Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Αν ο κατασκευαστης πληρωνει την εγγυηση και πιθανα προβληματα που προκυψουν εντος αυτης ....
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Ο πιο πάνω Sigma θα είναι ευρωπαϊκό κομμάτι ή grey εξ Ανατολής;

Η αντιπροσωπεία της Sigma τι θα δει αν χτυπήσει τον σειριακό αριθμό στη βάση δεδομένων της; Μια ευρωπαϊκή χώρα ή Hong-Kong;
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Ποιος σου ειπε οτι οι αντιπροσωποι εχουν την δυνατοτητα να "χτυπανε" εναν σειριακο αριθμο και να ξερουν απο που προερχεται ?

Για αυτο ζητουν τις αποδειξεις/τιμολογια με τον σειριακο αριθμο πανω....
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Θες να πεις ότι δεν έχουν τρόπο οι αντιπροσωπείες να ελέγξουν ένα προϊόν αν είναι grey ή όχι;

Δηλαδή αν χάσεις την απόδειξη αγοράς, δεν υπάρχει τρόπος να φανεί αν το προϊόν είναι grey;
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Nα σας πω κι εγώ ένα περιστατικό. Δεν αφορά φωτογραφικό εξοπλισμό, παραπλήσιο όμως, ένα blue ray recorder της LG. Έχει πλάκα.

Από σκρουτζομάγαζο κάπου τον Ιούνιο το αγοράζω. Διαπιστώνω με 3 διαφορετικά προγράμματα ότι αποτυγχάνει η εγγραφή στα μισά περίπου δισκάκια. Αλλάζω μάρκα δισκάκια, τα ίδια. Και σε αυτά που πετύχαινε, δεν έβγαζε το μήνυμα στο τέλος το πρόγραμμα και το δισκάκι έμενε μέσα.

Αλλάζω από το bios σε ide mode, αλλάζω καλώδια, τα ίδια. Τηλεφωνώ στο κατάστημα και μου τα "μασάει" ο έμπορος και μα και μου. Και με αγένεια μάλιστα. Λέω άστο για 80 ευρώ μην χαλαστώ, θα το στείλω αντιπροσωπεία. Βλέπω στη συσκευασία έντυπο εγγύησης στα ελληνικά με στοιχεία αντιπροσωπείας, παίρνω τηλέφωνο.

Το σηκώνει ο υπάλληλος, και μου λέει πως έχουν σταματήσει να εισάγουν και να υποστηρίζουν Blueray συσκευές εδώ και χρόνια και να απευθυνθώ στο κατάστημα.

"Μα τι λέτε, εδώ πάνω έχει τα στοιχεία σας και έντυπο εγγύησης στα ελληνικά", απαντώ. Επέμενε εκείνος! Επίμονα!

Κατά σύμπτωση είχα παραγγείλει μητρική και επεξεργαστή καινούρια. Τα τοποθετώ, και με τα ίδιο λειτουργικό - απλά ανανέωσα την άδεια - ίδια όλα τα υπόλοιπα μέχρι καλώδιο ευτυχώς και ανεξήγητα δούλεψε ρολόι.

Αυτό που θέλω να καταλήξω, είναι 2 διαφορετικά πράγματα τί ισχυρίζονται οι αντιπροσωπείες και τι ισχύει ή θα έπρεπε να ισχύει νομικά. Πώς μπορούμε να γνωρίζουμε από πριν; Να τηλεφωνούμε στην αντιπροσωπεία να ρωτάμε αν το τάδε κατάστημα είναι συνεργάτης τους; κι αν τώρα είναι και αύριο δεν είναι τί γίνεται;
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και κατασ

Παιδιά μην το ανοίξουμε το θέμα όμως τι ισχύει σε ολα τα ηλεκτρονικά γιατί θα χάσουμε την μπάλα. Υπάρχει ένας σκελετός ερωτήσεων που έχουν μαζευτεί όσον αφορά τα φωτογραφικά, θα δούμε αν μπορεί να απαντηθεί από τις επίσημες αντιπροσωπείες. Οποιος θέλει να βοηθήσει μπορεί να στείλει π.μ. στην διαχείρηση με τυχόν προτάσεις.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Αυτό που θέλω να καταλήξω, είναι 2 διαφορετικά πράγματα τί ισχυρίζονται οι αντιπροσωπείες και τι ισχύει ή θα έπρεπε να ισχύει νομικά. Πώς μπορούμε να γνωρίζουμε από πριν; Να τηλεφωνούμε στην αντιπροσωπεία να ρωτάμε αν το τάδε κατάστημα είναι συνεργάτης τους; κι αν τώρα είναι και αύριο δεν είναι τί γίνεται;


Ετσι ειναι δυστηχως.

Ειναι πολυ θολο το τοπιο και δεν υπαρχει ενιαια πολιτικη απο ολους.

Το καλυτερο ειναι να κανεις register το προιον στην μητρικη εταιρεια αμεσως και μετα βλεπεις.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Ποιος σου ειπε οτι οι αντιπροσωποι εχουν την δυνατοτητα να "χτυπανε" εναν σειριακο αριθμο και να ξερουν απο που προερχεται ?

Για αυτο ζητουν τις αποδειξεις/τιμολογια με τον σειριακο αριθμο πανω....

Μια χαρά υπάρχει η δυνατότητα να ελέγξουν από πού προέρχεται και για ποια αγορά προορίζεται το προϊόν:

https://www.canon.co.uk/about_us/serial-number-checker/
 
Αν συμπληρώσεις σειριακό από grey market προιόν έχει δοκιμάσει κανείς τι βγάζει;
 
Ένας Αμερικάνος καταχώρησε σειριακό αριθμό από grey market φακό που γνώριζε ότι προερχόταν από Ν. Αφρική.
Έγινε δεκτή η καταχώρηση στο αμερικανικό site, και δεχόταν μετά ενημερώσεις από την Canon N. Aφρικής.

