Πρόβλημα σε AARON

Sanvean

AVClub Enthusiast
30 March 2010
971
Athens
Επειδή είδα πως αναφέρεστε, και ίσως κιόλας συγκρίνατε με 5κ και 7κ προενισχυτές, αξίζει νομίζω να σημειωθεί ότι ο Cineast κοστίζει μόλις 2.5κ!
Για του λόγου το αληθές... http://aaron.hifi.net/intl/no22.html


Και μια φωτό από το manual στο καταπληκτικό (αλλά limited) audioblu χρώμα...

DSC07549.jpg
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

tzo,

Μόλις μίλησα με τον χερ Höhne. Το πρόβλημά σου μπορεί να λυθεί ρυθμίζοντας την dvd έξοδο. Καλύτερα είπε να μιλήσεις πρώτα με τον αντιπρόσωπο http://www.sirius-group.gr/products_gr.html (κος. Αναστάσιος) για να σου εξηγήσει ακριβώς πως θα το κάνεις...



Σόρυ geopolitis!
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Ευχαριστώ για την πληροφορία. Επομένως, ρυθμίσεις μπορούν να γίνουν μόνo μέσω του dvd, αλλιώς το Cineast αδυνατεί να προσφέρει αρκετή προενίσχυση.

Στον Cineast έβαζα όλα τα κανάλια στο -10 και το sub out στο 0 για να έχω στοιχειώδη προενίσχυση προς τους τελικούς των sub.
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Wahrheit242> Πες του χερ Höhne να βάζει και καμιά κόντρα πίσω από τον διακόπτη on/off. Στηρίζεται σε μια ακουμινένια ράβδο που κρατιέται από την πρόσοψη με δύο μικρές βιδούλες και λογικό είναι να πετσικάρουν. Στον τελικό Cineast No.33 βλέπω ίχνη από κόλλας, που προφανώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης χρησιμοποίησε για να σταθεροποιήσει τη ράβδο.

42843718.jpg
 
Last edited:
Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

Ουδείς τέλειος φίλε tzo...

Για παράδειγμα, στη χώρα με τους περισσότερους δ.υ. στον πλανήτη, τίποτα μα τίποτα δεν λειτουργεί σωστά (και κυρίως το μπ%# που λέγεται ΙΚΑ).

Θα του στείλω email (μια που είναι αργία σήμερα στη Γερμανία) και θα προσπαθήσω να επισυνάψω και τη φωτο που ανέβασες...
Είμαι βέβαιος ότι θα δώσει την δέουσα σημασία.

Με το μπ%# να δω πότε επιτέλους θα ξεμπερδέψω...
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Ωραίος, κάνε κουμάντο!
Απλά γράψε το direct link της φωτό στο e-mail σου:
http://img21.imageshack.us/img21/1079/42843718.jpg

Αν φιλοτιμηθεί, ας στείλει μια πρόσοψη μαύρη του Cineast No.33, γιατί αλλιώς θα πρέπει να φτιάξω νέα πάσα. Δεν βιδώνουν πια οι βίδες, έχουν χαλάσει τα πάσα στην πρόσοψη.

Ευχαριστώ!
 
Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

Ντάνκε tzo, πολύ χρήσιμο το link.
Θα κάνω ό,τι μπορώ από εδώ. Στη θέση σου όμως θα έκανα σίγουρα και ένα τηλεφώνημα στον τοπικό αντιπρόσωπο για να αναφέρω τα όποια προβλήματα...
 
Απάντηση: Re: Aaron Cineast άφιξη!

Wahrheit242> τελικό Cineast No.33 βλέπω ίχνη από κόλλας, που προφανώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης χρησιμοποίησε για να σταθεροποιήσει τη ράβδο

tzo, μια (φιλική, εννοείται) σημείωση...

Δεν γνωρίζω αν και ποιό manual έχεις, αλλά στο δικό μου (που είναι στη γερμανική γλώσσα) ο Herr Höhne αναφέρει ότι τα μηχανήματα δεν πρέπει να ανοίγονται από τους χρήστες, και για οποιοδήποτε πρόβλημα το προτιμότερο είναι να απευθύνονται στον αντιπρόσωπο.
Θα του στείλω τώρα το email, είμαι όμως σχεδόν βέβαιος ότι στην (όποια) απάντησή του, αυτό κάπου-κάπως θα ειπωθεί...

Κι ο ίδιος παρέλαβα τα δικά μου με προβλήματα, και τα δικά μου νεύρα είναι επίσης τσατάλια (20 μέρες ακριβώς σήμερα, χωρίς μηχανήματα και συνεπώς...χωρίς μουσική), αλλά, με το που διέγνωσα τα προβλήματα, τα έστειλα εκεί που όφειλαν να πάνε (για να μην ταλαιπωρηθώ περισσότερο...)

Άν τυχόν προκύψει (ή έχει ήδη προκύψει) πρόβλημα με τον τοπικό αντιπρόσωπο, τότε το θέμα πάει αλλού, οπότε μπες αν είναι στον κόπο να μου στείλεις ένα pm...
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Μεταχειρισμένα τα πήρα τα Aaron. Δύο Cineast, δύο δικάναλους και τώρα έναν τρικάναλο. Φυσικά και δεν φέρουν καμία ευθύνη ούτε ο τοπικός αντιπρόσωπος ούτε ο κατασκευαστής εφόσον έχει περάσει ο χρόνος εγγύησης.

Απλά το συγκεκριμένο πιστεύω είναι κατασκευαστικό λάθος. Να στηρίζεται ο on-off διακόπτης από δυο βιδούλες, που μόλις πιάνουν στην πρόσοψη.

Αλλιώς κακώς είναι το νήμα στην Hi-End κατηγορία...
 
Απάντηση: Re: Aaron Cineast άφιξη!

Μεταχειρισμένα τα πήρα τα Aaron. Δύο Cineast, δύο δικάναλους και τώρα έναν τρικάναλο. Φυσικά και δεν φέρουν καμία ευθύνη ούτε ο τοπικός αντιπρόσωπος ούτε ο κατασκευαστής εφόσον έχει περάσει ο χρόνος εγγύησης.

Απλά το συγκεκριμένο πιστεύω είναι κατασκευαστικό λάθος. Να στηρίζεται ο on-off διακόπτης από δυο βιδούλες, που μόλις πιάνουν στην πρόσοψη.

Αλλιώς κακώς είναι το νήμα στην Hi-End κατηγορία...

Δεν ξέρω φίλε tzo τι ακριβώς είναι Hi-End. Βιδούλες ή...ήχος? (ή και τα δυο? Μια βοήθεια απ' το κοινό..!!).

Απ' τη στιγμή που υπάρχει πρόβλημα ή κατασκευαστικό λάθος, έχεις δίκιο, και τα μηχανήματα οφείλουν να επιδιορθωθούν από τον κατασκευαστή ή τον αντιπρόσωπο. Και τα δικά μου 7 ετών μεταχειρισμένα τα πήρα και μια χαρά ευθύνη πήρε ο χερ για να μου τα φτιάξει (με το αζημίωτο βέβαια...)
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Αν είναι με το αζημίωτο, χαιρετίσματα.

Φυσικά θα ανοίξω τη συσκευή και σε χίλια κομμάτια θα το διαλύσω αν χρειαστεί, δικό μου δεν είναι; Σιγά μην το τρέχω στον αντιπρόσωπο και σε Γερμανίες για δυο βιδούλες, που θα έπρεπε εξ αρχής να ήταν καλύτερα στερεωμένες.

Το hiend δεν καθορίζεται μόνο από τον ήχο, αλλά και από την αξιοπιστία της συσκευής.
 
Last edited:
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Ο τρικάναλος παρουσιάστηκε το 2005, άρα το δικό μου κομμάτι θα είναι λίγων ετών μόνο. 3500 ευρώ κάνει από τότε που παρουσιάστηκε.
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Το hiend δεν καθορίζεται μόνο από τον ήχο, αλλά και από την αξιοπιστία της συσκευής.

Συμφωνώ απόλυτα, και εγώ κάποτε είχα ένα μηχάνημα που δικαιολογούσε την τιμή του από πλευράς ηχητικής απόδοσης αλλά από θέμα ποιότητας κατασκευής είχε προβλήματα που επέμεναν καιρό, για αυτό το λόγο και το έδωσα σχετικά γρήγορα.
 
Απάντηση: Re: Aaron Cineast άφιξη!

Φυσικά θα ανοίξω τη συσκευή και σε χίλια κομμάτια θα το διαλύσω αν χρειαστεί, δικό μου δεν είναι; Σιγά μην το τρέχω στον αντιπρόσωπο και σε Γερμανίες για δυο βιδούλες, που θα έπρεπε εξ αρχής να ήταν καλύτερα στερεωμένες.

Δικό σου είναι, βγάλτου τα μάτια αν γουστάρεις!!! :smash:

Προσωπικά, σε τέτοιες περιπτώσεις, προτιμώ να τα πετάω απ' το μπαλκόνι!
Μεγάλη εκτόνωση να το βλέπεις (και να το ακούς) να σκάει από τον 3ο όροφο!!!

Το hiend δεν καθορίζεται μόνο από τον ήχο, αλλά και από την αξιοπιστία της συσκευής.

Ντάνκε φρόιντ! "Έκπτωτος" της κατηγορίας είμαι, αλλά υπάρχουν πάντα και οι ευγενείς που βοηθούν και πληροφορούν...



Η ενημέρωση στάλθηκε...


"Guten Tag Herr Höhne,

Ich wollte Ihnen einfach bescheid sagen über ein kleines Problem bei dem Aaron Cineast No.33. Ich bin selber Besitzer von einem Cineast No.22 und einem Millenium No.3 und ich diskutiere gerne mit anderen besitzer bei einem Forum über Ihre Geräte. Ich hatte keine Ahnung über dieses problem aber ein andere besitzer hat mich drüber informiert. Das Problem liegt an die metal Stange hinter dem On/Off Knopf. Die ist mit zwei kleine Schrauben an die Fassade festgeschraubt. Der Besitzer des Cineast No.33 hat mir erzählt, dass die Stange lose ist. Hier ein Bild davon: http://img21.imageshack.us/img21/1079/42843718.jpg
Wir wollen nur dass Sie über dieses problem bescheid wissen.

Viele Grüße

M.F. "


Περιμένουμε τώρα... :popcorn:
 
Last edited:
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Δίπλα-δίπλα αν βάλω τον Aaron No.33 και τον Audionet AMPIII, καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει ποιότητα κατασκευής... του δεύτερου!

Θα τα κάνω και μια κόντρα, με τον κάθε τρικάναλο να τριπλοενισχύει τα ATC SCM40. Εκεί θα φανεί τι κάνει το καθένα.

Τους Aaron τους πήρα για τα Heresy βέβαια. Ταιριάζουν με την αίσθηση live που δίνουν τα ενισχυτικά όπως και τα ηχεία.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Aaron Cineast άφιξη!

Δίπλα-δίπλα αν βάλω τον Aaron No.33 και τον Audionet AMPIII, καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει ποιότητα κατασκευής... του δεύτερου!

Νο.33 για πούλημα? Χμμ... μήπως να το σκεφτώ για κανένα χομ-θεατράκι???


Ωραίος, σαφής και περιεκτικός!

Die Gratulation an meine Frau für die Übersetzung! :handkiss:
 
Απάντηση: Re: Aaron Cineast άφιξη!

Ο τρικάναλος παρουσιάστηκε το 2005, άρα το δικό μου κομμάτι θα είναι λίγων ετών μόνο.

Μπορεί να είναι λίγων ετών, αλλά αν (λέω "αν") ο προηγούμενος κάτοχος είχε χρόνιο λουμπάγκο και τον ανοιγόκλεινε κλωτσώντας τον, ή (λέω "ή") τού' χε φύγει έστω και μια φορά με τη μούρη στο πάτωμα? Μπορεις να το γνωρίζεις?
Το χεράκι του πάντως μέσα το έβαλε σίγουρα...
Πιστεύω ότι αν το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι τύπου...Toyota, τότε ο κατασκευαστής σίγουρα θα το γνωρίζει αφού θα έχει αναφερθεί και από άλλους χρήστες...
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Προφανώς τού'φυγε μέσα ο διακόπτης του προηγούμενου ιδιοκτήτη, άγνωστο αν από φυσιολογική ή όχι χρήση. Κι αυτό γιατί βλέπω ίχνη κόλλας, οπότε προσπάθησε να το σταθεροποιήσει.

