Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....
Αμα ειναι να αγορασω αγγουρια, ντοματες ή μηλα, θελω να τα περιεργαστω.
Επισης αμα θελω να αγορασω ρουχα, χαλια, στρωματα ή κουρτινες...
Αμα ειναι ομως να αγορασω βιομηχανικα προϊόντα, το καταστημα απλα δεν μου κανει.
Οταν ειμαι στο καταστημα,
α. ο πωλητης μου πριζει τους αδενες προσπαθωντας να πουλησει αυτο που εχει στοκ και οχι αυτο που θελω εγω.
β. Ειναι αδυνατον να τσεκαρω αμεσα αν αυτο που βλεπω ειναι οντως η καλυτερη τιμη ή με δουλευει.
γ. Δυσκολευομαι να διαβαζω τεχνικες προδιαγραφες στο ορθιο
δ. Ειναι αδυνατον να εχω αποψεις αλλων αγοραστων
ε. Δεν μπορω να μαθω ποτε κυκλοφορησε, αν εχει αντικατασταθει, ή αν υπαρχει κατι παραπλησιο, πχ σε ροζακι και με δυο φιογκους...
στ. Δεν κουβαλαω πανω μου ποτε μετρητα. Κινδυνευω να με κλεψουν και να ειναι πλαστα. Αρα παλι ηλεκτρονικα θα πληρωσω.
ζ. Αμα ειναι τηλεοραση, δεν ξερω πως θα δειχνει στο δικο μου φως, αμα ειναι ψυγειο δεν ξερω ποσο θορυβο κανει, αμα ειναι πλυντηριο επισης, αμα ειναι ψηστιερα αν ψηνει καλα και γρηγορα και αμα ειναι χυτρα, αμα κλινει καλα, και αμα ειναι σεσουαρ αν στεγνωνει το μαλλι γρηγορα και αθορυβα...
Κοινως... η απο κοντα επαφη σπανιως εχει να σου πει κατι σε συνθηκες καταστηματος.
Οσο για τις τηλεφωνικες παραγγελιες, να λειπει το βυσσινο.
Ειτε δεν θα γραψει καλα τα στοιχεια μου
ειτε θα παραγγειλει οτι ναναι, και χωρις να μπορω να το ξερω οτι εβαλε την παραγγελια σωστα στο συστημα
Ασε που δεν εχω καμμια ορεξη να πω τα στοιχεια της καρτας μου προφορικα σε κανεναν και να τα γραψει οπουδηποτε. Αυτο και αν ειναι.
Ο λογος που τα καταστηματα προτιμουν τις ηλεκτρονικες παραγγελιες ειναι προφανης. Χαμηλοτερο κοστος για αυτους. Και δεν ειναι μονο για τον πωλητη
Σκεφτειτε μονο το κοστος σε περιπτωση λαθους σε παραγγελια. (ναι συμβαινουν.. συχνοτερα απο οσο νομιζουμε..)
Ομως για τον τελικο καταναλωτη εχει σημαντικα πλεονεκτηματα επισης.
Οτι εδω διαφορα "μαγαζια" εχουν γραμμενο το θεμα στα @@ τους και το ηλεκτρονικο καταστημα απο πισω δεν εχει καμμια υποδομη για να διαχειριστει μια παραγγελια καταληγωντας σε μπαχαλο δεν σημαινει οτι το τηλεφωνο κα η φυσικη παρουσια ειναι καλυτερα.
Τελευταια φορα που αγορασα τετοια πραγματα απο φυσικο καταστημα ηταν το 2005 (βριζοντας γιατι δεν πουλαγε κανενας online).
Απο εκει και και περα ας ειναι καλα το amazon, το ebay και οσα μαγαζια πουλανε σε ανταγωνιστικες τιμες online.
Και δεν θελω αηδιες οτι δεν μενουν τα λεφτα στην ελλαδα και τετοια.. Ολα εισαγωγης ειναι ουτως η αλλως.
Καποιοι ανοητα παραδοσιακοι, πανε (οπου υπαρχουν) σε φυσικα καταστηματα και ζητανε τις online προσφορες.
Ε μπροστα στο πιασε το πελατη με οποιοδηποτε τροπο, δεχονται ΚΑΙ αυτη την κολοτουμπα.
Εξαλλου το μοντελο στις τηλεπικοινωνιες ειναι να σε πιασει πελατη και μετα να σε κρατησει για καιρο. Με το αρχικο κοστος αποκτησης πελατη, μπαινουν μεσα ουτως ή αλλως.
Αμα ειναι να αγορασω αγγουρια, ντοματες ή μηλα, θελω να τα περιεργαστω.
Επισης αμα θελω να αγορασω ρουχα, χαλια, στρωματα ή κουρτινες...
Αμα ειναι ομως να αγορασω βιομηχανικα προϊόντα, το καταστημα απλα δεν μου κανει.
Οταν ειμαι στο καταστημα,
α. ο πωλητης μου πριζει τους αδενες προσπαθωντας να πουλησει αυτο που εχει στοκ και οχι αυτο που θελω εγω.
β. Ειναι αδυνατον να τσεκαρω αμεσα αν αυτο που βλεπω ειναι οντως η καλυτερη τιμη ή με δουλευει.
γ. Δυσκολευομαι να διαβαζω τεχνικες προδιαγραφες στο ορθιο
δ. Ειναι αδυνατον να εχω αποψεις αλλων αγοραστων
ε. Δεν μπορω να μαθω ποτε κυκλοφορησε, αν εχει αντικατασταθει, ή αν υπαρχει κατι παραπλησιο, πχ σε ροζακι και με δυο φιογκους...
στ. Δεν κουβαλαω πανω μου ποτε μετρητα. Κινδυνευω να με κλεψουν και να ειναι πλαστα. Αρα παλι ηλεκτρονικα θα πληρωσω.
ζ. Αμα ειναι τηλεοραση, δεν ξερω πως θα δειχνει στο δικο μου φως, αμα ειναι ψυγειο δεν ξερω ποσο θορυβο κανει, αμα ειναι πλυντηριο επισης, αμα ειναι ψηστιερα αν ψηνει καλα και γρηγορα και αμα ειναι χυτρα, αμα κλινει καλα, και αμα ειναι σεσουαρ αν στεγνωνει το μαλλι γρηγορα και αθορυβα...
Κοινως... η απο κοντα επαφη σπανιως εχει να σου πει κατι σε συνθηκες καταστηματος.
Οσο για τις τηλεφωνικες παραγγελιες, να λειπει το βυσσινο.
Ειτε δεν θα γραψει καλα τα στοιχεια μου
ειτε θα παραγγειλει οτι ναναι, και χωρις να μπορω να το ξερω οτι εβαλε την παραγγελια σωστα στο συστημα
Ασε που δεν εχω καμμια ορεξη να πω τα στοιχεια της καρτας μου προφορικα σε κανεναν και να τα γραψει οπουδηποτε. Αυτο και αν ειναι.
Ο λογος που τα καταστηματα προτιμουν τις ηλεκτρονικες παραγγελιες ειναι προφανης. Χαμηλοτερο κοστος για αυτους. Και δεν ειναι μονο για τον πωλητη
Σκεφτειτε μονο το κοστος σε περιπτωση λαθους σε παραγγελια. (ναι συμβαινουν.. συχνοτερα απο οσο νομιζουμε..)
Ομως για τον τελικο καταναλωτη εχει σημαντικα πλεονεκτηματα επισης.
Οτι εδω διαφορα "μαγαζια" εχουν γραμμενο το θεμα στα @@ τους και το ηλεκτρονικο καταστημα απο πισω δεν εχει καμμια υποδομη για να διαχειριστει μια παραγγελια καταληγωντας σε μπαχαλο δεν σημαινει οτι το τηλεφωνο κα η φυσικη παρουσια ειναι καλυτερα.
Τελευταια φορα που αγορασα τετοια πραγματα απο φυσικο καταστημα ηταν το 2005 (βριζοντας γιατι δεν πουλαγε κανενας online).
Απο εκει και και περα ας ειναι καλα το amazon, το ebay και οσα μαγαζια πουλανε σε ανταγωνιστικες τιμες online.
Και δεν θελω αηδιες οτι δεν μενουν τα λεφτα στην ελλαδα και τετοια.. Ολα εισαγωγης ειναι ουτως η αλλως.
Καποιοι ανοητα παραδοσιακοι, πανε (οπου υπαρχουν) σε φυσικα καταστηματα και ζητανε τις online προσφορες.
Ε μπροστα στο πιασε το πελατη με οποιοδηποτε τροπο, δεχονται ΚΑΙ αυτη την κολοτουμπα.
Εξαλλου το μοντελο στις τηλεπικοινωνιες ειναι να σε πιασει πελατη και μετα να σε κρατησει για καιρο. Με το αρχικο κοστος αποκτησης πελατη, μπαινουν μεσα ουτως ή αλλως.