Προβλημα με Philips 42 pfl 9732

Καμοιά φορά γίνεται πολύς θόρυβος για το τίποτα...
Πάντα, για κάθε τηλεόραση θα βρεθεί κάτι να υστερεί, για να γκρινιάξουμε...

Συμφωνω για να γκρινιαξουμε και για να υπαρχουν περιθωρια αναβαθμισεων, βελτιωσεων,...
 
Καλησπερα στο Forum,

Και εγω κατοχος της 42PFL9732 απο τον Δεκ. 2007 απο χθες το βραδυ ...παπαλα ... Μαυρη οθονη(ουτε τα menu εμφανιζονται)... αλλα ο ηχος και η αλλαγη καναλιων γινονται κανονικα.

Καμια ιδεα τι μπορει να συμβαινει ή να δοκιμασω κατι ;

Ευχαριστω.
 
Καλησπερα στο Forum,

Και εγω κατοχος της 42PFL9732 απο τον Δεκ. 2007 απο χθες το βραδυ ...παπαλα ... Μαυρη οθονη(ουτε τα menu εμφανιζονται)... αλλα ο ηχος και η αλλαγη καναλιων γινονται κανονικα.

Καμια ιδεα τι μπορει να συμβαινει ή να δοκιμασω κατι ;

Ευχαριστω.

Φοβαμαι panel , μακαρι να βγω ψευτης,
κατευεθειαν στο service,
Nikos
 
Καλεσα το Service .... και αυριο ερχονται να την παραλαβουν.... ειναι εκτος εγγυησης για 3 μήνες.... ευχομαι να ειναι κατι ανεκτο απο θεμα κοστους.

Σε περιπτωση που ειναι Panel για τι κοστος περιπου μιλαμε ;
 
Καλεσα το Service .... και αυριο ερχονται να την παραλαβουν.... ειναι εκτος εγγυησης για 3 μήνες.... ευχομαι να ειναι κατι ανεκτο απο θεμα κοστους.

Σε περιπτωση που ειναι Panel για τι κοστος περιπου μιλαμε ;

Δεν μπορω να σου πω με σιγουρια αλλα θα σου προτεινα κατι. Αν δεις οτι το κοστος ειναι σχετικα μεγαλο ζητησε να σου αλλαξουν την τηλεοραση με αντιστοιχο μοντελο πληρωνοντας την διαφορα. Πιστευω ετσι σε συμφερει περισσοτερο.
Συζητησε το με το service,
Nikos
 
Σε περιπτωση που ειναι Panel για τι κοστος περιπου μιλαμε ;

Δεν ξερω ακριβως τι χρεωνει η Philips , συνηθως ομως μιλαμε για παραπανω απο οσο εχει μια καινουργια τηλεοραση του ιδιου μεγεθους...
 
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας, θα επανελθω τις επομενες ημερες....βλεπω να την κανω τραπεζακι για το σαλονι :-(
 
Το Θαύμα έγινε .... ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στο Service της Phillips .... !!!

Ήταν μέσα στους χρόνους της (μέσα σε 5 εργάσιμες η TV ήταν έτοιμη )

Η εξυπηρέτηση από το τηλεφωνικό κέντρο έως και τους ανθρώπους που ήρθαν να την παραλάβουν ήταν άψογη !!!

Η TV για μικρό χρονικό διάστημα ήταν έκτος εγγύησης(βάση απόδειξης αγοράς) άλλα καλύψανε την βλάβη στην εγγύηση (αυτά τα πράγματα σπανίζουν στο σήμερα)

Το πρόβλημα ήταν σε κάτι πλακέτες από τι μου αναφέραν , όπου και τις αντικατεστήσαν.

ΜΠΡΑΒΟ & πάλι ΜΠΡΑΒΟ τους !!!:SFGSFGSF:
 
Το Θαύμα έγινε .... ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στο Service της Phillips .... !!!

Ήταν μέσα στους χρόνους της (μέσα σε 5 εργάσιμες η TV ήταν έτοιμη )

Η εξυπηρέτηση από το τηλεφωνικό κέντρο έως και τους ανθρώπους που ήρθαν να την παραλάβουν ήταν άψογη !!!

Η TV για μικρό χρονικό διάστημα ήταν έκτος εγγύησης(βάση απόδειξης αγοράς) άλλα καλύψανε την βλάβη στην εγγύηση (αυτά τα πράγματα σπανίζουν στο σήμερα)

Το πρόβλημα ήταν σε κάτι πλακέτες από τι μου αναφέραν , όπου και τις αντικατεστήσαν.

ΜΠΡΑΒΟ & πάλι ΜΠΡΑΒΟ τους !!!:SFGSFGSF:

Για το service της philips εχω μιλησει πολλες φορες εδω μεσα μεχρι σημειου να παρεξηγηθω κιολας,
Παντα φωναζα αγορα τηλεορασης δεν σημαινει μονο την παμε σπιτι αλλα κυριως after sales support.
Οσο για το Ελληνικο service (και αυστηρα ελεγχομενο απο τη μαμα philips) παιρνει για τριτη συνεχομενη χρονια την πρωτια απο ολα τα Ευρωπαικα επισημα service της εταιριας.
Χαιρομαι που εκανες τη δουλεια σου με τον καλυτερο δυνατο τροπο.
Νικος
 
Καλά εχω και εγω το ιδιο πρόβλημα παίζει ήχος οχι εικόνα και την Πεμπτη θα ερθουν να την παραλαβουν εννοείται εκτός εγγύησης και ειμαι πολυ περιεργος για το κοστος το δικο μου και για την εξυπηρέτηση γιατι εχω διαβασει διαφορα και εχω απογοητευτεί να πω την αλήθεια σχετικα με τα κοστοι και την ποιότητα δουλειάς.
 
Λιπών ήρθανε και την παραλαβανε όπως ειπα στις 30/1 και 1/1 μου στειλανε sms οτι εχει γινει παραγγελια ανταλλακτικών.
Επικοινώνησα άμεσα μαζι τους για το κόστος κλπ και όπως με ενημέρωσαν προσ ευχάριστη έκπληξη το ανταλλακτικό καλύπτετε (κάτι πλακέτες όπως μου πάνε σαν τον φίλο παραπάνω) πιθανώς εκτιμώ οτι θα ειναι ελαττωματικό προϊόν για αυτο καλύπτετε απο tv που ειναι εκτός εγγύησης.
Τελος πάντων στης 8/2 μου παραδοσανε την tv και πλήρωσα μόνο 30 euro τα μεταφορικά.
Δεν εχω παει ακομα σπιτι να δω αν ολα οκ αλλα πιθανολογώ πως ολα καλα.
Το μονο που μου εκανε εντύπωση και δεν ξέρω αν ισχύει ειναι οτι το ανταλλακτικό που αντικαταστήσανε καλύπτετε απο εγγύηση 3 μηνών!!!
Πρώτη φορά ακούω τοσο λιγο και δεν ξερω αν ισχύει κατι τέτοιο.

Ευχαριστώ.
 
:frusty: ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ τελικα πήγα σπίτι να συνδέσω την τηλεόραση και διαπίστωσα οτι η μόνη επισκευή που κάνανε ειναι οτι αντί για μαύρο να μου δείχνει και κάνα χρώμα που και που.
Δηλαδή περίμενα καμιά 10ρια μέρες έδωσα και 30 euro για τα μεταφορικά και στο τελος εσθανομε σαν να με δουλεύουνε μιας και το χαρτι γραφει για επισκευη ηλεκτρονικού μερους, αντικατάσταση εξαρτημάτων, βασικός ελενγχος ρυθμίσεις, και ελενγχος καλής λειτουργίας ετσι γενικά και αόριστα.
Πραγματικά εχω φορτώσει τωρα γιατι σκεφτομε ποτε θα την παραλάβουν και ποτε θα μου την επιστρέψουν πραγματικά επισκευασμένη, γιατι οκ και χωρίς tv καλος η κακος δεν παλεύετε.
Τελικα εχω την αίσθηση οτι αυτες οι ετερειες θελουν απλα να σπρώχνουν τους καταναλωτές στα νεα προιοντα τους με μηδενικό after sales.

Αντε να δω τη θα γινει απο αυριο που θα επικοινωνήσω μαζι τους.

:violent-smiley-030: