ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ????

Λόγω δουλειας δεν ειχα πρόσβαση στο ιντερνετ..
τωρα είδα τα τεκτενομενα..
θα πάρω τηλ και εγω στο σερβις να προχωρησει το θεμα..
αλλα ειναι αλλος ενας που ηταν στο powerBuy kai θέλει να προχωρησει στην αλλαγη..
dikemon να σου στείλω τα στοιχεία του η να πάρει τηλ και αυτός στο σέρβις απευθειας?
 
Ενημερώνω το φορουμ για την δική μου περίπτωση:

Σήμερα το πρωι ηρθε στο χωρο μου ο εξουσιοδοτημενος τεχνικος της LG.

(Είχα πάρει τηλ στα κεντρικα την Παρασκευή , δηλωσα την βλάβη, ανέφερα ότι ειμαι ένας από τα 21 ατομα του κ. Κέμου που εχει μιλησει στην εταιρια σχετικα με το πρόβλημα, τους έδωσα και τα δικά μου στοιχεία , και μου εδωσαν το τηλ του εξουσιοδοτημενου αντιπροσωπου της περιοχης μου για να τον παρω να κλείσουμε ραντεβού για την αναβάθμιση του firmware)

Επειδή μένω σε επαρχία (νησι), μου ειπε ότι ειμαι ο πρώτος με αυτο το μοντελο τηλεορασης στην περιοχή μου και ότι δεν εχει καποιον άλλον που να εχει παραπονεθει ακομα.... ( Εχω την 47LG7000 )....:grandpa:

Στο δια ταυτα λοιπόν:

Περάσαμε το firmware 3.24 ( το οποιο όπως ισχυριστηκε ειναι το πιο καινουργιο και του το εστειλε η LG το Σάββατο το πρωί..... Μάλιστα μου είπε ότι οι οδηγίες εγκατάστασής του ηταν ακομα στα Κορεάτικα, που σημαινει ότι δεν προλαβαν ακομα να το μεταφρασουν στα Αγγλικά από την εταιρία).... (πριν η δικη μου ειχε μεσα το 3.09 νομιζω....)
Λογω του οτι δεν εφερε μαζι του καποιο αλλο εξοπλισμο να δοκιμασει την αποδοση, και επειδή βιάζονταν να φυγει για να παει σε καποιο άλλο πελάτην που είχε βλάβη, μου ειπε να τεσταρω την τηλεοραση μονος μου με ό,τι υλικό ειχα δοκιμασει και πριν και να τον ξαναπαρω τηλ εντος 1-2 ημερών για να του πω αν το πρόβλημα παραμένει και να ξαναπαρασει για την τελική ετημηγορία! )

Μεχρι στιγμης ΔΕΝ ειχα πολυ χρονο να την δοκιμασω ακομα, μιας και δουλευω πρωινος μεχρι το απογευμα (σημερα καθυστερησα να παω στη δουλεια λογω του τεχνικου), παρατηρησα μονο καποια βασικά πράγματα που θα ηθελα να διαβασετε και να σχολιασετε:
  • Δεν παρατηρησα καποια δραστικη αλλαγη στον τροπο λειτουργιας της τηλεόρασης ... Η καθυστερηση του ηχου 1sec στην αλλαγη καναλιων ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ...
  • Δεν αλλαξε κατι στον τροπο αποκρισης του τηλεκοντρόλ (καποιες φορες δεν αποκρινεται αμεσα και θελει να ξαναοατησω καποιο πληκτρο για να δεχθει την εντολη)
  • ΟΛΕΣ οι ρυθμισεις που ειχα κανει σε εικονα, μενου, ευρεση καναλιών, κλπ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ όπως ήταν... Κανονικά ΔΕΝ θα έπρεπε να μηδενιστουν μετα την αλλαγη του λογισμικού και να επανέλθει η τηλεόραση στις αρχικες της ρυθμισεις που ειχε όταν την ξεπακετάρισα ???
Δεν εκανα ακομα δοκιμες με demo και Blu-ray σε 1080p/24 αλλα θα κανω το απογευμα για να δω αν παραμενουν τα γνωστά σπασιματάκια στην εικόνα....


Θέλω να ακουσω εντυπώσεις και απο τους υπόλοιπους απο εσας όταν θα γινει η αναβαθμιση για να δουμε πως θα συνεχισουμε απο εδω και περα...
Πάντως, εμενα μου μυριζεται ότι η αναβαθμιση αυτη ηταν απλα ενα firmware που βγηκε απο την εταρια για να ισχυριστουν ότι κατι βελτίωσαν, ενω στην ουσία ειναι σαν καποια ενδιαμεσα firmware που βγαζει κατα καιρους η Σονυ για το PS3, τα οποία ΔΕΝ βελτιώνουν κάτι σημαντικό!
 
Last edited:
1) 11-5-2009 09:18 Δηλώθηκε σαν βλάβη στην αντιπροσωπεία, και περιμένω να επικοινωνήσουν για ραντεβού (firmware)
 
Σήμερα πήρα τηλέφωνο κι εγώ και δήλωσα το πρόβλημα. Έκαναν ότι δεν γνώριζαν τίποτα και κράτησαν τα στοιχεία για να επικοινωνήσει το service μαζί μου. Το ίδιο ακριβώς έγινε και με τον ξάδερφό μου (Τραϊανός), αλλά η έκπληξη έγινε λίγο μετά όταν πήρε και ο φίλος μου (Σινάκος) και γνώριζαν κανονικά την περίπτωση. Το περίεργο ήταν ότι του είπαν ότι είναι σίγουροι ότι με το νέο f/w θα σταματήσουν τα προβλήματα. Ένα άλλο κορυφαίο που είπαν είναι ότι δεν είχε δηλώσει κανένας άλλο πρόβλημα μέχρι τώρα και ότι εμείς οι 21 είμαστε οι πρώτοι!!! Φαίνεται ότι οι τρεις προηγούμενοι που πήραν τα λεφτά τους πίσω είναι ο .... κανένας!!!
 
και εγω περιμενω τεχνικο σπιτι. μου ειπαν πως θα τσεκαρουν την TV και αν δουν βλαβη θα την παρουν στο σερβις. ΔΕΝ θα μου περασουν το firm σπιτι μου. τι να πω. περιμενω να ερθουν.
 
το πρωι πηγα την tv στο σερβις. την κανανε αναβαθμιση με το 3.24. ο τεχνικος μου οτι κατοπιν συνενοησεως του με την lg ειναι το μονο που μπορει να γινει και οτι αν στο μελλον το εργοστασιο ανακοινωσει κατι που θα λεινει το προβλημα οριστικα θα επικοινωνησει ο ιδιος μαζι μου. απ´οτι μου ειπε με το f/w κατα 90% το προβλημα λυνετε και οτι αν τυχον παραμεινει μπορει να ειναι και ιδεα μου.επισης και οτι ο ιδιος δεν διαπιστωσε τιποτα.
 
ηρθαν. την ειδαν. μια χαρα δουλευει μου ειπαν. τα σπασιματα ειναι φυσιολογικα, την πηραν και αυριο θα μου πουν τα αποτελεσματα.
 
το πρωι πηγα την tv στο σερβις. την κανανε αναβαθμιση με το 3.24. ο τεχνικος μου οτι κατοπιν συνενοησεως του με την lg ειναι το μονο που μπορει να γινει και οτι αν στο μελλον το εργοστασιο ανακοινωσει κατι που θα λεινει το προβλημα οριστικα θα επικοινωνησει ο ιδιος μαζι μου. απ´οτι μου ειπε με το f/w κατα 90% το προβλημα λυνετε και οτι αν τυχον παραμεινει μπορει να ειναι και ιδεα μου.επισης και οτι ο ιδιος δεν διαπιστωσε τιποτα.

Νομιζα οτι θα λεγανε κατι αλλο μετα απο τοσο καιρο.Πανε να μας βγαλουνε τυφλους χαζους και δεν ξερω τη αλλο.

Οσοι την εχουν στο σερβις να μην την ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ!!!!!!
 
Last edited:
μα γιατι να μας βγαλουν στραβους, δεν το καταλαβαινω. αντι να παθουν πλακα με την εικονα που ειδαν μου ειπαν οτι παιζει μια χαρα. που να δουν πως παιζει η εικονα οταν βλεπω ποδοσφαιρο η μπασκετ...
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

ηρθαν. την ειδαν. μια χαρα δουλευει μου ειπαν. τα σπασιματα ειναι φυσιολογικα, την πηραν και αυριο θα μου πουν τα αποτελεσματα.
τα ιδια που ειπε και σε μενα και τα ιδια θα πουν και στους υπολοιπους.
παντως το προβλημα παραμενει.τωρα γιατι ακολουθητε αυτη η τακτικη απο την lg ειναι αξιον αποριας.τζαμπα κοπος.
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

τα ιδια που ειπε και σε μενα και τα ιδια θα πουν και στους υπολοιπους.
παντως το προβλημα παραμενει.τωρα γιατι ακολουθητε αυτη η τακτικη απο την lg ειναι αξιον αποριας.τζαμπα κοπος.


Τζαμπα ειναι αν τα παρατησεται.Η LG αυτα θα λεει μεχρι να σας πεισει.
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Τζαμπα ειναι αν τα παρατησεται.Η LG αυτα θα λεει μεχρι να σας πεισει.
για την lg λεω. τζαμπα ταλαιπωρει τα σερβις της.
μπραβο ρε neo, χαρα στο κουραγιο σου που ακομα ασχολεισε μαζι μας
 
κι εγω περιμένω τηλ απο LG, τηλεφώνησα την παρασκευή, αλλά με αυτά που διαβάζω αρχίζω και εκνευρίζομαι.
 
Σήμερα ήρθε ο τεχνικός (ευγενικότατος) έκανε αναβάθμιση και δεν διορθώθηκε απολύτως τίποτε.
Πήρε αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και τα στοιχεία της TV (S/N κλπ) και μου είπε ότι θα τα στείλει στα κεντρικά
και απο ´κει και πέρα βλέπουμε . . .
 
Άμα είχατε κάνει ΟΜΑΔΙΚΗ καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή όπως σας είχαμε συμβουλέψει εδώ και 1 μήνα, δε θα ταλαιπωρούσασταν τόσο και μπορεί να πετυχαίναμε και ΟΡΙΣΤΙΚΗ απόσυρση των σειρών 6xxx 7xxx από την αγορά...

Αλλά...
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Άμα είχατε κάνει ΟΜΑΔΙΚΗ καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή όπως σας είχαμε συμβουλέψει εδώ και 1 μήνα, δε θα ταλαιπωρούσασταν τόσο με τα καραγκιοζιλίκια της LG και μπορεί να πετυχαίναμε και ΟΡΙΣΤΙΚΗ απόσυρση των σειρών 6xxx 7xxx από την αγορά...

Αλλά...
η επομενη κινηση μας αν δεν βρουμε ακρη.
τεχνικος δεν ειμαι αλλα ουτε στραβος για να φαω το παραμυθι τους.:violent-smiley-030:
 
Last edited by a moderator:
Μήπως να αναδιοργανωθούμε? Μήπως να μάθουμε και λεπτομέρειες της συνομιλίας μεταξύ LG (υπεύθυνης) και του ''Δικηγόρου'' μας, ωστέ να χαράξουμε την πορεία μας?
 
Χθες έγινε η επισκεψη από το service στον ξαδερφό μου και μόνο τρελό δεν τον βγάλανε. Του είπαν ότι η δική του τηλεόραση είναι πιο καινούρια από τις άλλες και δεν έχει κανένα πρόβλημα και του έκαναν την αναβάθμιση μόνο και μόνο για να μην φύγουν άπραγοι. Και φυσικά του είπαν το γνωστό παραμύθι ότι παρέλαβαν το καινούριο f/w μόλις 10 λεπτά πριν φύγουν από το service. Σίγουρα είναι ευγενικότατοι και σίγουρα είναι δασκαλεμένοι να μας βγάλουν τρελούς.
Σήμερα τους περιμένω κι εγώ.
Το νέο f/w δεν διορθώνει απολύτως τίποτα. Το έλεγξα χθες και δεν είδα καμιά απολύτως διαφορά, ούτε καν της καθυστέρησης του ήχου!
Φίλε Dikemon μήπως πρέπει πάλι να επικοινωνήσεις μαζί τους να τους τρίξεις λίγο τα δόντια;