Πρόβλημα Πολυκάναλου YAMAHA :(

Σήμερα Πέμπτη δεν είχα κάνα νέο κ λέω δεν παίρνω ένα τηλ να δω τι γίνεται ?
Μιλάω με έναν τεχνικό κ του λέω μήπως έχουμε κάνα νέο ?
Μου λέει τι μου λες τώρα ??? Τόσο γρήγορα ??? Λες κ τον ρώτησα κάτι για πυρηνική φυσική ! Μου λέει "δεν είναι μόνο το δικό σου μηχάνημα εδώ φίλε". Μπορεί να μείνει μέχρι κ 10 εργάσιμες ημέρες μέχρι να το δούμε...!
Άντε να δούμε τι θα γίνει...
Τσαντίστηκα απίστευτα αλλά τι να περιμένω ? Είναι οι αντιπρόσωποι, έχουν το καρπούζι έχουν κ το μαχαίρι, έχουν κ δουλειά οπότε ότι θέλουν κάνουν...
 
Βρε Μιχάλη τώρα το είδα , είχα ανοίξει ενα ίδιο θέμα με τον δικό μου sony όπου τελικά ήταν απο τα ρελέ .
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πρόβλημα Πολυκάναλου YAMAHA :(

Μη μου πεις πως ακομα κανενα νεο!
Είχα πάρει τηλ την τετάρτη που μας πέρασε κ μου είπαν ότι ακόμα δεν το έχουν πιάσει στα χέρια τους για να δουν τι έχει......ελλάντα....
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πρόβλημα Πολυκάναλου YAMAHA :(

Είχα πάρει τηλ την τετάρτη που μας πέρασε κ μου είπαν ότι ακόμα δεν το έχουν πιάσει στα χέρια τους για να δουν τι έχει......ελλάντα....

τροπετο στο αμαξι σου να αλλαζες θα το ειχες παρει πισω εδω και μια εβδομαδα! καλη υπομονη!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πρόβλημα Πολυκάναλου YAMAHA :(

τροπετο στο αμαξι σου να αλλαζες θα το ειχες παρει πισω εδω και μια εβδομαδα! καλη υπομονη!
εδώ σε 3 μέρες μέσα αγοράζεις αμάξι...
τέλος πάντων...
 
Μίλησα σήμερα με το σέρβις κ τα νέα είναι ευχάριστα.
Το πρόβλημα βρίσκεται σε ένα transistor που έχει χαλάσει κ το περιμένουν να έρθει.
Επίσης θα γίνει αλλαγή της μπαταρίας του (δεν ήξερα ότι έχει μπαταρία ο ενισχυτής μέσα!).
Τέλος, θα του γίνει κ μια αναβάθμιση του λογισμικού του.
Κόστος 75 ευρώ μάλλον, τι σίγουρα όταν τελειώσει η επισκευή.
 
Εντάξει καλά την έβγαλες!
Ναι οι AV ενισχυτές έχουν μπαταρία για να κρατάνε τις ρυθμίσεις, γι αυτό δεν πρέπει να μένουν πολύ καιρό εκτός πρίζας γιατί τα χάνουν όλα.
Πάντως ο δικός μου ο Yamaha έμεινε το καλόκαίρι 15 ημέρες εκτός ρεύματος και δεν έχασε τίποτα.
 
Χθες παρέλαβα τον ενισχυτή μου από την αντιπροσωπεία κ τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα θετικά. Εντύπωση μου έκανε που μου τον έδωσαν τυλιγμένο σε νάυλον, σε φάκελο το τιμολόγιο του κ στο πλάι είχαν βάλει σε κουτάκια τα παλιά ανταλλακτικά που αντικατέστησαν! Τέλος ο ενισχυτής είχε καθαριστεί μέσα έξω κ πραγματικά έλαμπε.
Τα ανταλλακτικά που άλλαξαν ήταν :
* 3 resistor 0.22Ω+0,22Ω 5W
* 1 transistor 2sd1915
* 1 gold capacitor 47000μF/5.5V
* 2 relay vk438300
* 1 transistor 2sa1492/2sc3856
Το σύνολο της επισκευής ήταν κάτι λιγότερο από 107 ευρώ.
Όταν ο ενισχυτής επισκευάστηκε, στις 25 του μηνός με πήρε τηλ στο κινητό ο τεχνικός που τον είχε αναλάβει κ μου είπε αναλυτικά τι είχε κ τι έκανε. Στα παραπάνω να προσθέσω ότι έγινε αντικατάσταση της μπαταρίας του αλλά και αναβάθμιση του λογισμικού του.
Το κακό είναι ότι με ρώτησε αν τον είχα επισκευάσει εκτός αντιπροσωπείας παλιότερα. Εγώ τον είχα πάρει μεταχειρισμένο κ δεν γνώριζα κάτι. Μου είπε λοιπόν ότι κάποτε πρέπει να παρουσίασε κάποιο πρόβλημα σε ένα κανάλι κ έγινε επισκευή από κάποιον που χρησιμοποίησε λάθος ανταλλακτικά με αποτέλεσμα όσο έπαιζε ο ενισχυτής να επιβαρύνεται κ να το αποτέλεσμα, ξαναχάλασε κ τον ξαναέφτιαξα εγώ αυτή την φορά. Τώρα είναι σαν καινούργιος όμως και παρόλο που έδωσα 107 ευρώ για επισκευή και πάλι αισθάνομαι ότι δεν μου κόστισε πολύ και είμαι πέρα για πέρα ευχαριστημένος για την επιλογή μου.
Χθες έκατσα κ είδα την ταινία skycaptain ξανά με ένα φίλο κ την απολαύσαμε πάρα πολύ...:award:

υγ: το μόνο αρνητικό της όλης υπόθεσης ήταν τελικά ότι έμεινα 3 εβδομάδες χωρίς τον ενισχυτή καθώς τον πήγα στην αντιπροσωπεία στις 8 του μηνός κ ήταν έτοιμος στις 25. Εγώ λόγω δουλειάς τον παρέλαβα στις 30 του μηνός.
 
Τελικά λοιπόν, με αυτή την ιστορία αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι το πρόβλημα δεν είναι στον "κόπο" αλλά στον "τρόπο". Δεν μας ενοχλεί μια γερή χρέωση, αρκεί να είναι επαρκώς αιτιολογημένη και γενικά οι συνθήκες συναλλαγής να είναι πολιτισμένες και ξεκάθαρες. Όχι σαν κάποιες περιπτώσεις που το παίρνεις πίσω και όταν ρωτάς τι είχε, η απάντηση (αυτού που στο παραδίδει) είναι "δεν ξέρω" ή "κάτι αλλάξαν τα παιδιά στο σέρβις". Αυτό εμένα με ενοχλεί ακόμα και όταν η επισκευή είναι δωρεάν εντός εγγύησης.
ΜΠΡΑΒΟ λοιπόν στη YAMAHA !
 
Last edited:
Ευχαριστώ παιδιά.-bye-

harisma23 έχεις απόλυτο δίκιο. Αν κ η χρεώση δεν ήταν ακριβή, μένω απόλυτα ευχαριστημένος γιατί στο τέλος αντιμετωπίστηκα όπως έπρεπε, με πλήρη ενημέρωση τηλεφωνικώς, με αναλυτικό τιμολόγιο των εργασιών κ ανταλλακτικών κ πάνω από όλα αυτό τελικά μετράει.

Στα μάτια μου η Yamaha ανέβηκε πάρα πολλές θέσεις κ με κέρδισε γιατί το aftersales της τελικά τώρα που το χρειάστηκα ήταν σούπερ. :grinning-smiley-043
 
Καλημέρα σε όλους.
Επανεφέρω το post γιατί αντιμετοπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον RXV-2500 μου. Εμένα συγκεκριμένα έχει πρόβλημα το μπροστά αριστερό κανάλι.
Θα ήθελα απλώς να ρωτήσω το Μιχάλη αν από τότε που έκανε την επισκευή του ξαναπαρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα??

Επίσης ο ΝΑΚΑΣ αναφέρει στο σαιτ του και την Avidex σαν επίσημο service η οποία είναι αρκετά κοντά μου. Έχει κανείς εμπειρία από αυτούς ???
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα Πολυκάναλου YAMAHA :(

Καλημέρα σε όλους.
Επανεφέρω το post γιατί αντιμετοπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον RXV-2500 μου. Εμένα συγκεκριμένα έχει πρόβλημα το μπροστά αριστερό κανάλι.
Θα ήθελα απλώς να ρωτήσω το Μιχάλη αν από τότε που έκανε την επισκευή του ξαναπαρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα??

Επίσης ο ΝΑΚΑΣ αναφέρει στο σαιτ του και την Avidex σαν επίσημο service η οποία είναι αρκετά κοντά μου. Έχει κανείς εμπειρία από αυτούς ???
Δεν είχα δει το μήνυμα τότε κ μου έστειλε πμ ο άνθρωπος, οπότε καλό είναι να απαντήσω εδώ.
Λοιπόν, από τότε που έγινε επισκευή δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα. Παίζει κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα.:a0210: