Προβλημα απεικονισης σε Samsung 46M86

Stavros_mini

New member
9 June 2008
21
Τα τελευταια πρωινα η τηλεοραση εμφανιζει στα 2/3 του κατω μερους της οθονης μια εντονη σκια σαν να εχεις χαμηλωσει το brightness. Αυτο φευγει οταν ζεστα8ει περιπου 5-10 λεπτα. διαβασα στο manual για υγρασια ανω του 80% μπορει να εμφανιστουν προβληματα απεικονισης κ διαπιστωσα οτι 2 φορες που εγινε ειχα 90% μες στο σπιτι. ισχυει κ αν ναι γιατι δν εμφανιστικε κ περυσι τον χειμωνα? Η τηλεοραση ειναι 1 1/2 χρονων κ δν εχει ξαναπαρουσιασει κατι αναλογο. plz help γιατι τα εχω παιξει!!! Ευχαριστω εκ των προτερων...
 
Μπορείς να ανεβάσεις μία φωτό, όπου να φαίνεται το πρόβλημα, φίλε Stavros_mini;

Σαν θέμα του backlight ακούγεται...

Εφόσον βέβαια είσαι εντός εγγύησης, όπως λέει κι ο Yperion, καλείς το service και δεν χρειάζεται να τους πεις τίποτα περί υγρασίας... -bye-
 
Μπορείς να ανεβάσεις μία φωτό, όπου να φαίνεται

Εφόσον βέβαια είσαι εντός εγγύησης, όπως λέει κι ο Yperion, καλείς το service και δεν χρειάζεται να τους πεις τίποτα περί υγρασίας... -bye-

Αυτό όμως είναι "λαμογιά"!!!!!!!!!!

Γιατί να μην λέμε την αλήθεια;;;

Γιατί να μην αναλαμβάνουμε τις ευθύνες των πράξεών μας;;;;

Γιατί να πληρώνουν άλλοι για τα λάθη μας;;;;;

Ντροπή JL ......
 
Νόμιζα πως το νήμα άνοιξε για να συζητήσουμε για το πρόβλημα της τηλεόρασής του φίλου Stavros_mini κι όχι για να αποδίδουμε επιλεκτικά χαρακτηρισμούς...

Εδώ και πολλά χρόνια, όλες οι ευαίσθητες ηλεκτρονικές συσκευές, διαθέτουν σε επίμαχα σημεία ειδικά αυτοκόλλητα, τα οποία αλλάζουν χρώμα, αν η υγρασία σε εκείνο το σημείο υπερβεί κάποιο δεδομένο ποσοστό που να δικαιολογεί βλάβη. Οπότε, αν κάτι έχει πάθει ζημιά λόγω υγρασίας, θα γίνει αντιληπτό από τους τεχνικούς, είτε το αναφέρει κανείς, είτε όχι...

Μπορεί όμως να είναι κανείς 100% βέβαιος πως το οποιοδήποτε σέρβις δεν θα πατήσει στην αναφορά της υγρασίας για να χρεώσει βλάβες που δεν οφείλονται σε αυτήν;

Η μη αναφορά, λοιπόν, έγκειται καθαρά και μόνο ως θέμα προστασίας και όχι λαμογιάς (αν η βλάβη οφείλεται σε υγρασία, θα φανεί και δεν θα τη γλυτώσει κάποιος) και ελπίζω να ανακαλέσεις τον χαρακτηρισμό σου... -bye-
 
Last edited:
Αγαπητέ JL

Το να κρύβει κάποιος μια πιθανότατη αιτία που οδήγησε στο πρόβλημα της συσκευής του απο το σέρβις, είναι κάτι που δεν τον τιμά. Αν θέλει την εξυπηρέτησή του θα πρέπει να δώσει πλήρες ιστορικό για την βλάβη. Αν η βλάβη καλύπτεται απο την εγγύηση τότε θα καλυφθεί. Αν όχι τότε δεν θα καλυφθεί. Πάντως όπως και να έχει το θέμα θα έχει ήσυχη την συνείδησή του μιας και δεν θα έχει γίνει "πονηρός" για μια παλιοσυσκευή ρεύματος.
Αυτό που θα έπρεπε λοιπόν να κοιτάμε JL στις μέρες μας είναι να μην επιτρέπουμε την ηθική μας πτώση για υλικές συσκευές που όπως και να έχει το θέμα κάποια μέρα χαλάνε....
Το ήθος μας δεν πρέπει να χαλάει.....Σε πείσμα των καιρών!
 
