Ποιά είναι η θέση σας για τον "Αγαπημένο"?

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: Ποιά είναι η θέση σας για τον "Αγαπημένο"?

Αιμίλιε σ ευχαριστώ και εγώ που συμμετέχεις σ αυτό το θρεντ.Και κυρίως για την γνώμη σου.:2thumb22sup:

Ολοι ευπρόσδεκτοι."ειδικοί" και μή.


Υ.Γ. Γκουχ γκουχ, χμμ..μια λεξούλα στο παραπάνω ποστ σου βέβαια μου έφερε μια σκοτοδίνη αλλά συνήλθα γρήγορα:smash:

Και πάλι σε ευχαριστούμε:ernaehrung004:

Καλά βρε μην βαράτε νυστάζω!!!!
 
Αιμίλιε σ ευχαριστώ και εγώ που συμμετέχεις σ αυτό το θρεντ.Και κυρίως για την γνώμη σου.:2thumb22sup:

Ολοι ευπρόσδεκτοι."ειδικοί" και μή.


Υ.Γ. Γκουχ γκουχ, χμμ..μια λεξούλα στο παραπάνω ποστ σου βέβαια μου έφερε μια σκοτοδίνη αλλά συνήλθα γρήγορα:smash:

Και πάλι σε ευχαριστούμε:ernaehrung004:

Αμάν πιά και εσύ..:BDGBGDB55::BDGBGDB55:
Αλήθεια το Δωδεκα στήν Απαγωγή από το Σεράϊ δέν πρωτοακούστηκε..:flipout::flipout:
 
Αμάν πιά και εσύ..:BDGBGDB55::BDGBGDB55:
Αλήθεια το Δωδεκα στήν Απαγωγή από το Σεράϊ δέν πρωτοακούστηκε..:flipout::flipout:

:Banane0::Banane0::Banane0:

Απαιχτος !

Παλιάνθρωπε..:grinning-smiley-043

Τουλάχιστον εγώ δεν έχω κόμπλεξ και τις αδυναμίες-"αμαρτίες" μου ,τις δηλώνω !!:smash:

(είμαι "δηλωμένος"):BDGBGDB55:
 
Re: Απάντηση: Ποιά είναι η θέση σας για τον "Αγαπημένο"?

:Banane0::Banane0::Banane0:

Απαιχτος !

Παλιάνθρωπε..:grinning-smiley-043

Τουλάχιστον εγώ δεν έχω κόμπλεξ και τις αδυναμίες-"αμαρτίες" μου ,τις δηλώνω !!:smash:

(είμαι "δηλωμένος"):BDGBGDB55:

Άρα, για να το σώσεις.......πρέπει να το δηλώσεις !!!!!!:worshippy:
 
Re: Απάντηση: Ποιά είναι η θέση σας για τον "Αγαπημένο"?

Αμάν πιά και εσύ..:BDGBGDB55::BDGBGDB55:
Αλήθεια το Δωδεκα στήν Απαγωγή από το Σεράϊ δέν πρωτοακούστηκε..:flipout::flipout:

Της Βίσση το 12????Στην όπερα του Μόζαρτ???

Α, πάει, δεν θα με τρελάνετε εσείς, πάω να κοιμηθώ!!!!!!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά είναι η θέση σας για τον "Αγαπημένο"?

Της Βίσση το 12????Στην όπερα του Μόζαρτ???

Α, πάει, δεν θα με τρελάνετε εσείς, πάω να κοιμηθώ!!!!!!

Αμέ..:grandpa:

Και το "Παραλύω" στους "Γάμους του Φίγκαρο"..:idea::flipout::flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά είναι η θέση σας για τον "Αγαπημένο"?

Αμέ..:grandpa:

Και το "Παραλύω" στους "Γάμους του Φίγκαρο"..:idea::flipout::flipout:

Σε βρίσκω όμως ενημερωμένο.....-bye--bye-:BDGBGDB55:

Μόλις άκουσα τον Piotr Anderszewski να σολάρει στον Beethoven, απίθανος...

Επόμενο thread Beethoven please....ναι ναι πάλι, πάλι....
 
Προσωπικα , ο w.a.m. ενω τον θεωρω σπανια ιδιοφυια εχω την εντυπωση οτι με καποιο τροπο κανει πλακα (μπορουσε να δημιουργησει ο,τιδηποτε με ευκολια),οτι δεν ταυτιζεται με το εργο του συναισθηματικα , αλλα κραταει αποσταση ,χωρις ομως αυτο να μειωνει την αξια των οσων εκανε.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά είναι η θέση σας για τον "Αγαπημένο"?

Σε βρίσκω όμως ενημερωμένο.....-bye--bye-:BDGBGDB55:

Μόλις άκουσα τον Piotr Anderszewski να σολάρει στον Beethoven, απίθανος...

Επόμενο thread Beethoven please....ναι ναι πάλι, πάλι....

Αλλος "Θεός"...:firstprize:
Το σκέφτομαι εδώ και καιρό που τον ακούω συνέχεια.
Χριστέ μου τί μουσικές άφησε..
Για μένα αυτοί οι δύο είναι uber alles.
Χωρίς να υποτιμώ κανέναν.
Απλά ο Μότσαρτ "είμαι εγώ" και ο Μπετόβεν το Alter Ego μου.
Τόσο απλά ,αν μπορω να το συνοψίσω.
 
Re: Απάντηση: Ποιά είναι η θέση σας για τον "Αγαπημένο"?

Προσωπικα , ο w.a.m. ενω τον θεωρω σπανια ιδιοφυια εχω την εντυπωση οτι με καποιο τροπο κανει πλακα (μπορουσε να δημιουργησει ο,τιδηποτε με ευκολια),οτι δεν ταυτιζεται με το εργο του συναισθηματικα , αλλα κραταει αποσταση ,χωρις ομως αυτο να μειωνει την αξια των οσων εκανε.

Χρήστο αν όχι καποιο άλλο έργο, άκουσε μόνο το ρεκβιεμ και αν επιμείνεις οκ...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά είναι η θέση σας για τον "Αγαπημένο"?

Απλά ο Μότσαρτ "είμαι εγώ" και ο Μπετόβεν το Alter Ego μου.
Τόσο απλά ,αν μπορω να το συνοψίσω.

Ακριβώς έτσι, πω πω με έστειλες τώρα.-bye--bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά είναι η θέση σας για τον "Αγαπημένο"?

Χρήστο αν όχι καποιο άλλο έργο, άκουσε μόνο το ρεκβιεμ και αν επιμείνεις οκ...

οκ.
Αν και δεν λεω οτι δεν μου αρεσει ,αντιθετως τον ακουω με θαυμασμο!:BDGBDGB53:
 
Last edited:
:2thumb22sup:Γκλεν Γκουλντ (1932-1982)
Καναδός πιανίστας
v1rey4d.jpg
Ας μιλήσουμε τώρα για τις ηχογραφήσεις στις σονάτες. Μου πρόσφεραν περισσότερη ευχαρίστηση από όλα τα άλλα που μπόρεσα να κάνω, γιατί δεν μου αρέσει πραγματικά η μουσική του Μότσαρτ. Μου αρέσει ο πρώτος Μότσαρτ, οι σονάτες των νεανικών του χρόνων. Βλέπω με τρυφερότητα όλη αυτή την περίοδο που έγραφε σαν τον Χάιντν, τον Καρλ Φίλιπ Εμάνουελ Μπαχ, που δεν ήταν ακόμη ο εαυτός του. Από τη στιγμή που χειραφετήθηκε, στιγμή την οποία τοποθετούν γενικώς στην ηλικία των δεκαοκτώ, δεκαεννέα ή είκοσι ετών, παύει να με ενδιαφέρει: ανακαλύπτει το θεατρικό του ταλέντο, το οποίο δεν χρησιμοποιεί μόνο στις όπερές του, αλλά και στα ορχηστρικά του έργα. Δεδομένου του άκρατου ηδονισμού που επικρατεί στο θέατρο του 18ου αιώνα, τα πράγματα αυτού του είδους δεν με ενδιαφέρουν καθόλου.

Συμφωνώ με αυτόν το μεγάλο πιανίστα και όχι μόνο.............:worshippy:
 
Εκτωρ Μπερλιόζ (1803-1869)
Γάλλος συνθέτης
Για την «Απαγωγή από το σεράι»
v1rey4c.jpg
Γενικά η μελωδία αυτής της όπερας είναι απλή, γλυκιά, ελάχιστα πρωτότυπη, τα ακομπανιαμέντα είναι διακριτικά, ευχάριστα, με ελάχιστες παραλλαγές, παιδικά.
Στην «Απαγωγή» προηγείται μια μικρή εισαγωγή σε ντο μείζονα μιας γελοιωδέστατης αφέλειας, η οποία προκάλεσε ελάχιστη εντύπωση: η πλατεία μόλις που την πρόσεξε. Αυτό μη σας δυσαρεστήσει, είναι έπαινος για το κοινό: γιατί στην πραγματικότητα, αν είναι έτσι, αν μπορούμε να πούμε σχεδόν την αλήθεια σε αυτό το θέμα, ο πατέρας Λεοπόλδος Μότσαρτ αντί να κλάψει από θαυμασμό, όπως συνήθως, μπροστά σε αυτό το έργο του γιου του, θα έπρεπε να το είχε κάψει και να πει στον νεαρό συνθέτη: «Αγόρι μου, η εισαγωγή σου ήταν πραγματικά γελοία. Είπες την προσευχή σου προτού την αρχίσεις, δεν αμφιβάλλω, αλλά θα μου φτιάξεις μιαν άλλη και αυτή τη φορά θα πεις όλο το ροζάριο για να βρεις τους αγίους που θα σε εμπνεύσουν περισσότερο!».


Πολύ σωστά..........μεγάλα λόγια από μεγάλους ανθρώπους που άφησαν εποχή......μήπως γνωρίζουν κάτι?-bye-
 
Χαίρομαι Φέδρα γιατί επέλεξες τον ίσιο δρόμο(κατα εμέ φυσικα), των επιχειρημάτων, κατ' αρχάς.

Και μόνο η κριτική αυτών των σπουδαίων ανθρώπων, τουλάχιστον όσον αφορά τους 2 τελευταίους, μιας και τον πιανίστα δεν τον γνωρίζω....σημαίνει ότι μιλάμε εξ αρχής για κάτι το ξεχωριστό σαν μουσικό, νομίζω??

Τώρα τα υπόλοιπα τα έχει κρίνει ο χρόνος και μόνο αυτός.......:ernaehrung004:
 
..........μεγάλα λόγια από μεγάλους ανθρώπους που άφησαν εποχή......μήπως γνωρίζουν κάτι?

Τα όρια του κριτιρίου τους. Εσείς ελπίζω να μάθατε κάτι από το ύφος της κριτικής τους. :chinscratch:


Χαίρομαι για την έρευνα σας, που από τα φαινόμενα, πρέπει να ήταν εξαντλητική. Για να δείτε τώρα τη μοναδική συμβολή του Μότσαρτ στην παγκόσμια μουσική κληρονομιά και την κολοσσιαία θέση του μεταξύ των καλλιτεχνών που ουσιαστικά τη διαμόρφωσαν, θα χρειαστεί να ψάξετε πολύ λιγότερο, μια που τα ίδια τα αυτιά και η καρδιά σας δε μπορούν να σας βοηθήσουν. :rolleyes:
 
Τα όρια του κριτιρίου τους. Εσείς ελπίζω να μάθατε κάτι από το ύφος της κριτικής τους. :chinscratch:


Χαίρομαι για την έρευνα σας, που από τα φαινόμενα, πρέπει να ήταν εξαντλητική. Για να δείτε τώρα τη μοναδική συμβολή του Μότσαρτ στην παγκόσμια μουσική κληρονομιά και την κολοσσιαία θέση του μεταξύ των καλλιτεχνών που ουσιαστικά τη διαμόρφωσαν, θα χρειαστεί να ψάξετε πολύ λιγότερο, μια που τα ίδια τα αυτιά και η καρδιά σας δε μπορούν να σας βοηθήσουν. :rolleyes:

Καθόλου εξαντλητική δεν ήταν η έρευνά μου αλλά πολύ διασκεδαστική θα έλεγα.......... εσάς καθώς φαίνεται σας βοηθούν και τα αυτιά σας και η καρδιά σας και χαίρομαι για αυτό αλλά.....τα μάτια σας η το μυαλό σας μήπως όχι?
Δεν θέλω να σας προσβάλω τόσο εύκολα όπως κάνατε με πολύ τέχνη εσείς βέβαια γιατί ίσως με αυτά τα 2 ψάχνετε λιγότερο και κατακρίνετε περισσότερο.:grinning-smiley-043


Επίσης όχι ΦΈΔΡΑ Η ΦΑΙΔΡΑ αλλά F E D R A για τον κ. Emilot to Y.Γ. ευχαριστώ
 
Last edited:
Mεγάλοι καλλιτέχνες εχουν πεί τίς μεγαλύτερες κακίες γιά ομοτέχνους τους..
Ο Gould είναι διαφορετική περίπτωση..
Αλλά αυτά τά λένε ομότεχνοι για ομοτέχνους υψηλού επιπέδου.
Οταν χρησιμοποιούνται απο αστοιχείωτα βλαχαδερά πού δεν γνωρίζουν ούτε έναν δίσκο τού Gould(ούτε φυσικά τί έργα τού Mozart έχει ερμηνευσει) ούτε ένα απο τά 600 έργα τού Mozart απλά και μόνον για να εντυπωσιάσουν και νά συνεχίσουν να προκαλούν, οι κρίσεις αφορούν στά αστοιχείωτα βλαχαδερά πού παριστάνουν τά ´νομιμόφρονα´και όχι σε αυτούς πού αρχικά τίς εξέφρασαν κάτω απο άλλες κοινωνικές συνθήκες κει εποχές.

Ως εκ τούτου μετά το ban τού φίλου μου τού Μουκ αναμένω και το επόμενο δικό μου για να παραμείνουν πλέον εδώ μέσα μόνον τρωκτικά.
Υ.Γ.
Η αξια του έργου τού Bach επικυρώθηκε 100 χρόνια μετά τον θάνατό του ,όπως το ίδιο περίπου συνέβη και με τα τελευταία κουαρτέτα τού Beethoven.
 
Καθόλου εξαντλητική δεν ήταν η έρευνά μου αλλά πολύ διασκεδαστική θα έλεγα...

Θαυμάσια. Ξεκινήστε και το ψάξιμο από την άλλη μεριά και θα σας αποδώσει απείρως περισσότερο, μια που έχετε και σε εγρήγορση το μυαλό σας. -bye-
 
Status
Not open for further replies.