Grey ήταν πριν, grey παρέμεινε και μετά την καταχώρηση ο φακός.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Ελληνική αντιπροσωπεία Sigma:

Εγγυημένο Προϊόν Απο Την Επίσημη Αντιπροσωπεία SIGMA Greece.
%20%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%84%CE%B9%CF%8E%CE%BD.JPG

Αναζητήστε αυτό το σήμα απο 1η Δεκεμβρίου 2017 επάνω στα κουτιά και επωφεληθείτε:
1. Εγγυημένο προϊόν απο την επίσημη αντιπροσωπεία SIGMA Greece.
2. Δύο χρόνια εγγύηση που ισχύει σε όλο τον κόσμο.
3. Άμεσες τεχνικές πληροφορίες απο το εξειδικευμένο προσωπικό των επίσημων μεταπωλητών.
4. Επίσημα εισαγόμενο προϊόν στην Ελλάδα.
5. Υποστήριξη απο το καταρτισμένο και οργανωμένο service μας που βρίσκετε στη οδό Πανεπιστημίου 44 Αθήνα.
ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ !!!

Αμερικανική αντιπροσωπεία Sigma:
As of January 1, 2017, any product that is not imported by the Sigma Corporation of America or purchased from an unauthorized Sigma USA Dealer will not be serviced under warranty regardless of the service required. The Sigma Corporation of America Service department will service these products for a minimum $250 charge in addition to the required parts and labor charges at the owner's expense.


Δηλαδή ο ελληνικός Sigma φακός χαίρει παγκόσμιας εγγύησης και ο αμερικανικός μόνο αμερικανικής.
Όπως το καταλαβαίνω, αν πάω Αμερική εγώ θα έχει εγγύηση ο φακός μου, αν έρθει ο Αμερικάνος εδώ Ελλάδα με τον φακό του, δεν θα έχει εγγύηση.
Κι αυτό παρόλο που η Sigma Αμερικής δεν δέχεται προϊόντα εντός εγγύησης αν δεν είναι αγορασμένα από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή Αμερικής.
 
Κι αν η Sigma Αμερικής κάνει τον "κινέζο", αγνοώντας την εγγύηση μίας άλλης αντιπροσωπείας; Ποιος την υποχρεώνει να τη δεχθεί, όταν η δικιά της πολιτική είναι τελείως αντίθετη; Βράσε όρυζα όταν υπάρχει τέτοια πολυδιάσπαση, και ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει...
 
Πήρα τηλέφωνο στήν LG αντιπροσωπία καί ρώτησα γιά ένα smartfone lg v30 εάν ύπάρχει υποστήριξη μιάς καί δέν εισάγουν πιά τηλέφωνα.Ναί υπάρχει εγγύηση καί αναλαμβάνουν τήν πλήρη υποστήριξη άσχετα από πού αγοράστηκε αρκεί νά είναι EU region ειδάλλως υπάρχει πρόβλημα οπότε καλό είναι πρίν τήν αγορά νά ρωτήσουμε εάν πληρούνται οί προυποθέσεις.
 
Το αν αρνείται μια αντιπροσωπεία την επισκευή επί πληρωμή ενός προϊόντος εκτός Ευρώπης είναι το καίριο να μάθουμε.
 
Γιάννη σωστή ή παρατήρηση σου πού εύκολα μπορούμε νά μάθουμε παίρνοντας τηλέφωνα στήν lg Hellas είδωμεν.
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Βρε δεν υπάρχουν φωτογραφικές LG , ή υπάρχουν και δεν εισάγονται :grandpa:? ειλικρινά δεν ξέρω αλλά εμάς εδώ μας ενδιαφέρει μόνο ο τομέας φωτό βίντεο.
 
Κώστα μιλάω γιά τήν φωτογραφία γιά τό κινητό LG 30V έχουμε καί νήμα γιά τά κινητά.
 
Αν μπλέξουμε στις εγγυήσεις και τα κινητά (επειδή έχουν φωτογραφική μηχανή) μπλέξαμε.
Έχει να γίνει το σώσε με τα κινέζικα.
Καλύτερα να μείνουμε στις αμιγώς φωτογραφικές μηχανές γι αυτό το θέμα.
 
Αν μπλέξουμε στις εγγυήσεις και τα κινητά (επειδή έχουν φωτογραφική μηχανή) μπλέξαμε.
Έχει να γίνει το σώσε με τα κινέζικα.
Καλύτερα να μείνουμε στις αμιγώς φωτογραφικές μηχανές γι αυτό το θέμα.

Ηλάι η LG δεν είναι τυχαία εταιρεία σαν τη Xiaomi ή κάποιες άλλες διαθέτει χιλιάδες κωδικούς και αντιπροσωπείες σε όλο τον κόσμο.
 
Re: Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και

Βρε δεν υπάρχουν φωτογραφικές LG , ή υπάρχουν και δεν εισάγονται :grandpa:? ειλικρινά δεν ξέρω αλλά εμάς εδώ μας ενδιαφέρει μόνο ο τομέας φωτό βίντεο.

Tώρα αν σου πω ότι το συγκεκριμένο τηλέφωνο έχει πέραν του 4κ, 2πλό φακό κλπ, on sensor phase detection/ lazer focus, OIS, hdr video, focus tracking, cine-log, dng-raw.... Ασχέτως του πόσο καλά δουλεύουν όλα αυτά μέσα στη φλούδα.