Φίλε Νίκο,
power-buy είναι το εξής:
μαζευόμαστε 43 άνθρωποι και δια αντιπροσώπου συνήθως μπαίνουμε σε ένα μαγαζί και λέμε " Η τιμή καταλόγου είναι 160 αν σου πάρω 43 κομμάτια
πόσο μου το αφήνεις?" Ο πωλήτης κάνει με την μία πώληση της τάξης των 5.590 με το εύλογο κέρδος του μειωμένο λόγο της δυναμικής πώλησης και
α) είναι ικανοποιημένος και
β) οι αγοραστές αγοράζουν φθηνότερα από να πηγαίναν ένας-ένας και είναι ικανοποιημένοι.
Στην δικιά μας περίπτωση ο "πωλητής" τα θέλει όλα δικά του.
Να του προκαταβάλουμε τα μετρητά ώστε να κάνει την παραγγελία του, να περιμένουμε μία εβδομάδα να παραλάβουμε το προϊόν και εν τέλει να μας τα
στείλει με χρέωση φυσικά δικιά μας (αφήνοντας φυσικά και 1% την πιθανότητα της απάτης που τους καιρούς που ζούμε, όλα είναι πιθανά. Εταιρίες "βαράνε κανόνια" καθημερινά)
Στην δικιά μας περίπτωση ο "πωλητής" έχει απέναντι του ένα online club με χιλιάδες μέλη. OK δεν λέει τίποτα αυτό. ΖΗΤΑΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ από τα μέλη
και όχι πλήρη εξόφληση!
Αν και εφ' όσον είναι ο αντιπρόσωπος της Mede8er στην Ελλάδα, ενημερώνει την μητρική εταιρία για το power buy (και συνήθως η μητρική εταιρία κάνει δώρο ή έκπτωση στον αντιπρόσωπο της που έχουν χρόνια σχέση τα μεταφορικά καθότι γίνεται πώληση "με την μία". Power-buy δηλαδή)
Η έννοια του power-buy (δυναμική αγορά) δεν είναι όλα υπέρ του πωλητή. Ίσα-ίσα. όλοι είναι ικανοποιημένοι και περισσότερο αν θες, ο πελάτης που διαθέτει και τα μετρητά...
Δεν ξέρω πως ένας άνθρωπος (εταιρία) που δεν μπορεί να έχει την δυνατότητα κάλυψης της αγοράς του προϊόντος, (έστω και μερικώς μέσω προκαταβολής) θα έχει την δυνατότητα συντήρησης και εγγύησης του προϊόντος για 5 χρόνια.
Εμπιστεύομαι το club και φυσικά συνεχίζω να συμμετέχω στο Power-buy απλά θα πρότεινα να του θίξεις, έστω έμμεσα ένα-δύο πράγματα.
Εφ όσον προμηθευτούμε από αυτόν τον player και θα μας εγγυάται την εύρρυθμη λειτουργία του για τα υπόλοιπα 5 χρόνια, μην μας περνάει εμάς εδώ στο avclub.gr για "χαιβάνια" και μας ζητάει μεταφορικά για να μας το στείλει για service στην Γουαδελούπη...
Τις εποχές που ζούμε, τα χρήματα μας έχουν μεγαλύτερη αξία απ' όσο νομίζουμε γιατί τα βγάζουμε με περισσότερο κόπο και αβεβαιότητα.
Ο συγκεκριμένος "πωλητής" δεν έχει ούτε κόπο, ούτε αβεβαιότητα. Όλα δικά του και φυσικά μην μας περνάει από το μυαλό η ιδέα ότι δεν έχει κέρδος από την συγκεκριμένη πώληση, χαμηλότερο μεν, υπαρκτό δε (ειδάλλως γιατί να το κάνει).
Σέβομαι απόλυτα τον κόπο και τον χρόνο σου και σε καμία περίπτωση δεν βάλλω εναντίον σου
Φιλικά
Νικόλας
Δεν διαφωνω με την προσέγγισή σου.
Πότε όμως υφίσταται μια τέτοια προσέγγιση?
Οταν ο μέσος μηνιαίος ρυθμός πώλησης των προιόντων μιας επιχείρησης σαν και του αντιπ/που αυτού , υπερβαίνει τα 50 κομμάτια σε αυτό το είδος. Αρα μηνιαία δικαιολογεί στοκ 60 (safe stock )
Αρα θεωρείται φυσιολογικό να μαζευτούμε 30-40 -50 άτομα και να πάμε να το διαπραγματευτούμε με την δύναμη της μαζικής αγοράς.
Ελα όμως που τα πράγματα ΔΕΝ είναι έτσι .
Γιατί εάν ήταν ....θα είχα ανοίξει εγώ μαγαζί με media players σίγουρα.!
Ο άνθρωπος παραγγέλνει και διατηρεί μικρό στοκ (κάτω των 15 ) , όπως οι περισσότεροι πλέον αφού οι πιστώσεις πια δεν υπάρχουν.
Πάνε οι καιροί που αγόραζες από το εξωτερικό και πλήρωνες με πίστωση 45 και 60 ημερών.
Εχουν καταστραφεί πολύ μεγάλες εταιρείες επειδή πλέον όλα είναι μετρητοίς.
Πληρώνεις ?
Παίρνεις!!
Υ.Γ. Δικαιολογημένα αναρωτιέσαι για την αξιοπιστία της twindigital. Απ'όσο ξέρω δεν έχει δείξει σημάδια αναξιοπιστίας στην αγορά. Εξ 'αλλου τηρούνται όλοι οι νόμιμες διαδικασίες ώστε σε όποια περίπτωση να απαιτήσεις τα λεφτά σου πίσω.
Το ίδιο θα έκανες και με μια αγορά από το internet..........Πιστεύω ότι η twindigital είναι πιο αξιόπιστη.
Last edited: