Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Αμα ειναι να αγορασω αγγουρια, ντοματες ή μηλα, θελω να τα περιεργαστω.
Επισης αμα θελω να αγορασω ρουχα, χαλια, στρωματα ή κουρτινες...
Αμα ειναι ομως να αγορασω βιομηχανικα προϊόντα, το καταστημα απλα δεν μου κανει.
Οταν ειμαι στο καταστημα,
α. ο πωλητης μου πριζει τους αδενες προσπαθωντας να πουλησει αυτο που εχει στοκ και οχι αυτο που θελω εγω.
β. Ειναι αδυνατον να τσεκαρω αμεσα αν αυτο που βλεπω ειναι οντως η καλυτερη τιμη ή με δουλευει.
γ. Δυσκολευομαι να διαβαζω τεχνικες προδιαγραφες στο ορθιο
δ. Ειναι αδυνατον να εχω αποψεις αλλων αγοραστων
ε. Δεν μπορω να μαθω ποτε κυκλοφορησε, αν εχει αντικατασταθει, ή αν υπαρχει κατι παραπλησιο, πχ σε ροζακι και με δυο φιογκους...
στ. Δεν κουβαλαω πανω μου ποτε μετρητα. Κινδυνευω να με κλεψουν και να ειναι πλαστα. Αρα παλι ηλεκτρονικα θα πληρωσω.
ζ. Αμα ειναι τηλεοραση, δεν ξερω πως θα δειχνει στο δικο μου φως, αμα ειναι ψυγειο δεν ξερω ποσο θορυβο κανει, αμα ειναι πλυντηριο επισης, αμα ειναι ψηστιερα αν ψηνει καλα και γρηγορα και αμα ειναι χυτρα, αμα κλινει καλα, και αμα ειναι σεσουαρ αν στεγνωνει το μαλλι γρηγορα και αθορυβα...
Κοινως... η απο κοντα επαφη σπανιως εχει να σου πει κατι σε συνθηκες καταστηματος.

Οσο για τις τηλεφωνικες παραγγελιες, να λειπει το βυσσινο.
Ειτε δεν θα γραψει καλα τα στοιχεια μου
ειτε θα παραγγειλει οτι ναναι, και χωρις να μπορω να το ξερω οτι εβαλε την παραγγελια σωστα στο συστημα
Ασε που δεν εχω καμμια ορεξη να πω τα στοιχεια της καρτας μου προφορικα σε κανεναν και να τα γραψει οπουδηποτε. Αυτο και αν ειναι.

Ο λογος που τα καταστηματα προτιμουν τις ηλεκτρονικες παραγγελιες ειναι προφανης. Χαμηλοτερο κοστος για αυτους. Και δεν ειναι μονο για τον πωλητη
Σκεφτειτε μονο το κοστος σε περιπτωση λαθους σε παραγγελια. (ναι συμβαινουν.. συχνοτερα απο οσο νομιζουμε..)
Ομως για τον τελικο καταναλωτη εχει σημαντικα πλεονεκτηματα επισης.
Οτι εδω διαφορα "μαγαζια" εχουν γραμμενο το θεμα στα @@ τους και το ηλεκτρονικο καταστημα απο πισω δεν εχει καμμια υποδομη για να διαχειριστει μια παραγγελια καταληγωντας σε μπαχαλο δεν σημαινει οτι το τηλεφωνο κα η φυσικη παρουσια ειναι καλυτερα.

Τελευταια φορα που αγορασα τετοια πραγματα απο φυσικο καταστημα ηταν το 2005 (βριζοντας γιατι δεν πουλαγε κανενας online).
Απο εκει και και περα ας ειναι καλα το amazon, το ebay και οσα μαγαζια πουλανε σε ανταγωνιστικες τιμες online.
Και δεν θελω αηδιες οτι δεν μενουν τα λεφτα στην ελλαδα και τετοια.. Ολα εισαγωγης ειναι ουτως η αλλως.

Καποιοι ανοητα παραδοσιακοι, πανε (οπου υπαρχουν) σε φυσικα καταστηματα και ζητανε τις online προσφορες.
Ε μπροστα στο πιασε το πελατη με οποιοδηποτε τροπο, δεχονται ΚΑΙ αυτη την κολοτουμπα.
Εξαλλου το μοντελο στις τηλεπικοινωνιες ειναι να σε πιασει πελατη και μετα να σε κρατησει για καιρο. Με το αρχικο κοστος αποκτησης πελατη, μπαινουν μεσα ουτως ή αλλως.
 
