Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!
Sehr geehrter Herr M.F.,
mein Name ist Christine Dietrich, von der Kundenbetreuung unserer Firma.
Als Besitzer eines AARON Verstärkers können Sie sich auch im Falle eines
Service-Bedarfs ganz entspannt zurücklehnen und sich auf einen guten und
schnellen Service für Ihren Verstärker freuen.
Wir werden jedes eventuelle Problem für Sie lösen und ggf. auch ein
Ersatzgerät für Sie bereitstellen und Ihren Verstärker durch unsere
Vertragsspedition bei Ihnen abholen lassen, wenn Sie dieses wünschen.
Das von Ihnen übermittelte Bild zeigt, dass mindestens eine Schraube fehlt. Auf dem Bild ist leider nicht genau zu erkennen, ob die Schraube aus dem Gewinde herausgerissen wurde - was auf einen Transportschaden hindeuten würde. Es sieht fast so aus.
Stellen Sie bitte unbedingt sicher, dass sich keine losen Teile im Gerät befinden. Das Gerät darf in diesem Zustand nicht betrieben werden!
Wenn Sie die Endstufe zur Revision einsenden möchten, fordern Sie bitte durch erneute Mail die notwendige Service- und Avisierungsnummer an.
Sie können uns gern unter Tel. 05068-2858 für weitere Informationen anrufen.
Wenn Sie von uns angerufen werden möchten, teilen Sie uns einfach Ihre Telefonnummer und die beste Zeit mit, um Sie zu erreichen.
Bei welchem Händler haben Sie oder Ihr Bekannter die No.33 Cineast Endstufe erworben?
Ich hoffe, dass Sie mit unseren Produkten und Service zufrieden sind.
Always happy listening, wünscht Ihnen
Christine Dietrich
Customer Support
Αγαπητέ κ. Μ.F.
Το όνομά μου είναι Christine Dietrich από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.
Ως κάτοχος ενός ενισχυτή Άαρον μπορείτε σε οποιαδήποτε περίπτωση που απαιτειται service να χαλαρώσετε και να απολαύσετε ενα καλό και γρήγορο service του ενισχυτή σας.
Θα λύσουμε οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα και αν χρειαστεί θα σας δώσουμε μια συσκευή για την περίοδο της επισκευής και μέσω της μεταφορικής εταιρίας που συνεργαζόμαστε θα παραλάβουμε εμείς τον ενισχυτή από τον τόπο διαμονής σας εάν το επιθυμείτε.
Η φωτογραφία που μας στείλατε δείχνει ότι λείπει τουλάχιστον μια βίδα. Στη φωτογραφία δυστυχώς δεν μπορούμε να καταλάβουμε εαν το "screw thread" της βίδας έχει σπάσει, το οποίο θα μπορούσε να συμβεί σε κάποια μεταφορά του ενισχυτή. Δείχνει όμως οτι έτσι είναι.
Παρακαλώ σιγουρευτείτε ότι μέσα στη συσκευή δεν υπάρχουν κομμάτια (εννοεί τη βίδα ή αυτό στο οποίο βιδώνει).
Σ' αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να θέσετε σε λειτουργία τη συσκευή.
Εαν θέλετε να στείλετε τον τελικό για επισκευή στείλτε μας ένα email για να σας δώσουμε έναν "κωδικό service".
Επίσης μπορείτε να μας πάρετε τηλέφωνο στο 05068-2858 για περισσότερες πληροφορίες.
Άν θέλετε να σας καλέσουμε εμείς, στείλτε μας το νούμερό σας και την ώρα που θέλετε να σας τηλεφωνήσουμε.
Από ποιόν αντιπρόσωπο αγοράσατε τον Cineast No.33?
Ελπίζω να είστε ικανοποιημένος με τα προιόντα και το service μας.
Σας ευχόμαστε να έχετε πάντα χαρούμενες ακροάσεις.
Christine Dietrich
Customer Support
(Υπόψην φίλε ότι σήμερα είναι επίσημη αργία στη Γερμανία. Φοβεροί -κατ' εμέ)