Καλημέρα συμφορμιτες και καλό φθινόπωρο όσο καλό μπορεί να είναι με αυτά που συμβαίνουν, στο θέμα μας τώρα. Τον Ιούνιο βρήκα σε προσφορά τον Οnkyo 818 από το SCHLAUERSHOPPEN και τον τσίμπησα σαν ευκαιρία τον σύνδεσα με την τηλεόραση μου στο σαλόνι (LG pz950 60”) και με Βluray (LG Bp730). Όλα μια χαρά σεταρησα και τα ηχεία χωρίς κανένα πρόβλημα, προχθές πήρα έξτρα καλώδια hdmi για να συνδέσω την τηλεόραση του δωματίου (Samsung LE32B530 32”) στην δεύτερη έξοδο που διαθέτη ο ενισχυτής (HDMI Sub) δυστυχώς στη Samsung δεν κλείδωνε με τίποτα ούτε από την κύρια ούτε από την δευτερεύουσα έξοδο του ενισχυτή απλά την οθόνη της Samsung αναβόσβηνε πολύ γρήγορα η ένδειξη της Samsung 1920Χ1080i πράγμα που αποδεικνύει ότι η τηλεόραση και ο ενισχυτής δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν. μετά από την προσπάθεια τα παράτησα και επανέφερα την αρχική σύνδεση δηλαδή από τον ενισχυτή μόνο από την κύρια έξοδο (HDMI Main) και πάλι όλα καλά. Αυτά όπως ανέφερα και παραπάνω προχθές, χθες το βράδυ και αφού έπαιζε ο ενισχυτής κανονικά εικόνα –και ήχο (ήταν συνδεμένος με τον αποκωδικοποιητή της NOVA) ξαφνικά χάθηκε η εικόνα και ακουγόταν μόνο ο ήχος, στην προσπάθεια που έκανα διαπίστωσα ότι παρόλο που όταν έκλεινα και άνοιγα τον ενισχυτή στην οθόνη της TV έγραφε για 2-3 δευτερόλεπτα σύνδεση και μετά δεν υπάρχει σήμα, ενώ στην οθόνη του ενισχυτή αναβόσβηνε η ένδειξη HDMI μετά από λίγο έμενε σταθερά αναμμένη που δήλωνε ότι κλείδωσε και κανονικά θα έπρεπε συμφώνα με τις ένδειξης του ενισχυτή να υπάρχει εικόνα, δοκίμασα τη δεύτερη έξοδο (HDMI Sub) και έχω εικόνα κανονικά αλλά δεν έχω μενού του ενισχυτή επί της οθόνης, είχα μια υποψία μήπως κάηκε η κύρια έξοδος αλλά μου έφυγε γιατί μέσα από το hardware setup στην εντολή HDMI Control μόλις το έβαζα στο Off έκλεινα και ξανά άνοιγα τον ενισχυτή στην τηλεόραση έδειχνε σε κόκκινο φόντο την λέξη ONKYO με λευκά γράμματα που σημαίνει φαντάζομαι ότι η έξοδος δεν έχει τεχνικό πρόβλημα ότι κι αν ρύθμιση έκανα μέσα από το μενού όπου για το HDMI OUT δεν έχει και πολλές δεν έπιασε τίποτα. Κανένας φίλος κάτοχος ΟNKYO η μη έχει καμία ιδέα τη μπορεί να συμβαίνει και μουλάρωσε καινούργιο μηχάνημα, και επίσης αν τον έστελνα πίσω στο SCHLAUERSHOPPEN με δικά μου μεταφορικά πάνε – έλα θα με εξυπηρετούσαν με το εκεί σέρβις αφού είναι στην εγγύησή του, γιατί με αυτά που διαβάζω εδώ τόσα χρόνια για το διανομέα Ελλάδος δε δίνω και πολλές ελπίδες να βρώ μια άκρη. Ευχαριστώ εκ τον προτέρων για οποιαδήποτε βοήθεια. Φιλικά Φώτης