Πολλά (rock) νέα και ΤΡΕΛΕΣ επανασυνδέσεις!!

Παρών...



Δημήτρη μου φαίνεται παράτησες την μουσική (κατηγορία) και άρχισες τις βιντεοπροβολές..
icon10.gif


Να 'σαι καλά φίλε..
 
Aυτό που δεν θα επιτρέψω σε κανέναν είναι να μου ακυρώσει τα συναισθήματα μου, τα βιώματα μου, τα κλάματα μου, τις ερωτικές μου αγωνίες, τους χορούς μου, τις τεκίλες μου, .

Σου ακυρωνω εγω ,εδω και τωρα, τις τεκιλες:flipout: :flipout:

(αν δεν αντικαταστησεις τις τεκιλες με ρακι ,εγω σπιτι σου δεν ερχομαι!!!!):fahne90: :fahne90:
 
Απάντηση: Re: Πολλά (rock) νέα και ΤΡΕΛΕΣ επανασυνδέσεις!!

Ο Γιώργος Πολυχρονίδης. Τι, δεν υπάρχει;

εννοούσα ότι τον διέγραψα :flipout: :flipout: :flipout: ( είναι ο άνθρωπος που χαρακτήρισε ογκόλιθο ανοησίας τον 2ο καλύτερο δίσκο που έχω στην κατοχή μου -ή που έχω ακούσει γενικώς -μετά το Third ):slapface: :slapface:
 
Λοιπον εγω θα το γραψω και δε πα´να λετε οτι θετε....:operator: δεν ακουω τιποτα εξαλλου με τα ακουστικα!!!!

θεωρω δυο απο τα καλυτερα τραγουδια που εχουν γραψει,το one brown mouse και το acres wild απο το Heavy Horses το οποιο προφανως δεν εχετε σε καμμια υποληψη.
Με ξαφνιασε τοσο ευχαριστα ο απλος τροπος που ειναι γραμμενα αυτα τα τραγουδια, το ποπιζον υφος τους ,που μου καρφωθηκαν στο μυαλο πιο πολυ και απο τα αριστουργηματα που εχουν γραψει.
Οπως και απο τους αγαπημενους Supertramp μου εχει κολησει στο μυαλο το αριστουργηματικα απλο give a little bit, παρα οτιδηποτε αλλο απο αυτους που πιστευω οτι ειναι μουσικα καλυτερο.
Βγαζω το καπελο στα απλα τραγουδια που καταφερνουν να με συγκινησουν και ταυτοχρονα να μεινουν και στην καρδια μου

(μαλλον δεν αντεχω τα δυσκολα μου φαινεται....τα εγραψα μονος μου για να μην μπαινετε στο κοπο......-bye- :flipout: )
 
πάρα πολύ καλά τραγούδια.
Δεν χρειάζεται να είναι όλα πολύπλοκα Μιχάλη.

Και μην κολλάς.
Ό,τι σου αρέσει καλώς σου αρέσει.
Εγώ έτυχε να θεωρώ το passion play ολοκληρωμένο έργο μεγάλης έμπνευσης και ποικιλίας. Έχει κάπου 32 θέματα μέσα του αρμονικά όλα δεμένα μεταξύ τους.
Α ρι στουρ γη μα τι κό.

Αλλά περί ορέξεως...
 
this was 7
stand up 8 1/2
benefit 8
aqualung 8 1/2
living in the past 9
thick as a brick 7 1/2
a passion play 10
warchild 8
minstrell in the gallery 8
too old to rock'n' roll 5
songs from the woods 6
heavy horses 6 1/2
stormwatch 5 1/2
broadsword and the beast 2
crest of a knave 6
roots to branches 5
dot com 5

για να μην αναρωτιέσαι ...πάει κι αυτό , ξεμπερδέψαμε :ernaehrung004:
 
Ισως επειδη μπορεις να τα σιγοτραγουδησεις.......
Ενω τα αλλα ειναι να τα ακους.
Τι θα σιγοτραγουδησεις απο το Wish you were here ...την δεκαλεπτη εισαγωγη απο το shine on... ή το ομωνυμο????
 
Ειδικά για το shine on you crazy diamond όμως το τέλος της εισαγωγής όπου μπαίνουν τέσσερις απλές νότες κιθάρας και μετά αρχίζει να τα "σπάει" ο Mason στα drums δε σου τυπώνεται στο μυαλό;

Είναι καθαρά στον άνθρωπο το αν θα δώσει βάση στο στίχο ή την ενορχήστρωση (προσωπικά είμαι υπέρ της δεύτερης).
 
Απάντηση: Re: Πολλά (rock) νέα και ΤΡΕΛΕΣ επανασυνδέσεις!!

Ισως επειδη μπορεις να τα σιγοτραγουδησεις.......
Ενω τα αλλα ειναι να τα ακους.
Τι θα σιγοτραγουδησεις απο το Wish you were here ...την δεκαλεπτη εισαγωγη απο το shine on... ή το ομωνυμο????

εγώ πάντως το Α Passion play το τραγουδάω κι απ'έξω αμα λάχει :bang:
 
We're waiting ΝΤΟΚ, την λίστα σου με τα top 10 songs
που σιγοτραγουδάς...:guitarist:
εδώ έγραψες τα αγαπημένα σου tull , μετά βαθμολογίας παρακαλώ:BDBDG54:
 
Προφανώς Δημήτρη Παναγιωτίδη δεν μπαίνεις καιρό τώρα στα θέματα τής κλασσικής γιατί εξακολουθείς να κρύβεσαι πίσω απο το δάκτυλό σου.
Μέχρι τώρα στην κατηγορία υπήρχε ένας μόνον Λουδοβίκος ο οποίος προσφάτως εδήλωσε πρός τούς Ιεροεξεταστές´Μετά απο εμένα το χάος´,καθορίζοντας και προσδιορίζοντας το μέλλον τού μουσικού φόρουμ
Μου είναι αδιάφορο εάν μπαίνεις σαν μέλος στα threads της κλασσικής ή και άλλης μουσικής.
Δεν μού είναι αδιάφορο όμως απο την στιγμή που δηλώνεις Διαχειριστής τής κατηγορίας και ως εκ τούτου οφείλεις να ενημερώνεσαι για τα ποστς που συμπεριλαμβάνονται στα threads που ανοίγονται εδώ οπως και στο περιεχόμενό τους
Παρακάμπτω τα αυθαίρετα συμπεράσματά σου περί του πόσο κόστισε η ´οικειοθελής αποχή´απο τα θεματα κλασσικής όσων δεν έχουν τα εχέγγυα να τα σχολιάσουν και σού απαντώ:Nαι ,μείον δύο ατομα,μιά και εσύ αυτοαναφερεσαι ως δευτερος.
Στο σχολείο οπου υπήρχαν οι παρέες ,συνήθως υπήρχε και κάποιος που μονίμως κοτσίλιζε τα γραπτά των άλλων ανεξαρτήτως μαθήματος.Οι συμμαθητές τότε μετά απο αρκετές προσπάθειες καλοπροαίρετου συνετισμού στο τέλος απλά δεν τον έπαιζαν γιατί ήταν τουλάχιστον κουραστικό να ανεχονται διαρκώς τον ´ξερολισμό ´του ,συνδυασμένο μάλιστα με μιά αλαζονική επίδειξη ημιμάθειας.Bέβαια ο ίδιος έσκουζε εάν τού ´ακουμπούσαν´τα γραπτά του.
Ορισμένοι φαίνεται θα ήθελαν να είναι μουσικοκριτικοί εγκύρων περιοδικών στίς παντός είδους κατηγορίες μουσικής ή να γράφουν και το περιοδικό ολόκληρο.Οποία συγκίνησις λοιπόν όταν πραγματικός μουσικοκριτικός και είδωλο των εφηβικών χρόνων ορισμένων εμφανίσθηκε στην κατηγορία και με ιδιαίτερη σεμνότητα και προσήνεια,άρχισε να γραφει την γνώμη του για τα μουσικά δρώμενα και να ανταλλασσει απόψεις με τούς πάντες.
Οπως συμβαινει σε τέτοιες περιπτώσεις κάποιοι ήθελαν να αποδείξουν οτι έμαθαν το μάθημα καλύτερα απο τον δάσκαλό τους.Και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αρχίσουν μεθοδικά και σταθερά να κοτσιλίζουν γραπτά.
Οποία απογοήτευσις και θυμός όταν το είδωλο αγνόησε επιδεικτικά πλήν καυστικων εξαιρέσεων το μαθητούδι.Και εκεί το παιχνίδι χόντρυνε και πήρε και η μπάλλα και άλλους.
Το εάν η κλασσική ακούγεται ´αβασάνιστα ´απο το ραδιόφωνο είναι σεβαστή γνώμη του οποιουδήποτε.Στην Ελλάδα άλλως τε ακόμα την μπερδεύουν με την Μεγάλη Παρασκευή.
Ειναι τουλάχιστον μεροληπτικό να αναφέρεις οτι στα threads της κλασσικής δεν επιτρέπεται η ανταλλαγή απόψεων.Δεν επιτρέπεται το συνειδητό βρώμισμα.Αλλά εσύ αφού δεν μπαινεις καιρό τώρα ,μάλλον δεν κατόρθωσες να το διαπιστώσεις,ούτε αυτό.
Η ύπαρξη παρέας προϋποθέτει στοιχειώδη σεβασμό στα γραπτά.Η απαξίωση γραπτών γνωρίζεις πολύ καλά πώς άρχισε ,αλλά επιμένεις να κρύβεσαι πίσω απο το δάκτυλό σου για λόγους που μονον εσύ γνωρίζεις.
Οσα γράφω ,δεν έχουν σκοπό να επιχειρηματολογήσουν υπέρ τής κλασσικής μουσικής ,γιατί προφανώς δεν είναι εκεί το θέμα ,όπως ορισμένοι προσπαθούν να παρουσιάσουν και κανείς βεβαίως δεν είναι υποχρεχμένος να την εκτιμά
Εχουν να κάνουν με θέματα τάξεως,όπως τα καταλαβαίνω τουλάχιστον εγώ.
Θεωρώ αδιανόητο,μετά την μεροληπτική τοποθέτησή σου να απαντήσω μέσω p.m.,γνωστή άλλως τε καραμέλλα ,που μονον στόχο έχει την στρογγυλοποίηση τών πραγμάτων.Επιλέγω να αναταλλάσω p.m.,μονον με όσους το επιθυμώ.

Ειναι τουλάχιστον λυπηρό να μην υπάρξει ούτε μιά φράση αυτοκριτικής μετά απ´όσα διαδραματίσθηκαν το τελευταίο δίμηνο απ´αυτόν που έκανε μπάχαλο την κατηγορία.
Προσωπικά προσπάθησα,στο όνομα ομοτράπεζων συναντήσεων.
Αλλοι συμφορουμίτες προτίμησαν την συνειδητή σιωπή,που στην ουσία είναι πιό επικριτική απο την δική μου στάση.

Λυπάμαι ειλικρινά.
Δεν προτίθεμαι βέβαια στο όνομα κανενός Λουδοβίκου,να πάψω να ασχολούμαι ή να αναφέρομαι σε κάτι που αγαπώ.Αλλά μακριά και αγαπημένοι,οριστικά.
 
Εγώ , αντιθέτως , είχα και έχω την αίσθηση , ότι στο σχολείο υπήρχαν κλίκες ( ευφημισμός για τις συμμορίες ) . Σε αυτές λοιπόν το πρωτοπαλλήκαρο , άφηνε στα τσιράκια , τους νταήδες δηλαδή , εργολαβικώ τω τρόπω , το "θεάρεστο" έργο της τρομοκράτησης και του συνετισμού των υπολοίπων συμμαθητών .

Συνήθως τα τσιράκια "συνέτιζαν" τους υπόλοιπους , δια ξύλου ή δια του δημοσίου ξεφτιλισμού . Και βέβαια δεν στρέφονταν εναντίον όλων . Ισα ισα , τους περιελάμβαναν έναν - έναν μη τυχόν και συνασπισθούν και αντιδράσουν . Ετσι λοιπόν , αφού τελείωναν με το ένα θύμα , που το βάζανε να ζητάει συγγνώμες από το πρωϊ μέχρι το βράδυ, μετά ασχολιόντουσαν με τον συνετισμό του επόμενου , πάντοτε βέβαια με το ίδιο τροπάριο , μέχρις ότου πάψει κάθε αντίδραση ή διαφωνία . Ενίοτε τους έπαιρναν και το χαρτζηλίκι.

Ετσι έμαθαν να ενεργούν και μεγαλώνοντας , συνήθως ως μέλη αριστερών οργανώσεων , όπου πεδίο δόξης λαμπρό ανοίχθηκε ενώπιον τους δια της εφαρμογής της γνωστής μεθόδου του εξαναγκασμού σε "αυτοκριτική" . Μόλις διαφωνούσε κάποιος ή μόλις αντιδρούσε στην ιδεολογική τρομοκρατία και την επίσημη γραμμή , μόλις οι "ιερές αγελάδες" που κρατούσαν σφιχτά την "γνώση" ενοιωθαν ότι θιγόντουσαν , αμέσως ακολουθούσε το στάδιο της σπίλωσης , της συκοφαντίας , και στο τέλος ο δυστυχής υποχρεωνόταν , εκών άκων , σε αυτοκριτική παραδεχόμενος τα λάθη που του υπεδείκνυαν ότι έκανε , με τελικό στάδιο την πανηγυρική δημόσια διαπόμπευση και την διαγραφή.

Οσο για την αυτοκριτική που φοριέται πολύ τώρα τελευταία , ας παίξω κι εγώ λίγο σ' αυτό το παιχνίδι . Ναι λοιπόν έκανα λάθος. Εκτίμησα εσφαλμένα πρόσωπα και πράγματα . Errare humanum est . Και δεν πήρα τον εαυτό μου πολύ στα σοβαρά , οπότε , καίτοι Λουδοβίκος , δεν κατάφερα να εισέλθω στο κλαμ των Μεγάλων και Υψηλόφρονων Διανοητών και Διαμορφωτών της Κοινής Γνώμης .

Τα πολλά φρου φρου και αρώματα και οι υπερβολές έπρεπε να με είχαν ψιλιάσει .Mea culpa .
 
Ειδικά για το shine on you crazy diamond όμως το τέλος της εισαγωγής όπου μπαίνουν τέσσερις απλές νότες κιθάρας και μετά αρχίζει να τα "σπάει" ο Mason στα drums δε σου τυπώνεται στο μυαλό;

Είναι καθαρά στον άνθρωπο το αν θα δώσει βάση στο στίχο ή την ενορχήστρωση (προσωπικά είμαι υπέρ της δεύτερης).

Kαι δεν λεει να φυγει τοσα χρονια φιλε μου!!!!!!:grinning-smiley-043
Αλλα δεν μπορω να το τραγουδισω ρε gmt μου!!!