ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ????

Εμεις που δεν εχουμε ακομη δηλωσει βλαβη στην συσκευη μας τι πρεπει να κανουμε?

Να περιμενουμε την ομαδικη κινηση ή να δηλωσουμε βλαβη και μετα βλεπουμε?

Αντε να οργανωθουμε σιγα-σιγα....:violent-smiley-030:

Μπες και συ. Το πολύ πολύ να μην την καταλαβαίνεις τη βλάβη ή να μην σε ενοχλεί όπως εμένα.
Σε κάθε περίπτωση, δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα.
Αντίθετα, είμαστε και τυχεροί γιατί ενώ δεν βλέπουμε βλάβες - ή δεν μας ενοχλούν οι βλάβες, διαλέγεις και παίρνεις - μπορεί να έχουμε λυμένα όλα τα ζητήματα που γράφονται εδώ.
Λοιπόν, τι περιμένεις, ανέξοδα είναι κιόλας (ελέω dikemon:flipout:)

...τον οποίο φυσικά ευχαριστούμε θερμά, αχρείαστος να 'ναι - φαντάζομαι συμφωνείτε όλοι!
Ζαφείρη προχώρα!
 
...Υπάρχει κι ένας άλλος λόγος konchrist που για μένα πρέπει να μπεις:
Κάποιοι που έχουν αγοράσει το ίδιο προϊόν με εσένα αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Το οποίο δεν είναι στη φαντασία τους, είναι υπαρκτό. Γιατί να μην τους υποστηρίξουμε κι εμείς οι υπόλοιποι;
Είπαμε, "ισχύς εν τη ενώσει"!
 
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

...Αγαπητοί συνιδιοκτήτες των LG7000, έχετε κάποια ένσταση ή γνώμη σχετικά με την κίνησή της; Δεν λέω, το Trumotion καλά τα καταφέρνει αλλά δεν είναι σχετικά λίγο αργό μέχρι να "καταλάβει" τι παίζεται και να διορθώσει; Παρατηρήστε τους κυλιόμενους τίτλους κάτω στην οθόνη σε διάφορα κανάλια, όταν εμφανίζονται στην αρχή είναι πολύ ακαθόριστοι, θολοί με τρεμόπαιγμα αλλά σε κλάσματα δευτερολέπτου διορθώνονται. Το κακό είναι πως όταν παρόμοιες σκηνές έρχοντε απανωτά η μια μετά την άλλη το truemotion δεν τις προλαβαίνει.Το έχετε παρατηρήσει;

Αυτο ακριβως συμβαινει και στη δικη μου.
 
Για πειτε καμια γνωμη για αυτες τις φωτογραφιες. Τις τραβηξα πριν λιγο, απο το eurosport που βλεπω μεσω NOVA. Σε καποιες στιγμες τα τετραγωνακια που φαινονται στις μπαλες ειναι πανω σε ολες τις μπαλες του τραπεζιου, αλλα δεν καταφερα να φωτογραφισω τετοια σκηνη. Το κανει και στις δικες σας αυτο? Ειναι μεσα στα προβληματα που αναφερονται σε αυτα τα thread?
 

Attachments

  • IMG_0371.jpg
    IMG_0371.jpg
    68.8 KB · Views: 30
  • IMG_0372.jpg
    IMG_0372.jpg
    42.1 KB · Views: 31
Καλημέρα σε όλους. Είδατε πως λέει πια η LG το trumotion? το άλλαξε σε 100Hz flicker free. Έτσι για να παίξει με τα νεύρα μας.
 
Λοιπον, εχει κανεις ενα δικηγορο να κανουμε ενα ομαδικο εξωδικο? Δικηγορους βρισκουμε βεβαια, αλλα αν υπαρχει γνωστος ας τον προτιμησουμε.
Οποιος εχει καποιον ας το αναφερει για να οργανοθουμε, αλλιως να βαλω την θεια της μανας μου που ειναι για τα διαζυγια:flipout::flipout::flipout:
 
Λοιπον, εχει κανεις ενα δικηγορο να κανουμε ενα ομαδικο εξωδικο? Δικηγορους βρισκουμε βεβαια, αλλα αν υπαρχει γνωστος ας τον προτιμησουμε.
Οποιος εχει καποιον ας το αναφερει για να οργανοθουμε, αλλιως να βαλω την θεια της μανας μου που ειναι για τα διαζυγια:flipout::flipout::flipout:


Κανε οτι καναμε και εμεις.Απλα πραματα.Γιατι αν περιμενης οπως βλεπεις θα παραμεινεις για μια 5ετια με την LG και θα την πληρωνης για 3.
 
Καλημερα Χρονια πολλα και Χριστος Ανεστη.

Αληθεια......Dikemon καθισες να σκεφτεις οτι ο Ζαφειρης ειναι ανθρωπος και οτι μπορει να του εχει συμβει κατι?????
Πεταμε ετσι απλα ενα κοιμαται..... και δεν βαριεσαι αδελφε .....οποιον παρει ο χαρος ετσι????

Στο θεμα μας τωρα.
Αν υπαρχει καποιος δηκιγορος η αν καποιος εχει καποιον γνωστο να μας υποδειξει πως να κινηθουμε θα ηταν καλα.
Στο κεπκα για να κανεις καταγγελια πρεπει να εισαι μελος και θελουνε 35 ευρω.....το εγραψα και πιο πριν αν καποιος ειναι μελος μας ενημερωνει και κανουμε καταγγελια εκει.
Επισης μια καταγγελια στο ινκα σαν αρχη με τα ονοματα ολων μας δεν θα εβλαπτε....και να κοινοποιησουμε και στην lg τα προβληματα και τις προθεσεις μας.
Πειτε γνωμες πως θα κινηθουμε?????πιστευω 20 ατομα ειμαστε παρα πολλοι ωστε να μας δει σοβαρα η lg.
 
Αγαπητοί, ας επικεντρωθούμε στον σκοπό αυτού εδώ του νήματος, την οργάνωση μιας ομαδικής διαμαρτυρίας προς την LG και όλους τους αρμόδιους φορείς σχετικά με την "απάτη" την οποία διέπραξε η εν λόγω εταιρία σε βάρος των καταναλωτών που την προτίμησαν για όσα υποσχόνταν στα διαφημιστικά έντυπα και στα ταμπελάκια των συσκευών της με δέλεαρ την πολύ καλή τιμή της. Τεχνικά θέματα και ερωτήσεις μπορούν να αναπτυχθούν σε διπλανό νήμα της κατηγορίας το οποίο τρέχει για αυτό τον σκοπό. Θυμούμενος τα αρχικά posts αυτού εδώ να θυμίσω ότι πρέπει να βάλουμε ένα χρονικό όριο στην συλογή ονομάτων-παραπόνων. Η πρότασή μου είναι το επόμενο Σάββατο, 25 Απριλίου ώστε την ερχόμενη εβδομάδα να προετοιμαστούν τα γράμματα-διαμαρτυρίες και οι κινήσεις μας. Καλό είναι να μην τελιώσει ο μήνας και μπεί ο Μάϊος. Επί προσθέτως, δεν πρέπει να χαθεί και άλλος χρόνος γιατί όσο περισσότερο πάμε μακρύτερα χρονικά από την ημερομηνία αγοράς τόσο μειώνουμε τις πιθανότητες άμμεσης ικανοποίησης των αιτημάτων μας.
Φιλικά,
Γιάννης
Υ.Γ. Ποιός ή ποιοί θα συντάξουν τις επιστολές; Μπορεί να φτιαχτεί μια λίστα των αποδεκτών αυτών; Καλό είναι να συγκεκριμενοποιηθούν οι κινήσεις μας σε μια λίστα επιγραμματικά και με χρονικό προσδιορισμό.

Ζαφείρη ξαναλές-ξαναλέμε τα ίδια πράγματα εδώ και δέκα ημέρες! Ας πάρουμε επιτέλους μια απόφαση και να προχωρήσουμε. Και ερωτώ:
1. Ποιός θα γράψει τις επιστολές;
2. Που θα κοινοποιηθούν αυτές, κατάλογος;
3. Θα εμπλέξουμε δικηγόρο ή θα κινηθούμε μόνοι μας; Στην πρώτη περίπτωση, εγώ έχω γνωστό δικηγόρο με τον οποίο μπορώ να μιλήσω άμμεσα.
4. Θα κοινοποιήσουμε αγωγή ή εξώδικο κατευθείαν ή θα περιμένουμε απάντηση της LG μετά την επιστολή μας;
5. 30 Απριλίου θα είναι η τελευταία ημερομηνία για κάποιον κάτοχο των εν λόγω τηλεοράσεων να προσχωρήσει στην κίνησή μας. Συμφωνείτε;
6. Η λίστα που σχηματίστηκε αρχικά εξακολουθεί να ισχύει;
7. Χρονοδιάγραμμα κινήσεων

Ας απαντηθούν άμμεσα τα παραπάνω και προχωράμε.
Φιλικά,
Γιάννης
 
Ζαφείρη ξαναλές-ξαναλέμε τα ίδια πράγματα εδώ και δέκα ημέρες! Ας πάρουμε επιτέλους μια απόφαση και να προχωρήσουμε. Και ερωτώ:

1. Παιρνουμε τηλ. την LG ερχεται ο τεχνικος του δειχνουμε το προβλημα και παιρνει την TV στο σερβις.
2. Ποιός θα γράψει τις επιστολές;
3. Που θα κοινοποιηθούν αυτές, κατάλογος;
4. Θα εμπλέξουμε δικηγόρο ή θα κινηθούμε μόνοι μας; Στην πρώτη περίπτωση, εγώ έχω γνωστό δικηγόρο με τον οποίο μπορώ να μιλήσω άμμεσα.
5. Θα κοινοποιήσουμε αγωγή ή εξώδικο κατευθείαν ή θα περιμένουμε απάντηση της LG μετά την επιστολή μας;
6. 30 Απριλίου θα είναι η τελευταία ημερομηνία για κάποιον κάτοχο των εν λόγω τηλεοράσεων να προσχωρήσει στην κίνησή μας. Συμφωνείτε;
7. Η λίστα που σχηματίστηκε αρχικά εξακολουθεί να ισχύει;
8. Χρονοδιάγραμμα κινήσεων

Ας απαντηθούν άμμεσα τα παραπάνω και προχωράμε.
Φιλικά,
Γιάννης

Το 1 ειναι βασικο.Πρεπει απαραίτητα να στειλεται της TV στο σερβις και να αποδειξεται οτι εχουν προβλημα.
 
Όπα, αυτό τώρα βγαίνει στην φόρα. Όσοι πήραν πιστωτικά (τρία άτομα) το είχαν κάνει από μόνοι τους, ένας ένας ανεξάρτητα και για αυτό είχαν την ευτυχή για αυτούς κατάληξη. Ο σκοπός της οργάνωσης μας σε ομάδα είναι να μην στείλει ο καθένας την τηλεόρασή του στο service αλλά να καταφέρουμε με την καταγγελία την αλλαγή-πιστωτικό για όλους με την μία. Αν η επίσκεψη στο service είναι απαραίτητη τότε και χρονοβόρα θα είναι η διαδικασία και πολλοί από την λίστα θα λακίσουν μην αντέχοντας την καθυστέρηση και την ψυχολογική φθορά. Τώρα αν είναι μονόδρομος αυτό εγώ ήδη έχω πάρει τηλέφωνο το servive.
Φιλικά,
Γιάννης
 
Last edited:
(1)Όπα, αυτό τώρα βγαίνει στην φόρα. Όσοι πήραν πιστωτικά (τρία άτομα) το είχαν κάνει από μόνοι τους, ένας ένας (2)ανεξάρτητα και για αυτό είχαν την ευτυχή για αυτούς κατάληξη. Ο σκοπός της οργάνωσης μας σε ομάδα είναι να μην στείλει ο καθένας την τηλεόρασή του στο service αλλά να καταφέρουμε με την καταγγελία την αλλαγή-πιστωτικό για όλους με την μία. Αν η επίσκεψη στο service είναι (3)απαραίτητη τότε και χρονοβόρα θα είναι η διαδικασία και πολλοί από την λίστα θα λακίσουν μην αντέχοντας την καθυστέρηση και την ψυχολογική φθορά. Τώρα αν είναι μονόδρομος αυτό εγώ ήδη έχω πάρει τηλέφωνο το servive.
Φιλικά,
Γιάννης

1.Δεν νομιζω http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=778524&postcount=191

2.Ουτε ανεξαρτητα αλλα με συνεχης επικοινωνια μεταξει μας

3.Και απαραιτητη ειναι και χρονοβορα.Δεν μπορει να λεει ο καθενας οτι εχει προβλημα η TV του χωρις να το το αποδειξη στο σερβις και να ζηταει πιστωτικο.Λογικο δεν ειναι?

Μας πηρε εναμιση μηνα κοντα με πολλη τρεξιμο απ'ολους μας.
 
Ζαφείρη ξαναλές-ξαναλέμε τα ίδια πράγματα εδώ και δέκα ημέρες! Ας πάρουμε επιτέλους μια απόφαση και να προχωρήσουμε. Και ερωτώ:
1. Ποιός θα γράψει τις επιστολές;
2. Που θα κοινοποιηθούν αυτές, κατάλογος;
3. Θα εμπλέξουμε δικηγόρο ή θα κινηθούμε μόνοι μας; Στην πρώτη περίπτωση, εγώ έχω γνωστό δικηγόρο με τον οποίο μπορώ να μιλήσω άμμεσα.
4. Θα κοινοποιήσουμε αγωγή ή εξώδικο κατευθείαν ή θα περιμένουμε απάντηση της LG μετά την επιστολή μας;
5. 30 Απριλίου θα είναι η τελευταία ημερομηνία για κάποιον κάτοχο των εν λόγω τηλεοράσεων να προσχωρήσει στην κίνησή μας. Συμφωνείτε;
6. Η λίστα που σχηματίστηκε αρχικά εξακολουθεί να ισχύει;
7. Χρονοδιάγραμμα κινήσεων

Ας απαντηθούν άμμεσα τα παραπάνω και προχωράμε.
Φιλικά,
Γιάννης
Όλα τα παραπάνω σχεδόν τα έχω απαντήσει!!! Λέμε τα ίδια και τα ίδια.
Να γράψει ο Ζαφείρης τα προβλήματα σε ένα κείμενο και τα υπόλοιπα είπα είναι δικά μου.... Τι άλλο να πώ!!!!
 
Kαι γω αυτο πιστευω. Δε νομιζω οτι μια μαζικη καταγγελια θα βοηθησει σε κατι. Ισα ισα, το αντιθετο.


Εμεις ειχαμε 3 τηλεορασης στο σερβις για τον ίδιο λογο και αιτηματα.Και επισης 3 καταγγελιες ιδιες την ιδια μερα η μια μετα την αλλη.Φαντασου 20 καταγγελιες και 20 τηλεορασης στο σερβις.
 
Μπορει να κανω λαθος, αλλα εχω την εντυπωση πως η LG δε θα ρισκαρει να ακουστει στην αγορα οτι επεστραφησαν 20τηλεορασεις με μιας. Θα ειναι εξαιρετικη δυσφημιση.
 
Καλησπερα σε ολους. dikemon τι ιδιοτητα εχεις? Γιατι εχω χάσει επισοδια.-bye-
Είμαι δικηγόρος με αρκετή δουλειά, ηλικίας 45 ετών κ.λ.π.... με τρέλα στην πληροφορική μπλα μπλα ....
και γι' αυτό απευθύνομαι στον Ζαφείρη: Nα γράψει ένα κειμενάκι μόνο με τα προβλήματα της TV και τα υπόλοιπα θα είναι δικά μου...ελπίζοντας να βρω λίγο χρόνο από την καθημερινότητά μου. Σημειώνω ότι ο χρόνος μου είναι πάρα πολύ περιορισμένος, και οι γνώσεις μου είναι πολύ καλές (Παρ' Αρείω Πάγω...) και αρκετά χρήσιμες στην περίπτωσή μας.
Στις 10-11 Μαίου θα είμαι στην Αθήνα (στο ΣτΕ). Κανονίστε να συναντηθούμε....