Αγαπητέ Sandman

Eνώ σου εξήγησα ακριβώς, πως με την αρχική μη αναφορά στο θέμα της υγρασίας, δεν κινδυνεύει κανείς να υποστεί άδικη οικονομική επιβάρυνση, ενώ αν αναφερθεί, αυξάνεται κατά πολύ ο κίνδυνος (ο ίδιος εσύ μάλιστα πριν ένα χρόνο αναφερόσουν στα λαμόγια που καταοικοδρεύουν στο συγκεκριμένο χώρο στη χώρα μας), όχι μόνο εξακολουθείς να μην αποσύρεις τον χαρακτηρισμό που επιλεκτικά και άδικα μου προσέδωσες, αλλά με στολίζεις και με άλλους...
 
Αν ειναι δυνατον να μην λειτουργει το 1/3 της οθονης λογω υποτειθεμενης υγρασιας...

Προφανως ειναι κακη ποιοτητα κατασκευης η συναρμολογησης...

Κανεναν κατασκευαστη δεν το τιμα να ριχνει τις βλαβες στην "κακη χρηση" και να μην αναλαμβανει τις ευθυνες του...
 
Το πρόβλημα δεν σχετίζεται με τη υγρασία. Είναι μάλλον φθορά των λαμπτήρων οπίσθιου φωτισμού που έχει αρχίσει να μειώνεται η απόδοσή τους.

Και γενικά, όταν εμφανίζεται μια βλάβη, δεν είναι καλό ο καταναλωτής να μεταφέρει στο τεχνικό τμήμα υποθέσεις για το τι μπορεί να φταίει.
Το ότι γράφει το εγχειρίδιο ότι πάνω από 80% υγρασία μπορεί να εμφανιστεί πρόβλημα δεν σημαίνει ότι όποιο πρόβλημα εμφανιστεί θα το συνδέσουμε με αυτό, επειδή 1-2-10 φορές η υγρασία στο σπίτι ξεπέρασε αυτό το επίπεδο.

Το αν μια συσκευή χάλασε από υγρασία θα το βρει το τεχνικό τμήμα 100%. Αν η βλάβη είναι άλλου τύπου, πάλι θα το βρουν (είναι η δουλειά τους). Το να παρουσιάζει ο καταναλωτής δικές του αιτιάσεις είναι σαν να λέει εμμέσως ότι αυτός χάλασε την συσκευή και σαφώς δίνει την ευκαιρία σε εταιρίες που επισκευάζουν να κατηγορήσουν τον καταναλωτή και να αποποιηθούν την ευθύνη τους. Έχουν οικονομικό όφελος από κάτι τέτοιο.

Όσο για τα θέματα ηθικής, δεν ξεκινάμε από σωστή βάση. Οι εταιρίες για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους βάζουν έναν σωρό όρους υπερ τους. Δεν θεωρούν βλάβη τα 8 καμμένα υπο-πίξελ ή την ύπαρξη ανομοιομορφίας/clouding. Και ένα σωρό "μη" για να αποκρύψουν την έλλειψη ποιοτικού ελέγχου και σοβαρού σχεδιασμού του προϊόντος....
 
Αγαπητοί φίλοι,

Να ξεκαθαρίσουμε ένα θέμα το οποίο ίσως να είναι θαμπό.
Αφενός λέω οτι θα πρέπει να αναφέρουμε πιθανές συνθήκες λειτουργίας. (ακόμα και ανωμαλιών) για να βοηθήσουμε το σέρβις στην δουλειά του. Ο τεχνικός σίγουρα θα βρεί την βλάβη αλλά υπάρχουν και όρια ως προς το πόσο κανείς κάνει την "πάπια". Θα σας πώ με example το λόγο που αναφέρομαι και εμμένω στο θέμα της λαμογιάς.

1) Έρχεται "λουσάτη" κυρία σε γνωστό σέρβις και με υφάκι μας υποδικνύει πόσο κακώς έπραξε που πήρε ενισχυτή (πασίγνωστης εταιρείας A class στον ήχο) και που τώρα δεν δουλεύει. Και θα πήγαινε μάλιστα να κάνει και καταγγελία και στην επιτροπή καταναλωτή......
Αποτέλεσμα....Ο ενισχυτής είχε γίνει "μπαρούτι" λόγω (εδώ είναι το παλαβό...) κατουρήματος (μύρηζε κιόλας) απο το κατοικίδιο της........
2) Αλλεπάληλες επισκευές εις βάρος της εταιρείας με καμένα τροφοδοτικά απο μή χρήση ισοσταθμιστών τάσης (UPS κτλ)...(Ξέρετε τι γίνεται μετά απο κάθε νεροποντή και αστραπόβροντα σε καταιγίδες;;; Το σέρβις τραβάει τα μαλλιά του απο αυτές τις περιπτώσεις..).