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Εγώ πάντως την έκανα σήμερα την αίτηση..
Εχω Double play HOL Lite γυρω στο 25άρι το μήνα πάει και μου δίνει μόνο 6Mbit.
Επειδή δεν παίρνω σχεδόν καθολου τηλέφωνα απο το σταθερό, θα έχω και γρήγορότερο internet (μεχρι 8-9 πάει λόγω αποστασης απο DSLAM) και θα γλυτώνων 100ε το χρόνο.
Not bad at all Wind !

Καλημέρα.Έχω συνδεθεί από τις 17 Φεβρουαρίου στο πακέτο Double play HOL Lite με 21 ευρώ το μήνα το οποίο περιλαμβάνει:Ταχύτητα 6mbps-200 λεπτά σταθερά-20 λεπτά κινητά.Σύνδεσα το ρούτερ τους netfaster wlan 3 ασύρματο και πάει μιά χαρά.Η ταχύτητα είναι όσο λέει.
Έφυγα από τη χολέρα που πλήρωνα 94,50 το δίμηνο για έως 24 που έπιανε 10-12,που με χρέωνε την αναγνώριση κλήσεων,που δεν καταργεί ουσιαστικά το πάγιο,που είναι και η διαφορά με όλους τους άλλους..Δεν ντρέπονται και είναι ο μεγαλύτερος πάροχος..εε σε λίγο που θα φύγουνε όλοι λόγω κρίσης,αυτοί θα μείνουνε με το πάγιο αγκαλιά.
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Για τις online προσφορές έγραψα τι συμβαίνει. Για τα άλλα δεν φαντάστηκα ότι θα είμαι κατηγορούμενος και θα πρέπει να απολογηθώ. Ας το κάνω λοιπόν, αν και είναι offtopic. Δεν έχω καν πιστωτική κάρτα. Γιατί να βάζω καπέλο 18 με 20 τοις εκατό σε ότι αγοράζω, αφού τόσο είναι ο τόκος τους; Όταν κάνω online αγορές πληρώνω μόνο με αντικαταβολή. Προτιμώ τις τηλεφωνικές παραγγελίες όπου μπορώ γιατί σε όλες τις online παραγγελίες ζητάνε το email μου και δεν το δίνω σε κάθε άσχετο γιατί μου το γεμίζουν spam. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με λάθος τηλεφωνική παραγγελία. Στο φυσικό κατάστημα εγώ κάνω τις ερωτήσεις που με ενδιαφέρουν και δεν κάθομαι να ακούσω τι μου λένε αυτοί από μόνοι τους. Και τα τεχνικά στοιχεία δεν τα βλέπω εκείνη την ώρα. Έχω ήδη κάνει τις συγκρίσεις και απλά πάω να το δω από κοντά πως είναι. Έτσι πχ είδα σε ένα ζευγάρι ακουστικά που πήρα πρόσφατα ότι είναι πολύ μικρότερα από ότι νόμιζα. Είχαν αλλάξει το μοντέλο και το καινούριο μοντέλο είχε 13 χιλιοστά διάμετρο από 16 το προηγούμενο μοντέλο. Δεν θα στέκονταν με τίποτα στα αυτιά μου. Αν δεν τα έβλεπα από κοντά θα ήταν μία άχρηστη αγορά. Ένα μόνο από τα απλά παραδείγματα ότι μόνο από κοντά μπορείς να δεις κάποια πράγματα. Και βέβαια η πληρωμή γίνεται με μετρητά όπως γίνεται εδώ και κάποιες χιλιάδες χρόνια. Όλο αυτό σημαίνει ότι μπορεί ο καθένας να έχει τις απόψεις του, άλλα δεν σημαίνει ότι πρέπει να τις επιβάλλει στους άλλους.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

οτε γιατί απλά είναι ο καλύτερος...

Οι διαφορές πλέον είναι μηδαμινές εν-έτη 2012 ! 3-4 εταιρίες είναι όλες κιόλες..και η ψηφιακή πλατφόρμα του ίντερνετ είναι ίδια ..

Σήμερα η αύριο θα ενεργοποιήσω αυτο το δυνατό προγραμματάκι τις Wind στα 15.17 ευρώ τον μήνα με ταχύτητα στα 24mb. Θα περάσω μία βόλτα απο το κατάστημα να ρωτήσω αν μπορώ απο εκεί να ενεργοποιήσω την online-offer προσφορά , αλλιώς θα κάνω την αίτηση μόνος μου εδώ απο το pc .. κάποιος φίλος είπε πιο πίσω ότι σε ''online-offer'' σου στέλνουν e-mail το συμβόλαιο να το υπογράψεις και μετά πρέπει να το σκανάρεις και να το ξανα-στίλεις ..χμμ να δώ πως θα το κάνω γιατί δεν έχω και εκτυπωτη.. lol
εκτος και περάσω το αρχειάκι σε ένα στικάκι και πάω σε ένα φίλο να το εκτυπώσω ...
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Ε οχι και κατηγορουμενος...
Η χρηση πιστωτικης καρτας και εξοφλησης ολου του ποσου εντους του περιθωριου (τυπικα 30-45 μερες) ειναι χωρις καμμια επιπλεον χρεωση.
Αν το mail μας γεμιζε σπαμ απο τα ηλεκτρονικα καταστηματα, τοτε τα πραγματα θα ηταν πολυ πολυ απλουστερα...
Δεν εχω δει ουτε ενα καταστημα που να μην εχει unsubscribe και να μην το τηρει.
Οσο για τις τηλεφωνικες παραγγελιες, εχεις οντως ενα συνδιασμο τυχης και απλων παραγγελιων. Σου ευχομαι παντα ετσι. (εγω παλι ειμαι γκαντεμοσαυρος).
Καλη η αντικαταβολη, αλλα εχει συνηθως κοστος. Οσο το να κουβαλας πολλα μετρητα πανω σου δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα.
Τοσα γινονται καθε μερα. Μακρια απο μας, δεν λεω, αλλα better safe than sorry.
Προφανως δεν ψωνιζεις απο το εξωτερικο, ουτε αγοραζεις πραγματα που δεν χρειαζονται φυσικη παραδοση, και οταν πας σινεμα σαρεσει να στηνεσαι στην ουρα για να πληρωσεις με το κλασσικο τροπο. Εμενα καθολου δεν με πειραζει φυσικά. Μεγαλα παιδια ειμαστε.. οτι θελουμε κανουμε.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Οι διαφορές πλέον είναι μηδαμινές εν-έτη 2012 ! 3-4 εταιρίες είναι όλες κιόλες..και η ψηφιακή πλατφόρμα του ίντερνετ είναι ίδια ..

Σήμερα η αύριο θα ενεργοποιήσω αυτο το δυνατό προγραμματάκι τις Wind στα 15.17 ευρώ τον μήνα με ταχύτητα στα 24mb. Θα περάσω μία βόλτα απο το κατάστημα να ρωτήσω αν μπορώ απο εκεί να ενεργοποιήσω την online-offer προσφορά , αλλιώς θα κάνω την αίτηση μόνος μου εδώ απο το pc .. κάποιος φίλος είπε πιο πίσω ότι σε ''online-offer'' σου στέλνουν e-mail το συμβόλαιο να το υπογράψεις και μετά πρέπει να το σκανάρεις και να το ξανα-στίλεις ..χμμ να δώ πως θα το κάνω γιατί δεν έχω και εκτυπωτη.. lol
εκτος και περάσω το αρχειάκι σε ένα στικάκι και πάω σε ένα φίλο να το εκτυπώσω ...

Για το 99% φταιει το last mile. Αμα ειναι καλο, ολοι καλοι ειναι. Αμα δεν ειναι, φασκελοκουκουλωστα.
Οι διαφορες ειναι σχεδον ανυπαρκτες... Λιγακι ειναι πιο "πλεμπα" γραμμες στο εξωτερικο και τσιμπαει 20msec παραπανω σε σχεση με την DT
Επισης, για οποιον παιζει voip/games, μπορει να γκρινιαξει να του βγαλουν το interleave που ειναι on by default.

Οσο για το σκαναρισμα, το εχουν απλοποιησει. Κανεις την αιτηση, ηλεκτρονικα, ερχεται κουριερης, σου φερνει μοντεμ, αιτηση, παραλαμβανει αιτηση υπογεγραμενη και τελος. Ετσι εγινε τουλαχιστον σε γνωστο την περασμενη εβδομαδα στην Πατρα.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Για το 99% φταιει το last mile. Αμα ειναι καλο, ολοι καλοι ειναι. Αμα δεν ειναι, φασκελοκουκουλωστα.
Οι διαφορες ειναι σχεδον ανυπαρκτες... Λιγακι ειναι πιο "πλεμπα" γραμμες στο εξωτερικο και τσιμπαει 20msec παραπανω σε σχεση με την DT
Επισης, για οποιον παιζει voip/games, μπορει να γκρινιαξει να του βγαλουν το interleave που ειναι on by default.

