Εχει έρθει κάποιος απο την αντιπροσωπεία να δει την τηλεορασή σου ή θα έρθουν μια και καλή αύριο να την πάρουν? Σε ρωτάω γιατί σύμφωνα με το πρόβλημα που σου παρουσιάζει η τηλεόραση σου, ή θα γίνει αντικατάσταση, ή μάλλον αλλαγή panel (φαντάζομαι). Στην δική μου τηλεόραση (samsung) την πήρε το service και έκανε έκθεση στην samsung, η οποία έδωσε εντολή μετά από 1 ημέρα να αλλάξουν το panel. Φαντάζομαι και η philips πρέπει να έχει την ίδια τακτική. Η γνώμη μου είναι αύριο να τους ρωτήσεις πότε θα παρθεί η απόφαση για το τι θα κάνει η philips με την τηλεόραση σου και να επιμήνεις για το συντομότερο..... Σου εύχομαι καλή τύχη φίλε μου.