταλαβε.
Ο Ελληνας δεν φοβηθηκε ποτε το διαφορετικο, το αγκαλιασε, το εκανε κτημα του και το αφομοιωσε.
Αλλα, μαλλον εμεις, απεχουμε πια πολυ απο αυτον τον Ελληνα...

Υ.Γ. Η συγκριση του στυλ "αυτοι ειναι ετσι αρα και εμεις πρεπει να ειμαστε ετσι" ειναι ακυρη.
 
Ας γίνει τζαμί αλλά με ΔΩΡΕΑ της ΣΑΟΥΔΙΚΗΣ ΑΡΑΒΙΑΣ πχ προς το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ το οποίο θα έχει την ευθύνη και όχι με απευθείας χρηματοδότηση.

Αλλά για να τα λέμε όλα: Πήγαινε στην Αίγυπτο ή στην Σ.Α και πες ότι θέλεις να κάνεις ναό..........
 
Φαντάζομαι ότι δεν θεωρείς ότι έγινε η Ελλάδα -ήδη- Αίγυπτος ή Σαουδική Αραβία. Παραμένουμε στην Ευρώπη και ελπίζω να παραμείνουμε εκεί. Τώρα η Αίγυπτος είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση από τη Σαουδική Αραβία. Στην Αίγυπτο λειτουργούν πολλοί χριστιανικοί λαοί για τους κόπτες, ορθόδοξους, γρηγοριανούς, μονοφυσίτες (έχουν διαφορές από τους κόπτες) καθολικούς, ενώ για αγγλικανούς, βαπτιστές και για ένα ακόμη προτεσταντικό δόγμα (που δεν το θυμάμαι) υπάρχει μικρός ναός. Λειτουργούν όχι μόνο παλιοί ναοί, αλλά και καινούριοι.

Η Αίγυπτος, όπως και η Συρία είναι ανεκτικές μουσουλμανικές (κι όχι ισλαμικές) κοινωνίες, παρά την προσπάθεια κάποιων ακραίων τάσεων των Αδελφών Μουσουλμάνων να μεταβάλουν την κοινωνία προς το αυστηρότερο.

Η Σαουδική Αραβία είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση. Εκεί επικρατεί τρόμος και σκοταδισμός.

Όπως και ο Χριστιανισμός, έτσι και το Ισλάμ δεν είναι ενιαίο, ως δόγμα και ως εφαρμογή. Οι περισσότεροι μουσουλμάνοι είναι σουνίτες ή σιίτες, αλλά υπάρχουν και μικρότερα δόγματα, είτε πιο φιλελεύθερα όπως οι αλεβίτες και άλλα πιο ακραία.

Όταν κατέρρευσε η αποικιοκρατία στην αραβική χερσόνησο , επικράτησε η οικογένεια Σαούντ, η οποία έδωσε και το όνομά της στη χώρα (Σαουδική Αραβία). Δυστυχώς (για την κοινωνία) οι Σαούντ επέλεξαν ως επίσημο και μοναδικό δόγμα της χώρας τον ουαχαμπιτισμό. O ουαχαμπιτισμός δεν είναι χωριστό μουσουλμανικό δόγμα. Είναι μια διαφορετική κανονιστική λειτουργία, που δίδαξε και επέβαλε στους σαλάφι μουσουλμάνους (στην πλειοψηφία τους στην Αραβική χερσόνησο) ένας διανοούμενος του 18ου αι. ο Muhammad ibn Abd al-Wahhab . Αυτός όταν επέστρεψε μετα τα ταξίδια του στο τωρινό Ιράκ, εγκαταστάθηκε στην περιοχή Ντιρίγια, όπου κυβερνούσε η οικογένεια Σαούντ. Δυο από τους γιους του Σαούντ έγιναν οπαδοί τους και στη συνέχεια όλο το σόι. Έτσι όταν ανέλαβαν οι Σαούντ να κυβερνήσουν τη χώρα, ουσιαστικά επέβαλαν τον ουχαμπιτισμό με όλες τις ακρότητες στην κοινωνική ζωή. Σημειωτέον ότι στις ακρότητες του ουαχαμπιτισμού δεν υπόκειται η δυναστεία των Σαούντ.

Αν κάποιος θέλει καλή τη πίστη να δώσει την ευκαιρία στους ιερωμένους και στη δυναστεία της Σαουδικής Αραβίας να κάνει τζαμί και πνευματικό κέντρο στην Αθήνα και να το πληρώσει η ίδια (η Σαουδική Αραβία) ουσιαστικά έχει στριμώξει όλους τους σουνίτες και σιίτες μουσουλμάνους σε μια πολύ ακραία μορφή κοινωνικής οργάνωσης του Ισλάμ. Και φυσικά κανένα κράτος δεν θα μπορεί μετά να επιβάλλει κανόνες λειτουργίας ή να ελέγξει το ουχαμπιτικό τζαμί.

Άρα, το τζαμί στο Βοτανικό θα πρέπει να το χτίσουν είτε οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι της Ελλάδας (και τότε φυσικά θα έχουμε ένα για τους σουνίτες κι ένα για τους σιίτες) ή θα το πληρώσει το ελληνικό κράτος και μετά θα μπορέσει να το ελέγχει (στο μέτρο του δυνατού).

Η προτροπή να πληρώσει και να χτίσει το τζαμί η Σαουδική Αραβία είναι σα να βάζουμε το λύκο να φυλά τα πρόβατα...
 
[...]
Αλλά για να τα λέμε όλα: Πήγαινε στην Αίγυπτο ή στην Σ.Α και πες ότι θέλεις να κάνεις ναό..........

Είπαμε η άγνοια και ο φανατισμός έχουν όρια.

Στο Κάιρο έχει την έδρα της η Μητρόπολη Μέμφιδος που είναι κομμάτι του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και η Αίγυπτος έχει σχεδόν 10% Χριστιανούς Κόπτες.
Επειδή θες να τα λέμε όλα, όχι τίποτα άλλο.

ΥΓ. Με πρόλαβε ο Βλασίδης και μάλιστα απείρως πληρέστερα.
 
Last edited:
Φαντάζομαι ότι δεν θεωρείς ότι έγινε η Ελλάδα -ήδη- Αίγυπτος ή Σαουδική Αραβία. Παραμένουμε στην Ευρώπη και ελπίζω να παραμείνουμε εκεί. Τώρα η Αίγυπτος είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση από τη Σαουδική Αραβία. Στην Αίγυπτο λειτουργούν πολλοί χριστιανικοί λαοί για τους κόπτες, ορθόδοξους, γρηγοριανούς, μονοφυσίτες (έχουν διαφορές από τους κόπτες) καθολικούς, ενώ για αγγλικανούς, βαπτιστές και για ένα ακόμη προτεσταντικό δόγμα (που δεν το θυμάμαι) υπάρχει μικρός ναός. Λειτουργούν όχι μόνο παλιοί ναοί, αλλά και καινούριοι.

Η Αίγυπτος, όπως και η Συρία είναι ανεκτικές μουσουλμανικές (κι όχι ισλαμικές) κοινωνίες, παρά την προσπάθεια κάποιων ακραίων τάσεων των Αδελφών Μουσουλμάνων να μεταβάλουν την κοινωνία προς το αυστηρότερο.

Η Σαουδική Αραβία είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση. Εκεί επικρατεί τρόμος και σκοταδισμός.

Όπως και ο Χριστιανισμός, έτσι και το Ισλάμ δεν είναι ενιαίο, ως δόγμα και ως εφαρμογή. Οι περισσότεροι μουσουλμάνοι είναι σουνίτες ή σιίτες, αλλά υπάρχουν και μικρότερα δόγματα, είτε πιο φιλελεύθερα όπως οι αλεβίτες και άλλα πιο ακραία.

Όταν κατέρρευσε η αποικιοκρατία στην αραβική χερσόνησο , επικράτησε η οικογένεια Σαούντ, η οποία έδωσε και το όνομά της στη χώρα (Σαουδική Αραβία). Δυστυχώς (για την κοινωνία) οι Σαούντ επέλεξαν ως επίσημο και μοναδικό δόγμα της χώρας τον ουαχαμπιτισμό. O ουαχαμπιτισμός δεν είναι χωριστό μουσουλμανικό δόγμα. Είναι μια διαφορετική κανονιστική λειτουργία, που δίδαξε και επέβαλε στους σαλάφι μουσουλμάνους (στην πλειοψηφία τους στην Αραβική χερσόνησο) ένας διανοούμενος του 18ου αι. ο Muhammad ibn Abd al-Wahhab . Αυτός όταν επέστρεψε μετα τα ταξίδια του στο τωρινό Ιράκ, εγκαταστάθηκε στην περιοχή Ντιρίγια, όπου κυβερνούσε η οικογένεια Σαούντ. Δυο από τους γιους του Σαούντ έγιναν οπαδοί τους και στη συνέχεια όλο το σόι. Έτσι όταν ανέλαβαν οι Σαούντ να κυβερνήσουν τη χώρα, ουσιαστικά επέβαλαν τον ουχαμπιτισμό με όλες τις ακρότητες στην κοινωνική ζωή. Σημειωτέον ότι στις ακρότητες του ουαχαμπιτισμού δεν υπόκειται η δυναστεία των Σαούντ.

Αν κάποιος θέλει καλή τη πίστη να δώσει την ευκαιρία στους ιερωμένους και στη δυναστεία της Σαουδικής Αραβίας να κάνει τζαμί και πνευματικό κέντρο στην Αθήνα και να το πληρώσει η ίδια (η Σαουδική Αραβία) ουσιαστικά έχει στριμώξει όλους τους σουνίτες και σιίτες μουσουλμάνους σε μια πολύ ακραία μορφή κοινωνικής οργάνωσης του Ισλάμ. Και φυσικά κανένα κράτος δεν θα μπορεί μετά να επιβάλλει κανόνες λειτουργίας ή να ελέγξει το ουχαμπιτικό τζαμί.

Άρα, το τζαμί στο Βοτανικό θα πρέπει να το χτίσουν είτε οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι της Ελλάδας (και τότε φυσικά θα έχουμε ένα για τους σουνίτες κι ένα για τους σιίτες) ή θα το πληρώσει το ελληνικό κράτος και μετά θα μπορέσει να το ελέγχει (στο μέτρο του δυνατού).

Η προτροπή να πληρώσει και να χτίσει το τζαμί η Σαουδική Αραβία είναι σα να βάζουμε το λύκο να φυλά τα πρόβατα...

Δεν διαφωνούμε, ισα ίσα σε ευχαριστώ και για τις πληροφορίες πάνω στο θέμα, απλά σημειώνω την υποκρισία.

Τώρα η προτροπή μου είναι η χρηματοδότηση να γίνει προς το Ελληνικό κράτος και αυτό να αποφασίσει τα υπόλοιπα και όχι η απευθείας κατασκευή του τζαμιού (από τους ΣΑ ή όποιους άλλους) ακριβώς για να μην δημιουργήσουν μία εστία σκοταδισμού μέσα στην καρδιά της πόλης...
 
[FONT=&quot]Εφόσον η ελληνική κυβέρνηση επέλυσε όλα τα προβλήματα των Ελλήνων προχωρά και στην ανέγερση τεμένους. και όπως έλεγε και η γιαγιά μου όλα τα έχει η Μαργιωρη ο Φερετζές……. Της έλλειπε [/FONT]
 
Είπαμε η άγνοια και ο φανατισμός έχουν όρια.

Στο Κάιρο έχει την έδρα της η Μητρόπολη Μέμφιδος που είναι κομμάτι του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και η Αίγυπτος έχει σχεδόν 10% Χριστιανούς Κόπτες.
Επειδή θες να τα λέμε όλα, όχι τίποτα άλλο.

ΥΓ. Με πρόλαβε ο Βλασίδης και μάλιστα απείρως πληρέστερα.


ΟΚ λάθος μου, αλλά τον φανατισμό που τον είδες?
Εσυ είσαι προφανώς φανατικός γιατί από το κείμενό μου διάβασες ΜΟΝΟ ότι ήθελες.

Και για να ξέρουμε τι λέμε, από εδώ την πάτησα:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=227147
 
Last edited:
ΟΚ λάθος μου, αλλά τον φανατισμό που τον είδες?
Εσυ είσαι προφανώς φανατικός γιατί από το κείμενό μου διάβασες ΜΟΝΟ ότι ήθελες.
[...]

Ok, λάθος μου κι εμένα.
Εγώ πάλι την πάτησα από την φαινομενική συμπόρευσή σου με προλαλήσαντες φανατικούς.
 
Ok, λάθος μου κι εμένα.
Εγώ πάλι την πάτησα από την φαινομενική συμπόρευσή σου με προλαλήσαντες φανατικούς.

ΟΚ, και οι δύο παρερμηνεύσαμε.... καμιά φορά μέσα στο ποτάμι των πληροφοριών κάτι μας ξεφεύγει..... :ADFADF1:
 
.

Τώρα η προτροπή μου είναι η χρηματοδότηση να γίνει προς το Ελληνικό κράτος και αυτό να αποφασίσει τα υπόλοιπα και όχι η απευθείας κατασκευή του τζαμιού (από τους ΣΑ ή όποιους άλλους) ακριβώς για να μην δημιουργήσουν μία εστία σκοταδισμού μέσα στην καρδιά της πόλης...

Κι αυτό μπορεί να γίνει... αλλά υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα.

Ότι η Σαουδική Αραβία ως κράτος δενσυνηθίζει να συμβάλλεται με κράτη ή άλλους φορείς. Συμβάλλονται (δηλ. κάνουν δωρεές) είτε ιδρύματα, είτε funds, είτε προσωπικές εταιρείες ή οικογένειες. Είναι πολύ διαφορετικό και αδιαφανές το σύστημα σε σχέση με εκείνο φωτισμένων δυναστειών όπως στο Κατάρ, το Μπαχρέιν ή ακόμη και το Ομάν την τελευταία δεκαετία.

Επομένως λεφτά θα έχουμε και μάλιστα πολλά, να φάνε και οι κότες... αλλά θα έχουμε κι έναν εκπρόσωπο (τουλάχιστον) ή μάλλον επιτροπή παρακολούθησης και διοίκησης. Άρα δεν θα αποφύγεις τον έλεγχο του ιδρύματος, διότι από τη στιγμή που θα χρηματοδοτηθεί από ένα θρησκευτικό ίδρυμα θα αποτελέσει βακούφι. Αυτό έγινε την προηγούμενη 20ετία στα Βαλκάνια και τους βγήκε σε κακό. Το σαουδαραβικό ισλάμ είχε τη δυνατότητα να μπει στη Βοσνία, βόρεια Αλβανία και στην περιοχή του Τετόβου και μπήκε. Αντίθετα δεν μπόρεσε ή δεν πρόλαβε να μπει στο Κόσοβο.

Μαζί με το σαουδαραβικό ισλάμ ήρθε και ο ουαχαμπιτισμός και η απελπισία των μετριοπαθών ανθρώπων μουσουλμάνων στις περιοχές αυτές. Χώρια που οι απεσταλμένοι της Σαουδικής Αραβίας θεωρήθηκαν (και πολλές φορές δικαίως) ως έχοντες άμεσους δεσμούς με την Αλ Κάιντα και άλλες οργανώσεις, επομένως γέμισαν αυτές οι περιοχές με πράκτορες της CIA.

Να θυμίσω ότι οι Ταλιμπάν είναι μια μερίδα, από την ομάδα Hanafi των σουνιτών. Από την Hanafi προέρχονται και οι selafi, που εξελίχθηκαν σε ουαχαμπίτες. Επομένως πρόκειται για δυο δίδυμα γκρουπ, ουαχαμπίτες και ταλιμπάν, δηλ. διαφορετικοί τρόποι έκφρασης και πολιτικής και κοινωνικής οργάνωσης που βασίζονται στην ίδια θρησκευτική-πολιτική ιδεολογία, η οποία δεν έχει πολλές σχέσεις με το Κοράνι όπως το ξέρουμε, ή δεν το ξέρουμε. Απλώς οι Ταλιμπάν είναι οπαδοί της ένοπλης δράσης και της οργάνωσης της κοινωνίας με όργανο τη βία, ενώ οι σελάφι δέχονται τη βία ως παραβίαση των κανόνων. και στις δυο περιπτώσεις βάση οργάνωσης είναι η σαρία.

Γι αυτό και πολλοί, πάρα πολλοί Ταλιμπάν είναι Σαουδάραβες (με πρώτο από όλους τον Μπιν Λάντεν), το ίδιο και οι περισσότεροι βομβιστές-τρομοκράτες.

Άρα η είσοδος του ουαχαμπιτικού Ισλάμ στην Ελλάδα, όχι μόνο θα πιέσει ή θα καταπιέσει τους μουσουλμάνους που ζουν εδώ, αλλά θα μας βάλει στο στόχαστρο των αμερικανικών υπηρεσιών για την ύπαρξη πυρήνων των γνωστών παράπλευρών οργανώσεων της μεγάλης τρομοκρατικής οργάνωσης του Ισλάμ.

Άρα θα πρότεινα forget it....