Re: Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!
Πραγματικό Customer Support!!!!!:SFGSFGSF:
Αγαπητέ κ. Μ.F.
Το όνομά μου είναι Christine Dietrich από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.
Ως κάτοχος ενός ενισχυτή Άαρον μπορείτε σε οποιαδήποτε περίπτωση που απαιτειται service να χαλαρώσετε και να απολαύσετε ενα καλό και γρήγορο service του ενισχυτή σας.
Θα λύσουμε οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα και αν χρειαστεί θα σας δώσουμε μια συσκευή για την περίοδο της επισκευής και μέσω της μεταφορικής εταιρίας που συνεργαζόμαστε θα παραλάβουμε εμείς τον ενισχυτή από τον τόπο διαμονής σας εάν το επιθυμείτε.
Η φωτογραφία που μας στείλατε δείχνει ότι λείπει τουλάχιστον μια βίδα. Στη φωτογραφία δυστυχώς δεν μπορούμε να καταλάβουμε εαν το "screw thread" της βίδας έχει σπάσει, το οποίο θα μπορούσε να συμβεί σε κάποια μεταφορά του ενισχυτή. Δείχνει όμως οτι έτσι είναι.
Παρακαλώ σιγουρευτείτε ότι μέσα στη συσκευή δεν υπάρχουν κομμάτια (εννοεί τη βίδα ή αυτό στο οποίο βιδώνει).
Σ' αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να θέσετε σε λειτουργία τη συσκευή.
Εαν θέλετε να στείλετε τον τελικό για επισκευή στείλτε μας ένα email για να σας δώσουμε έναν "κωδικό service".
Επίσης μπορείτε να μας πάρετε τηλέφωνο στο 05068-2858 για περισσότερες πληροφορίες.
Άν θέλετε να σας καλέσουμε εμείς, στείλτε μας το νούμερό σας και την ώρα που θέλετε να σας τηλεφωνήσουμε.
Από ποιόν αντιπρόσωπο αγοράσατε τον Cineast No.33?
Ελπίζω να είστε ικανοποιημένος με τα προιόντα και το service μας.
Σας ευχόμαστε να έχετε πάντα χαρούμενες ακροάσεις.
Christine Dietrich
Customer Support
(Υπόψην φίλε ότι σήμερα είναι επίσημη αργία στη Γερμανία. Φοβεροί -κατ' εμέ)
Πραγματικό Customer Support!!!!!:SFGSFGSF: