Ποδήλατα

Δεν ξέρω πολλά από σπαστά, αλλά μου φαίνεται πολύ κοντό το παλουκόσελο, γι' αυτό το είπα...

Νάσο, με τέτοιο δισκοβραχίονα μόνο ο Κανσελάρα όταν ήταν μικρός θα το γύριζε...:2thumb22sup:

Το παλουκόσελο ρυθμίζεται καθ' ύψος και βυθίζεται τελείως όταν είναι διπλωμένο το ποδήλατο.
Το συγκεκριμένο (http://www.bmwblog.com/2011/04/26/the-mini-folding-bike/) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο ως σπαστό.
 
Από τον σαββατιάτικο grand prix στο ποδηλατοδρόμιο.
Μια φωτογραφία του νικητή Γιάννη Σπανόπουλου στην κατηγορία των ανδρών

athgptr13-7548 by kosmicpetros, on Flickr

λίγο panning

athgptr13-7356 by kosmicpetros, on Flickr

και μεγάλη δεξιοτεχνία ποδηλάτη να αποφύγει τα χειρότερα με 50 χλμ/ώρα

athgptr13-7859 by kosmicpetros, on Flickr
 
Πέτρο, καλώς ήρθες!!! Πολύ μ'αρέσουν οι της πίστας!! Θα τα πούμε την Κυριακή Σαλαμίνα (Πανελλήνιο MTB);
 
Θέλει λιγάκι δούλεμα το πάνινγκ -όχι ότι εγώ το έχω-, το θέμα ενδύκνειται.

Και φλας δεύτερης κουρτίνας μπορεί να δουλευτεί καλά, αλλά κι εκεί, όπως βλέπω, θέλει λιγάκι μεγαλύτερο χρόνο έκθεσης, για να φαίνεται η κίνηση ως ουρά κι όχι ως ατέλεια.
 
Η καλή αλυσίδα εξασφαλίζει όμως οτι θα υπάρχει ποδήλατο! Κυκλοφορούν και πολλά "ανέκδοτα" του στύλ, με άλλο ποδήλατο πάς, με άλλο γυρίζεις...
 
Το δικό μου: 1500 χλμ, τα περισσότερα στην ίδια διαδρομή (σπίτι-δουλειά)...



attachment.php
 

Attachments

  • DSC_64015555444.jpg
    DSC_64015555444.jpg
    139.8 KB · Views: 202
Εγω δεν ξερω απο αυτα... να ρωτησετε τον Νασο... :ears:

Να και μερικα ακομα... υπαρχει μια ρετρο διαθεση στην ποδηλασια εδω, δηλαδη ποδηλατα χωρις ταχυτητες... ισως επειδη η πολη δεν εχει και πολλες ανηφορες/κατηφορες...


_DSC3245_LR.jpg by 1L1as, on Flickr


_DSC3282_LR.jpg by 1L1as, on Flickr
 
Μηπως ρε παιδια πουλησε ο send το ποδηλατο του?


_DSC3262_LR.jpg by 1L1as, on Flickr


Αυτο το ποδηλατο, μπηκε ως διαφημιστικο διαλειμμα...


_DSC3266_LR.jpg by 1L1as, on Flickr


Να... εδω εχω και αλλα αγωνιστικα... και αυτο δεν το εχω καταλαβει... να γυρνας χωρες με ποδηλατο... αλλο να το βαζεις στο τρενο και αλλο να βγαινεις στην εθνικη... αυτοι παντως, ιταλικα μιλουσαν...


_DSC3292_LR.jpg by 1L1as, on Flickr

αυτοι ηταν καμμια 20ρια νοματαιοι...
 
Τα ποδήλατα χωρίς ταχύτητες χρησιμεύουν περισσότερο για χαλαρές βόλτες χωρίς πίεση, άγχος...έτσι είναι αυτό το κομμάτι της ποδηλασίας. Τα ποδήλατα τις περισσότερες φορές δεν έχουν καν φώτα, μόνο ανακλαστήρες (όχι και τόσο καλό).Βέβαια είναι στυλάτα, μουράτα κλπ

Από την άλλη, μετράει ο χρόνος που κάνεις και πόσο μεγάλη είναι η διαδρομή.Είναι θέμα αντοχής.

Μερικές φορές νοιώθω ότι ακροβατώ ανάμεσα στους δύο κόσμους. Όπως και νάχει όμως για μένα (και για πολλούς άλλους) οι ιδιότητες μιας βόλτας με το ποδήλατο είναι αγχολυτικές.Όταν συνδυάζονται και με φθινοπωρινά εξοχικά τοπία, είναι απολαυστικές...


Οι φωτογραφίες, όπως πάντα, εξαιρετικές. Συγκεντρώνουν τον παλμό της πόλης, με ευχάριστα...διαφημιστικά διαλλείμματα...:2thumb22sup:
 
Εγώ ξέρω ότι επειδή έχει γίνει της μόδας τα τελευταία χρόνια, την έχουν δει τα εργοστάσια και έχουν κάνει τρελές υπερκοστολογήσεις.
1500+ ευρώ για να έχει αμορτισέρ πίσω που παλιά μικρός θυμάμαι ήταν στάνταρ (εκτός από τις κούρσες) ; Τι λένε ρε, πάνε καλά;
 
Re: Απάντηση: Ποδήλατα

Εγώ ξέρω ότι επειδή έχει γίνει της μόδας τα τελευταία χρόνια, την έχουν δει τα εργοστάσια και έχουν κάνει τρελές υπερκοστολογήσεις.
1500+ ευρώ για να έχει αμορτισέρ πίσω που παλιά μικρός θυμάμαι ήταν στάνταρ (εκτός από τις κούρσες) ; Τι λένε ρε, πάνε καλά;

Τάσο, δεν είναι έτσι τα πράγματα. Ενα ποδήλατο Full Suspension (FS για συντομία) έχει πολύ συγκεκριμένο (και περιορισμένο) πεδίο χρήσης και αυτό είναι οι διαδρομές κατάβασης (downhill) και enduro.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Αν όντως σκοπεύεις να κάνεις τέτοια πράγματα, τότε 1500 δεν είναι εξωφρενικά χρήματα για ένα ασφαλές (= χωρίς κίνδυνο να κοπεί ο σκελετός την ώρα που κατεβαίνεις το βουνό με 40χαω) FS με αξιοπρεπή περιφερειακά.
 
Δεν σκοπεύω να κατέβω κανένα βουνό. Απλά θέλω ΑΝΕΣΗ και λόγω βάρους και γιατί έτσι γουστάρω..... Ε δεν μπορώ να χωνέψω ότι το έχουν αναγάγει σε πολυτέλεια την πίσω ανάρτηση, κάτι που ήταν σχεδόν στάνταρ παλιά. Και δύο μπουκάλες μάλιστα πίσω, όπως μπροστά.
Και μην μου πείτε για σέλες και καλύματα, γελώ.
 
Νομίζω πως για θέμα άνεσης το αμορτισέρ μπροστά αρκεί. Φυσικά όποιος θέλει παίρνει και full suspension, δεν είναι ζήτημα πολυτέλειας, απλά τα καλά αρχίζουν από 1000ρικο. Και αυτό όχι γιατί κοστίζει τόσο η ανάρτηση καθ' εαυτή, αλλά γιατί συνδυάζεται με αναβαθμισμένο πακέτο όλων των περιφερειακών (πχ δισκόφρενα αντί για τακάκια).