Προβλημα με SONY KDL32D3000E

Παιδια,μπερδευτηκα σε σας.Ο petasis ειπε 1 χρονο και ο Chris85 ειπε 2 χρονια.Γνωριζω τον Νομο και η ανανεωση εγγυησης ειναι σε 2 χρονια αλλα γιατι η sony ειπε 1 χρονο?
 
Επειδή και εγώ γνωρίζω τον νόμο, σας διαβεβαιώ ότι με την αντικατάσταση η εγγύηση ανανεώνεται από την αρχή. Η τηλεόραση είχε 1 χρόνο εγγύηση. Αλλάχθηκε το πάνελ: το νέο πάνελ έχει πάλι ένα χρόνο εγγύηση. Δυστυχώς ο νόμος αναφέρει την αρχική εγγύηση της συσκευής (η οποία είναι 1 χρόνο) και όχι την τρέχουσα εγγύηση που έχουν οι τηλεοράσεις της σόνυ (που είναι 2 χρόνια).
Να θυμίσω ότι η εγγύηση σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία την παρέχει ο εισαγωγέας/αντιπρόσωπος και μπορεί να έχει οποιαδήποτε διάρκεια (ακόμα και μικρότερη των 2 χρόνων). Είναι ο 2251/1994.

Η κοινοτική οδηγία για εγγύηση 2 χρονών έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία με τον 3043/2002. Όμως δεν σχετίζεται με την εγγύηση. Τα δικαιώματα που απορρέουν από τον 3043 τα οποία ισχύουν για 2 χρόνια στα καλύπτει ο πωλητής...
 
Μπορείς να μας πεις περιληπτικά τι έγινε και ενώ τον Απρίλιο του 2009 σου ζητούσαν 685 ευρώ για να αλλάξουν το panel σε μία τηλεόραση αγορασμένη το 2007, μετά από 3 μήνες σου αλλάζουν το panel δωρεάν?

-bye-
 
Νομίζω ότι παρενέβει το κατάστημα. Μην ξεχνάμε ότι άσχετα με την εγγύηση, υπάρχουν τα 2 χρόνια του 3043/2002. Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα από το post #18.
 
Η κοινοτική οδηγία για εγγύηση 2 χρονών έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία με τον ..Όμως δεν σχετίζεται με την εγγύηση. Τα δικαιώματα που απορρέουν από τον 3043 τα οποία ισχύουν για 2 χρόνια στα καλύπτει ο πωλητής...

Οριστε?

Η εγγυηση ειναι 2 ετη για τα κινητα και 5 για τα ακινητα. Ετσι λεει ο νομος.

Τωρα αν τα καλυπτει τα 2 χρονια ο εισαγωγεας ή ο πωλητης, λιγο ενδιαφερει.
 
Οριστε?

Η εγγυηση ειναι 2 ετη για τα κινητα και 5 για τα ακινητα. Ετσι λεει ο νομος.

Ο 3043/2002 ΔΕΝ αναφέρει την λέξη "εγγύηση".
Ο όρος "εγγύηση" παραμπέμπει αυτόματα στον 2251, που αναφέρει:

Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους
κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η
διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής
του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης
πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά
αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός
είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.

Άρθρο 5, παράγραφο 4.
 
Kαι σου ξαναλεω, για οτιδηποτε συμβει μεσα σε 2 χρονια, ευθυνεται ο πωλητης και δικαιουσαι επισκευη/αντικατασταση/υπαναχωρηση απο τη συμβαση, λογω πραγματικου ελαττωματος/μη συνομολογημενων ιδιοτητων (εκτος βεβαια αν ειχες συμφωνησει οτι...θα καει το πανελ της τηλεορασης σου πανω στο χρονο).

Με νομικιστικους ορους εγω δεν μπλεκω, στο κατω, κατω ας ζητησει ευθυνες απ τον πωλητη αν οντως η σονυ δεν εχει ευθυνη.
 
Οπως τα γράφετε δεν έχει νόημα τότε η κάθε αντιπροσωπεία (εισαγωγέας κλπ) να δίνει γραπτή εγγύηση και να σε παραπέμπει στο service της.Θα σου λέει βρείτε τα, με το μαγαζί.
 
Το μαγαζί από κάπου την αγόρασε. Συνεπώς έχει ακριβώς τα ίδια δικαιώματα με τον πελάτη του.
 
Iδια δικαιώματα μπορεί να έχει σαν έννοια καταναλωτή,μεσάζοντας γιατί να είναι ;

-Με την ίδια λογική αν κάποιος καταναλωτής (ιδιώτης ή μαγαζι) πουλήσει την συσκευή του πάλι ,ο νέος αγοραστής θα πηγαίνει αλύσίδα στους προηγούμενους να βγάλει άκρη σε τυχόν προβλημα του ;
 
Το μαγαζί από κάπου την αγόρασε. Συνεπώς έχει ακριβώς τα ίδια δικαιώματα με τον πελάτη του.
Οπως τα γράφετε δεν έχει νόημα τότε η κάθε αντιπροσωπεία (εισαγωγέας κλπ) να δίνει γραπτή εγγύηση και να σε παραπέμπει στο service της.Θα σου λέει βρείτε τα, με το μαγαζί.

O Noμος ειναι ξεκαθαρος και οριζει την ευθυνη του Πωλητη εναντι του αγοραστη. Και η ευθυνη αυτη παραγραφεται μετα απο 2 χρονια. Δε μπορουμε να κανουμε εικασιες, οταν ισχυουν συγκεκριμενα πραγματα.
 
Iδια δικαιώματα μπορεί να έχει σαν έννοια καταναλωτή,μεσάζοντας γιατί να είναι ;

-Με την ίδια λογική αν κάποιος καταναλωτής (ιδιώτης ή μαγαζι) πουλήσει την συσκευή του πάλι ,ο νέος αγοραστής θα πηγαίνει αλύσίδα στους προηγούμενους να βγάλει άκρη σε τυχόν προβλημα του ;

Ναι, ο νόμος σωστά προβλέπει αυτή την αλυσίδα, για να καλύψει τις "παρα"-εισαγωγές. Αυτό που δεν έκανε καλά είναι που δεν άλλαξαν τον νόμο περί εγγυήσεων να έχει ελάχιστη διάρκεια 2 χρόνων για κινητά και 5 για ακίνητα...
 
Εγώ θα συμβούλευα να διαβάσεις καλύτερα το άρθρο 5 του 2251/1994. Λέει περισσότερα και πιο ενημερωμένα...
 
Nομικός δεν είμαι να αποκωδικοποιήσω τα άρθρα ενός νόμου γιατί αντίστοιχοι υπάρχουν και για προστασία των προμηθευτών κλπ συναλλασόμενων.