πρόβλημα με 40pfl5605h (clouding?)

Αν θυμάμαι καλά δικαιούσαι συσκευή αντικατάστασης αν η επισκευή θα διαρκέσει από ένα διάστημα και πάνω σε εργάσιμες μέρες. Αλλά δεν θυμάμαι πόσες...
 
Εχει έρθει κάποιος απο την αντιπροσωπεία να δει την τηλεορασή σου ή θα έρθουν μια και καλή αύριο να την πάρουν? Σε ρωτάω γιατί σύμφωνα με το πρόβλημα που σου παρουσιάζει η τηλεόραση σου, ή θα γίνει αντικατάσταση, ή μάλλον αλλαγή panel (φαντάζομαι). Στην δική μου τηλεόραση (samsung) την πήρε το service και έκανε έκθεση στην samsung, η οποία έδωσε εντολή μετά από 1 ημέρα να αλλάξουν το panel. Φαντάζομαι και η philips πρέπει να έχει την ίδια τακτική. Η γνώμη μου είναι αύριο να τους ρωτήσεις πότε θα παρθεί η απόφαση για το τι θα κάνει η philips με την τηλεόραση σου και να επιμήνεις για το συντομότερο..... Σου εύχομαι καλή τύχη φίλε μου.
 
ναι φίλε μου έχει έρθει τεχνικός και την έχει δει και εχει σημειώσει στο χαρτί που έδωσε σε με μένα ένα και ένα στην εταιρεία ότι "βγάζει αποχρώσεις και θόρυβο στην εικόνα". Αυριο αυτός που θα έρθει είναι απλα απο μια μεταφορική οπότε δεν έχει νόημα να του πώ κάτι, μόλις την πάρει μετά απο καμιά ώρα θα πάρω το service να συνενοηθώ
 
το πρωι έτυχε ενα απροοπτο και επρεπε να μαι στο νοσοκομειο. Πήρα και τους είπα να μην ερθουν να την πάρουν. και πως θα την πάω εγω απο κει. Έχει κανείς ιδέα τι πρέπει να κάνω μόλις πάω απο κει? Περιμένω να την δουν, την αφήνω και ζητάω κάποιο συγκεκριμένο χαρτί? Καμια συμβουλή????
 
Θα την πας στην philips στην Νέα Ιωνία? Εγω είχα πάει μια άλλη συσκευή για αλλαγή που ήταν στην εγγύηση. Την παρέδωσα, μου κράτησαν την απόδειξη αγοράς και μου έδωσαν ένα χαρτί που έγραφε το μοντέλο στο οποίο αναγραφόταν ότι ζήτησα αντικατάσταση. Το χαρτί αυτό θα τους το δώσεις πίσω όταν σου φέρουν την καινούργια, και θα σου δώσουν νέα εγγύηση (2 χρόνια - νομίζω) από τη στιγμή που θα την παραλάβεις. Δεν νομίζω όμως οτι θα σου πουν αύριο για το τι θα κάνουν (αντικατάσταση ή service) και πρέπει να επιμήνεις για το πότε θα ξέρουν.
 
λοιπον πριν καμια ωριτσα πηγα απο κει και την αφησα. Την παρελαβε 'ενα ευγνεστατο παλικαρι το οποιο αφου του είπα τι παρουσιαζει, μου πε πως μάλλον έχε θέμα το πανελ. Μου πε πως όπως και να χει, σε 2 με 3 εργαασιμεες θαναι εττοιμη....
 
Καλημέρα συνφορουμήτες. Μόλις πήρα το service και μετά απο συνομιλία με έναν κύριο ο οποίος μόνο που δεν με έβρισε επειδη πήρα και τον ενόχλησα...ενημερώθηκα ότι η βλάβη ήταν στην πλακέτα ή κάτι τέτοιο όπως χαρακτηριστικά μου είπε ο απαράδεκτος κύριος και ότι το ανταλακτικό ε´γινε παραγγελία την Πέμπτη 9/9 και θέλει 3-4 εργάσιμες για να έρθει από Ολλανδία... Οπότε η τηλεόραση θα είναι έτοιμη από Τετάρτη με Πέμπτη... Δεν έχω λόγια....
Και δεν είναι τυπικοί ( ούτε κουβέντα για συσκευή αντικατάστασης) και μιλάνε απότομα την ώρα που κάλλιστα εγώ θα μπορούσα να τους είχα ξεχέσει όταν μου λένε ότι για μια τηλεόραση που είναι τρέχων προιόν στα ράφια των περισσότερων καταστημάτων δεν έχουν στοκ ένα σχετικά απλό ανταλλακτικο και πρέπει να ρθει απο Ολλανδία... Δεν πάμε καλά φίλοι μου...
 
Last edited:
Απαραδεκτοι.

Την επομενη φορα πες τους οτι θα στειλεις γραμματα σε ολα τα περιοδικα AV και θα γραψεις σε ολα τα φορουμ και θα τους κανεις ρεζιλι.

Επισης βρες το τηλεφωνο του υπευθυνου της Philips (καποιον θα εχουν απο πανω αυτοι οι κυριοι).

Οταν ειναι να εισπραξουν (στην πωληση) ειναι ολο χαρα , οταν ομως πρεπει να φανουν ενταξει στις υποχρεωσεις τους το παιζουν "βαρια πεπονια".

Αυτα ισχυουν βεβαια και για τις υπολοιπες εταιρειες που εχουν παρομοια συμπεριφορα πχ. Sony.