Γι αυτά τί έχετε να πείτε;;; Θα πρέπει η εταιρεία να πληρώνει την αμέλεια του χρήστη;;;
 
Η δική μου απάντηση είναι ναι... :blush:

Και θα σου πω γιατί:

Στην 1η περίπτωση, είπε δεν είπε για το σκυλάκι, ο λόγος της ζημιάς είναι προφανής. Δεν έπαιξε κανένα ρόλο που δεν το είπε, σωστά;

Στην 2η περίπτωση, είναι καθαρά θέμα σχεδιασμού του προϊόντος, και ανοχών ως προς την τάση εισόδου. Αλίμονο αν πρέπει κάθε συσκευή που αγοράζουμε να την βάζουμε πίσω από σταθεροποιητές... Δεν είναι ευθύνη του καταναλωτή οι υπερτάσεις, και εδώ υπάρχουν 2 περιπτώσεις:
1) Μεγάλη υπέρταση που έκαψε όχι μόνο μια συσκευή αλλά πολλές ταυτόχρονα. Συνήθως αυτό θα συμβεί σε πολλούς καταναλωτές, και θα το δούμε στις ειδήσεις. Τότε φυσικά δεν φταίει η εταιρία. Αλλά πόσο συχνά συμβαίνει αυτό;

2) Μικρή ανοχή στις αυξομειώσεις τάσης - τίποτα άλλο δεν κάηκε, μόνο η συσκευή. Σίγουρα κακή σχεδίαση του τροφοδοτικού και χρήση εξαρτημάτων χαμηλότερων προδιαγραφών από ότι απαιτείται. 100% σφάλμα της εταιρίας και για εμένα σοβαρό πρόβλημα ακόμα και ασφάλειας χρήσης της συσκευής.

Και στις 2 περιπτώσεις, τι ακριβώς πρέπει να σου πει ο πελάτης; Ότι έβρεχε και χάλασε; (Για να κάνουμε τι, να υποθέσουμε ότι έπεσε κεραυνός; Δεν χρειάζεται υπόθεση - θα το δει ο τεχνικός εσωτερικά μόλις το ανοίξει).
Ή να υποθέσουμε ότι είχαμε υπέρταση; Ποιος μπορεί να το επιβεβαιώσει;
Φαντάζομαι δεν έχει κανένας σύστημα καταγραφής υπερτάσεων στο σπίτι του.

Αν μια συσκευή είναι τόσο ευαίσθητη σε υπερτάσεις (< +/-10% που πρέπει να έχει) πρέπει να το βροντοφωνάζει όταν την αγοράζει ο πελάτης, και να γράφει και στο εγχειρίδιο ότι απαιτεί την χρήση UPS. Αλλιώς πάλι ο πελάτης έχει δίκιο...
 
Η δική μου απάντηση είναι ναι... :blush:

Και θα σου πω γιατί:

Στην 1η περίπτωση, είπε δεν είπε για το σκυλάκι, ο λόγος της ζημιάς είναι προφανής. Δεν έπαιξε κανένα ρόλο που δεν το είπε, σωστά;

Στην 2η περίπτωση, είναι καθαρά θέμα σχεδιασμού του προϊόντος, και ανοχών ως προς την τάση εισόδου. Αλίμονο αν πρέπει κάθε συσκευή που αγοράζουμε να την βάζουμε πίσω από σταθεροποιητές... Δεν είναι ευθύνη του καταναλωτή οι υπερτάσεις, και εδώ υπάρχουν 2 περιπτώσεις:
1) Μεγάλη υπέρταση που έκαψε όχι μόνο μια συσκευή αλλά πολλές ταυτόχρονα. Συνήθως αυτό θα συμβεί σε πολλούς καταναλωτές, και θα το δούμε στις ειδήσεις. Τότε φυσικά δεν φταίει η εταιρία. Αλλά πόσο συχνά συμβαίνει αυτό;

2) Μικρή ανοχή στις αυξομειώσεις τάσης - τίποτα άλλο δεν κάηκε, μόνο η συσκευή. Σίγουρα κακή σχεδίαση του τροφοδοτικού και χρήση εξαρτημάτων χαμηλότερων προδιαγραφών από ότι απαιτείται. 100% σφάλμα της εταιρίας και για εμένα σοβαρό πρόβλημα ακόμα και ασφάλειας χρήσης της συσκευής.

Και στις 2 περιπτώσεις, τι ακριβώς πρέπει να σου πει ο πελάτης; Ότι έβρεχε και χάλασε; (Για να κάνουμε τι, να υποθέσουμε ότι έπεσε κεραυνός; Δεν χρειάζεται υπόθεση - θα το δει ο τεχνικός εσωτερικά μόλις το ανοίξει).
Ή να υποθέσουμε ότι είχαμε υπέρταση; Ποιος μπορεί να το επιβεβαιώσει;
Φαντάζομαι δεν έχει κανένας σύστημα καταγραφής υπερτάσεων στο σπίτι του.

Αν μια συσκευή είναι τόσο ευαίσθητη σε υπερτάσεις (< +/-10% που πρέπει να έχει) πρέπει να το βροντοφωνάζει όταν την αγοράζει ο πελάτης, και να γράφει και στο εγχειρίδιο ότι απαιτεί την χρήση UPS. Αλλιώς πάλι ο πελάτης έχει δίκιο...

Αγαπητέ Petasis

Λυπάμαι που θα διαφωνήσω μαζί σου. ΔΕΝ έχεις δίκιο κατ' αρχήν γιατί τα κανάλια δεν ασχολούνται με τις καμμένες ηλεκτρικές συσκευές...(Δεν είναι "Πετρούλες..").

Όσων αφορά το κομμάτι της υπέρτασης ένα έχω να σου πώ. ΟΛΑ εξαρτώνται απο τον ηλεκτρικό πίνακα του σπιτιού σου αγαπητέ. ΟΧΙ απο τις συσκευές. Αν δηλαδή ο εγκαταστάτης του πίνακά σου δεν έχει βάλει τις ανοχές που αναφέρεις (ένα ρελεδάκι είναι...) τότε πάνε χαμένα όλα τα ηλεκτρικά σου ξεκινώντας απο το ψυγείο σου, το πλυντήριο σου την LCD σου κτλ. κτλ.

Λυπάμαι που ενώ δεν γνωρίζεις το αντικείμενο για το οποίο αναφέρεσαι μας κάνεις και μαθήματα απο πάνω....
Οι υπερτάσεις που παρατηρούνται σε φάσεις καταιγίδας (πάλι επειδή θα το επιτρέψει ένας "κακός" πίνακας (χωρίς ή με ρελέ της πλάκας..) δεν είναι + or - 10% όπως αναφέρεις αλλά μπορεί να φτάσει και 30%!!

Τέλος πάντων αυτή η συζήτηση δεν έχει τέλος και πραγματικά τα πάντα εξαρτώνται απο την καλή διάθεση των μερών.

Για μένα μετράει όμως και η ποιότητα των ανθρώπων. Αν έβλεπα δηλαδή κάποιον που είχε πρόβλημα αλλά ήταν συγκαταβατικός και δεν μου πουλούσε "φούμαρα" τότε θα έκανα τα αδύνατα δυνατά για να τον εξυπηρετήσω. Αν καταλάβαινα όμως στο διάβα της συζήτησης μας οτι είναι "εξυπνάκιας' που πάει να μου φορτώσει την αμέλειά του ή την κακή χρήση του τότε σου το υπογράφω οτι θά μου έφευγε κάθε διάθεση προς εξυπηρέτησή του!!!!
 
Αγαπητέ Petasis

Λυπάμαι που θα διαφωνήσω μαζί σου. ΔΕΝ έχεις δίκιο κατ' αρχήν γιατί τα κανάλια δεν ασχολούνται με τις καμμένες ηλεκτρικές συσκευές...(Δεν είναι "Πετρούλες..").
Εγώ πάντως έχω δει ρεπορταζ στην τηλεόραση σχετικά με περιοχές που προκλήθηκαν εκτεταμένες (= σε περισσότερους από 1 καταναλωτές) βλάβες λόγω της ΔΕΗ.
Όσων αφορά το κομμάτι της υπέρτασης ένα έχω να σου πώ. ΟΛΑ εξαρτώνται απο τον ηλεκτρικό πίνακα του σπιτιού σου αγαπητέ. ΟΧΙ απο τις συσκευές. Αν δηλαδή ο εγκαταστάτης του πίνακά σου δεν έχει βάλει τις ανοχές που αναφέρεις (ένα ρελεδάκι είναι...) τότε πάνε χαμένα όλα τα ηλεκτρικά σου ξεκινώντας απο το ψυγείο σου, το πλυντήριο σου την LCD σου κτλ. κτλ.
Τι ακριβώς εννοείς με την λέξη "ρελεδάκι"; Αυτό για τους περισσότερους ηλεκτρολόγους σημαίνει ρελέ προστασίας από διαρροές. Δεν βλέπω κάποια σχέση με προστασία από υπερτάσεις. Αν θες, γίνε ποιο συγκεκριμένος...
Λυπάμαι που ενώ δεν γνωρίζεις το αντικείμενο για το οποίο αναφέρεσαι μας κάνεις και μαθήματα απο πάνω....
Δεν είχα πρόθεση να κάνω μαθήματα, λυπάμαι αν αποκόμισες αυτή την εντύπωση. Σε ποιο αντικείμενο θεωρείς ότι δεν έχω επαρκείς γνώσεις; Στα ηλεκτρολογικά ή στην νομοθεσία περί εγγυήσεων;
Οι υπερτάσεις που παρατηρούνται σε φάσεις καταιγίδας (πάλι επειδή θα το επιτρέψει ένας "κακός" πίνακας (χωρίς ή με ρελέ της πλάκας..) δεν είναι + or - 10% όπως αναφέρεις αλλά μπορεί να φτάσει και 30%!!
Το που "μπορεί" να φτάσει δεν μπορεί να καθοριστεί. Δεν υπάρχει άνω όριο για τα σπάνια φαινόμενα. Τώρα για τις συνηθισμένες καταιγίδες ευχαρίστως να δω τα στατιστικά στοιχεία που στηρίζουν το 30%. Επίσης, το περιθώριο του 10% ισχύει για συνεχή λειτουργία, όχι για στιγμιαία αιχμή τάσης.
Νομίζω όμως ότι διαχώρισα 2 περιπτώσεις: την περίπτωση που έχουν καεί τηλεόραση, ψυγείο, και ότι άλλο λειτουργούσε, και την περίπτωση που κάηκε μόνο μια συσκευή. Ο λόγος που οι άλλες άντεξαν αλλά η μία κάηκε, σημαίνει είτε κακή σχεδίαση ή χαμηλής ποιότητας υλικά.
Τέλος πάντων αυτή η συζήτηση δεν έχει τέλος και πραγματικά τα πάντα εξαρτώνται απο την καλή διάθεση των μερών.

Για μένα μετράει όμως και η ποιότητα των ανθρώπων. Αν έβλεπα δηλαδή κάποιον που είχε πρόβλημα αλλά ήταν συγκαταβατικός και δεν μου πουλούσε "φούμαρα" τότε θα έκανα τα αδύνατα δυνατά για να τον εξυπηρετήσω. Αν καταλάβαινα όμως στο διάβα της συζήτησης μας οτι είναι "εξυπνάκιας' που πάει να μου φορτώσει την αμέλειά του ή την κακή χρήση του τότε σου το υπογράφω οτι θά μου έφευγε κάθε διάθεση προς εξυπηρέτησή του!!!!

Εγώ έχω άλλη άποψη. Σαν πελάτης, δεν περιμένω να με αντιμετωπίσουν ανάλογα με το πως "με έκοψε" ο κάθε υπάλληλος (ανάλογα με τα δικά του υποκειμενικά κριτήρια). Περιμένω όλα να γίνουν όπως ορίζει ο νόμος να γίνουν. Έτσι αποφεύγουμε δύσκολες περιστάσεις, όπως την μέτρηση της "ποιότητας" των συναλλασσομένων.
Και δεν φαντάζομαι να είναι κανείς χαρούμενος όταν του χαλάσει η τηλεόραση που χρυσοπλήρωσε και την χειριζόταν με προσοχή, μέσα στην αγωνία αν θα την αλλάξουν ή θα την επισκευάσουν, αν θα την προσέξουν ή θα γυρίσει γδαρμένη, ώστε να προσέξει πως θα συμπεριφερθεί στους υπαλλήλους του service. Φαντάζομαι όλους "εξυπνάκηδες" θα τους χαρακτηρίζουν εκεί... :blush:
 
Η προκατάληψη που διακρίνει τα γραφώμενά σου δεν έχει όρια!!!!!

Δεν έχω την διάθεση να σου κάνω "μάθημα" ως προς το πώς θα πρέπει να στηθεί ο πίνακας του σπιτιού σου. Βρές ένα καλό ηλεκτρολόγο να σου το φτιάξει. Ένα όμως θα σου πώ....
Ενας ηλεκτρολόγος μπορεί να σου φτιάξει - έστω και καθ' υπέρβαση της εγγύησης, την συσκευή σου (που μπορεί να κάνεις και την "πάπια" παρόλο που ξέρεις οτι αυτή μπορεί να κάηκε απο στιγμιαία υπέρταση του δικτύου - σφάλμα πίνακα- άρα) - σφάλμα του χρήστη αφού ΔΕΝ απέμμπλεξε την συσκευή απο την πρίζα....(περιπτώσεις καταιγίδων...)

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΟΥ.

Εκεί δυστυχώς η ηλεκτρολογία σηκώνει τα χέρια ψηλά!

Το τί καλύπτει η εγγύηση των συσκευών αναγράφεται στους όρους εγγύησης της κάθε συσκευής.
Οτιδήποτε ΔΕΝ αναφέρεται σε αυτούς τους όρους ΔΕΝ το καλύπτει. Απλά καθαρά και ξάστερα.
 
Last edited:
Η προκατάληψη που διακρίνει τα γραφώμενά σου δεν έχει όρια!!!!!

Δεν έχω την διάθεση να σου κάνω "μάθημα" ως προς το πώς θα πρέπει να στηθεί ο πίνακας του σπιτιού σου. Βρές ένα καλό ηλεκτρολόγο να σου το φτιάξει. Ένα όμως θα σου πώ....
Ενας ηλεκτρολόγος μπορεί να σου φτιάξει - έστω και καθ' υπέρβαση της εγγύησης, την συσκευή σου (που μπορεί να κάνεις και την "πάπια" παρόλο που ξέρεις οτι αυτή μπορεί να κάηκε απο στιγμιαία υπέρταση του δικτύου - σφάλμα πίνακα- άρα) - σφάλμα του χρήστη αφού ΔΕΝ απέμμπλεξε την συσκευή απο την πρίζα....(περιπτώσεις καταιγίδων...)
Δεν θα έλεγα ότι ο πίνακάς μου έχει κάποια έλλειψη και χρειάζεται βελτίωση. Και αν χρειαστεί, μπορώ να την κάνω ευκολότατα μόνος μου. Μπορεί εσύ να αμφισβητείς τις γνώσεις μου (ενώ δεν με ξέρεις), όμως σαν χομπίστας "ηλεκτρολόγος" από τα 8 μου και χομπίστας "ηλεκτρονικός" από τα 11 μου, κάτι ξέρω και εγώ. Στο πανεπιστήμιο απέκτησα και θεωρητικές γνώσεις, που μου επιτρέπουν να σχεδιάσω (απλά) αναλογικά και ψηφιακά κυκλώματα, ξεφεύγοντας από το στάδιο της απλής κατανόησης ηλεκτρονικών σχεδίων που είχα μάθει σαν χομπίστας (αναγνώστης των περιοδικών ελέκτορ και ηλεκτρονικές επιλογές από το γυμνάσιο). Ο μεσαίος μου αδερφός που έχει σπουδάσει ηλεκτρολόγος σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις μου κάνει ερωτήσεις και εμπιστεύεται τις γνώσεις μου. Φυσικά όπως φαντάζεσαι κάθε ηλεκτρολόγος που δουλεύει στο σπίτι μου περνά δύσκολα, ενώ ο τελευταίος που έκανε εγκατάσταση νυχτερινού ρεύματος στο πατρικό μου τα μπέρδεψε λίγο, και άνοιξα τον πίνακα και "διόρθωσα" λίγο την συνδεσμολογία της ενδεικτικής λυχνίας.

Οπότε κάτι καταλαβαίνω και εγώ από ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά, και νομίζω έχω δικαίωμα να εκφέρω άποψη επί του θέματος.
Οι συσκευές δεν χαλάνε λόγω κακού πίνακα, και αν διαφωνείς θα ήθελα να δω και κάποιο link που να αναλύει το πως ένας "κακός" οικιακός πίνακας μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή του τροφοδοτικού μιας συσκευής.
Επίσης, 30 χρόνια τώρα δεν θυμάμαι συσκευή να χάλασε από "καταιγίδες", και ποτέ δεν βγάζω τις συσκευές από τη πρίζα όταν έχει καταιγίδες. Και δεν ζω εντός πόλης, που ο κίνδυνος είναι σημαντικά μικρότερος...

Εσύ που υποστηρίζεις ότι έχω λάθος απόψεις, είσαι σχετικός με αυτά επαγγελματικά; Είσαι ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός;
(Από ενδιαφέρον ρωτάω. Άλλωστε δεν χρειάζεται να είμαστε όλοι ηλεκτρονικοί και ηλεκτρολόγοι για να πούμε την άποψή μας σε ένα ελεύθερο φόρουμ...)

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΟΥ.

Εκεί δυστυχώς η ηλεκτρολογία σηκώνει τα χέρια ψηλά!

Ε καλά, δεν μιλάμε και για καμιά επιστήμη... :flipout:
Εδώ έχουν σηκώσει τα χέρια κοτζάμ επιστήμες μαζί μου... :flipout:
Πάντως σε σωστά επιχειρήματα είμαι ανοικτός. Όταν όμως βλέπω αστήρικτα πράγματα (φταίνε οι πίνακες, πρέπει να βγάζουμε τις συσκευές από την πρίζα σε καταιγίδες, οι συσκευές χαλάνε από υπερτάσεις μόνο και ποτέ από κακή σχεδίαση) δεν πείθομαι εύκολα, και είμαι αυτό που λένε "σκάω γάιδαρο"... -bye-
Το τί καλύπτει η εγγύηση των συσκευών αναγράφεται στους όρους εγγύησης της κάθε συσκευής.
Οτιδήποτε ΔΕΝ αναφέρεται σε αυτούς τους όρους ΔΕΝ το καλύπτει. Απλά καθαρά και ξάστερα.

Επειδή το έχω ψάξει το θέμα και νομικά (χρειάστηκε να κάνω αγωγή - αυτό που λέμε μήνυση) σε 2 μεγαλο-εταιρίες (από αυτές που κάνουν την πάπια σε βλάβη), θέλω να σου πω ότι ο νόμος περι εγγυήσεων είναι ένα μικρό ανέκδοτο. (Ο βασικός νόμος είναι ο 3043/2002 που ορίζει τα βασικά δικαιώματα του αγοραστή. Ο νόμος περί εγγυήσεων δρα συμπληρωματικά στον 3043, και ουσιαστικά περιγράφει συμπληρωματικά δικαιώματα (την γνωστή εγγύηση) από τον κατασκευαστή. Φυσικά η εγγύηση έχει νόημα ΜΟΝΟ όταν δίνει κάτι παραπάνω από τον 3043, π.χ. 3χρονη διάρκεια ή on site support).

Όμως ακόμα και αν ασχοληθούμε με τον νόμο περί εγγυήσεων, υπάρχει σαφές άρθρο που αναγράφει ότι σε περίπτωση αμφιβολίας, δικαιώνεται ο καταναλωτής. Αυτό σημαίνει ότι η κάθε εταιρία πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξει τον ισχυρισμό της ότι φταίει ο καταναλωτής.
Καταλαβαίνεις δηλαδή ότι αν έχει πέσει κεραυνός ή έχει κάνει την ανάγκη του το σκυλάκι, η υπαιτιότητα του καταναλωτή αποδεικνύεται. Σε βλάβη από υπέρταση πως αποδεικνύεται;

Συγνώμη που διαφωνώ μαζί σου, αλλά εγώ είμαι καταναλωτής, γνωρίζω τα δικαιώματά μου που πηγάζουν από τον νόμο, και θέλω να τα τηρούν στο ακέραιο οι διάφορες εταιρίες, όπως και εγώ τήρησα στο ακέραιο την υποχρέωσή μου να τις πληρώσω όταν αγόρασα το προϊόν τους... -bye-
 
Petasis έχεις ακούσει για τα "έξυπνα" σπίτια;; (αυτά που μπορείς να επέμβεις και μέσω ίντερνετ στο δίκτυο...Και να παίζεις και με τα φώτα όπως εσύ τώρα παίζεις με τις λέξεις μαζί μου...)
Αν ναι βρές έναν σοβαρό ηλεκτρολόγο να σου φτιάξει αυτό που σου λέω. Αν όχι τότε ψάξτο για να μην καίγονται οι συσκευές σου. Όπως και να έχει το θέμα μόνος σου τις αγοράζεις. Δεν σε πιέζει κανένας για να τις πάρεις. Βέβαια ούτε και για να τις καταστρέψεις. Αν όμως αυτό συμβεί απο την αμέλεια σου θα πρέπει να δέχεσαι τις συνέπειες και να μην τα "φορτώνεις" όλα στην πλάτη της κάθε εταιρείας....Δεν γυρνάει ο πλανήτης γύρω απο σένα αδερφέ. Και εσύ όπως και εμείς οι υπόλοιποι "κοινοί θνητοί" γυρνάμε μαζί του!!!-bye-
 
Σε βλάβη από υπέρταση πως αποδεικνύεται;

Δεν αποδεικνύεται.

Απλά εξαρτάται απο το μέγεθος της υπέρτασης. (Μπορεί να γίνει κάρβουνο ή απλά να καεί...).
Και στις 2 περιπτώσεις όμως ευθύνεται η χρήση των συσκευών σε κατάσταση ακραίων καιρικών φαινομένων. Εκεί ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές ΔΕΝ προτείνουν την χρήση ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών.
Όπως δεν προτείνουν και την χρήση ασυρμάτων κτλ.κτλ. Εκτός αν θέλεις να σε χτυπήσει κεραυνός και να ψάχνεις μετά ποιόν να μηνύσεις....:huh2:

Τέλος πάντων ας μην ξεχνάμε και τα UPS τα οποία παρέχουν και αυτά την ίδια κάλυψη + σου δίνουν και την δυνατότητα της ομαλότερης μετάβασης στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Ακόμα και τα πολύμπριζα με ασφάλειες, σου παρέχουν τέτοιες ιδιότητες που μπορεί να μην χρειαστεί να αλλάξεις τον πίνακά σου στο σπίτι. Καλή διάθεση να έχεις και όλα μπορείς να τα βρείς.
Στην Αγγλία (γιατί εκεί σπούδασα) οι 3πινες πρίζες έχουν ενσωματωμένες ασφάλειες. Λυπάμαι που το μόνο που βλέπεις είναι τα "υποτιθέμενα" δικαιώματά σου και όχι τις υποχρεώσεις σου πρώτα απ´όλα για την ασφάλειά σου και μόνο.....Η ώρα η καλή στις διεκδικήσεις σου. Ελπίζω μόνο να αλλάξεις ύφος γιατί ναι μεν έχεις απαιτήσεις ομως δε οι υπόλοιποι γύρω σου δεν είναι απαραίτητα τα κορόϊδα που εσύ νομίζεις οτι είναι.
 
