- 11 January 2012
- 226
Καλημέρα σε όλους
Παιδιά καμιά συμβουλή για ρυθμίσεις
α)ανάλυσης β)διαστάσεις γ)έξοδο εικόνας
σε έναν τυπικό hd δέκτη για τις παρακάτω περιπτώσεις tv ώστε να πάρουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα:
1)crt 21' :firstprize:
2)lcd 27' του 2005 (16:9 - 1280x768) χωρίς καν θύρα hdmi αλλά με scart-component-vga-dvi.
3)lcd 32' του 2009 hd ready (1366x768)
Παιδιά καμιά συμβουλή για ρυθμίσεις
α)ανάλυσης β)διαστάσεις γ)έξοδο εικόνας
σε έναν τυπικό hd δέκτη για τις παρακάτω περιπτώσεις tv ώστε να πάρουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα:
1)crt 21' :firstprize:
2)lcd 27' του 2005 (16:9 - 1280x768) χωρίς καν θύρα hdmi αλλά με scart-component-vga-dvi.
3)lcd 32' του 2009 hd ready (1366x768)