geozigo
Established Member
- 24 May 2007
- 142
Ελαττωματικη samsung NX3000
Καλησπερα στο φορουμ
Σας γραφω εδω για να μου πειτε την γνωμη σας και για να ξερουν οι καταναλώτες και να προστατευονται.
Αγορασα μια Samsung Nx3000 στις 27/4/2015 απο καταστημα στο Αιγαλεω.Η μηχανη ηταν ελαττωματικη
(δεν δουλευε το κουμπι του κλειστρου αφου η μηχανη δεν εκανε focus ,δεν δουλευε η πρωτη "σκαλα"- μηχανικο προβλημα,
η μηχανη εκανε prefocus με wifi link απο το κινητο κανονικα).
Εννοειται οτι δεν μου εχει πεσει και εχω και φωτογραφιες και βιντεο του προβληματος
https://www.youtube.com/watch?v=-Bfn4tmbz5g
Την επομενη μερα την εστειλα πισω και περιμενα να αντικατασταθει ως DOA. Μετα απο τηλεφωνο μου ειπαν
οτι ειναι δικαιο το αιτημα μου και την εχουν στειλει στο σερβις και οτι θα περιμενουν εγκριση ωστε να
την αλλαξουν. Περιμενοντας μια βδομαδα χωρις καμια ενημερωση πηρα τηλεφωνο την samsung hellas και μου
ειπαν οτι δεν ξερουν τιποτα!Αφου εκανα 2 τηλεφωνα βρηκα οτι η μηχανη ειναι στο επισημο σερβις στην ραφινα το οποιο
με ενημερωσε οτι θα στειλει τη μηχανη για σερβις στην αγγλια!Θα με αναγκασουν δηλαδη να παραλαβω
μια Refurbished μηχανη για καινουργια!Δεν ξερω τι θα γινει απο δω και περα αλλα
νομιζω οτι η αρνηση DOA σε ελαττωματικο προιον ειναι απατη.Επειδη ειμαι και γω εμπορος δεν εχω ποτε αρνηθει
αντικατασταση σε ελαττωματικο προιον με δικια μου υπαιτιοτητα!!Τραγικο, ανυπαρκτο customer service απο μια μεγαλη
εταιρεια...
Καλησπερα στο φορουμ
Σας γραφω εδω για να μου πειτε την γνωμη σας και για να ξερουν οι καταναλώτες και να προστατευονται.
Αγορασα μια Samsung Nx3000 στις 27/4/2015 απο καταστημα στο Αιγαλεω.Η μηχανη ηταν ελαττωματικη
(δεν δουλευε το κουμπι του κλειστρου αφου η μηχανη δεν εκανε focus ,δεν δουλευε η πρωτη "σκαλα"- μηχανικο προβλημα,
η μηχανη εκανε prefocus με wifi link απο το κινητο κανονικα).
Εννοειται οτι δεν μου εχει πεσει και εχω και φωτογραφιες και βιντεο του προβληματος
https://www.youtube.com/watch?v=-Bfn4tmbz5g
Την επομενη μερα την εστειλα πισω και περιμενα να αντικατασταθει ως DOA. Μετα απο τηλεφωνο μου ειπαν
οτι ειναι δικαιο το αιτημα μου και την εχουν στειλει στο σερβις και οτι θα περιμενουν εγκριση ωστε να
την αλλαξουν. Περιμενοντας μια βδομαδα χωρις καμια ενημερωση πηρα τηλεφωνο την samsung hellas και μου
ειπαν οτι δεν ξερουν τιποτα!Αφου εκανα 2 τηλεφωνα βρηκα οτι η μηχανη ειναι στο επισημο σερβις στην ραφινα το οποιο
με ενημερωσε οτι θα στειλει τη μηχανη για σερβις στην αγγλια!Θα με αναγκασουν δηλαδη να παραλαβω
μια Refurbished μηχανη για καινουργια!Δεν ξερω τι θα γινει απο δω και περα αλλα
νομιζω οτι η αρνηση DOA σε ελαττωματικο προιον ειναι απατη.Επειδη ειμαι και γω εμπορος δεν εχω ποτε αρνηθει
αντικατασταση σε ελαττωματικο προιον με δικια μου υπαιτιοτητα!!Τραγικο, ανυπαρκτο customer service απο μια μεγαλη
εταιρεια...