Οσο για το σκαναρισμα, το εχουν απλοποιησει. Κανεις την αιτηση, ηλεκτρονικα, ερχεται κουριερης, σου φερνει μοντεμ, αιτηση, παραλαμβανει αιτηση υπογεγραμενη και τελος. Ετσι εγινε τουλαχιστον σε γνωστο την περασμενη εβδομαδα στην Πατρα.


hello netblues ! αα..τότε είναι πολύ ωραία τα πραγματα ! μάλον ''online'' θα γίνει η παραγγελεία :)
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Έχει δίκιο ο φίλος Terl , μόλις πήρα τηλ. σε κατάστημα Wind της περιοχής μου για να τους ρωτήσω για το πακέτο ''double play s'' και πριν προλάβω να τους πω οτι ενδιαφέρομαι για την τιμή της προσφοράς (online offer) ..μου λέει η πωλήτρια .. ναι ...είναι στα 15 ευρώ αυτο το πακέτο ! Της λέω ότι στο ίντερνετ στην σελίδα βλέπω δύο τιμές ..μία με 19 και μία με 15 , μήπως πρέπει να κάνω παραγγελεία online για να πάρω την προσφορά των 15 ευρώ τον μήνα? και μου λέει όχι.. 15 ευρώ το δίνουν αυτό το πακέτο ..
Της είπα πόσα θα πληρώσω περείπου στον πρώτο λογαριασμό ? και μου λέει μαζί με το κόστος ενεργοποίησης υπολόγισε κανα πενηντάρικο.. Έλα μου λέει στο κατάστημα με την ταυτότητα , και με τον τελευταίο λογαριασμό του οτέ ..
 
Re: Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Καλημέρα.Έχω συνδεθεί από τις 17 Φεβρουαρίου στο πακέτο Double play HOL Lite με 21 ευρώ το μήνα το οποίο περιλαμβάνει:Ταχύτητα 6mbps-200 λεπτά σταθερά-20 λεπτά κινητά.Σύνδεσα το ρούτερ τους netfaster wlan 3 ασύρματο και πάει μιά χαρά.Η ταχύτητα είναι όσο λέει.
Έφυγα από τη χολέρα που πλήρωνα 94,50 το δίμηνο για έως 24 που έπιανε 10-12,που με χρέωνε την αναγνώριση κλήσεων,που δεν καταργεί ουσιαστικά το πάγιο,που είναι και η διαφορά με όλους τους άλλους..Δεν ντρέπονται και είναι ο μεγαλύτερος πάροχος..εε σε λίγο που θα φύγουνε όλοι λόγω κρίσης,αυτοί θα μείνουνε με το πάγιο αγκαλιά.

Λογικό είναι να μην σε χρεώσει πάγιο η hol εφόσον κατά 80% θα σου δώσει voip.Με λίγα λόγια πληρώνοντας το πάγιο σημαίνει ότι εάν πέσει το ρεύμα θα μπορέσεις να πάρεις την ΔΕΗ να δηλώσεις βλάβη και δεν θα πείς κρίμα,έκλεισε το router!Εγώ σου γράφω τώρα
από σύνδεση της hol και μπορώ να σου πώ τα χειρότερα από το backbone της.Ούτε ένα video με συνοχή δεν φορτώνει...Επίσης fast path δεν θα σου δώσουν που να τους σκοτώσεις.
Και λίγο offtopic,το να δώσεις κάτι κάτω από το κόστος ή και δωρεάν ενώ το πληρώνεις μονάχα ως σωστή στρατηγική εταιρίας δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Οι διαφορές πλέον είναι μηδαμινές εν-έτη 2012 ! 3-4 εταιρίες είναι όλες κιόλες..και η ψηφιακή πλατφόρμα του ίντερνετ είναι ίδια ..

Σήμερα η αύριο θα ενεργοποιήσω αυτο το δυνατό προγραμματάκι τις Wind στα 15.17 ευρώ τον μήνα με ταχύτητα στα 24mb. Θα περάσω μία βόλτα απο το κατάστημα να ρωτήσω αν μπορώ απο εκεί να ενεργοποιήσω την online-offer προσφορά , αλλιώς θα κάνω την αίτηση μόνος μου εδώ απο το pc .. κάποιος φίλος είπε πιο πίσω ότι σε ''online-offer'' σου στέλνουν e-mail το συμβόλαιο να το υπογράψεις και μετά πρέπει να το σκανάρεις και να το ξανα-στίλεις ..χμμ να δώ πως θα το κάνω γιατί δεν έχω και εκτυπωτη.. lol
εκτος και περάσω το αρχειάκι σε ένα στικάκι και πάω σε ένα φίλο να το εκτυπώσω ...
Εγώ το είχα γράψει. Δεν έχω σκάνερ. Και ο εκτυπωτής μου εκείνες τις ημέρες ήταν off λόγω άδειων μελανιών. Οπότε το έβαλα σε στικ, πήγα σε κατάστημα με εκτυπώσεις και fax, το εκτύπωσα, το υπέγραψα, και επιτόπου το έστειλα στο fax που μου είχαν δώσει. Σε πέντε λεπτά είχα τελειώσει. Όλες οι συνεννοήσεις έγινα τηλεφωνικά την επόμενη μέρα από την μέρα που έκανα την αίτηση.
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Τώρα είδα οτι δεν χρειάστηκαν όλα αυτά και έκανες την σύνδεση στο κατάστημα. Με γειά. Και το 24 βέβαια θεωρητική ταχύτητα είναι, μην περιμένεις να το δεις, εκτός αν μένεις δίπλα στον ΟΤΕ όπου θα κάνουν την σύνδεση. Αλλά και πάλι όπως μας έχει δείξει ο φίλος netblues προτιμάνε να κόβουνε λίγο από την ταχύτητα για να ενισχύσουνε την σταθερότητα. Ούτε αν μένεις μέσα στον ΟΤΕ δεν θα δεις τα 24. Εκτός αν ζητήσεις εσύ ότι χρειάζεται για την μέγιστη ταχύτητα, με κίνδυνο διακοπών. Εγώ ας πούμε λόγω απόστασης από τον ΟΤΕ έχω θεωρητική μέγιστη 16, αλλά πιάνω 12. Αν τους ζορίσω για αύξηση ταχύτητας μπορεί να έχω διακοπές. Αυτό βέβαια ισχύει για όλες τις εταιρίες.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Λογικό είναι να μην σε χρεώσει πάγιο η hol εφόσον κατά 80% θα σου δώσει voip.Με λίγα λόγια πληρώνοντας το πάγιο σημαίνει ότι εάν πέσει το ρεύμα θα μπορέσεις να πάρεις την ΔΕΗ να δηλώσεις βλάβη και δεν θα πείς κρίμα,έκλεισε το router!Εγώ σου γράφω τώρα
από σύνδεση της hol και μπορώ να σου πώ τα χειρότερα από το backbone της.Ούτε ένα video με συνοχή δεν φορτώνει...Επίσης fast path δεν θα σου δώσουν που να τους σκοτώσεις.
Και λίγο offtopic,το να δώσεις κάτι κάτω από το κόστος ή και δωρεάν ενώ το πληρώνεις μονάχα ως σωστή στρατηγική εταιρίας δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω.

Καλημέρα.Επειδή δεν ήξερα τι σημαίνει voip όπως λες,διάβασα και έμαθα.Δεν ξέρω τι μου έχει δώσει,αλλά στο τηλέφωνο δεν είδα καμία διαφορά πριν με τώρα στην ομιλία.Αντιθέτως στην τσέπη μου είδα το 30άρι.Αυτό με το ρεύμα και την ΔΕΗ δεν καταλαβαίνω.Δηλαδή πριν όταν έπεφτε το ρεύμα δούλευε το ρούτερ?Συγνώμη που ρωτάω απλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.Ούτε το fast path δεν ξέρω τι σημαίνει.Δεν είμαι και τόσο ψαγμένος.Εγώ αυτό που τσέκαρα και είμαι οκ,είναι ότι το τηλέφωνο μου λειτουργεί κανονικά,το ιντερνετ μου λειτουργεί κανονικά,πάω στις σελίδες που πήγαινα,οι manager μου λειτουργούν κανονικά για τα παιδικά της μικρής,και είμαι στο δίμηνο όπως είπα και ποιό πριν 30 ευρώ λιγότερο.Ααα επίσης χρειάστηκα οδηγίες για κάποια ρύθμιση στο ρούτερ μου,πήρα τηλ.το Σάββατο την εξυπηρέτηση πελατών,σε 5 λεπτά μιλούσα με εκπρόσωπο της hol μία χαρά.
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Είπε για voip γιατί παλιά ορισμένες τηλεφωνικές γραμμές η ΗOL τις έδινε έτσι, δηλαδή από την έξοδο του router και όπως είναι φυσικό όταν γινόταν διακοπή ρεύματος δεν δούλευε το router και άρα δεν είχες τηλέφωνο.

