Η προκατάληψη που διακρίνει τα γραφώμενά σου δεν έχει όρια!!!!!
Δεν έχω την διάθεση να σου κάνω "μάθημα" ως προς το πώς θα πρέπει να στηθεί ο πίνακας του σπιτιού σου. Βρές ένα καλό ηλεκτρολόγο να σου το φτιάξει. Ένα όμως θα σου πώ....
Ενας ηλεκτρολόγος μπορεί να σου φτιάξει - έστω και καθ' υπέρβαση της εγγύησης, την συσκευή σου (που μπορεί να κάνεις και την "πάπια" παρόλο που ξέρεις οτι αυτή μπορεί να κάηκε απο στιγμιαία υπέρταση του δικτύου - σφάλμα πίνακα- άρα) - σφάλμα του χρήστη αφού ΔΕΝ απέμμπλεξε την συσκευή απο την πρίζα....(περιπτώσεις καταιγίδων...)
Δεν θα έλεγα ότι ο πίνακάς μου έχει κάποια έλλειψη και χρειάζεται βελτίωση. Και αν χρειαστεί, μπορώ να την κάνω ευκολότατα μόνος μου. Μπορεί εσύ να αμφισβητείς τις γνώσεις μου (ενώ δεν με ξέρεις), όμως σαν χομπίστας "ηλεκτρολόγος" από τα 8 μου και χομπίστας "ηλεκτρονικός" από τα 11 μου, κάτι ξέρω και εγώ. Στο πανεπιστήμιο απέκτησα και θεωρητικές γνώσεις, που μου επιτρέπουν να σχεδιάσω (απλά) αναλογικά και ψηφιακά κυκλώματα, ξεφεύγοντας από το στάδιο της απλής κατανόησης ηλεκτρονικών σχεδίων που είχα μάθει σαν χομπίστας (αναγνώστης των περιοδικών ελέκτορ και ηλεκτρονικές επιλογές από το γυμνάσιο). Ο μεσαίος μου αδερφός που έχει σπουδάσει ηλεκτρολόγος σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις μου κάνει ερωτήσεις και εμπιστεύεται τις γνώσεις μου. Φυσικά όπως φαντάζεσαι κάθε ηλεκτρολόγος που δουλεύει στο σπίτι μου περνά δύσκολα, ενώ ο τελευταίος που έκανε εγκατάσταση νυχτερινού ρεύματος στο πατρικό μου τα μπέρδεψε λίγο, και άνοιξα τον πίνακα και "διόρθωσα" λίγο την συνδεσμολογία της ενδεικτικής λυχνίας.
Οπότε κάτι καταλαβαίνω και εγώ από ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά, και νομίζω έχω δικαίωμα να εκφέρω άποψη επί του θέματος.
Οι συσκευές δεν χαλάνε λόγω κακού πίνακα, και αν διαφωνείς θα ήθελα να δω και κάποιο link που να αναλύει το πως ένας "κακός" οικιακός πίνακας μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή του τροφοδοτικού μιας συσκευής.
Επίσης, 30 χρόνια τώρα δεν θυμάμαι συσκευή να χάλασε από "καταιγίδες", και ποτέ δεν βγάζω τις συσκευές από τη πρίζα όταν έχει καταιγίδες. Και δεν ζω εντός πόλης, που ο κίνδυνος είναι σημαντικά μικρότερος...
Εσύ που υποστηρίζεις ότι έχω λάθος απόψεις, είσαι σχετικός με αυτά επαγγελματικά; Είσαι ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός;
(Από ενδιαφέρον ρωτάω. Άλλωστε δεν χρειάζεται να είμαστε όλοι ηλεκτρονικοί και ηλεκτρολόγοι για να πούμε την άποψή μας σε ένα ελεύθερο φόρουμ...)
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΟΥ.
Εκεί δυστυχώς η ηλεκτρολογία σηκώνει τα χέρια ψηλά!
Ε καλά, δεν μιλάμε και για καμιά επιστήμη...

Εδώ έχουν σηκώσει τα χέρια κοτζάμ επιστήμες μαζί μου...

Πάντως σε σωστά επιχειρήματα είμαι ανοικτός. Όταν όμως βλέπω αστήρικτα πράγματα (φταίνε οι πίνακες, πρέπει να βγάζουμε τις συσκευές από την πρίζα σε καταιγίδες, οι συσκευές χαλάνε από υπερτάσεις μόνο και ποτέ από κακή σχεδίαση) δεν πείθομαι εύκολα, και είμαι αυτό που λένε "σκάω γάιδαρο"...
Το τί καλύπτει η εγγύηση των συσκευών αναγράφεται στους όρους εγγύησης της κάθε συσκευής.
Οτιδήποτε ΔΕΝ αναφέρεται σε αυτούς τους όρους ΔΕΝ το καλύπτει. Απλά καθαρά και ξάστερα.
Επειδή το έχω ψάξει το θέμα και νομικά (χρειάστηκε να κάνω αγωγή - αυτό που λέμε μήνυση) σε 2 μεγαλο-εταιρίες (από αυτές που κάνουν την πάπια σε βλάβη), θέλω να σου πω ότι ο νόμος περι εγγυήσεων είναι ένα μικρό ανέκδοτο. (Ο βασικός νόμος είναι ο 3043/2002 που ορίζει τα βασικά δικαιώματα του αγοραστή. Ο νόμος περί εγγυήσεων δρα συμπληρωματικά στον 3043, και ουσιαστικά περιγράφει συμπληρωματικά δικαιώματα (την γνωστή εγγύηση) από τον κατασκευαστή. Φυσικά η εγγύηση έχει νόημα ΜΟΝΟ όταν δίνει κάτι παραπάνω από τον 3043, π.χ. 3χρονη διάρκεια ή on site support).
Όμως ακόμα και αν ασχοληθούμε με τον νόμο περί εγγυήσεων, υπάρχει σαφές άρθρο που αναγράφει ότι σε περίπτωση αμφιβολίας, δικαιώνεται ο καταναλωτής. Αυτό σημαίνει ότι η κάθε εταιρία πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξει τον ισχυρισμό της ότι φταίει ο καταναλωτής.
Καταλαβαίνεις δηλαδή ότι αν έχει πέσει κεραυνός ή έχει κάνει την ανάγκη του το σκυλάκι, η υπαιτιότητα του καταναλωτή αποδεικνύεται. Σε βλάβη από υπέρταση πως αποδεικνύεται;
Συγνώμη που διαφωνώ μαζί σου, αλλά εγώ είμαι καταναλωτής, γνωρίζω τα δικαιώματά μου που πηγάζουν από τον νόμο, και θέλω να τα τηρούν στο ακέραιο οι διάφορες εταιρίες, όπως και εγώ τήρησα στο ακέραιο την υποχρέωσή μου να τις πληρώσω όταν αγόρασα το προϊόν τους...
