Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Προσπαθώ σκληρά να δω διαφορές στα link που έδωσες Ηλία - και δεν βλέπω, έχω Dell Ultrasharp 24" - είμαι τελείως γκαβός? :flipout::bigcry:
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Πρέπει να τις ανοίξεις στο 100% .. πάτα στο λινκ "original size" κάτω απο κάθε φωτο .. στις περιοχές που έχει flare βγάζει λεπτές φωτεινές γραμμές .. αυτές είναι που συμπίπτουν με τις PDAF γραμμές και θέλουν ειδική αντιμετώπιση.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Μάλιστα, τις είδα... Μιλάμε για πολύ ψείρισμα! Αλλά βέβαια αν έχεις πολλές φωτεινές πηγές ή για επαγγελματική - ημιεπαγγελματική χρήση είναι σημαντικό!
 
Re: Καθαρισμός φακού

Καλησπέρα παίδες. Θέλω να καθαρίσω ένα φακό Tamron από σκόνες και πιθανόν μύκητες. Ξέρει κανείς που μπορώ να τον στείλω?
 
Re: Τεχνικά ζητήματα m4/3 σωμάτων και φακών

Σε συνέχεια με το στίγμα στον αισθητήρα σήμερα άφησα την μηχανουλα μου στο σέρβις.
Θα πάει Τσεχία, και θα με ενημερώσουν για την λυπητερή
Εύχομαι να μην είναι πολλά ...


Όταν έχω νέα θα κάνω update
 
Re: Τεχνικά ζητήματα m4/3 σωμάτων και φακών

Κόστος ~65 καθαρισμός αισθητηρα και γενικός έλεγχος.
Έδωσα το οκ.

Όταν παραλάβω θα ενημερώσω
 
Απάντηση: Τεχνικά ζητήματα m4/3 σωμάτων και φακών

rocket blower , αναποδα το σώμα και φυσημα!
 
Re: Τεχνικά ζητήματα m4/3 σωμάτων και φακών

Καλημέρα

Μόλις γύρισα από το σέρβις
Παρέλαβα την μηχανή.
Όλα άψογα.
Χρόνος παράδοσης ακριβως όσο είχαν πει.
Και κόστος 64.80 για καθαρισμό αισθητήρα και ένα γενικό έλεγχο.

Πολύ σημαντικό για μένα και το after sales support.
Μπράβο στην Olympus
 
Απάντηση: Re: Τεχνικά ζητήματα m4/3 σωμάτων και φακών

Δηλαδή πέρα δώθε Πορτογαλία όχι Τσεχία εκτός αν άλλαξε κάτι και δεν το ξέρω) από την ημέρα που την άφησες στο σερβις έκανε 10 ημέρες και ενημερώθηκες κάπου ενδιάμεσα για το κόστος καθαρισμού ? Εκεί περίπου είναι ο συνήθης χρόνος τόσο από προσωπική εμπειρία στο παρελθόν όσο και από φίλους που το χρειάστηκαν, άντε 2 βδομαδες το πολύ.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Κώστα την άφησα την προηγούμενη Τρίτη και θα έφευγε Πέμπτη για Τσεχία.
( Το χαρτί επισκευής το έγραφε, Τσεχια)
Θα με ενημέρωναν για κόστος και χρόνο παράδοσης την Παρασκευή.
Εξ αρχής μου είπαν ότι αν την άφηνα, εκτός απροόπτου θα την έπαιρνα σήμερα.

Με ενημέρωσαν την προηγούμενη Παρασκευή για κόστος, έδωσα το οκ.
Σήμερα ελαβα τηλεφώνημα να πάω να παραλάβω.

Σαν τεχνικός κι εγώ πάντα εκτιμαω την σωστή αντιμετώπιση σαν πελάτης.
Και ειδικά με χρόνους παράδοσης κλπ...

