Η κοινοτική οδηγία για εγγύηση 2 χρονών έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία με τον ..Όμως δεν σχετίζεται με την εγγύηση. Τα δικαιώματα που απορρέουν από τον 3043 τα οποία ισχύουν για 2 χρόνια στα καλύπτει ο πωλητής...
Οριστε?
Η εγγυηση ειναι 2 ετη για τα κινητα και 5 για τα ακινητα. Ετσι λεει ο νομος.
Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους
κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η
διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής
του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης
πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά
αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός
είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.
Το μαγαζί από κάπου την αγόρασε. Συνεπώς έχει ακριβώς τα ίδια δικαιώματα με τον πελάτη του.
Οπως τα γράφετε δεν έχει νόημα τότε η κάθε αντιπροσωπεία (εισαγωγέας κλπ) να δίνει γραπτή εγγύηση και να σε παραπέμπει στο service της.Θα σου λέει βρείτε τα, με το μαγαζί.
Iδια δικαιώματα μπορεί να έχει σαν έννοια καταναλωτή,μεσάζοντας γιατί να είναι ;
-Με την ίδια λογική αν κάποιος καταναλωτής (ιδιώτης ή μαγαζι) πουλήσει την συσκευή του πάλι ,ο νέος αγοραστής θα πηγαίνει αλύσίδα στους προηγούμενους να βγάλει άκρη σε τυχόν προβλημα του ;
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.