Πλήρωσε Ελληνα άλλη μια φορά...!!

ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΑΓΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΔΕ, ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΠΟΡΩ ΑΠΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ.


είμαι και φασίστας ε?
όντως έχω ψηφίσει φασισταριά τύπου ..ΔΗΚΚΙ
Άσε βρε αγόρι μου
ζω και χρόνια στα Εξάρχεια
τα ξέρω τα παραμυθάκια αυτά καλλίτερα από εσέ
όσο για βιβλία
πήγαινε πχ και στο Εναλλακτικό Βιβλιοπωλείο
καλό θα σου κάνει

Γιατί είμαι εγώ αριστεριστής νομίζεις ή νομίζεις ότι απευθύνθηκα σ' εσένα αποκλειστικά;

Μπράβο πάντως για τα "πιστοποιητικά" αντικειμενικότητας. Αφού μένεις στα Εξάρχεια και έχεις ψηφίσει ΔΗΚΚΙ, φαντάζομαι δικαιούσαι να αφορίζεις και να ειρωνεύεσαι οποιονδήποτε και μάλιστα με κεφαλαία...
Καλά αν ψωνίζεις και από το Εναλλακτικό, χαλάλι...:flipout:
Κοίτα επειδή είσαι και αρκετά μικρός για να δίνεις συμβουλές και νουθεσίες και μάλιστα σε ολίγον από καθαρεύουσα σε στυλ Χρήστου Τσαγανέα, χαλάρωσε λίγο και αν έχεις να προσθέσεις κάποια θέση κάνε το με απλές φράσεις και μικρά γράμματα...
 
χαλάρωσε λίγο και αν έχεις να προσθέσεις κάποια θέση κάνε το με απλές φράσεις και μικρά γράμματα...
__________________

τσου , υποδείξεις ου δεχόμεθα
μεγάλε..
 
Αφού στο γραφεί και στο κείμενο.
Ο Ναΐμ Ελγαντούρ, πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ενωσης Ελλάδας, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και προειδοποιεί:
«Οι μουσουλμάνοι μετανάστες είναι άνεργοι, πεινασμένοι και δεν μπορούν να ανανεώσουν τις άδειες παραμονής, γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τόσα ένσημα. Δέχονται πολλών μορφών πιέσεις. Αποτελούν βραδυφλεγή βόμβα. Εντοπίσαμε τα προβλήματα και ενημερώσαμε τις αρχές. Αν συμβεί οτιδήποτε, θα ευθύνεται η κυβέρνηση».

Όπως και στον Αγ. Παντελεήμονα που επικρατεί ο νόμος της χ.α. ποιος έχει την ευθύνη αν όχι η κυβέρνηση. Εκεί τους μαντρώνουν καλύτερα βέβαια οι χρυσαυγητες.
 
Μετανάστες In Greece: Στα πρόθυρα κοινωνικών πολέμων

ΜΕΡΟΣ Α

Αστεία Σενάρια επικίνδυνων


Στους «άγριους» πολιτικούς μας καιρούς η μεταναστευτική πολιτική συνεχίζει να ασκείται προς αποφυγή εκλογικών πανωλεθριών. Η οικονομική κρίση που μας μαστίζει λειτουργεί ως βάλσαμο, καθώς και μάννα εξ ουρανού.

«Καλέ θα φύγουν, θα φύγουν και όσοι μείνουν θα ενσωματωθούν». Κυρα- Κατίνεις επωδοί με ολίγον ιντελεξουέλ ΕΤ-2. Ο εφησυχασμός , η συγκυριακή αντιμετώπιση και η αγχώδης αβλεψία μας ενώπιον των χαωδών κοινωνικοπολιτικών, πολιτισμικών και πνευματικών χασμάτων μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών όμως ίσως αποβεί μοιραία καθοριστικό για τον τόπο.


