Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

σε 2 μηχανές που έκανα έλεγχο με το παραπάνω λινκ βγάζει error....

έχω πολύ υλικό για το customer service της Sony αλλά περιμένω να δω πως θα καταλήξουν οι 2 υποθέσεις που έχω σε εκκρεμότητα και θα ενημερώσω
 
Αγορασμενες από επισημο;

Κράτηστε μας ενήμερους

Θεωρώ το after sales support πιο σημαντικό απ'όλα

Οπότε καλό είναι να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας, Γιατί δεν φτάνει να είναι ένα προϊόν Καλό, πρέπει να έχει και την καταλληλη υποστήριξη ...

Από Νίκον και ολυμπους έχω μείνει ευχαριστημένος με το support.

Η Fuji στην Ελλάδα τι λέει απο support δεν γνωρίζω, καθώς θα με ενδιέφερε ένα Χ system
 
πάντα από επίσημο, αλλιώς δε θα απευθυνόμουν στη Sony Hellas/Sony Europe

κάποια στιγμή θα επανέλθω με νεώτερα...
 
πάντα από επίσημο, αλλιώς δε θα απευθυνόμουν στη Sony Hellas/Sony Europe

κάποια στιγμή θα επανέλθω με νεώτερα...


Δοκίμασα το λινκ με προϊόν αγορασμένο 12 /2018 και λειτουργεί κανονικα
 
Το πρώτο από τα θέματα που έχω με τη Sony δεν είναι ακριβώς πρόβλημα εξοπλισμού αλλά δε νομίζω πως υπάρχει πιο κατάλληλο νήμα - εδώ έχουμε άρνηση συμμετοχής στο πρόγραμμα cashback.

Η Sony Europe αρνείται να δεχτεί το τιμολόγιο της a7iii που αγόρασα τον Ιούλιο από amazon.co.uk για συμμετοχή στο τωρινό cashback.

Εννοείται πως έκανα την αίτηση κανονικά και εντός προθεσμίας και στο πρώτο email τους ισχυριζόταν ότι η αγορά δεν έγινε από participating retailer αλλά από 3rd party - τους απάντησα με συγκεκριμένα στοιχεία, ότι η αγορά έγινε από το Amazon EU S.à r.l., UK Branch και όχι από 3rd party seller, τους έστειλα τη δική τους λίστα με participating retailers που αναφέρει ξεκάθαρα το amazon.co.uk και επίσης τους ανέφερα ότι είχα κάνει το ίδιο στο περσινό cashback για αγορά της a6500 και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα, τότε είχα λάβει το cashback κανονικά.

Στο απαντητικό τους email άλλαξαν ρότα και μου απάντησαν ότι το αποδεικτικό αγοράς δεν είναι valid, και ότι θέλουν ένα valid VAT invoice. Τους απαντώ ότι το invoice που τους έστειλα είναι καθόλα valid και πως μπορούν να το διπλοτσεκάρουν και με το amazon αν έχουν αμφιβολίες.

Σήμερα έρχεται το τρίτο email που απλά επαναλαμβάνει αυτά του έγραφε το 2ο χωρίς καμία επιπλέον εξήγηση ή αιτιολόγηση.

Όλα τα email τελείως τυποποιημένα, είναι λες και σου απαντάει υπολογιστής, αδυνατείς να καταλάβεις ποιο είναι το πρόβλημα.

Και το σήριαλ θα έχει συνέχεια φυσικά διότι δε θα το αφήσω έτσι.... Ήδη έχω ζητήσει από το amazon invoice validation το οποίο και θα τους στείλω και αναμένω να δω τι θα κάνουν...!
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Αν το έχεις πάρει με τιμολόγιο τοτε από το πεδίο Invoice της αγοράς τυπώνεις το τιμολόγιο που έχει και το δικό σου ΑΦΜ αλλά και του πωλητή δηλ. του Αμαζον το οποίο ομως δεν είναι πάντα το ίδιο ανάλογα από που έχει σταλεί η μηχανή , μπορεί η παραγγελία να έγινε Αγγλία και η μηχανή να έφυγε από τις κεντρικές αποθήκες από άλλη χώρα Ευρωπαϊκή.

Η μόνη περίπτωση να σου αρνηθούν θα ήταν να μην είχαν το Amazon στην λίστα με τους επισήμους μεταπωλητές, αφού το έχουν δεν μπορούν να το αρνηθούν. Ενημέρωσε μας για την κατάληξη της υπόθεσης.
 
αυτό ακριβώς έχω κάνει και το ΑΦΜ του πωλητή είναι το amazon UK (VAT # GB727255821)

εννοείται ότι το amazon ήταν στη λίστα των participating retailers, το αναγνώρισαν και αυτοί αφότου τους έστειλα τη συγκεκριμένη λίστα από το web-site τους
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Δεν καταλαβαίνω που κολλάνε τοτε, για να δούμε πόσα Mail θα χρειαστούν για να δεχτούν το αυτονόητο.
 
τελικά μετά από διαδοχικά email και chat με το customer service μου ήρθε χθες μια απάντηση ότι επειδή είχα πάρει ένα εκπτωτικό από το amazon δε δικαιούμαι το cashback, το οποίο αναφέρει στους όρους του ότι δε μπορείς να το κάνεις claim αν έχεις πάρει κάποιο άλλο promotion (χωρίς να διευκρινίζει τι ακριβώς) - δε φανταζόμουν ότι ο εκπτωτικός κωδικός θα μπορούσε να θεωρηθεί promotion, αλλά πλέον δε θα το κυνηγήσω άλλο...

εννοείται πως η επικοινωνία μου έκανε κάκιστη εντύπωση, με παίδεψαν χωρίς λόγο, θα μπορούσαν να μου το είχαν γράψει από την πρώτη στιγμή ή στο chat με το customer service τους και να μην μου έστελναν αυτά τα απίθανα για 3rd party seller, invalid invoice κλπ

η ιστορία με Sony Europe έχει και συνέχεια, για άλλο θέμα όμως, αλλά περιμένω ακόμη την εξέλιξή της για να γράψω...
 
από τις αρχές Αυγούστου προσπαθώ να ενεργοποιήσω την επιπλέον κάλυψη της a7iii

η μηχανή είναι αγορασμένη από το amazon.co.uk, η επέκταση εγγύησης είναι αγορασμένη από Ιταλία

προσπάθησα να το κάνω online αλλά το σύστημα δεν το δεχόταν και από τότε ξεκίνησε ο γολγοθάς

εννοείται έχουν γίνει πολλά τηλεφωνήματα και email κλπ στη Sony Hellas, οι εκπρόσωποι της οποίας προσπάθησαν με διάφορους τρόπους να μου πουν ότι δεν είναι αυτοί αρμόδιοι και ότι πρέπει να απευθυνθώ αλλού

στο τέλος και αφού τους ανέφερα ότι και οι δύο αγορές έχουν γίνει εντός ΕΕ και έχω το δικαίωμα να αγοράσω κάτι στην Ιταλία και να το χρησιμοποιήσω στην Πορτογαλία κλπ, δέχτηκαν να με "εξυπηρετήσουν"... και από τότε περιμένω.....

θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά να τους ξαναδώσω έστω και ένα ευρώ και σκέφτομαι πώς μπορώ να δημοσιοποίησω περαιτέρω τη συγκεκριμένη ιστορία
 
Το ιδιο το Αμαζον δεν μπορει να σε βοηθησει σε αυτο ? (ειδικα αν πουλαει και αυτο τον κωδικο ανανεωσης)

Εμενα με προβλημα που ειχα με προιον που ειχε ενα θεμα και η εταιρεια κατασκευης του δεν ανταποκρινοταν στο να με βοηθησει δεχτηκε να παρει πισω το προιον (ειχε γινει discontinued στο μεταξυ αρα και δεν μπορουσε να γινει αντικατασταση) μετα απο 5 μηνες χωρις να χασω ευρω.

Ρωτα τους δεν χανεις τιποτα.
 
δυστυχώς το amazon δεν πουλάει τη συγκεκριμένη κάρτα εγγύησης - αν την πουλούσε και την είχα αγοράσει από εκεί, σίγουρα δε θα είχα θέμα

τώρα και με δεδομένο ότι ήδη τους ζάλισα με την απίθανη ιστορία με το invoice (που ήταν invalid και καλά, σύμφωνα με τη Sony Europe) και έψαχνα τρόπο να το κάνω validation, πραγματικά ντρέπομαι να τους ζητήσω το οτιδήποτε - δε θα μπορούν να με βοηθήσουν άλλωστε

ένα καλό πάνε να κάνουν και αμέσως το ακυρώνουν - cashback από τη μία, χάλια εξυπηρέτηση από την άλλη. Επέκταση εγγύηση και ασφάλεια ατυχήματος από τη μία, απαράδεκτη αντιμετώπιση από την άλλη

πραγματικά δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν αν όντως χρειαζόμουν κάτι "χειροπιαστό" από αυτούς - πχ να μου επισκευάσουν τη μηχανή εντός εγγύησης ή κάτι παρόμοιο

και η προέκταση αυτού φυσικά είναι αν η όλη ιστορία για "εγγυήσεις επίσημης αντιπροσωπείας" κλπ είναι μια μεγάλη μπούρδα
 
σημειωτέον άλλο μέλος του φόρουμ είχε αναφέρει αρκετές φορές εδώ μέσα ότι είχε κάνει επέκταση εγγύησης με κάρτες/κωδικούς που είχε αγοράσει στο εξωτερικό, χωρίς πρόβλημα
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Εξαρτάται πως το έχουν ρυθμίσει οι εταιρίες ως διαδικασία, δεν τηρούν όλες την ίδια πολιτική.

Πριν λίγες ημέρες επέκτεινα κατά τρία ετη την υπάρχουσα εγγύηση (2.5 έτη) στην Olympus ΕΜ-1.2 μου. Να ξεκαθαρίσω ότι τριετή πρόσθετη επέκταση δίνουν μόνο στα επαγγελματικά μοντέλα. Έπρεπε όμως σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης να την καταχωρησω ηλεκτρονικά για να είναι έγκυρη πριν λήξει η διετής βασική ελληνική εγγύηση (έληγε αρχές Σεπτέμβρη). Είχα βέβαια bonus άλλους 6 μήνες πρόσθετης εγγύησης πέραν του Σεπτέμβρη, λόγω ηλεκτρονικής καταχώρησης του προϊόντος στον λογαριασμό μου My Olympus όπου δηλώνω καθε αγορά σώματος και φακού καθως και την ημερομηνία αγοράς οπότε το σύστημα υπολογίζει και γράφει από κάτω και πότε λήγει η εγγύηση του κάθε προϊόντος.

Για να εκτελέσω την επέκταση αγόρασα την κάρτα από ελληνικό κατάστημα (κόστος 100 περίπου) - θα μπορούσα να το κάνω από οπουδήποτε ακόμη και από το εξωτερικό - την έξυσα και αποκάλυψα το νούμερο το οποίο μετά συμπληρωσα στο ειδικό πεδίο που υπάρχει στην αρχική ηλεκτρονική καταχώρηση του σώματος κάτω από την ημερομηνία λήξης της εγγύησης. Αυτόματα η ημερομηνία λήξης της εγγύησης αυξήθηκε κατά 3 ετη και έτσι το σώμα έχει τώρα ακόμη 3.5 χρόνια εγγύηση (3 χρόνια λόγω της επέκτασης και ένα εξάμηνο υπόλοιπο από τα αρχικά 2.5 χρόνια).

Κανενα τηλέφωνο δεν πήρα για να ολοκληρώσω την ανωτέρω διαδικασία. Φυσικά αν προσπαθήσεις να περάσεις SN με προϊόν εκτος ΕU μπορεί το σύστημα να το δεχθεί ως αρχική καταχώρηση αλλά αν δεν προσκομίσεις το παραστατικό όταν πας στο σερβις που να αποδεικνύει από που έγινε η αγορά θα φας πόρτα και θα εχεις πληρώσει τςάμπα και την πρόσθετη τριετή εγγύηση.
 
Ανάλογη διαδικασία ακολούθησα (με κάρτα που ξύνεις κλπ) και εγώ αλλά το online σύστημα δεν τη δεχόταν.

Μου έβγαλε μήνυμα λάθους και στο αγγλικό site όπου με ενημερωνε ότι η καρτα είναι αγορασμενη από αλλη αγορα, και στο ιταλικο που δοκίμασα στη συνέχεια, όπου μου ζητούσε να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών τους.

Το sn είχε τσεκαριστει πριν αγοράσω την επέκταση εγγύησης εννοείται.

Όλο το θέμα είναι η απαράδεκτη πολιτική της Sony που λειτουργεί λες και δε βρισκόμαστε εντός ΕΕ, με κοινή αγορά κλπ.

Αυτό το τελευταίο αποδεικνύεται από το γεγονός ότι μου ζητησαν Ιταλική διεύθυνση για να καταχωρηθεί η επέκταση.

Και από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Πραγματι κουτοπόνηρη συμπεριφορά και έπρεπε να σου δώσουν λύση. Η πρόσθετη εγγύηση δεν μπορεί λογικά να είναι κλειδωμένη ανα χώρα, είναι πανευρωπαϊκή εγγύηση, προωθητική ενέργεια της μαμάς εταιρίας και όχι μιας τοπικής αντιπροσωπιας.

Εκτός και αν έχουν κάνει τη μοναδική πατέντα να δίνουν πρόσθετη εγγύηση που ισχύει σε όλη την ΕU αλλά πρέπει η αγορά να γίνει στη μαμά χώρα και το γράφουν κάπου με σαφήνεια στους όρους της εγγύησης. Αυτό μου μοιάζει ως πρακτική με την μονοετή εγγύηση που δίνουν οι περισσότερες εταιρίες σε προϊόν αγορασμένο από άλλη χώρα της ΕU που όμως γίνεται διετής αν έχει αγοραστεί από την ίδια χώρα.
 
Μετά από 3 ακόμη επικοινωνίες μαζί τους (chat με UK, τηλέφωνο και email με Ελλάδα) σήμερα κατάφεραν να το τελειώσουν το θέμα.

Μου έστειλαν το νέο συμβόλαιο και έληξε η ιστορία.

Εννοείται πως δε θα ξαναεπιχειρήσω κάτι τέτοιο.... και αχρείαστη να είναι και η εγγύηση και η ασφάλεια και όλα.
 
Re: Τεχνικά ζητήματα m4/3 σωμάτων και φακών

Μετα απο μερικη ακινησια της μηχανης μου,olympus em 10ii, και παντα αποθηκευμενη σε τσαντακι-θηκη μου εβγαλε ενα προβλημα το οποιο εχω απογοητευτει πολυ!

Οταν αναβω την μηχανη δεν αναβει η οθονη πρεπει να την ανοιξω σε μια θεση π.χ 20 μοιρες για να αναψει.Καποιο προβλημα θεωρω με την φυσα της οθονης εχει...Στο service που την εστειλα μου ειπαν για επισκευη γυρω στα 150 ευρω.Δεν την εφτιαξα αφου το κοστος αγορας αυτη την στιγμη ειναι περιπου 200-250 ευρω σε μεταχειρισμενη.Δεν νομιζω οτι αξιζει...

Εχω απογοητευτει γιατι η χρηση ηταν παντα με ευλαβεια και η μηχανη εξωτερικα ειναι σαν καινουργια.Γενικα την προσεχα παρα πολυ και ουσιαστικα το επαθε εντελως τυχαια και ειδικα οταν ειχα να την χρησιμοποιησω αρκετο καιρο..
Αν βρω ανταλλακτικο μπορει να το αλλαξω εγω αλλα δεν εχω ψαξει γιατι μεχρι τωρα κανω την δουλεια μου...

Πλεον σκεφτομαι για αλλαγη συστηματος..Κριμα για την olympus!!
 
Απάντηση: Re: Τεχνικά ζητήματα m4/3 σωμάτων και φακών

Γιάννη πέρασες τα 2.5 χρόνια της εγγύησης ?

Πριν καμία βδομάδα είχα βρει ανάλογο θέμα για την επισκευή της φίσας σε ΕΜ10 , θα το ψάξω και θα ενημερώσω αν το βρω,

ok το βρήκα : https://www.mu-43.com/threads/help-needed-repairing-the-tilt-screen-of-the-om-d-em10-ii.105470/

κοίτα όμως πρώτα μην οφείλεται στα μαγνητάκια στο πίσω μέρος : https://www.ephotozine.com/forums/topic/omd-e-m10-mk-2-screen-problem-118664

Για δοκίμασε αρχικά να απενεργοποιήσεις τον αισθητήρα του EVF και να κανεις χρήση αποκλειστικά την εναλλαγή μεταξύ EVF και οθονης απο το κουπί χειροκίνητα.Απλα μήπως έχει σχέση με τον αισθητήρα αυτό και όχι με την καλώδιο ταινία

Αν είναι η καλώδιο ταινία την βρίσκεις φθηνά : https://rover.ebay.com/rover/1/711-...M10-II-EM5-MARK-II-Camera-Repair/263417398822

πως φτάνεις στην καλώδιο ταινία : https://www.lifepixel.com/tutorials...0mk2-diy-digital-infrared-conversion-tutorial

και μαζί με την οθόνη : https://www.amazon.com/Replacement-Mark-II-EM10-Backlight/dp/B07M5J6V43
 
Last edited: