Πρόβλημα σε AARON

Re: Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

Αγαπητέ κ. Μ.F.

Το όνομά μου είναι Christine Dietrich από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.
Ως κάτοχος ενός ενισχυτή Άαρον μπορείτε σε οποιαδήποτε περίπτωση που απαιτειται service να χαλαρώσετε και να απολαύσετε ενα καλό και γρήγορο service του ενισχυτή σας.
Θα λύσουμε οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα και αν χρειαστεί θα σας δώσουμε μια συσκευή για την περίοδο της επισκευής και μέσω της μεταφορικής εταιρίας που συνεργαζόμαστε θα παραλάβουμε εμείς τον ενισχυτή από τον τόπο διαμονής σας εάν το επιθυμείτε.
Η φωτογραφία που μας στείλατε δείχνει ότι λείπει τουλάχιστον μια βίδα. Στη φωτογραφία δυστυχώς δεν μπορούμε να καταλάβουμε εαν το "screw thread" της βίδας έχει σπάσει, το οποίο θα μπορούσε να συμβεί σε κάποια μεταφορά του ενισχυτή. Δείχνει όμως οτι έτσι είναι.
Παρακαλώ σιγουρευτείτε ότι μέσα στη συσκευή δεν υπάρχουν κομμάτια (εννοεί τη βίδα ή αυτό στο οποίο βιδώνει).
Σ' αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να θέσετε σε λειτουργία τη συσκευή.
Εαν θέλετε να στείλετε τον τελικό για επισκευή στείλτε μας ένα email για να σας δώσουμε έναν "κωδικό service".
Επίσης μπορείτε να μας πάρετε τηλέφωνο στο 05068-2858 για περισσότερες πληροφορίες.
Άν θέλετε να σας καλέσουμε εμείς, στείλτε μας το νούμερό σας και την ώρα που θέλετε να σας τηλεφωνήσουμε.
Από ποιόν αντιπρόσωπο αγοράσατε τον Cineast No.33?
Ελπίζω να είστε ικανοποιημένος με τα προιόντα και το service μας.
Σας ευχόμαστε να έχετε πάντα χαρούμενες ακροάσεις.

Christine Dietrich
Customer Support


(Υπόψην φίλε ότι σήμερα είναι επίσημη αργία στη Γερμανία. Φοβεροί -κατ' εμέ)


Πραγματικό Customer Support!!!!!:SFGSFGSF:
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Απιστευτοι! Πραγματικα ειναι παραδειγμα προς μιμηση μιας πραγματικης σε ολα τελικα hi end εταιριας! Ετσι θα επρεπε να ειμασταν ολοι μας !
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Σωστοί επαγγελματίες, ναι. Φυσικά δεν ξέρει ότι είμαι Θεσσαλονίκη και μια αποστολή στη Γερμανία ή και Αθήνα στον τοπικό αντιπρόσωπο δεν αξίζει για δυο βιδούλες. Θα το αναλάβει φίλος-τεχνικός.

Η βίδα υπάρχει, χόρευε μέσα στον τελικό κατά την παραλαβή. Φυσικά και δεν τον σύνδεσα τον τελικό. Ο διακόπτης ήταν χαλαρός, άρα μπαμ έκανε ότι έφυγε από τη θέση του. Αλλά το πρόβλημα ήταν και παλιότερα, αφού τα ίχνη κόλλας στο εσωτερικό δείχνουν ότι μάλλον το πάσο ήταν χαλασμένο από πριν και με το ελάχιστο τράνταγμα έφυγε από τη θέση του.

Καλή η επικοινωνία πάντως με τον κατασκευαστή. Έτσι, να τους έχουμε από κοντά!

Πάντως το ερώτημα παραμένει για τον λόγο επιλογής αυτού του τρόπου στερέωσης του διακόπτη.

Ευχαριστώ wahrheit και στη γυναίκα σου που μπήκε στον κόπο να κάνει τη μετάφραση!
 
Απάντηση: Re: Aaron Cineast άφιξη!

Προφανώς τού'φυγε μέσα ο διακόπτης του προηγούμενου ιδιοκτήτη, άγνωστο αν από φυσιολογική ή όχι χρήση. Κι αυτό γιατί βλέπω ίχνη κόλλας, οπότε προσπάθησε να το σταθεροποιήσει.

Αυτό είναι δευτερεύον όμως. Παραμένει το θέμα ότι είναι ευάλωτο το σημείο. Τι τον ήθελε τον μυτερό διακόπτη ο Höhne, αφού δεν εξασφάλισε την ακεραιότητά του εσωτερικά; Απλά για μαγκιά και διαφορετικότητα;

Τί να σου πω ρε φίλε... Ίσως στα Audionet να κάνουν crash test ή να τα σουτάρουν και να μην παθαίνουν τίποτα... δεν ξέρω...
Εγώ αν είχα "στραβώσει" τόσο πολύ με ένα μηχάνημα (που στη θέση σου θα "στράβωνα" με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη - ειδικά αν είχε κάνει τον "κινέζο" για το πρόβλημα) απλά θα το πούλαγα.
Με τέτοια "αλληλεπίδραση" θα σου βγάζει κάθε μήνα πρόβλημα (εκ πείρας στο λέω).

Πραγματικό Customer Support!!!!!:SFGSFGSF:

Γισ μένα κάπτεν αυτή είναι η μαγκιά και η διαφορετικότητα.
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Μην ανησυχείς, δεν έχει μέσα κάτι να πάθει. Το πρόβλημα του διακόπτη είναι μεμονωμένο και δεν επηρεάζει άλλα μέρη.

Το μόνο άλλο επικίνδυνο σημείο στα Aaron είναι το τροφοδοτικό, που καθότι θεόβαρο, αν φύγει η βίδα που το σφίγγει, την πάτησες. Θα τα ρημάξει όλα μέσα κατά τη μεταφορά.
 
Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

Sehr geehrte Frau Dietrich,

Vielen Dank für Ihre schnelle Rückmeldung.
Ich bin nicht der Besitzer des Cineast No.33, der dieses Problem hat, sondern ein Bekanter der in dem Forum auch schreibt. Er wohnt in Griechenland und hat mich gebeten dem Hersteller bescheid über dieses Problem zu sagen. Ich wollte Ihnen einfach informieren falls das Problem in der Herstellung des Cineast No. 33 gibt. Er wünscht sich kein Service, da die Entfernung und die Versandkosten nach Deutschland zu hoch wären. Ich selber bin sehr zufrieden mit Ihren Produkten. Meine beide Anlagen (Cineast No. 22 und Millenium No. 3) liegen bei Ihnen zur Reparatur und ich kann nicht mehr abwarten bis ich die wieder zurück habe!!! Ich empfehle schon Ihre Produkte in diesem Forum und ich werde es auf jeden Fall weiter machen!

Nochmal vielen Dank für Ihre Antwort und Ihre Mühe, obwohl es heute ein Feiertag ist!

Mit freundlichen Grüßen,

M.F.





Παιδιά έλεος! Όχι άλλη μετάφραση σήμερα! :vollkommenauf:
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Ωραία απάντησες, ευγενικά και όμορφα. Καλά κάναμε που τους το αναφέραμε, να έχουν τον νου τους.
 
Απάντηση: Re: Aaron Cineast άφιξη!

Ωραία απάντησες, ευγενικά και όμορφα. Καλά κάναμε που τους το αναφέραμε, να έχουν τον νου τους.

Όντως... Ένα κατασκευαστικό λάθος (ή πιθανό τέτοιο) καλό είναι να αναφέρεται.
Από εκεί και πέρα, όπως είπε και η συμπαθής Frau Dietrich, χαλάρωσε! :cool4:
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

Ευτυχώς δεν βιάζομαι να τον παίξω. Το στήσιμο του playroom αργεί ακόμη.

Αλλά μια δοκιμή τριπλοενίσχυσης των ATC SCM40 θα την κάνω.
 
Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

Αφού θα κάνεις την επισκευή εκεί, λογικά δεν θα τον αποχωριστείς για πολύ...
 
Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

και το κερασάκι...

όχι ιδιαίτερα χρήσιμο για το φίλο tzo, αλλά μια που το πιάσαμε το θέμα ας το ανεβάσω κι αυτό...


"Sehr geehrter Herr M.F,

Ihr Bekannter kann sich gern auch an unseren Importeur in Griechenland wenden, wenn er Service für seine AARON Geräte benötigt.
Hier die Adresse:

Sirius Group
Melina and Anastassios Efstathiou
Tel.: +30.2106252205
Fax: +30.2106252205
eMail: [email protected]
Xarilaou Trikoupi 144
Athens N.Erithrea
14671
Greece
http://sirius-group.eu

Melina and Anastassios Efstathiou führen unsere beiden Produktlinien, AARON & SOVEREIGN, interessierten Musikliebhabern gern nach Terminvereinbarung in Griechenland vor. Das Studio zählt sicherlich zu den Besten, die man in ihrer Heimat als HiFi-Fan besuchen kann.


Always happy listening, wünscht Ihnen

Christine Dietrich
Kundenbetreuung"
 
Απάντηση: Re: Aaron Cineast άφιξη!

Γισ μένα κάπτεν αυτή είναι η μαγκιά και η διαφορετικότητα.

Ανακαλώ, και ζητώ συγνώμη από το φίλο tzo που χρησιμοποίησα τη φράση του για να επαινέσω κάποιους που μάλλον δεν το αξίζουν.

Στη διάθεσή σας για λεπτομέρειες.
 
Re: Απάντηση: Re: Aaron Cineast άφιξη!

Ανακαλώ, και ζητώ συγνώμη από το φίλο tzo που χρησιμοποίησα τη φράση του για να επαινέσω κάποιους που μάλλον δεν το αξίζουν.

Στη διάθεσή σας για λεπτομέρειες.

Για πές μας τι έγινε?

Τσάμπα τόσες ευγένειες και τσαλιμάκια ο Γερμανός?
 
Re: Απάντηση: Re: Aaron Cineast άφιξη!

Ανακαλώ, και ζητώ συγνώμη από το φίλο tzo που χρησιμοποίησα τη φράση του για να επαινέσω κάποιους που μάλλον δεν το αξίζουν.

Στη διάθεσή σας για λεπτομέρειες.

για πες τι πηγε στραβα?
 
Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

Επειδή το φόρουμ είναι στη γλώσσα μας, και ως εκ τούτου δεν μπορεί να υπάρξει αντίλογος από τον κατασκευαστή και το customer service, θα προτιμούσα να μην μπω σε διαδικασία περιγραφών και κρίσεων, όσο δίκαιο κι αν πιστεύω ότι έχω. Αντ' αυτού εύχομαι απλώς το θέμα να τελειώσει και να ξεχαστεί σύντομα...

Αν αυτό δεν είναι κουραστικό για τους αναγνώστες του νήματος, θα ήθελα μόνο να περιγράψω (όσο πιο σύντομα) τί σημαίνει για μένα στην πράξη "σωστό customer service"...

Service Aqvox DAC (μηχάνημα second hand, εκτός εγγύησης, επισκευή προ 2 μηνών):
Τηλεφώνημα στον κατασκευαστή - αναφορά προβλήματος - αποστολή - λήψη μηχανήματος - τηλεφώνημα από τον κατασκευαστή την 3η μέρα μετά τη λήψη (αναλυτική περιγραφή βλάβης και ακριβές κόστος επισκευής) - συμφωνία για εξέλιξη διαδικασίας - τηλεφώνημα από τον κατασκευαστή την 7η μέρα (ενημέρωση ότι η επισκευή ολοκληρώθηκε και πως το μηχάνημα στάλθηκε) - παραλαβή με απόδειξη εργασιών και στοιχεία κατασκευαστή για κατάθεση χρημάτων - εξόφληση. Σύνολο διαδικασίας επισκευής: 12 ημέρες (συμπεριλαμβάνονται και οι 2 αποστολές).

Στο σημείο αυτό να αναφέρω και μια λεπτομέρεια (από αυτές όμως που κάνουν τη διαφορά), ότι παρέλαβα το μηχάνημα πολύ καλύτερα (και ασφαλέστερα) συσκευασμένο απ' ότι το έστειλα.

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Από εμένα, μόνο θαυμασμός και ευχαριστίες στην κα S. Candeias και την ομάδα της... :SFGSFGSF:
 
Re: Aaron Cineast άφιξη!

ναι αλλά τελικά με αυτόν τον τρόπο κανένας δεν βοηθιέται, αφού δεν καταλαβαίνει τι έγινε και πόσο σοβαρό ή όχι φαίνεται για αυτόν.
 
Re: Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

Επειδή το φόρουμ είναι στη γλώσσα μας, και ως εκ τούτου δεν μπορεί να υπάρξει αντίλογος από τον κατασκευαστή και το customer service, θα προτιμούσα να μην μπω σε διαδικασία περιγραφών και κρίσεων, όσο δίκαιο κι αν πιστεύω ότι έχω. Αντ' αυτού εύχομαι απλώς το θέμα να τελειώσει και να ξεχαστεί σύντομα...
Εγώ θεωρώ ότι πρέπει να ξέρουμε. Κι ο αντιπρόσωπος διαβάζει και μπορεί να ενημερώσει το εργοστάσιο και να υπάρξει αντίλογος, αν κριθεί απαραίτητο.
 
Απάντηση: Aaron Cineast άφιξη!

Έχετε δίκιο από την πλευρά σας. Όπως όμως ανέφερα νωρίτερα, δεν θα ήθελα να αρχίσω τη παράθεση γεγονότων (από τη δική μου όψη) και να καταφερθώ εναντίον κάποιων που δεν μπορούν να απαντήσουν. Νομίζω ότι το παράδειγμα της Aqvox ήταν ευνόητο και αρκετό... Ο καθένας δηλ μπορεί να δει τί ακριβώς συνέβει σε αυτή την περίπτωση (άρα και τί ακριβώς δεν συνέβει στην άλλη).
Επίσης στην Ελλάδα υπάρχει αντιπρόσωπος (της Aaron) ο οποίος μπορεί να έχει καλύτερο "κώδικα επικοινωνίας" με τη μητρική εταιρία, και συνεπώς να είναι πιο σαφής, ακριβής και ενεργά ενδιαφερόμενος για τους πελάτες του (ίσως ακόμα και για τους "μη εγγεγραμμένους").
Μην ξεχνάτε ότι αναφέρομαι σε ένα γεγονός που συνέβει στη Γερμανία, όχι στην Ελλάδα...

Ο ίδιος βέβαια είμαι θυμωμένος και απογοητευμένος από τη διαδικασία που πέρασα (η οποία δεν έχει τελειώσει κιόλας), προσπαθώ όμως να εκφράσω τα όχι και τόσο ευχάριστα συναισθήματά μου, με όσο το δυνατόν πιο υγιή και κόσμιο τρόπο. Ενημέρωσα την εταιρία για τα παράπονά μου, ενημέρωσα τους φίλους εδώ για τις εντυπώσεις μου, και κανόνισα ήδη το φθινόπωρο που θα επισκευθώ την Ελλάδα, να ακούσω το συνδυασμό Plinius - Eggleston.
Άν θεωρείτε ότι έχω αφήσει κάποια σημαντικά κενά (σε ό,τι αφορά τις εντυπώσεις) είμαι στη διάθεσή σας να το συζητήσουμε...