Petasis έχεις ακούσει για τα "έξυπνα" σπίτια;; (αυτά που μπορείς να επέμβεις και μέσω ίντερνετ στο δίκτυο...Και να παίζεις και με τα φώτα όπως εσύ τώρα παίζεις με τις λέξεις μαζί μου...)
Αν ναι βρές έναν σοβαρό ηλεκτρολόγο να σου φτιάξει αυτό που σου λέω. Αν όχι τότε ψάξτο για να μην καίγονται οι συσκευές σου. Όπως και να έχει το θέμα μόνος σου τις αγοράζεις. Δεν σε πιέζει κανένας για να τις πάρεις. Βέβαια ούτε και για να τις καταστρέψεις. Αν όμως αυτό συμβεί απο την αμέλεια σου θα πρέπει να δέχεσαι τις συνέπειες και να μην τα "φορτώνεις" όλα στην πλάτη της κάθε εταιρείας....Δεν γυρνάει ο πλανήτης γύρω απο σένα αδερφέ. Και εσύ όπως και εμείς οι υπόλοιποι "κοινοί θνητοί" γυρνάμε μαζί του!!!-bye-

Δεν μου έχει καεί συσκευή από υπέρταση (το ότι οι συσκευές μπορούν να καούν από "υπέρταση" είναι σπάνιο φαινόμενο - μύθος). Επειδή δεν αγοράζω κακής ποιότητας συσκευές, με ελαττωματικά τροφοδοτικά. Και το να μην έχω UPS και σταθεροποιητές, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΕΙΑ.
Δεν παίζω με τις λέξεις, το λέω ξεκάθαρα.
 
Δεν αποδεικνύεται.

Απλά εξαρτάται απο το μέγεθος της υπέρτασης. (Μπορεί να γίνει κάρβουνο ή απλά να καεί...).
Και στις 2 περιπτώσεις όμως ευθύνεται η χρήση των συσκευών σε κατάσταση ακραίων καιρικών φαινομένων. Εκεί ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές ΔΕΝ προτείνουν την χρήση ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών.
Όπως δεν προτείνουν και την χρήση ασυρμάτων κτλ.κτλ. Εκτός αν θέλεις να σε χτυπήσει κεραυνός και να ψάχνεις μετά ποιόν να μηνύσεις....:huh2:

Τέλος πάντων ας μην ξεχνάμε και τα UPS τα οποία παρέχουν και αυτά την ίδια κάλυψη + σου δίνουν και την δυνατότητα της ομαλότερης μετάβασης στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Ακόμα και τα πολύμπριζα με ασφάλειες, σου παρέχουν τέτοιες ιδιότητες που μπορεί να μην χρειαστεί να αλλάξεις τον πίνακά σου στο σπίτι. Καλή διάθεση να έχεις και όλα μπορείς να τα βρείς.
Στην Αγγλία (γιατί εκεί σπούδασα) οι 3πινες πρίζες έχουν ενσωματωμένες ασφάλειες. Λυπάμαι που το μόνο που βλέπεις είναι τα "υποτιθέμενα" δικαιώματά σου και όχι τις υποχρεώσεις σου πρώτα απ´όλα για την ασφάλειά σου και μόνο.....Η ώρα η καλή στις διεκδικήσεις σου. Ελπίζω μόνο να αλλάξεις ύφος γιατί ναι μεν έχεις απαιτήσεις ομως δε οι υπόλοιποι γύρω σου δεν είναι απαραίτητα τα κορόϊδα που εσύ νομίζεις οτι είναι.

Νομίζω ότι έχεις μπερδέψει την απλή υπέρταση (που κανένα πολύμπριζο δεν σε προστατεύει - μόνο ups και σταθεροποιητής τάσης), με πτώση κεραυνού που προστατεύουν τα κοινά πολύμπριζα με προστασία. (Τα οποία είναι μια μικρή απάτη...)

Αν ανησυχείς για πτώση κεραυνού, μην ψάχνεις την τροφοδοσία ρεύματος. Καλύτερα ασχολήσου με την κεραία και το δορυφορικό πιάτο αν υπάρχει, γιατί από κει θα έρθει. Και αν ζεις σε πόλη, είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που πρέπει να ασχοληθείς με το θέμα...