Η επαναπροώθηση τόσων αλλοδαπών, οι οποίοι έχουν εσκεμμένα ή μη «απωλέσει» τα χαρτιά τους μόνον ως αστείο μπορεί να εκληφθεί. Ποια χώρα να δεχθεί αυτό το «ανθρώπινο φορτίο» πεινασμένων, απελπισμένων, τυχοδιωκτών κλπκλπ που με χαρά το «έβγαλε από πάνω της». Μήπως δε, είναι πραγματιστικά εφικτή η λύση της ανοικτής πολεμικής συγκρούσεως με την Τουρκία για το θέμα; Με τον συγκεκριμένο στρατό που έχομε, με την συγκεκριμένη οικονομία, με το συγκεκριμένο μας φρόνημα (πλέον) ; Για κάποιους ναι. Για κάποιους όχι. Εδώ τάσσεται η πλευρά του όχι ως η πλέον εύλογη.


Και αν αρχίσομε τις «κατά λάθος ομαδόν εκπυρσοκροτήσεις και βουλιάγματα πλοίων» κατά το Ιταλικό Πρότυπο ποιά ανθρωπιστική, κοινωνική Νεοδυτικού Τύπου –τύποις έστω- δημοκρατία διακηρύττομε ότι έχομε;

Μεγάλοι Ανθρωπιστές και Αμήχανοι Πατριώτες

Όμως για να φθάσομε σε αυτά τα (καθόλου) μακρυνά σενάρια, αδιέξοδα και προβληματισμούς εκτός της οικουμενικής κοινωνικής κρίσεως, (και) οι ιδεοληψίες κάποιων μας έφθασαν ή μάλλον μας εγκλώβισαν έως εδώ. Καλώς ή κακώς οι ιδεοληψίες όσο και η αβελτηρία έχουν αριστερή μεγαλοαστική και μεγαλοεκδοτική απόχρωση, κάλυψαν δε με μία εκούσα – ακούσια αποβλακωτική σκιά ολόκληρο το σύγχρονο κοινωνικοπολιτικό φάσμα. Η δε, Δεξιά εγκλωβισμένη στις συνήθεις βολικά αφαιρετικές και ασαφείς εθνικές της φαντασιώσεις ήταν και είναι πολύ λίγη για τέτοιες καυτές πατάτες. Όσο για το νυν μόρφωμα ονόματι pasok.gr, οράτε την δακρύβρεχτη ομιλία του Πρωθυπουργού για τα ανθρώπινα βάσανα των κατατρεγμένων από το Αφγανιστάν. Αλλά τα εγχώρια προβλήματα έχουν αποχρώσεις Καρδίτσης και ουχί Ισλαμαμπάντ. Και φυσικά ο Πρωθυπουργός της χώρας είναι ο υπέρτατος φορέας των εννόμων συμφερόντων του Γιάννη και του Κώστα, πρωτίστως, όχι του αναξιοπαθούντος, ενίοτε χατζαροφόρου, Μαχμούντ. Σκληρό; That’s real life and real politics.

Αλλά στην Ελλάδα η πολιτική πλέον είναι μία αστεία υπόθεση. Και είναι τραγικό πως η πολιτική αποτελεί μία αστεία υπόθεση σε καιρούς κοσμοϊστορικών σοβαρώτατων πολιτισμικών και πληθυσμιακών ανακατατάξεων, των οποίων το μέγεθός ίσως δεν έχει ξαναζήσει το ανθρώπινο γένος ποτέ προηγουμένως, ακριβώς ένεκα ελλείψεως μεταφορικών μέσων, λιγότερου πληθυσμού ελλείψεως ΜΜΕ, μέσων επικοινωνίας και εν γένει τεχνολογίας .


Η μεταναστευτική πολιτική είναι μαζί με την οικονομική εξαθλίωση οι δύο καυτές πατάτες του τόπου. Το φράγμα του 5% των μεταναστών που έχουν οι λοιπές χώρες της ΕΕ, φαντάζει πλέον αστείο, ενώ όχι περισσότερο από 50 χρόνια μετά, οι μετανάστες θα αποτελούν το 50% του ενεργού πληθυσμού. Προσέξτε δε ότι η συντριπτική πλειοψηφία θα είναι μουσουλμάνοι, και δη Αφγανοί, Παστούν, Ιρακινοί, Αιγύπτιοι, Σύριοι κλπκλπ. Ούτε καν οι βαλκάνιοι Αλβανοί των οποίων η «αρβανιτοποίηση» όπως αντιστοίχως εκατοντάδες χρόνια πριν εσόβησε, δίνουν ελπίδες «εθνικοποιήσεώς» σε ωρισμένους.
Πόσους πια νομίζετε ότι θα διώξει η οικονομική συγκυρία; Που να πάνε ; Έχετε δη καταυλισμούς στο Μπαγκλαντέζ; Αν ναι, τότε η συζήτηση αρχίζει. Και μη θολώνει την κρίση σας, η κρίση στις οικοδομές , στην αγορά εργασίας και τα ζαρζαβατικά.
 
Μετανάστες In Greece: Στα πρόθυρα κοινωνικών πολέμων


ΜΕΡΟΣ Β


Έθνος κράτος και φαντασιακά ταξικά σενάρια


Τα σεναριάκια με τα Τουρκικά οφέλη εν πολλοίς τα ξέρετε. Ας μην αναλυθούν περαιτέρω καθώς στόχος του παρόντος άρθρου δεν είναι η κινδυνολογία ή εικοτολογία, παρόλο που τα σενάρια αυτά δεν απέχουν πόρρω της αληθείας.

Το κυρίαρχο θέμα είναι αυτό της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ , μεταξύ γηγενούς πληθυσμού και στιφών ετεροκλήτων μα κυριώτατα μουσουλμάνων αλλοδαπών λαθρομεταναστών.


Οι επόμενες σειρές ίσως σας προβληματίσουν για το εφικτό ή όχι μία τέτοιας καταστάσεως.

Ο τόπος αυτός είτε το θέλομε είτε όχι έχει μία εδώ και εκατοντάδες χρόνια συγκεκριμένη κοινωνικοπνευματική συγκρότηση. Χώρος πάλαι ποτέ απομεμονωμένος εκτός εξαιρέσεων πχ της πολυπολιτισμικής Θεσσαλονίκης, απέκτησε την ΥΨΗΛΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΣ, όπως αναφέρεται από πολλούς σύγχρονους κοινωνιολόγους, και όχι τους σεβαστούς μεν, απηρχαιωμένους δε, κοινωνιολόγους του 19ου αιώνος . Η Κουλτούρα αυτή εμποτισμένη από μία κοινή διάλεκτο και σμίλευση κοινών εθνικών μύθων - ιδεών μας έδωσε μία αρκετά συμπαγή κοινωνία, με κοινά διακριτικά στοιχεία και ουκ ολίγες κοινές επιδιώξεις. Άρα κατά την τελολογική προσέγγιση ήταν επιτυχής. Ακόμη και αν ασφυκτιά πολλές φορές κάτω από «ελληνορθόδοξες» παραδόσεις και κωλύμματα

Υπενθυμίζεται ότι το εθνικό κράτος είναι ουσιαστικά όχι μόνον προιόν της βιομηχανικής κοινωνίας, της τεχνολογικής προόδου και της συνεπαγόμενης αναδιανομής εξουσίας, με την έλευση της "πανούργας κινητικής και αήθους Αστικής Τάξεως» κατά τους συμπαθείς μαρξιστές, αλλά αυθεντικό προϊόν αυτής της ίδιας της Αναγεννήσεως. Το πνεύμα της (τόσο δαιμονοποιημένης από τους ίδιους τους αστούς φιλοσόφους) αστικής τάξεως, συγκέντρωσε πολλές πληθυσμιακές πρώην αγροτικές ομάδες – παλαιά τσιφλίκια των απερχόμενων φεουδαρχών- σε μεγάλες μαζώξεις κραταιών αστικών σχηματισμών, όπου μέσω ακόμη και βίαιων ή κοινωνικά σκληρών με σύγχρονους όρους μέτρων επήλθε η ζύμωση της αγροτικής φυλετικής κοινωνίας σε εθνική αστική.
Εδώ δεν κρίνομε το τυχόν ηθικό ή μη της συζεύξεως. Άλλωστε η ηθική είναι μέγεθος μη υπολογίσιμο ένεκα της ανθρώπινης νοητικής και εμπειρικής πολυμορφίας. Εδώ κρίνεται η ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ 300 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ.


Μάλιστα εφόσον υπήρξε διαδοχή καταστάσεων, ουσιαστικά η αγροτική κοινωνία υπεκατεστάθη αρκετά ομαλά από την εθνική κοινωνία. Το ότι τα οικονομικά συμφέροντα συνετέλεσαν προς ίδιον όφελος στον μετασχηματισμό είναι δεδομένο. Το ότι ο Μαρξ, ο Έγκελ, ο Πλεχάνωφ, αργότερα ο Λένιν, η Ρόζα Λούξεμπουργκ, ο Τρότσκι, ο Λούκατς κλπ περιέγραψαν αυτά τα συμφέροντα επαρκέστατα και διαφωτιστικώτατα είναι επίσης δεδομένο. Το ότι τα κατήγγελλαν και τα θεώρησαν ως τον ιστορικό Κακό είναι ίδιον της εμμονής τους να θεωρήσουν μόνον με οικονομικά κριτήρια και δη των τελευταίων 500 ετών, την ανθρώπινη κοινωνικοπολιτική και πνευματική διεργασία καθώς ταυτοχρόνως και της αδυναμίας τους να εξηγήσουν με σύγχρονους ανθρωπολογικούς όρους την κοινωνία των ανθρώπων.


Ας δοθούν μερικές νύξεις για την αδυναμία των θέσεών τους. Κατ`αρχάς εκ του αποτελέσματος σε σχεδόν όλους τους εργάτες της ανθρωπότητος έχει διαμοιρασθεί ή αναλυθεί το κομμουνιστικό μανιφέστο. Πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων (πολλών εξ αυτών στην «θολή Ελλάδα του 1911 -1914) είδατε κανέναν από αυτούς να αποκηρύττουν ολοκληρωτικά το έθνος τους προς χάριν της εργατιάς και του προλεταριάτου; Ακόμη και ο Λένιν ουδέποτε ευθέως το απετόλμησε. Εν Ελλάδι, θυμούνται μήπως οι ιστοριοδίφες τι πήγε να γίνει στις τάξεις του ΕΛΑΣ όταν διάφοροι εντός μακεδονικού εδάφους «σύντροφοι» ευαγγελίζονταν την «λευτεριά της Μακεδονίας»; Ποιοι ήταν οι «πατριωτικοί ξεσηκωτικοί λόγοι» του Ζαχαριάδη; Την ομιλία του Άρη Βελουχιώτη στην Λαμία, κει στον ΣΥΡΙΖΑ τον έχουν άραγε αναγνώσει ποτέ; Μήπως στον Περισσό λησμονούν ότι η ΕΣΣΔ κατήντησε η διάδοχη κατάσταση των πανσλαυικών οραμάτων του Ντοστογιέφσκι; Η ίδια η ιστορική πορεία των ιδίων των κομμουνιστών δεικνύει ότι στις κρίσιμες στιγμές εξαναγκάσθηκαν, ή απλώς θέλησαν, ή ακόμη εφιαλτικώτερα για τους ίδιους τους ήλθε «φυσικά η ανάγκη να αποτανθούν στα πατριωτικά αισθήματα των οπαδών τους, ώστε το ίδιο το κίνημά τους και οι σκοποί τους να έχουν κάποια ελπίδα επιτυχίας. Και όταν μιλούμε για πατριωτικά αισθήματα στην συντριπτική πλειοψηφία εννοούμε τα αισθήματα οικειότητος, αγάπης και αυτοθυσίας για τον τόπο καταγωγής σου που ταυτίζεται με την ευρύτητα και την σχηματοποίηση του έθνους κράτους.
Δεύτερο παραδειγματάκι αντλούμενο από την ίδια την ρητορική των αριστερών περί ελλείψεως ρητόρων του εθνισμού εθνικισμού κοκ. Ας πούμε λοιπόν ότι το έθνος όπως και η θρησκεία είναι το όπιον των λαών ή αν θέλετε της εργατιάς απανταχού της υφηλίου. Τότε όμως ΟΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΠΧ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ, ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΤΟΥ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ, Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ - Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ - ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥΣ ΜΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΠΗΧΗΣΗ.

Αντιθέτως οι θεωρητικοί του ήσαν πάντοτε ήσσονος σημασίας, αλληλοσυμπληρούμενοι ή ευκόλως αναπληρούμενοι.
Γιατί; Μα φυσικά γιατί το «έθνος» είναι αν θέλετε μία σύγχρονη κατασκευή με πανάρχαιες ρίζες, υπόβαθρο, παραδόσεις. Απευθύνεται τόσο στα αγελαία ένστικτα του ανθρώπου, όπως και στην αίσθηση του «ανήκειν». Είναι μία καλά λανσαρισμένη και υποστηριγμένη θεωρία «φυσικής επιλογής» που εν πολλοίς επισκίασε τις μαύρες σκιές της καταπιέσεώς της σε (κρίσιμα) μικρές αντιδραστικές στην «εθνοποίηση» πληθυσμιακές ομάδες . Το έθνος ουδέποτε υπήρχε όπως το ξέραμε πριν τον 18ο αιώνα και όμως σήμερα ακόμη και για την φυλετική κλασσική αρχαιότητα των πόλεων κρατών σκεπτόμεθα με εθνικούς όρους. Τυχαίο; Ακόμη και τυχαίο να είναι, ακόμη και διαστροφικό να είναι, ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ ΕΠΙΤΥΧΕΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ. Ήταν και είναι τόσο ευλογοφανές που ουδέποτε χρειάσθηκε μεγάλες φιλοσοφικές φροντίδες. Δεν ανέστρεψε την λογική του ανθρώπου, απλώς την επικέντρωσε σε νέες καταστάσεις συλλογικότητος και νέους μεγάλους έως και υπερπόντιους σχηματισμούς.


Το εθνικό κράτος (μικρό μεγάλο, ασήμαντο ή σπουδαίο) θα καταργηθεί ή έστω θα ανασχεθεί η πρόοδος και ο συνεχής μετασχηματισμός του, μόνον όταν η ενσυνείδητη διάθεση του ανθρώπου για περισσότερα υλικά αγαθά παύσει να υπάρχει. Σενάριο που ίσως τα παιδιά των τρισέγγονών μας το αντιμετωπίσουν, δοθέντος ότι το είδος μας θα εξακολουθεί να υφίσταται.

Ο εθνικισμός ίσως ξεριζωθεί αν όντως έλθει ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ άνθρωπος. Έχει όμως υπογράψει κανένας κομμουνιστής συμβόλαιο με την επιτυχία του θεωρήματός του σε πρακτικό επίπεδο; Εκτός αν νομίζει ως αν πιστός χριστιανός την μεταφυσική καλότητα και ως εκ τούτου νομοτελειακή υπεροχή των προθέσεών του. Οπότε όμως ο διαλλεκτικός υλισμός πάει στα απηγορευμένα αρχεία του ΚΚΕ.

Ή μήπως κάποιοι νομίζουν ότι με την ένοπλη βία θα μετασχηματισθεί όχι μόνον η ταξική αλλά και η εθνική κοινωνία;
 
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΙΡΟ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΥ
ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΟΣ
'ΚΑΤΕΒΗΚΕ" ΑΠΟΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΩΣ "ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ"

ΤΟΟΟΟΟΣΗΗΗΗΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
 
Αφού στο γραφεί και στο κείμενο.


Όπως και στον Αγ. Παντελεήμονα που επικρατεί ο νόμος της χ.α. ποιος έχει την ευθύνη αν όχι η κυβέρνηση. Εκεί τους μαντρώνουν καλύτερα βέβαια οι χρυσαυγητες.



Φυσικά και φταίει η κυβέρνηση η οποία με την ανυπαρξία πολιτικής της παραχωρεί στα φασιστόμουτρα τη θέση της αστυνομίας.

Αλλά αν έκανες τον κόπο να με διαβάσεις προσεκτικά θα έβλεπες ότι είμαι ΣΑΦΩΣ υπέρ της δημιουργίας Τζαμιού, απλά η συζήτησε γύρισε στο ποιος θα το φτιάξει....
Μέσα στην κουβέντα έλεγα ότι ένα νόμιμο Τζαμί μπορεί να λειτουργεί με την εποπτεία του κράτους, ενώ τα παράνομα όχι και παρέθετα τα επιχειρήματα των ίδιων των μουσουλμάνων.
Εκει λοιπόν εμφανίστηκες μισοδιαβάζοντας για να με πεις ρατσιστή και άλλα φαιδρά.
 
Φυσικά και φταίει η κυβέρνηση η οποία με την ανυπαρξία πολιτικής της παραχωρεί στα φασιστόμουτρα τη θέση της αστυνομίας.

Αλλά αν έκανες τον κόπο να με διαβάσεις προσεκτικά θα έβλεπες ότι είμαι ΣΑΦΩΣ υπέρ της δημιουργίας Τζαμιού, απλά η συζήτησε γύρισε στο ποιος θα το φτιάξει....
Μέσα στην κουβέντα έλεγα ότι ένα νόμιμο Τζαμί μπορεί να λειτουργεί με την εποπτεία του κράτους, ενώ τα παράνομα όχι και παρέθετα τα επιχειρήματα των ίδιων των μουσουλμάνων.
Εκει λοιπόν εμφανίστηκες μισοδιαβάζοντας για να με πεις ρατσιστή και άλλα φαιδρά.

Τσουβαλιάζοντας όλους τους μουσουλμάνους ως φανατικούς, τους ναούς τους ως εκτροφεία και σαν λύση να προτείνεις το μάντρωμα σε ένα μεγάλο εκτροφείο πως ήθελες να σε να σε αποκαλέσω. Δηλαδή όλοι οι ιταλοί στην Αμερική είναι μαφιόζοι γιατί υπάρχει η Cosa Nostra.
Μάλλον δεν καταλαβαινόμαστε.
 
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΙΡΟ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΥ
ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΟΣ
'ΚΑΤΕΒΗΚΕ" ΑΠΟΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΩΣ "ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ"

ΤΟΟΟΟΟΣΗΗΗΗΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Μιας και δεν θυμάσαι "τι και που" κάτσε να σε βοηθήσω "αντικειμενικέ" συμφορουμίτη που νομίζεις ότι απευθύνεσαι σε πολιτικά απολίστιστους...

Το άρθρο ανέβηκε στο patari.org το οποίο ξεκινά έτσι...
Με πρόσχημα τη συμπόνια για τους πεινασμένους του πλανήτη μας οδηγούν σε εθνική αυτοκτονία. Τέλος στους παράνομους μετανάστες που μας πνίγουνε! και καταλήγει να αυτοπροσδιορίζεται ως χώρος συζήτησης της "πατριωτικής αριστεράς"...

Άκου φιλαράκι τις ρατσιστικές και αντιμεταναστευτικές απόψεις των τροτσκιστών τύπου Τουμπάνη και της ΚΤΕ και των δήθεν εργατικών πρωτοπορειών κάποιοι σαν εμένα τις γνωρίζουν καλά...Κάνε ένα κόπο λοιπόν να τις εξηγήσεις και στους υπόλοιπους όπως επίσης και τι είναι αυτό που σας χωρίζει από τους φασίστες οι οποίοι ανεβάζουν κείμενά σας (όπως και αυτό) στα fora τους...
Είμαστε όλο αυτιά.
 
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΙΡΟ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΥ
ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΟΣ
'ΚΑΤΕΒΗΚΕ" ΑΠΟΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΩΣ "ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ"

ΤΟΟΟΟΟΣΗΗΗΗΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

πού δημοσιεύθηκε;
 
Το άρθρο ανέβηκε στο patari.org το οποίο ξεκινά έτσι...
Με πρόσχημα τη συμπόνια για τους πεινασμένους του πλανήτη μας οδηγούν σε εθνική αυτοκτονία. Τέλος στους παράνομους μετανάστες που μας πνίγουνε! και καταλήγει να αυτοπροσδιορίζεται ως χώρος συζήτησης της "πατριωτικής αριστεράς"...

Άκου φιλαράκι τις ρατσιστικές και αντιμεταναστευτικές απόψεις των τροτσκιστών τύπου Τουμπάνη και της ΚΤΕ και των δήθεν εργατικών πρωτοπορειών κάποιοι σαν εμένα τις γνωρίζουν καλά...Κάνε ένα κόπο λοιπόν να τις εξηγήσεις και στους υπόλοιπους όπως επίσης και τι είναι αυτό που σας χωρίζει από τους φασίστες οι οποίοι ανεβάζουν κείμενά σας (όπως και αυτό) στα fora τους...
Είμαστε όλο αυτιά.
__________________
το άρθρο αυτό το έγραψα ο ίδιος

οπότε μάλλον γνωρίζω και ποιός είμαι και τι γράφω

φιλαράκι...

όσον αφορά τον Τουμπάνη την ΚΤΕ και τα ΚΤΕΛ

ουδεμία σχεση ή επαφές έχω

άσε λοιπόν την ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΟΥΛΑ και την λασπούλα

και αν θες απάντησε επί της αρχής

αν φυσικά μπορείς
 
Αγαπητέ Βλασίδη

κακώς ίσως στα νεύρα μου

το επανέφερα αυτό το αρθράκι

επειδή δεν θέλω να επεκταθώ

για προσωπικούς μου λόγους και μόνον

θα ήθελα να γίνει σεβαστή η σιωπή μου

πάντως ούτε σε "ακροδεξιά fora" ούτε σε τίποτε εξ αυτών
 
E, πες μας ντε πού το δημοσίευσες αφού με διαψεύδεις ενώ ο ίδιος ανέφερες ότι είσαι εκ Τρότσκυ ορμώμενος...Εκτός αν ντρέπεσαι ή σε ενοχλεί που κάποιος γνωρίζει όσα κι εσύ τουλάχιστον.
 
επειδή βλέπω ότι στιγματίζεις την χαιρεκακία
αλλά ασμένως την ασπάζεσαι
επαναλαμβάνω :

δεν ντρέπομαι
δεν θέλω

και εν πάση περιπτώσει
επί του προκείμενου:

αν έχεις κάτι να μου προσάψεις
επί των όσων παραθέτω

κάνε το

σίγουρα όμως
άσε τους αφορισμούς
και διαλλέξου

δεν υπάρχει νικητής και ηττημένος
 
... και φυσικά ούτε το Indymedia είναι αξιόπιστο

ούτε ένα πρόχειρο googliσμα για να μου την πεις

Και αν θες να ξέρεις

συμφωνώ σε αρκετά (όχι σε όλα και ιδίως τις θρησκευτικής φύσεως)

με τον Καραμπελιά

σου έδωσα νύξη πριν με το ενναλακτικό βιβλιοπωλείο

αλλά ως "μεγάλος" που είσαι

χαμπάρι δεν πήρες

μόνον έσπευσες να με καθυβρίσεις

μπράβο κ. αγωνιστά
 
επειδή βλέπω ότι στιγματίζεις την χαιρεκακία
αλλά ασμένως την ασπάζεσαι
επαναλαμβάνω :

δεν ντρέπομαι
δεν θέλω

και εν πάση περιπτώσει
επί του προκείμενου:

αν έχεις κάτι να μου προσάψεις
επί των όσων παραθέτω

κάνε το

σίγουρα όμως
άσε τους αφορισμούς
και διαλλέξου

δεν υπάρχει νικητής και ηττημένος

Εντάξει καταλάβαμε όλοι νομίζω...:flipout:

Διάλογο κάνω συνήθως με όποιον το αξίζει, με όποιον δεν κρύβει τις πολιτικές απόψεις και θέσεις του, και κυρίως με όποιον δεν έχει ξεκινήσει ο ίδιος με αφορισμούς και άσκοπες ειρωνίες.
Δεν κάνω με αριστερά γκρουπούσκουλα που επιδιώκουν δημοσιότητα, δεν κάνω με εξ ορισμού ρατσιστές και ξενόφοβους. Οι τελευταίοι χρήζουν άλλης αντιμετώπισης.
Μπορείς να συνεχίσεις την ξενοφοβική σου προπαγάνδα ανενόχλητος.
 
... και φυσικά ούτε το Indymedia είναι αξιόπιστο

ούτε ένα πρόχειρο googliσμα για να μου την πεις

Και αν θες να ξέρεις

συμφωνώ σε αρκετά (όχι σε όλα και ιδίως τις θρησκευτικής φύσεως)

με τον Καραμπελιά

σου έδωσα νύξη πριν με το ενναλακτικό βιβλιοπωλείο

αλλά ως "μεγάλος" που είσαι

χαμπάρι δεν πήρες

μόνον έσπευσες να με καθυβρίσεις

μπράβο κ. αγωνιστά

Πού ακριβώς σε "καθύβρισα" θύμησέ μου;

Τον διάλογο εσύ έτσι τον αντιλαμβάνεσαι;

ΟΙ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟ WE ARE THE WORLD WE ARE THE UNIVERSE
ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ
ΑΛΛΑ ΓΙΑ FLIRT ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΗ ΒΟΥΠΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΡΙΑ ΚΛΠ
ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥς ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
 
Διάλογο κάνω συνήθως με όποιον το αξίζει, με όποιον δεν κρύβει τις πολιτικές απόψεις και θέσεις του, και κυρίως με όποιον δεν έχει ξεκινήσει ο ίδιος με αφορισμούς και άσκοπες ειρωνίες. Δεν κάνω με αριστερά γκρουπούσκουλα που επιδιώκουν δημοσιότητα, δεν κάνω με εξ ορισμού ρατσιστές και ξενόφοβους. Οι τελευταίοι χρήζουν άλλης αντιμετώπισης.
Μπορείς να συνεχίσεις την ξενοφοβική σου προπαγάνδα ανενόχλητος.

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΟΥ
ΝΑ ΖΗΤΕΙΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ
ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ
ΚΑΙ ΥΒΡΙΖΕΙΣ

ΣΟΥ ΕΙΠΑ
ΤΑ ΞΕΡΩ ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΑΠΌ ΣΕΝΑ..
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΚΡΟΥΠΟΥΣΚΟΥΛΑ
ΖΩ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ
ΤΑ ΓΚΡΟΥΠΟΥΣΚΟΥΛΑ
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Η ΑΡΓΟΣΧΟΛΩΝ ΑΓΑΠΗΤΕ

ΓΙΑ ΔΕ, ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΑΖΥ ΤΟΥ

ΑΛΛΆ ΒΕΒΑΙΑ
ΩΣ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΚΑΙ MASTER ΤΗΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ
ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΥΤΟ
 
ΟΙ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟ WE ARE THE WORLD WE ARE THE UNIVERSE
ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ
ΑΛΛΑ ΓΙΑ FLIRT ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΗ ΒΟΥΠΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΡΙΑ ΚΛΠ
ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥς ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ


ναι
γιατί ο διάλογος
μπορεί να έχει και αρχή προκλητική
πες το αρχαιοπληξία μου..
Σου έδωσα βήμα
για να με ταπώσεις
και να παίξουμε μπάλλα
και συ τα πήρες κρανίο
και άρχισες τα φασιστορητορικά σου

αυτό έγινε