Γεια σας!
Παρασκευή 14 Ιούνη, 04:30 το πρωί παράγγειλα για δώρο αυτό και επέλεξα την αποστολή των 5 ημερών (μιας που ήταν μόνο ~3 ευρώ διαφορά). Ο δίσκος δεν έχει έρθει ακόμα (και είναι και δώρο για κάτι γενέθλια στις 27 του Ιούνη). Το ζήτημα είναι ότι η κάρτα μου χρεώθηκε (το είδα από το ebanking), αλλά δεν μού έστειλαν ούτε καν κάποιο αυτοματοποιημένο μήνυμα απάντησης (έψαξα και τα spam)... Τούς έστειλα προχτές μήνυμα και δεν απάντησαν.
Από θέμα ασφάλειας το site ήταν μια χαρά (έλεος δηλαδή, είναι το επίσημο eshop της φιλαρμονικής της Βιέννης...).
Ρωτάω εδώ αν έχετε κάποια ιδέα,κάποια εμπειρία με το εν λόγω eshop, μιας που είναι μια κοινότητα ανθρώπων που ακούν καλή μουσική και σκέφτηκα πως ίσως κάποιος να το έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.
Όποια απάντηση ευπρόσδεκτη!
Παρασκευή 14 Ιούνη, 04:30 το πρωί παράγγειλα για δώρο αυτό και επέλεξα την αποστολή των 5 ημερών (μιας που ήταν μόνο ~3 ευρώ διαφορά). Ο δίσκος δεν έχει έρθει ακόμα (και είναι και δώρο για κάτι γενέθλια στις 27 του Ιούνη). Το ζήτημα είναι ότι η κάρτα μου χρεώθηκε (το είδα από το ebanking), αλλά δεν μού έστειλαν ούτε καν κάποιο αυτοματοποιημένο μήνυμα απάντησης (έψαξα και τα spam)... Τούς έστειλα προχτές μήνυμα και δεν απάντησαν.
Από θέμα ασφάλειας το site ήταν μια χαρά (έλεος δηλαδή, είναι το επίσημο eshop της φιλαρμονικής της Βιέννης...).
Ρωτάω εδώ αν έχετε κάποια ιδέα,κάποια εμπειρία με το εν λόγω eshop, μιας που είναι μια κοινότητα ανθρώπων που ακούν καλή μουσική και σκέφτηκα πως ίσως κάποιος να το έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.
Όποια απάντηση ευπρόσδεκτη!