Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Δεν γνωρίζω αν είναι πρόβλημα της μηχανής, το banding είναι εμφανέστατο πάντως.
Ελπίζω να βγάλεις άκρη σύντομα και να στην αντικαταστήσουν άμεσα.
Η D610 έχει μεγάλη διαφορά στην τιμή;
Στη θέση σου θα σκεφτόμουν το ενδεχόμενο να ζητήσω αντικατάσταση
με το νέο μοντέλο μιας και το παλιό είναι "ελαττωματικό".
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Που να σου πω εγω τι τραβηξα, με τους τεχνικους του δαμκαλιδη για να τους εξηγησω στη δικη μου δ600τι σημαινει ''sensor misaligh''!
Μην αγχωνεσαι, θελει ψυχραιμια το θεμα. Αν τους δωσεις να καταλαβουν τι εχει, λογικα θα στο επιδιωρθοσουν, μετα απο χρονια συνεργασια με το service του δαμκαλιδη μονο τα καλυτερα εχω να πω για τους ανθρωπους. Κανουν και καλη και προσεκτικη δουλεια!!
 
Re: Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αν

Δεν γνωρίζω αν είναι πρόβλημα της μηχανής, το banding είναι εμφανέστατο πάντως.
Ελπίζω να βγάλεις άκρη σύντομα και να στην αντικαταστήσουν άμεσα.
Η D610 έχει μεγάλη διαφορά στην τιμή;
Στη θέση σου θα σκεφτόμουν το ενδεχόμενο να ζητήσω αντικατάσταση
με το νέο μοντέλο μιας και το παλιό είναι "ελαττωματικό".

D600 πληρωσα και D600 θελω.
Το μοντελο, δεν εχει αναφερθει πουθενα στο internet να εχει τετοιο θεμα.
Αρα ειναι θεμα κομματιου που μου ετυχε.
Δεν θελω να βγαλω λεφτα ή οποιο αλλο κερδος απο την ιστορια (παρολη την ταλαιπωρια μου)
Απλα, μετα και απο τη σημερινη μου επισκεψη στο service αλλα και τον Σταυρινακη, φαινεται οτι πρεπει να αναθεωρησω τα περι αγορων απο εξωτερικο κτλ... :twoguns:
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Που να σου πω εγω τι τραβηξα, με τους τεχνικους του δαμκαλιδη για να τους εξηγησω στη δικη μου δ600τι σημαινει ''sensor misaligh''!
Μην αγχωνεσαι, θελει ψυχραιμια το θεμα. Αν τους δωσεις να καταλαβουν τι εχει, λογικα θα στο επιδιωρθοσουν, μετα απο χρονια συνεργασια με το service του δαμκαλιδη μονο τα καλυτερα εχω να πω για τους ανθρωπους. Κανουν και καλη και προσεκτικη δουλεια!!

Η μηχανη παρουσιασε προβλημα απο την 1η μερα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΕΠΙΣΚΕΥΗ !!!
Αν δεν μπορει να αντικατασταθει, ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ !!!
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

H μηχανή του Ηλία ήταν προβληματική από τη γέννα οπότε δεν πρέπει να συζητιέται επισκευή.
Αλλαγή με καινούργια ή επιστροφή χρημάτων όλα τα άλλα είναι παραμύθια.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Εδω μιλαμε για ολοκληρη μηχανη, εγω παρελαβα την εν λογω μηχανη με προβληματικο φορτιστη, απ την πρωτη μερα, ουτε μια φορτιση δεν εκανα στην μπαταρια, και δε μου αλαζανε τον φορτιστη! Με ειχε κανει μπαλακι το service με το καταστημα!
Μετα απο 3000 τηλεφωνηματα και πολυ πρηξιμο @@ τα καταφερα!

Η πολιτικη των ελληνικων καταστηματων με τις επιστροφες ειναι απαραδεκτη. Αν το προβλημα σου ειναι εμφανες, φτασε το μεχρι εκει που δε παει, αν ειναι πεσισσοτερο ψυχολογικο και λιγοτερο εμφανες δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο να αναλωθεις σε αυτη την ιστορια!

Καλη δυναμη αδερφε!! Σου ευχομαι να βγαλεις ακρη γτ ειναι κριμα, σε καταλαβαινω!!
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Πάντως δεν ξέρω ποιος φταίει περισσότερο, το κατάστημα ή ο αντιπρόσωπος. Μάλλον φταίνε και οι δύο. Στην περίπτωση της Ολύμπους πάντως, τόσο το κατάστημα, όσο και ο αντιπρόσωπος ήταν άψογοι. Η Ε-Μ1 μου αντικαταστάθηκε περίπου στο μήνα από την αγορά της. Η μηχανή παρουσίαζε ξαφνικά λοκαρίσματα του κλείστρου της, τα οποία δεν ήταν και εύκολο να αναπαραχθούν. Ένα βίντεο από το κινητό μου, ήταν αρκετό για να γίνει η αντικατάσταση με καινούρια...
Εύχομαι Ηλία να ξεμπερδέψεις γρήγορα και να χαρείς την καινούργια D600 σου...
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω, το θεωρούσα πολύ καλό κατάστημα και έχω αφήσει αρκετά χρήματα κυρίως σε αξεσουάρ, και η συμπεριφορά των παιδιών εκεί άψογη και πρόθυμοι πάντα να μου δείξουν ότι ρωτούσα, όση δουλειά και να είχαν.
Εχω δρομολογήσει την αγορά μιας Fuji για δεύτερη μηχανή αλλά μ' αυτά που διάβασα δεν...κάποιος ξένος θα τα χαρεί. Εύχομαι στον Ηλία να έχει αίσιο τέλος η υπόθεσή του.
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Μαλλον Νικολα η κριση εχει αρχισει να χαλαει τα καλα παιδια και τα καλα καταστηματα κλπ κλπ.

Παραδειγμα για να μην μου πειραζει η γυναικα μου την NEX-5R (εδωσα και αλλα 400 για 35 1.8 τρομαρα μου) της ειχα παρει μια Sony ποκετ της πλακας.
Λοιπον η της πλακας στο κουτι γραφει δυο χρονια εγγυηση, η δικια μου και ο φακος που πηρα εχουν μονο ενα χρονο εγγυηση!
Τα χωναμε στην Apple που δινει μονο ενα χρονο εγγυηση και σε λιγο θα ψαχνουμε ποιος δινει πανω απο χρονο.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Να έχετε υπόψι σας ότι ανεξάρτητα από το τι λένε οι εταιρείες, ΌΛΕΣ οι ηλεκτρονικές συσκευές εντός Ε.Ε. έχουν εκ του νόμου 2 χρόνια εγγύηση. Απλά βασίζονται στο γεγονός ότι ο ιδιώτης θα βαρεθεί να τους κυνηγήσει, ειδικά αν μιλάμε για αντικείμενα που η αξία τους είναι σχετικά χαμηλή. Μπορείτε όμως να απευθυνθείτε σε ενώσεις καταναλωτών...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Τελικά, μετά από κοροϊδία stereo (και από Δαμκαλιδη και από Σταυρινακη) αφού παρόλες τις υποσχέσεις τους κανείς δεν μου έδινε σαφή απάντηση ή και καθόλου απάντηση, παρά μόνο ευχές ότι όλα θα πάνε καλά, πηγα το απόγευμα στο Σταυρινακη και μετά από φωνές μου, πήρα τα χρήματά μου πίσω. Μου έλεγαν ότι είμαι αχάριστος διότι αυτοί σκιζονται για μένα (!!!!!!!!!!) κι εγω δεν τους το αναγνωριζω. Μου έλεγαν ότι ήταν δική μου δουλειά να τρέχω στο Δαμκαλιδη (!!!!!). Μου έλεγαν ότι έκαναν το καλύτερο δυνατό από την πρώτη μέρα (!!!!!)
Μου έλεγαν ότι θα μου την αλλάξουν Δευτερα γιατί δεν είχαν, ενώ στο site τους έδειχνε διαθέσιμη (προφανώς γι αυτόν που θα εσκαγε καινούργια 1500 , τα δικά μου τα χωνεψαν ήδη).
Μου έλεγαν διάφορα τρελά που με έβγαζαν όλο και περισσότερο από τα ρούχα μου, ώσπου εξερράγην !!!!!!
Τελικά πήρα τα χρήματά μου και πηγα σε ένα σοβαρό κατάστημα στην Ακαδημίας (όσοι ξέρουν κατάλαβαν) και μετά από ολιγόλεπτη κουβέντα πήρα την D610 με 1650 ...
Αυτό που κατάλαβα από την κουβέντα μας με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος είναι πως η πολιτική του Δαμκαλιδη είναι πως αλλαγή θα κάνει μόνο αν τον απειλησεις ΠΟΛΎ ΆΓΡΙΑ και το φτάσεις στο μη παρέκει... Δηλαδή ποντάρει στην ψυχική σου εξάντληση για να τα παρατησεις και να δεχτεις την όποια επισκευή. Πιστεύω πως αυτός ο αντιπρόσωπος μόνο κακό κάνει στη φίρμα Nikon και πρέπει να αλλάξει πάραυτα. Επίσης μου εκθείασε τις αντιπροσωπείες της Sony και της Olympus σαν υποδειγματικές στο after sales service, και έχω κάθε λόγο να τον πιστέψω.
Τελικά, το ότι δεν την είχε διαθέσιμη την D600 όταν βγηκα για ψώνια στις 28-12 μου βγήκε ΤΕΛΙΚΆ σε καλό.
Μου έβαλε μυαλό ώστε να ξεχωρισω την ηρα από το στάρι, και να εμπιστεύομαι μόνο αυτούς που ξέρω κι όχι αυτούς που ακούω.
Από το συγκεκριμένο κατάστημα πήρα την Nex3n καθώς και διάφορους φακούς στο παρελθόν, και ήμουν πάντα απόλυτα ικανοποιημένος.
Σε όποιον δεν κατάλαβε, μπορώ να στείλω με pm το όνομα του καταστήματος.
Αύριο θα ανοιξω το νέο μωρό και θα σας πω εντυπώσεις.
Ευχαριστώ όλους τους συμφορουμιτες για την ψυχολογική υποστήριξη που μου παρείχαν, γιατί ώρες ώρες ένιωθα μ@@@@ας που είχα αφήσει την ακριβοπληρωμένη μου μηχανή στα χέρια του Σταυρινακη με μόνο αποδεικτικό μια κάρτα του καταστήματος με γραμμένο το s/n επάνω !!!!!
Και είμαι 20 χρόνια έμπορος τρομάρα μου (με έφαγε η συναδελφικη αλληλεγγύη να μην ζορισω τον έμπορο, όπως δεν θέλω να με ζοριζουν οι πελάτες μου κι εμένα...)
Τέλος καλό όλα καλά, ΕΛΠΙΖΩ !!!
Καλό βράδυ :)
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

μπράβο βρε Ηλία, τελικά όλα καλά (πέρα απο την ψυχική κόπωση)!
Να δείς, τώρα που το ζόρι για την μηχανή το έχει το κατάστημα, θα τους σπάσουν τα @@ εκεί στου Δαμκαλίδη και θα τους την αλλάξουν!
Ας ελπίσουμε μόνο μην την ξαναπακετάρουνε έτσι όπως είναι και την "προωθήσουν" σε κανέναν ανυποψίαστο κακομοίρη!
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Νασαι καλά, όπως επίσης νάναι καλά και η γυναίκα μου που έτυχε να μου τραβήξει εκείνη την πρώτη υποφωτισμενη φωτο, που μου τράβηξε την προσοχή, και την πηγα από την πρώτη μέρα πίσω. Ούτε θέλω να σκέφτομαι τι θα περνουσα αν τους την πηγαινα πίσω σε 1-2 μήνες μετά την αγορά.
Μηχανή Frankenstein θα είχα τώρα. Ο τεχνικος του Δαμκαλιδη αφού μου είπε πως βλέπει το πρόβλημα αλλά δεν ξέρει τι πρέπει να κάνει (!!!!), λίγο πριν φύγω από εκεί, με τελείωσε λέγοντας ότι αν του δώσει το ok ο τεχνικος διευθυντής θα αρχίσει να αλλάζει ανταλλακτικά μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα !!!!!
Δεν θέλω να πω άλλες λεπτομέρειες γιατί, θα αρχίσουν να πέφτουν οι αγγελίες για ξεπούλημα εξοπλισμού Nikon σαν βροχή, ενώ η μαμά εταιρεία δεν το αξίζει και τέτοιο, εφόσον τα προϊόντα της είναι πολύ καλά.
Όπως προειπα, στην επιλογή αντιπροσώπου έχει κάνει λάθος... Και είναι διαρκές το λάθος αυτό...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Ηθικό δίδαγμα: η ετικέτα "Ελληνικής Αντιπροσωπείας" πάνω στα προϊόντα Nikon, ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΜΜΊΑ ΑΞΊΑ !! Το αντίθετο θα έλεγα ;)
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Μήπως θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα νήμα με παρόμοιες εμπειρίες συμφορουμιτων, ώστε να ξέρουν οι υποψήφιοι πελάτες που αξίζει να δώσουν τα ωραία τους ;; (γιατί τελικά υπάρχουν και καλοί έμποροι στην Ελλάδα και αξίζει να τους στηριξουμε, ώστε ΑΥΤΟΊ να μείνουν όρθιοι μετά το πέρασμα της κρίσης )
Τι λέει ο αγαπητός Δημήτρης επ αυτού;
Η μήπως υπάρχει τέτοιο νήμα, αλλά έχω στραβωθει;;
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Από τις κουβέντες που είχα αυτέ τις μέρες με πολλούς άνθρωπος του χώρου, πήρα το μήνυμα ότι για ένα ποσοστό των τσιμπημενων τιμών, φταίει και η χειραγώγηση τους από τον έλληνα αντιπρόσωπο...
Βαλτε τα όλα κάτω και βγαλτε συμπέρασμα... ;)
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αν

μπράβο βρε Ηλία, τελικά όλα καλά (πέρα απο την ψυχική κόπωση)!
Να δείς, τώρα που το ζόρι για την μηχανή το έχει το κατάστημα, θα τους σπάσουν τα @@ εκεί στου Δαμκαλίδη και θα τους την αλλάξουν!
Ας ελπίσουμε μόνο μην την ξαναπακετάρουνε έτσι όπως είναι και την "προωθήσουν" σε κανέναν ανυποψίαστο κακομοίρη!

Εγω δεν βλεπω να κανουν κατι αλλο εκτος απο αυτο που γραφεις.

Ηλια στο μαγαζι που λες στην Ακαδημιας πηρα τον φακο SEL35F18 για την NEX μου και απο 429 που τον ειχε που ηταν και η χαμηλοτερη τιμη στο Skroutz οταν τους ρωτησα τι καλυτερο μπορουν να κανουν στην τιμη χωρις δευτερη κουβεντα μου τον εδωσαν 390 ευρω.

Επειδη δεν τον ειχε και ηταν παραμονη Πρωτοχρονιας με τα χιλια ζορια δεχτηκε να του τον προπληρωσω ουτε προκαταβολη δεν ηθελε.
Υποψιν δεν ειμαι πελατης τους πρωτη φορα αγορασα κατι απο κει.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Η πιο σωστή εξέλιξη λοιπόν ήταν η επιστροφή των χρημάτων.
Ας τα βρουν μόνοι τους τώρα ποιος φταίει.
Κανε κανε βρεθηκες με ακόμη καλύτερο εργαλείο.
Ελπίζω αυτή να ειναι αψεγαδιαστη.
Αναμένουμε φωτο.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

@lllefteris: ψωνιζω πολύ συχνά από εκεί, από την εποχή που ήταν το κατάστημα στο δρόμο της φωτιάς (Στουρνάρη).
Ο τύπος είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ! Απλά...
@tiniakos: επειδή οποιος καεί στο χυλό, φυσάει και το γιαούρτι, το unboxing θα γίνει παρουσία της nex3n που θα το αποθανατισει σε video...
Και αυτό γιατί, σε κάθε στραβη, θα πρέπει είτε εγώ είτε ο έμπορος, να αποδείξουμε στο Δαμκαλιδη ότι δεν είμαστε ελέφαντες...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Πάντως και η Nikon δεν ειναι άμοιρη ευθυνών που αφήνει να κυκλοφορούν προϊόντα με καταγεγραμμένα προβλήματα χωρίς να δίνει σαφείς οδηγίες διαχείρισης τους. Στον αγώνα ανταγωνισμού της ταχύτητας που η Sony βγάζει νέα προϊόντα θα φάμε πολλές αποτυχίες από τους ανταγωνιστές της