Το after sales support θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό στην επιλογή ενός προϊόντος
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και κατασ

Μάλιστα αρα καταργήθηκε το σερβις στην Πορτογαλία ή μας άλλαξαν region τελευταία και μας πήγαν TΣεχίρ (η Ελλάδα χρόνια τώρα εξυπηρετούνταν από Πορτογαλία). Θα προσπαθήσω από Δευτέρα να το μάθω έτσι για ενημέρωση.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Μήπως υπάρχει τμήμα/εκπαίδευση σε Πορτογαλία/Τσεχία ανάλογα την επισκευή;

Δεν γνωρίζω
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Καλά, ούτε έναν καθαρισμό αισθητήρα δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε στα σέρβις των ελληνικών αντιπροσωπειών και στέλνουμε τις μηχανές εξωτερικό;
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Καλά, ούτε έναν καθαρισμό αισθητήρα δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε στα σέρβις των ελληνικών αντιπροσωπειών και στέλνουμε τις μηχανές εξωτερικό;
10 μέρες αναμονη για εμένα που δεν ζω από την φωτογραφική είναι ανεκτό.

Απ τα λίγα που γνωρίζω τα τμήματα στήνονται ανάλογα του τι πρέπει να καλύψουν.
Ίσως λοιπόν δεν συμφέρει/δεν βγαίνουν τα νούμερα ή ίσως η ίδια η μαμά εταιρία έχει στήσει ετσι το δίκτυο της.
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και κατασ

Δεν υπάρχει σερβις ελληνικό με την πατροπαράδοτη έννοια για την OLYMPUS, το έχουμε ξαναπεί και αναλύσει, παραλαβή μηχανων και φακών γίνεται από εξειδικευμένο άτομο που γνωρίζει άψογα τον εξοπλισμό μόνο για διαπίστωση της βλάβης και προώθηση στο εξωτερικό. Με τον καθαρισμό γίνεται κα έλεγχος της μηχανής συνολικά που ένας απλός τεχνίτης δεν θα είχε τα απαραίτητα να κάνει. Αν διαπιστωθεί κάτι αλλάζεται μέσα στην εγγύηση (2.5 ετών) ή στην αρχική τιμή που ενημερώνεται ο χρήστης (είτε βάση τιμοκαταλόγου, είτε μετά από τον έλεγχο). Θα έπρεπε να στηθεί εδώ χώρος με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και να απασχολεί εξειδικευμένο προσωπικό. Αυτό εδώ και χρόνια (από όταν έκλεισε η Fotomatic) έχει μεταφερθεί από την OLYMPUS (για να είναι πιο αξιόπιστο το σερβις και να μειωθούν τα έξοδα προφανώς) σε δυο μεγάλα επισκευαστικά κέντρα σε Πορτογαλία και Τσεχία ανάλογα την χώρα για όλη την Ευρώπη και όχι μόνο για Ελλάδα. Ακόμη και όταν το σερβις το είχε αναλάβει η Intersys που είχε και την Canon και υπήρχαν τεχνικοί δεν άγγιζαν τις μηχανές της OLYMPUS μιας και δεν είχαν εξειδικευτεί και έφευγαν Πορτογαλία. Με βάση την εμπειρία και παρακολούθηση χρόνων στην διαδικασία αυτή από πολλούς φίλους που έχουν εξυπηρετηθεί δηλώνω οτι το σύστημα δουλεύει αψογα. Ελάχιστες φορές έχω διαβάσει ή ακούσει για επιστροφή εξοπλισμού από τα δυο σερβις (ειδικά της Πορτογαλία) χωρίς να έχει γίνει άψογη δουλειά.
Περυσι είχα στείλει τον 50-200 για έλεγχο στις τσιμούχες και μου άλλαξαν και το μοτέρ εστίασης γιατί είδαν οτι κάπου δεν είχε την ταχύτητα που έπρεπε ή δεν πληρούσε τις προδιαγραφές τους. Μου έδωσαν και εξάμηνη εγγύηση μαζί. Μπορώ να αναφέρω και άλλες πολλές περιπτώσεις προσωπικές ή άλλων παιδιών αλλά δεν νομίζω οτι χρειάζεται.

θυμαμαι μάλιστα όταν είχα παραλάβει τον πρώτο εν Ελλαδι 45/1.8 δούλευε άψογα αλλά έβγαζε ένα μικρό αλλά σημαντικό θόρυβο στο μοτέρ του στο βίντεο, είχα φτύσει αίμα να πείσω τον τεχνικό της Intersys να τον δουλεψει σε βίντεο για να καταλαβει οτι ο φακός γρατζουναγε στην εστίαση του βίντεο ενώ δούλευε άψογα στην εστίαση της φωτογραφίας. Δεν είχε ιδέα από τους συγκεκριμένους φακούς. Αν ήταν εξειδικευμένος τεχνικός με τα κατάλληλα μηχανήματα θα τον έβαζε πάνω σε μηχάνημα μέτρησης και θα έβλεπε αν ήταν μέσα στις προσδοκώμενες ανοχές.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και κ

Όμορφα και ωραία όλα αυτά, αλλά το γεγονός παραμένει ότι για έναν απλό καθαρισμό ταξιδεύει η μηχανή χωρίς ουσιαστικό λόγο στην Ευρώπη με την αντίστοιχη επιβάρυνση στην τιμή και στον χρόνο παράδοσης.

Αλλά αυτό είναι και επιλογή του κατόχου. Θα μπορούσε να πάει τη μηχανή και αλλού για καθαρισμό αν δεν ήθελε την αντιπροσωπεία.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσω

Τον καθαρισμό του αισθητήρα μπορείς να τον κανεις θεωρητικά και μόνος σου , μπορούν να το κάνουν αρκετά μαγαζιά και με λιγότερο κόστος και ΔΕΝ χάνεις την εγγύηση, επειδή ο μηχανισμός του IBIS είναι ευαίσθητος στις Ολυμπους μιας και μεγαλύτερη πίεση μπορεί να προκαλέσει βλάβη που δεν θα την καταλαβει ο χρήση της εύκολα ο Γιώργος προτίμησε να τη στείλει έξω εν γνώση του οτι υπάρχουν. Έτσι έχουμε και ένδειξη τιμής για την εργασία αυτή από το επίσημο σερβις (σπάνια συμβαίνει άλλωστε λόγω του πολύ καλού αυτοκαθαρισμού) και μπορεί ο καθένας να επιλέξει και βάση του οικονομικού σκέλους.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Εννοείται.
Επιλογές κάνουμε.
Εγώ επέλεξα να το κάνω μέσω της αντιπροσωπείας.
Όχι, δεν μου περισσεύουν, απλά το θεώρησα πιο σωστό.


Αλλά
Αν πχ επικοινωνούσα με αντιπροσωπεία και μου έλεγαν ότι να ναι ή για κάποιο λόγο δεν μου άρεσε ο τρόπος αντιμετώπισης θα το έκανα άλλου.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ευγενέστατοι και ξεκάθαροι.

Τα Γενικά και αόριστα είναι αυτά που φοβάμαι από παλαιότερες εμπειρίες με άλλα προιοντα..
Οπότε λοιπόν σαν πελάτης προτιμώ να πάει στο εξειδικευμένο σέρβις κι ας είναι εξωτερικό αυτό, απ το να λέμε ότι κάποιοι έχουν σέρβις εδώ , έτσι απλά για να το λένε...

Πχ έστειλα μέιλ σε μια άλλη αντιπροσωπεία για ερώτηση στις 30 Ιουνίου.
Ακόμη περιμένω απάντηση..
Αν χρειαζόμουν άμεσα απάντηση θα εστελνα στα κεντρικά Ευρώπη η Ιαπωνία.

Το after sales το θεωρώ εξ ίσου σημαντικό με την ποιότητα του προϊόντος που αγοράζω.