Έλα όμως που και στη διακοπή ρεύματος το router συνέχιζε και σου έδινε την voip τηλεφωνική γραμμή μιας και συνέχιζε και τροφοδοτείτο από το DSLAM μέσω της τηλεφωνικής γραμμής!

Κι εγώ είχα voip τηλεφωνία παλιά από άλλο πάροχο και δεν έιχα πρόβλημα! Άσε κιόλας που η ποιότητα ήχου ήταν κατά πολύ καλύτερη από ISDN!

Το σημαντικότερο είναι που γλίτωσες και δεν πληρώνεις τα κερατιάτικα που πλήρωνες πριν στο πάγιο!!!
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Τώρα είδα οτι δεν χρειάστηκαν όλα αυτά και έκανες την σύνδεση στο κατάστημα. Με γειά. Και το 24 βέβαια θεωρητική ταχύτητα είναι, μην περιμένεις να το δεις, εκτός αν μένεις δίπλα στον ΟΤΕ όπου θα κάνουν την σύνδεση. Αλλά και πάλι όπως μας έχει δείξει ο φίλος netblues προτιμάνε να κόβουνε λίγο από την ταχύτητα για να ενισχύσουνε την σταθερότητα. Ούτε αν μένεις μέσα στον ΟΤΕ δεν θα δεις τα 24. Εκτός αν ζητήσεις εσύ ότι χρειάζεται για την μέγιστη ταχύτητα, με κίνδυνο διακοπών. Εγώ ας πούμε λόγω απόστασης από τον ΟΤΕ έχω θεωρητική μέγιστη 16, αλλά πιάνω 12. Αν τους ζορίσω για αύξηση ταχύτητας μπορεί να έχω διακοπές. Αυτό βέβαια ισχύει για όλες τις εταιρίες.

Ευχαριστώ φίλε μου ! Τελικά έκανα σήμερα την αίτηση σε κατάστημα της Wind (θα την έκανα απο το pc αλλά σπάστικα λίγο επιδής δεν έχω εκτυπωτή) .. Τους διευκρήνησα πάλι ότι θέλω το πακέτο "Double Play S'' στα 15 ευρώ και όχι στα 19.. και μου λέει ναι στα 15 είναι αυτη η προσφορά μέχρι της 29 Φεβρουαρίου !! (μετά μου λέει πάει στα 19) Επίσης έβαλα +2 ευρώ τον μήνα για 120 λεπτά κλήσεις σε σταθερά-υπεραστικά .. Πήγε να μου πεί να βάλω και σύνδεση Wind σε κινητό για να έχω μία έκπτωση 5 ευρώ στο πακέτο double play s , αλλά δεν με συμφέρει και δεν έβαλα φυσικά γιατι με κάρτα (vodafone) που έχω ούτε 10 ευρώ τον μήνα δεν χαλάω..

Τώρα για την ταχύτητα ..είμαι περίπου 2 χιλιόμετρα μακριά απο τον οτέ , αν είναι στα 16-17 θα είναι καλά πιστεύω ..για να δούμε τη θα μου πει και το speed test ...

Μου είπε οτι το modem θα το παραλάβω απο το κατάστημα όταν με ειδοποιήσουν σε περίπου 2 βδομάδες , αλλά ξέχασα να ρωτήσω αν μπορώ να το συνδέσω ενσύρματα με ethernet. Ξέρεται αν γίνετε? η είναι μόνο wifi ?
 
Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Είπε για voip γιατί παλιά ορισμένες τηλεφωνικές γραμμές η ΗOL τις έδινε έτσι, δηλαδή από την έξοδο του router και όπως είναι φυσικό όταν γινόταν διακοπή ρεύματος δεν δούλευε το router και άρα δεν είχες τηλέφωνο.

Έλα όμως που και στη διακοπή ρεύματος το router συνέχιζε και σου έδινε την voip τηλεφωνική γραμμή μιας και συνέχιζε και τροφοδοτείτο από το DSLAM μέσω της τηλεφωνικής γραμμής!

Κι εγώ είχα voip τηλεφωνία παλιά από άλλο πάροχο και δεν έιχα πρόβλημα! Άσε κιόλας που η ποιότητα ήχου ήταν κατά πολύ καλύτερη από ISDN!

Το σημαντικότερο είναι που γλίτωσες και δεν πληρώνεις τα κερατιάτικα που πλήρωνες πριν στο πάγιο!!!

Ακριβώς αυτό είπα και εγώ φίλε μου...γλύτωσα το κερατιάτικο 30άρι που πλήρωνα για πάγιο.Αυτό τσέκαρα και εγώ.Ο ήχος στο τηλέφωνο είναι πολύ καλύτερος και καθαρός.Έβγαλα το ρούτερ από το ρεύμα και το τηλέφωνο λειτουργεί κανονικά.Φιλικά.
Υ.Γ.Στα δορυφορικά έχουμε τα ίδια..χαχαχχα
 
Re: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Ευχαριστώ φίλε μου ! Τελικά έκανα σήμερα την αίτηση σε κατάστημα της Wind (θα την έκανα απο το pc αλλά σπάστικα λίγο επιδής δεν έχω εκτυπωτή) .. Τους διευκρήνησα πάλι ότι θέλω το πακέτο "Double Play S'' στα 15 ευρώ και όχι στα 19.. και μου λέει ναι στα 15 είναι αυτη η προσφορά μέχρι της 29 Φεβρουαρίου !! (μετά μου λέει πάει στα 19) Επίσης έβαλα +2 ευρώ τον μήνα για 120 λεπτά κλήσεις σε σταθερά-υπεραστικά .. Πήγε να μου πεί να βάλω και σύνδεση Wind σε κινητό για να έχω μία έκπτωση 5 ευρώ στο πακέτο double play s , αλλά δεν με συμφέρει και δεν έβαλα φυσικά γιατι με κάρτα (vodafone) που έχω ούτε 10 ευρώ τον μήνα δεν χαλάω..

Τώρα για την ταχύτητα ..είμαι περίπου 2 χιλιόμετρα μακριά απο τον οτέ , αν είναι στα 16-17 θα είναι καλά πιστεύω ..για να δούμε τη θα μου πει και το speed test ...

Μου είπε οτι το modem θα το παραλάβω απο το κατάστημα όταν με ειδοποιήσουν σε περίπου 2 βδομάδες , αλλά ξέχασα να ρωτήσω αν μπορώ να το συνδέσω ενσύρματα με ethernet. Ξέρεται αν γίνετε? η είναι μόνο wifi ?
Αφού δύο άτομα λέτε ότι γίνεται και μέσα από το κατάστημα, φαίνεται οτι θα έχει δοθεί κάποια τέτοια οδηγία. Παρά την αλλοίωση της έννοιας του onlline offer, και εγώ πιστεύω οτι είναι πιο βολικό να υπάρχει και αυτή η δυνατότητα. Εγώ να σκεφτείς όταν έκανα την αίτηση δεν είχα καν τηλεφωνική γραμμή. Είχε ήδη κοπεί η γραμμή του ΟΤΕ (που ήταν και στο όνομα του πατέρα μου) και μετά έκανα εγώ την αίτηση για την δική μου γραμμή. Συνδεόμουν μέσω κινητού. Καρτοκινητό WIND, πακέτο 1GB internet με 5 ευρώ, 3G κινητό, και συνδεόμουν στο internet στον υπολογιστή μου μέσω αυτού για όσες μέρες δεν υπήρχε γραμμή. Μόνο τα βασικά βέβαια για οικονομία δεδομένων (ενημέρωση και email), αλλά περιέργως με ικανοποιητική ταχύτητα. Θα με βόλευε και εμένα να μπορούσα να κάνω τις κινήσεις στο κατάστημα και να μην κάνω πατέντες με το κινητό. Ευτυχώς μου είπαν γύρω στις 20 ημέρες, αλλά έγινε η σύνδεση σε 17. Πάντως όποιος πάει στο κατάστημα να διευκρινίζει την τιμή γιατί μπορεί να πέσει σε κανέναν ανενημέρωτο υπάλληλο.
Το ίδιο πακέτο με 2 ευρώ για 120 λεπτά έχω βάλει και εγώ. 2 ευρώ ομιλία με κανονική χρέωση για σταθερό βγαίνει γύρω στην 1 ώρα. Με το πακέτο αυτό κερδίζω άλλη 1 ώρα. Υπάρχει και με 4,5 ευρώ για 20 λεπτά σε κινητά, αλλά αυτό δεν μου φάνηκε τόσο συμφέρον. Αλλά επειδή έχω και κινητό WIND με συμβόλαιο έχω κερδίσει και 5,17 ευρώ από τον λογαριασμό του κινητού.
Ο πρώτος λογαριασμός ήταν λίγο περίεργος, γιατί είχε διπλό πρώτο πάγιο. Και το τέλος σύνδεσης. Το δεύτερο πάγιο σαν τρέχον. Είχα στην δική μου προσφορά τα τρία πρώτα πάγια δώρο (δεν ισχύει τώρα) αλλά στον πρώτο λογαριασμό πλήρωσα τελικά το τέλος σύνδεσης και το ένα από τα δύο πάγια. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει τώρα, πάντως εγώ είχα κάνει φασαρία.
Το modem και εγώ 2 βδομάδες μετά το παρέλαβα, αλλά με courier λόγω της online διαδικασίας. Φυσικά συνδέεται ενσύρματα με ethernet, και παρά την δυσπιστία μου λόγω της μάρκας του (ZTE) είναι πολύ καλό στην ενσύρματη σύνδεση. Δυστυχώς δεν έχει τόσο καλή φήμη στο wifi γιατί δεν έχει εξωτερική κεραία. Βγάζουν αναβαθμίσεις για να το βελτιώσουν, και δεν ξέρω πόσο έχει βελτιωθεί τώρα. Γιατί εγώ έχω ένα παλιότερο Thomson από παλιότερη σύνδεση και χρησιμοποιώ εκείνο. Πάντως μόλις το παραλάβεις κάντου την αναβάθμιση, αν δεν την έχουν ήδη κάνει. Το αρχείο υπάρχει στην σελίδα της WIND, στην σελίδα της προσφοράς, εκεί που λέει Εξοπλισμός.
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ.....

Καλημέρα.Επειδή δεν ήξερα τι σημαίνει voip όπως λες,διάβασα και έμαθα.Δεν ξέρω τι μου έχει δώσει,αλλά στο τηλέφωνο δεν είδα καμία διαφορά πριν με τώρα στην ομιλία.Αντιθέτως στην τσέπη μου είδα το 30άρι.Αυτό με το ρεύμα και την ΔΕΗ δεν καταλαβαίνω.Δηλαδή πριν όταν έπεφτε το ρεύμα δούλευε το ρούτερ?Συγνώμη που ρωτάω απλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.Ούτε το fast path δεν ξέρω τι σημαίνει.Δεν είμαι και τόσο ψαγμένος.Εγώ αυτό που τσέκαρα και είμαι οκ,είναι ότι το τηλέφωνο μου λειτουργεί κανονικά,το ιντερνετ μου λειτουργεί κανονικά,πάω στις σελίδες που πήγαινα,οι manager μου λειτουργούν κανονικά για τα παιδικά της μικρής,και είμαι στο δίμηνο όπως είπα και ποιό πριν 30 ευρώ λιγότερο.Ααα επίσης χρειάστηκα οδηγίες για κάποια ρύθμιση στο ρούτερ μου,πήρα τηλ.το Σάββατο την εξυπηρέτηση πελατών,σε 5 λεπτά μιλούσα με εκπρόσωπο της hol μία χαρά.

Πολύ απλά,εάν δεν έχεις συνδέσει το τηλέφωνο σου στο router πάνω δεν θα έχεις και κανένα πρόβλημα.
Είπε για voip γιατί παλιά ορισμένες τηλεφωνικές γραμμές η ΗOL τις έδινε έτσι, δηλαδή από την έξοδο του router και όπως είναι φυσικό όταν γινόταν διακοπή ρεύματος δεν δούλευε το router και άρα δεν είχες τηλέφωνο.

Έλα όμως που και στη διακοπή ρεύματος το router συνέχιζε και σου έδινε την voip τηλεφωνική γραμμή μιας και συνέχιζε και τροφοδοτείτο από το DSLAM μέσω της τηλεφωνικής γραμμής!

Κι εγώ είχα voip τηλεφωνία παλιά από άλλο πάροχο και δεν έιχα πρόβλημα! Άσε κιόλας που η ποιότητα ήχου ήταν κατά πολύ καλύτερη από ISDN!

Το σημαντικότερο είναι που γλίτωσες και δεν πληρώνεις τα κερατιάτικα που πλήρωνες πριν στο πάγιο!!!

Εάν είναι έτσι,τότε κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
Σε κάθε περίπτωση,voip δίνουν ακόμη.Έκανε γνωστός αίτηση στην hol και του έδωσαν voip γραμμή.
Προσπαθούν να μειώσουν τα έξοδα τους που στην περίπτωση του voip είναι μηδενικά.