Πρόβλημα με παραγγελία από Βιέννη

georgeobird

New member
5 February 2007
66
Αθήνα
Γεια σας!
Παρασκευή 14 Ιούνη, 04:30 το πρωί παράγγειλα για δώρο αυτό και επέλεξα την αποστολή των 5 ημερών (μιας που ήταν μόνο ~3 ευρώ διαφορά). Ο δίσκος δεν έχει έρθει ακόμα (και είναι και δώρο για κάτι γενέθλια στις 27 του Ιούνη). Το ζήτημα είναι ότι η κάρτα μου χρεώθηκε (το είδα από το ebanking), αλλά δεν μού έστειλαν ούτε καν κάποιο αυτοματοποιημένο μήνυμα απάντησης (έψαξα και τα spam)... Τούς έστειλα προχτές μήνυμα και δεν απάντησαν.
Από θέμα ασφάλειας το site ήταν μια χαρά (έλεος δηλαδή, είναι το επίσημο eshop της φιλαρμονικής της Βιέννης...).
Ρωτάω εδώ αν έχετε κάποια ιδέα,κάποια εμπειρία με το εν λόγω eshop, μιας που είναι μια κοινότητα ανθρώπων που ακούν καλή μουσική και σκέφτηκα πως ίσως κάποιος να το έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.
Όποια απάντηση ευπρόσδεκτη!
 
Μπα, μην το λέτε... ακούω πράγματι πολλούς να λένε για τα ΕΛΤΑ, αλλά εγώ ομολογώ πως είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ίσως στη γειτονιά μας να έχουμε καλό υποκατάστημα (αν και νομίζω ότι τα δέματα πάνε κάπου πιο κεντρικά και μετά έρχονται), αλλά όπως και νά 'χει δέκα χρόνια τώρα παραγγέλνω από internet τα πιο κουλά πράγματα και πάντα έρχονται στην ώρα τους. Ακόμα και βινύλια με κανονική αποστολή, ούτε καν συστημένα.
Παρόλα αυτά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το ίδιο το e-shop που με παραξενεύει, καθώς ούτε αυτόματη απάντηση έστειλε ούτε στα emails απάντησε. :(
Τι να πω...
 
μου έχει τύχει στα ελτά να πάρω δέμα που ήταν 22 μέρες στο χώρο τους.
(μετά την άφιξη στην Ελλάδα).
Επίσης μου έτυχε να πάω να ρωτήσω αν έχει έρθει δέμα, να μπω στον χώρο διαλογής, να δω το δέμα μου, και στη συνέχεια να ρωτήσω και να μου πούν δεν ξέρουμε αν ήρθε (είδα ημερομηνία άφιξης και ήταν 4 μέρες πρίν) και όταν τους το έδειξα μου είπαν τώρα έχουμε άλλη δουλειά. Τελικά το πήρα με το έτσι θέλω.
 
Υπομονή...
Μου έτυχε να παραγγείλω cd από Αθήνα (με αντικαταβολή) και να τα παραλάβω μετά από ένα μήνα.
Μου είπαν ότι κάπου πρέπει να "κόλλησε" το δέμα...
 
Δημήτρη παίζει καμιά φορά πρόβλημα ανάλογα και με τη χώρα προέλευσης του δέματος , αλλά είναι και να μην πέσεις σε κάφρους υπαλλήλους - μπάχαλο υποκατάστημα.

Προσωπικά μου έχει τύχει με δέματα απο Γερμανία 2 φορές μεγάλη καθυστέρηση, το ίδιο και σε φίλο μου.

Γενικά με τα ΕΛΤΑ δεν μπορώ να πω οτι έχω παράπονο.

Κάτι πήρε το μάτι μου για ένα πλήρως αυτοματοποιημένο κέντρο παραλαβής στην Αθήνα και ετοιμάζονται κι άλλα 2. Ας ελπίσουμε ότι θα καλυτερεύσουν οι χρόνοι παράδοσης.
 
λογικα αν αυριο μεσημερι δεν ειναι στα χερια σου να αρχισεις να ψαχνεσαι(βρες καποιον να μιλαει την γλωσσα κλπ κλπ επισης μιλα με την πιστωτικη σου και ακυρωσε την συναλλαγη


Tel: +43 (0)2233 - 56624
Fax: +43 (0)2233 - 56630
 
Last edited:
Τελικά ήρθε και στην ώρα του! Δευτέρα ήρθε η ειδοποίηση και Τρίτη το παρέλαβα, απλά δεν είχα ίντερνετ για να ενημερώσω.

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και την υποστήριξη! :)