Μολις γυρισα Kυριακο δεν ειδα το post σου, αλλα θα ξαναπαω γιατι θελω να δοκιμασω και μια αλλη κορδελα με την προυποθεση οτι αυτη που πηρα θα κανει δουλεια.
Το καλο ειναι οτι ο ανθρωπος κοβει και φτιαχνει 1.065μ κορδελα το κακο ειναι οτι αυτες οι κορδελες ειναι παχιες 0.8μμ παχος, διπλασιες απο το 0.4μμ της Proxxon.
Δηλαδη το προβλημα ειναι πως θα συμπεριφερθει η κορδελα και αν θα την 'σηκωσει' η μικρη proxxon.
Το αλλο προβλημα ειναι εαν θα αντεξει αυτη η κορδελα ετσι κοντη που εχει κοπει καθως δεν εχει τον χωρο να τεντωθει στο 1.065 που εχει κοπει.
Εδω φαινεται ποσο μικρη ειναι η τροχαλια της Proxxon μολις 16 εκ. διαμετρος!
Ακομα και η πιο μικρη πριονοκορδελα στο εμποριο (σαν του Lidl) εχει τροχαλια τουλαχιστον 5-6 εκατοστα μεγαλυτερη διαμετρο.
Το παχος της κορδελας δημιουργει και προβλημα στους πλαινους οδηγους οι οποιοι μετα βιας χωρανε την κορδελα!
Ευτυχως ο πισω οδηγος δεν εχει θεμα καθως τα 6μμ πλατος ειναι το οριο της μικρης πριονοκορδελας
Επισης κατα την τοποθετηση της νεας κορδελας των 6μμ πλατους και 0.8μμ παχους χρειαζεται να βγει και αυτος ο μεταλλικος προφυλακτηρας.
Διπλα στην νεα φορεμενη κορδελα φαινεται και η standard κορδελα της proxxon με 5μμ πλατος και 0.4μμ παχος.
Απο κει και περα η αρχικη δοκιμη ηταν πετυχημενη. Ο θορυβος ειναι λιγο διαφορετικος απο οταν φορουσε τις κορδελες proxxon αλλα οχι 'περιεργος' και 'κακος'..
Εδω μια φωτο απο την ευθυγραμμιση του τραπεζιους
Και εδω ενα κοντινο στην λαμα και τους οδηγους
Το στοιχημα ειναι εαν θα αντεξει το μοτερ της Proxxon να γυρναει τοσο παχια κορδελα. Ευτυχως το τσαπραζι ειναι ελαχιστο και ετσι δεν θα πληγωσει τους τροχους.
Επισης μεγαλο ερωτημα ειναι εαν η ιδια η κορδελα αντεξει να γυριζει πανω στην τοσο μικρη τροχαλια και δεν σπασει η κολληση.
Εαν αντεξει και η κορδελα και το μηχανημα θα ειναι μεγαλη δουλεια καθως θα εχεις μια μικρη πριονοκορδελα με ρυθμιζομενες στροφες και με μια γερη και ποιοτικη κορδελα που δεν σπαει καθολου ευκολα.
Το καλο ειναι οτι ο ανθρωπος κοβει και φτιαχνει 1.065μ κορδελα το κακο ειναι οτι αυτες οι κορδελες ειναι παχιες 0.8μμ παχος, διπλασιες απο το 0.4μμ της Proxxon.
Δηλαδη το προβλημα ειναι πως θα συμπεριφερθει η κορδελα και αν θα την 'σηκωσει' η μικρη proxxon.
Το αλλο προβλημα ειναι εαν θα αντεξει αυτη η κορδελα ετσι κοντη που εχει κοπει καθως δεν εχει τον χωρο να τεντωθει στο 1.065 που εχει κοπει.
Εδω φαινεται ποσο μικρη ειναι η τροχαλια της Proxxon μολις 16 εκ. διαμετρος!
Ακομα και η πιο μικρη πριονοκορδελα στο εμποριο (σαν του Lidl) εχει τροχαλια τουλαχιστον 5-6 εκατοστα μεγαλυτερη διαμετρο.
Το παχος της κορδελας δημιουργει και προβλημα στους πλαινους οδηγους οι οποιοι μετα βιας χωρανε την κορδελα!
Ευτυχως ο πισω οδηγος δεν εχει θεμα καθως τα 6μμ πλατος ειναι το οριο της μικρης πριονοκορδελας
Επισης κατα την τοποθετηση της νεας κορδελας των 6μμ πλατους και 0.8μμ παχους χρειαζεται να βγει και αυτος ο μεταλλικος προφυλακτηρας.
Διπλα στην νεα φορεμενη κορδελα φαινεται και η standard κορδελα της proxxon με 5μμ πλατος και 0.4μμ παχος.
Απο κει και περα η αρχικη δοκιμη ηταν πετυχημενη. Ο θορυβος ειναι λιγο διαφορετικος απο οταν φορουσε τις κορδελες proxxon αλλα οχι 'περιεργος' και 'κακος'..
Εδω μια φωτο απο την ευθυγραμμιση του τραπεζιους
Και εδω ενα κοντινο στην λαμα και τους οδηγους
Το στοιχημα ειναι εαν θα αντεξει το μοτερ της Proxxon να γυρναει τοσο παχια κορδελα. Ευτυχως το τσαπραζι ειναι ελαχιστο και ετσι δεν θα πληγωσει τους τροχους.
Επισης μεγαλο ερωτημα ειναι εαν η ιδια η κορδελα αντεξει να γυριζει πανω στην τοσο μικρη τροχαλια και δεν σπασει η κολληση.
Εαν αντεξει και η κορδελα και το μηχανημα θα ειναι μεγαλη δουλεια καθως θα εχεις μια μικρη πριονοκορδελα με ρυθμιζομενες στροφες και με μια γερη και ποιοτικη κορδελα που δεν σπαει καθολου ευκολα.