Poll :Burn In σε Oled

Απάντηση: Re: Poll :Burn In σε Oled

Και τι κάνουμε σ αυτές τις περιπτώσεις ?

Αρχίζουμε video ξεπλύματος ?

Αν πάλι έχει Ghost ? Εκεί τι κάνεις ?

Τις πετάμε ?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Poll :Burn In σε Oled

H συζήτηση μεταφέρθηκε στο νήμα Panasonic ΤΧ EZ950E : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλησπέρα. Ας καταθέσω και εγώ την άποψη μου, τόσο για το service της LG όσο και για τις OLED. Αγορά 05/2017 OLED55E6V 3D μοντέλο 2016 με επέκταση εγγύησης. Ο λόγος που επίσπευσα την αγορά, ήταν λόγω κατάργησης τηλεοράσεων 3D που απολαμβάνουμε οικογενειακώς πολύ από το 2010 που πήρα την LGLW650S SMART 3D η οποία λειτουργεί άψογα μέχρι στιγμής και πτώση τιμής λόγω νέων μοντέλων. Πριν λήξει η 2ετης εγγύηση 02/2019 εμφανίζει το γνωστό πρόβλημα (burn in) συνημμένη φωτογραφία. Ήμουν γνώστης του θέματος και είχα ενεργές τις προστασίες, όπως και έκανα την χειροκίνητη απαλοιφή θορύβου οθόνης λεγόταν τότε, μια φορά την εβδομάδα όπως μου είχε προτείνει ο πωλητής της LG στο Media Markt, προφανώς χρειαζόταν πιο συχνά... Επικοινωνία με Μανωλόπουλο, άμεση παραλαβή από το σπίτι μου χωρίς χρέωση, αντικατάσταση πάνελ χωρίς δεύτερη κουβέντα με 2ετη εγγύηση. 10/2020 όταν έβαλα red screen για να τσεκάρω, εμφάνιζε ελάχιστο burn in το οποίο δεν ήταν εμφανές σε κανονική ροή εικόνας. Πληροφορήθηκα ότι πλέον δεν υπάρχει η οθόνη σαν ανταλλακτικό, οπότε περίμενα και μέσα Ιανουαρίου πήρα το Service. Να σημειώσω ότι η tv είχε ενεργειακή κλάση Β και όταν πλησίαζες την οθόνη εξέπεμπε έντονη θερμότητα, ίσως ένας επιπλέον λόγος πέρα της τεχνολογίας για το πρόβλημα. Είχαν αποτυπωθεί και στις δύο περιπτώσεις κόκκινα λογότυπα και οι μπάρες από τα δελτία ειδήσεων. Ελπίζω τα καινούργια μοντέλα να είναι πιο ανθεκτικά. Μετά από λίγες μέρες με πήρε η LG λέγοντας μου ότι η tv δεν επισκευάζεται και θα μου την αντικαταστήσουν με το κορυφαίο μοντέλο GX αξίας εκείνη την στιγμή 1800 . Μου έκανε εντύπωση ότι για μια τηλεόραση, που στην ουσία δεν είχε κανένα θέμα στην κανονική ροή προβολής, προχώρησαν σε αντικατάσταση και όχι με τις σειρές B ή C όπως θα μπορούσαν, αλλά με την κορυφαία. Ρωτάω λοιπόν τι γίνεται στην περίπτωση που εγώ θέλω να πάρω κάποιο άλλο μοντέλο. Πιστωτικό στην αρχική αξία αγοράς του 2017 ήτοι 2000 . Έβαλα και άλλα 300 και πήρα την 65GX GALLERY με δώρο την 5ετη εγγύηση από το Public! Κάποιος τεχνικός μου είχε πει ότι στο service μπαίνουν στο σύστημα της tv και αν δουν ότι έχεις κάνει ότι πρέπει για την προστασία της οθόνης στην καλύπτουν αλλιώς....Συμπέρασμα δικό μου.... Οι OLED είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί μέχρι στιγμής εκεί έξω και το WEBOS το καλύτερο λειτουργικό. Αλλά δεν είναι τηλεοράσεις που θα τις χρησιμοποιείς σαν ραδιόφωνο. Ανοικτή όλη μέρα και να κάνεις άλλες δουλειές. Όπως και οι υπόλοιπες τηλεοράσεις νομίζω, απλά αυτές ένα παραπάνω. Όπως είπε και ένας φίλος μου μια τηλεόραση θέλω να πάρω, δεν θέλω να ασχολούμαι με ρυθμίσεις προστασίας και λοιπά... Ο καθένας ότι κάνει κέφι! Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά νομίζω άξιζε!
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: karaniktak
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Poll :Burn In σε Oled

Καλησπέρα. Ας καταθέσω και εγώ την άποψη μου, τόσο για το service της LG όσο και για τις OLED. Αγορά 05/2017 OLED55E6V 3D μοντέλο 2016 με επέκταση εγγύησης. Ο λόγος που επίσπευσα την αγορά, ήταν λόγω κατάργησης τηλεοράσεων 3D που απολαμβάνουμε οικογενειακώς πολύ από το 2010 που πήρα την LGLW650S SMART 3D η οποία λειτουργεί άψογα μέχρι στιγμής και πτώση τιμής λόγω νέων μοντέλων. Πριν λήξει η 2ετης εγγύηση 02/2019 εμφανίζει το γνωστό πρόβλημα (burn in) συνημμένη φωτογραφία. Ήμουν γνώστης του θέματος και είχα ενεργές τις προστασίες, όπως και έκανα την χειροκίνητη απαλοιφή θορύβου οθόνης λεγόταν τότε, μια φορά την εβδομάδα όπως μου είχε προτείνει ο πωλητής της LG στο Media Markt, προφανώς χρειαζόταν πιο συχνά... Επικοινωνία με Μανωλόπουλο, άμεση παραλαβή από το σπίτι μου χωρίς χρέωση, αντικατάσταση πάνελ χωρίς δεύτερη κουβέντα με 2ετη εγγύηση. 10/2020 όταν έβαλα red screen για να τσεκάρω, εμφάνιζε ελάχιστο burn in το οποίο δεν ήταν εμφανές σε κανονική ροή εικόνας. Πληροφορήθηκα ότι πλέον δεν υπάρχει η οθόνη σαν ανταλλακτικό, οπότε περίμενα και μέσα Ιανουαρίου πήρα το Service. Να σημειώσω ότι η tv είχε ενεργειακή κλάση Β και όταν πλησίαζες την οθόνη εξέπεμπε έντονη θερμότητα, ίσως ένας επιπλέον λόγος πέρα της τεχνολογίας για το πρόβλημα. Είχαν αποτυπωθεί και στις δύο περιπτώσεις κόκκινα λογότυπα και οι μπάρες από τα δελτία ειδήσεων. Ελπίζω τα καινούργια μοντέλα να είναι πιο ανθεκτικά. Μετά από λίγες μέρες με πήρε η LG λέγοντας μου ότι η tv δεν επισκευάζεται και θα μου την αντικαταστήσουν με το κορυφαίο μοντέλο GX αξίας εκείνη την στιγμή 1800 . Μου έκανε εντύπωση ότι για μια τηλεόραση, που στην ουσία δεν είχε κανένα θέμα στην κανονική ροή προβολής, προχώρησαν σε αντικατάσταση και όχι με τις σειρές B ή C όπως θα μπορούσαν, αλλά με την κορυφαία. Ρωτάω λοιπόν τι γίνεται στην περίπτωση που εγώ θέλω να πάρω κάποιο άλλο μοντέλο. Πιστωτικό στην αρχική αξία αγοράς του 2017 ήτοι 2000 . Έβαλα και άλλα 300 και πήρα την 65GX GALLERY με δώρο την 5ετη εγγύηση από το Public! Κάποιος τεχνικός μου είχε πει ότι στο service μπαίνουν στο σύστημα της tv και αν δουν ότι έχεις κάνει ότι πρέπει για την προστασία της οθόνης στην καλύπτουν αλλιώς....Συμπέρασμα δικό μου.... Οι OLED είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί μέχρι στιγμής εκεί έξω και το WEBOS το καλύτερο λειτουργικό. Αλλά δεν είναι τηλεοράσεις που θα τις χρησιμοποιείς σαν ραδιόφωνο. Ανοικτή όλη μέρα και να κάνεις άλλες δουλειές. Όπως και οι υπόλοιπες τηλεοράσεις νομίζω, απλά αυτές ένα παραπάνω. Όπως είπε και ένας φίλος μου μια τηλεόραση θέλω να πάρω, δεν θέλω να ασχολούμαι με ρυθμίσεις προστασίας και λοιπά... Ο καθένας ότι κάνει κέφι! Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά νομίζω άξιζε!
Στην ουσία σε κάλυψε 2 φορές η lg για burn in..Με αυτή δύσκολα θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.
 
Last edited by a moderator:
Στην ουσία σε κάλυψε 2 φορές η lg για burn in..Με αυτή δύσκολα θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.

Το ελπίζω....

Παντως οφειλω να σε ευχαριστησω για το αναλυτικο και κατατοπιστικο ποστ! Να 'σαι καλα DOUM1969 :ernaehrung004:

Σε ευχαριστώ και εσύ να είσαι καλά!
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Poll :Burn In σε Oled

Πάντως, φαίνεται ότι τα πάνελ 2016-2017 είχαν θέματα που έβγαλαν εν καιρό. Αν είχες 5ετη τότε είσαι οκ , αν όχι άστα..

Γι αυτό 5ετη πάντα ότι και να γίνει
 
Απάντηση: Re: Poll :Burn In σε Oled

Πάντως, φαίνεται ότι τα πάνελ 2016-2017 είχαν θέματα που έβγαλαν εν καιρό. Αν είχες 5ετη τότε είσαι οκ , αν όχι άστα..

Γι αυτό 5ετη πάντα ότι και να γίνει

Θεωρώ ότι από την στιγμή που αγοράζει κάποιος τόσο ακριβά προϊόντα οποιασδήποτε μορφής, πρέπει να κάνει την επέκταση της εγγύησης. Με λίγο παζάρι μπορεί και να την πάρεις δωρεάν. Η LG πλέον την έχει διαθέσιμη και στο site της. Στην δικιά μου περίπτωση δεν είχε λήξει και τις δύο φορές η διετής εργοστασιακή. Ελπίζω σε ανάλογη περίπτωση να υπάρχει η ίδια αντιμετώπιση και στην επέκταση.
 
Επειδή είμαι κι εγώ παθών με burn in στην Β7, αλλά την πάτησα γιατί δεν είχα 5ετή εγγύηση, σε μελλοντική αγορά ποια είναι η συμβουλή σας, 5ετή εγγύηση από την LG ή από το κατάστημα?
 
Επειδή είμαι κι εγώ παθών με burn in στην Β7, αλλά την πάτησα γιατί δεν είχα 5ετή εγγύηση, σε μελλοντική αγορά ποια είναι η συμβουλή σας, 5ετή εγγύηση από την LG ή από το κατάστημα?

Η άποψη μου είναι να παζαρέψεις την δωρεάν εγγύηση με την αιτιολογία ότι άλλο κατάστημα το κάνει και αν δεν, να την κάνεις από το site της LG. Έχει τρεις επιλογές. Στις επεκτάσεις συνήθως είναι λίγο πιο πολύπλοκο, γιατί κάποιες αλυσίδες τις κάνουν μέσω ασφαλιστικής εταιρείας και μειώνουν το ποσό αποζημίωσης βάση παλαιότητας. Αν είναι να δώσουμε επιπλέον χρήματα, καλύτερα μέσω LG. Το Public σε ακριβά προϊόντα δίνει την δικιά του δωρεάν.
 
Μόνο με την επέκταση από την ίδια την LG έχεις σίγουρα κάλυψη.
 
Η άποψη μου είναι να παζαρέψεις την δωρεάν εγγύηση με την αιτιολογία ότι άλλο κατάστημα το κάνει και αν δεν, να την κάνεις από το site της LG. Έχει τρεις επιλογές. Στις επεκτάσεις συνήθως είναι λίγο πιο πολύπλοκο, γιατί κάποιες αλυσίδες τις κάνουν μέσω ασφαλιστικής εταιρείας και μειώνουν το ποσό αποζημίωσης βάση παλαιότητας. Αν είναι να δώσουμε επιπλέον χρήματα, καλύτερα μέσω LG. Το Public σε ακριβά προϊόντα δίνει την δικιά του δωρεάν.

Ευχαριστώ!
Άρα, εάν πάρεις την 5ετή δωρεάν από το κατάστημα έχει καλώς, διαφορετικά εάν είναι να την πληρώσεις καλύτερα μέσω της LG.
Αυτό που θα ήθελα να μάθω επίσης είναι εάν η 5ετή εγγύηση των καταστημάτων καλύπτει τις περιπτώσεις burn in όπως κάνει η LG και εάν την καλύπτουν τι διαδικασία ακολουθείται? Σου δίνουν καινούργια ή κάνουν αλλαγή πάνελ μέσω της LG?
 
Re: Απάντηση: Poll :Burn In σε Oled

Καλησπερα.Του Κωτσόβολου όχι.Το γράφει ρητά στους όρους.Των άλλων καταστημάτων δεν ξέρω.
 
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Οπότε μόνο την εγγύηση της LG είμαστε πλήρως καλυμμένοι.
 
Re: Απάντηση: Poll :Burn In σε Oled

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Οπότε μόνο την εγγύηση της LG είμαστε πλήρως καλυμμένοι.
Ακριβώς

Έχει αναφερθεί εδώ μέσα ότι σε 2-3 περιπτώσεις κάλυψαν burn in και σε 5ετη εγγύηση Public-Media, αλλά κανείς δεν γνωρίζει αν θα αλλάξουν τους όρους της πρόσθετης εγγύησης στο άμεσο μέλλον.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Poll :Burn In σε Oled

Ακριβώς

Έχει αναφερθεί εδώ μέσα ότι σε 2-3 περιπτώσεις κάλυψαν burn in και σε 5ετη εγγύηση Public-Media, αλλά κανείς δεν γνωρίζει αν θα αλλάξουν τους όρους της πρόσθετης εγγύησης στο άμεσο μέλλον.

Ευχαριστώ!

Οπότε και να σου δώσουν 5ετή εγγύηση δωρεάν από το κατάστημα, καλύτερα πάρε και της LG για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
 
Σκεφτόμουν να γράψω, να μην γράψω,αν θεωρούμε off topic παρακαλώ ας με διαγράψετε. Κινητό samsung S7 edge, με oled οθονη στα 2 χρόνια burn in.Κινητο S9 plus με oled οθονη στους 19μηνες bun in.Παιχνιδια καθόλου, χρήση μόνο σαν τηλέφωνο κ πλοήγηση στο ίντερνετ (όχι Facebook κτλ).Τώρα έχω σχεδόν ένα χρόνο το s20 ultra κ περιμένω τους επόμενους μήνες το αναποφευκτο;
 
Re: Απάντηση: Poll :Burn In σε Oled

Σκεφτόμουν να γράψω, να μην γράψω,αν θεωρούμε off topic παρακαλώ ας με διαγράψετε. Κινητό samsung S7 edge, με oled οθονη στα 2 χρόνια burn in.Κινητο S9 plus με oled οθονη στους 19μηνες bun in.Παιχνιδια καθόλου, χρήση μόνο σαν τηλέφωνο κ πλοήγηση στο ίντερνετ (όχι Facebook κτλ).Τώρα έχω σχεδόν ένα χρόνο το s20 ultra κ περιμένω τους επόμενους μήνες το αναποφευκτο;
Σε S7 edge έχει πάθει και η σύζυγος burn in.

Βέβαια είχε όλη μέρα τη φωτεινότητα στο τέρμα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Poll :Burn In σε Oled

Συγνώμη,αλλά είτε πρόκειται για tv είτε για κινητό,η ένταση της φωτεινότητας δεν μπορεί να είναι αλοθι.Ποση ώρα το κινητό είναι με ενεργή οθόνη κ πόση από αυτή σε στατική;Είναι ξεκάθαρο ότι η τεχνολογία oled έχει θέμα.....