Αυτό είναι δευτερεύον όμως. Παραμένει το θέμα ότι είναι ευάλωτο το σημείο. Τι τον ήθελε τον μυτερό διακόπτη ο Höhne, αφού δεν εξασφάλισε την ακεραιότητά του εσωτερικά; Απλά για μαγκιά και διαφορετικότητα;
 
Last edited:
Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

Sehr geehrter Herr M.F.,

mein Name ist Christine Dietrich, von der Kundenbetreuung unserer Firma.
Als Besitzer eines AARON Verstärkers können Sie sich auch im Falle eines
Service-Bedarfs ganz entspannt zurücklehnen und sich auf einen guten und
schnellen Service für Ihren Verstärker freuen.
Wir werden jedes eventuelle Problem für Sie lösen und ggf. auch ein
Ersatzgerät für Sie bereitstellen und Ihren Verstärker durch unsere
Vertragsspedition bei Ihnen abholen lassen, wenn Sie dieses wünschen.
Das von Ihnen übermittelte Bild zeigt, dass mindestens eine Schraube fehlt. Auf dem Bild ist leider nicht genau zu erkennen, ob die Schraube aus dem Gewinde herausgerissen wurde - was auf einen Transportschaden hindeuten würde. Es sieht fast so aus.
Stellen Sie bitte unbedingt sicher, dass sich keine losen Teile im Gerät befinden. Das Gerät darf in diesem Zustand nicht betrieben werden!
Wenn Sie die Endstufe zur Revision einsenden möchten, fordern Sie bitte durch erneute Mail die notwendige Service- und Avisierungsnummer an.

Sie können uns gern unter Tel. 05068-2858 für weitere Informationen anrufen.
Wenn Sie von uns angerufen werden möchten, teilen Sie uns einfach Ihre Telefonnummer und die beste Zeit mit, um Sie zu erreichen.

Bei welchem Händler haben Sie oder Ihr Bekannter die No.33 Cineast Endstufe erworben?

Ich hoffe, dass Sie mit unseren Produkten und Service zufrieden sind.


Always happy listening, wünscht Ihnen

Christine Dietrich
Customer Support



Αγαπητέ κ. Μ.F.

Το όνομά μου είναι Christine Dietrich από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.
Ως κάτοχος ενός ενισχυτή Άαρον μπορείτε σε οποιαδήποτε περίπτωση που απαιτειται service να χαλαρώσετε και να απολαύσετε ενα καλό και γρήγορο service του ενισχυτή σας.
Θα λύσουμε οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα και αν χρειαστεί θα σας δώσουμε μια συσκευή για την περίοδο της επισκευής και μέσω της μεταφορικής εταιρίας που συνεργαζόμαστε θα παραλάβουμε εμείς τον ενισχυτή από τον τόπο διαμονής σας εάν το επιθυμείτε.
Η φωτογραφία που μας στείλατε δείχνει ότι λείπει τουλάχιστον μια βίδα. Στη φωτογραφία δυστυχώς δεν μπορούμε να καταλάβουμε εαν το "screw thread" της βίδας έχει σπάσει, το οποίο θα μπορούσε να συμβεί σε κάποια μεταφορά του ενισχυτή. Δείχνει όμως οτι έτσι είναι.
Παρακαλώ σιγουρευτείτε ότι μέσα στη συσκευή δεν υπάρχουν κομμάτια (εννοεί τη βίδα ή αυτό στο οποίο βιδώνει).
Σ' αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να θέσετε σε λειτουργία τη συσκευή.
Εαν θέλετε να στείλετε τον τελικό για επισκευή στείλτε μας ένα email για να σας δώσουμε έναν "κωδικό service".
Επίσης μπορείτε να μας πάρετε τηλέφωνο στο 05068-2858 για περισσότερες πληροφορίες.
Άν θέλετε να σας καλέσουμε εμείς, στείλτε μας το νούμερό σας και την ώρα που θέλετε να σας τηλεφωνήσουμε.
Από ποιόν αντιπρόσωπο αγοράσατε τον Cineast No.33?
Ελπίζω να είστε ικανοποιημένος με τα προιόντα και το service μας.
Σας ευχόμαστε να έχετε πάντα χαρούμενες ακροάσεις.

Christine Dietrich
Customer Support


(Υπόψην φίλε ότι σήμερα είναι επίσημη αργία στη Γερμανία. Φοβεροί -κατ' εμέ)