Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

FE24-70/2.8GM

Ξυράφι ξέρω ότι είναι ο FE24-70/2.8GM, έχοντας έναν στην κατοχή μου από τότε που πρωτοβγήκε εδώ και δυόμιση χρόνια.
Σήμερα παρέλαβα ένα δεύτερο κομμάτι με πολύ υψηλότερο σειριακό αριθμό κι ευτυχώς που δεν έδωσα το παλιό.
Οφθαλμοφανής η διαφορά υπέρ του παλιού, ακόμη και σε μια πρώτη σύγκριση στο κέντρο στα 50-70mm.

Όπως ήρθε, έτσι θα φύγει το νέο κομμάτι πίσω. Ευτυχώς που η αγορά ήταν από το Amazon, γιατί αλλιώς άντε να πείσει ο αγοραστής ένα κατάστημα και το επίσημο σέρβις ότι δεν είναι άριστο το κομμάτι. Άσε που δεν θα το αντιλαμβανόταν ο αγοραστής χωρίς δεύτερο κομμάτι προς άμεση σύγκριση. Μπορεί και να το δεχόταν ως αποδεκτό για ζουμ, χωρίς να μπορούσε να φανταστεί ότι κανονικά η ποιότητα βάζει κάτω μέχρι και μονοεστιακό φακό.
 
Απάντηση: FE24-70/2.8GM

Καλό θα ήταν τέτοιες εμπειρίες όπως αυτή του Tzo (που έχουν συμβεί και σε εμενα στο παρελθόν με ποιοτικούς φακούς) να τις περνάμε και στο παρόν νήμα για τυχόν προβλήματα του εξοπλισμού ώστε να δημιουργείται με τον χρόνο μια ισχυρή database από προβλήματα του εξοπλισμού και πως αυτά λύθηκαν από τις αντιπροσωπείες ή τα ίδια τα καταστηματα πώλησης. Τα ζήτημα της έλλειψης του ποιοτικού ελέγχουν στα φωτογραφικα προϊόντα μάλλον έχει αυξηθεί ή εμείς οι χρήστες πλέον ξέρουμε και μπορούμε να ελέγξουμε τα προϊόντα λίγο καλύτερα αλλά είναι κάτι που δυστυχώς συμβαίνει.

An θυμάστε και στα δικά μου τεστ αλλά και σε κάποια του Γιάννη (tzo) έγραφα για την πιθανότητα η κόπια που έχουμε να μην είναι οτι καλυτερο και επειδή είναι σχετικά αδύνατο να έχουμε 2 και 3 κοπιες όταν κάνουμε τεστ καλό είναι να κρατάμε πάντα μια επιφύλαξη όταν γράφουμε τα συμπεράσματα μας. Ένας λόγος που θεωρώ πιο αξιόπιστα τα τεστ φακών του Lensrental είναι οτι τα κάνουν πάντα με αρκετες κοπιες.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Το ίδιο θέμα είχα κι εγώ με τον sony 24-70gm και νομίζω το είχα αναφέρει. Δεν ήταν καθόλου sharp και μάλιστα "έτρωγε χώμα"
από τον πολύ υποδεέστερο sony 24-240.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

_tzo_ εχεις καποιο δειγμα με τον παλιο / νεο φακο να δουμε?
 
Απάντηση: FE24-70/2.8GM

Εχθές ημουν στο κέντρο για δουλειές και πολλές φορές περνω από φωτογραφικα καταστήματα τόσο για να δω νέο εξοπλισμό από κοντά όσο και να ανταλλάξω απόψεις για το πως βλέπουν τις εξελίξεις στην ελληνική αλλά και στην παγκόσμια αγορά. Μέσα σε ολα τα αλλά ήρθε αναπόφευκτα στη συζήτηση και το θέμα των εγγύησης, των grey αγορών κλπ. Και τοτε μου αναφέρθηκε μια περίπτωση που νομίζω πως οφείλω να μεταφέρω στο νήμα για να μας κάνει σοφότερους.
Προφανώς δεν θα αναφέρω μαγαζί αλλά αν κανεις θέλει να τσεκάρει αν αυτά που θα γράψω είναι αληθή μπορεί να μου στείλει π.μ. και να του δώσω περισσότερα στοιχεία. Υπόψην επειδή αρχικά απόρησα για το ειδος της ζημιάς σε τόσο ακριβό προϊόν, μου δέχθηκαν αναλυτικά φωτογραφικα ντοκουμεντα του φακού με το πρόβλημα καθώς και δείγματα που ο φακός έδινε πάνω σε σώμα (που δεν είχαν εμφανές προβλημα).

Μιλάμε για αγορά μονοεστιακου φακού κόστους περίπου 2500 . Δεν θα αναφέρω επίσης ποιας εταιρίας για να μην νομίζει κανεις οτι προμοτάρω ή θελω να ρίξω λάσπη. Ο φακός αγοράστηκε καινούργιος και τα δείγματα που έβγαζε ήταν σωστά , δεν φαινόταν να υπάρχει κάποιο πρόβλημα (χωρίς βέβαια να γίνει κάποιος έλεγχος με άλλο φακό αν ήταν το ίδιο οξυς). Oταν ο αγοραστής πήγε μετά από κάποιες ημέρες να του βαλει φίλτρο και ήρθε ο φακός σε κάποια γωνία είδε να φαίνονται στα εμπρός κρύσταλλα δυο ευθείες γραμμές ως διαγώνιοι, στην αρχή νόμισε οτι ήταν αντανακλάσεις αλλά μετά από πιο σωστό έλεγχο (ήταν και γιατρός ακτινολογος) κατάλαβε οτι οφείλονταν σε κάποιο εσωτερικό οπτικό. Πίσω ο φακός στο μαγαζί , έλεγχος από το κατάστημα με φακό αλλου πελάτη (δεν υπηρχε στοκ σε τόσο ακριβό φακο) μήπως και το παρουσιάζουν όλοι, διαπίστωση του προβλήματος , και φυσικά ο φακός κατέληξε πίσω στον αντιπρόσωπο. Ο φακός παραδόθηκε ξανά πίσω χωρίς να υφίσταται το πρόβλημα ( δεν ρώτησα πόσος χρόνος χρειαστηκε). Εκρεμμει πλήρης αντικατάσταση του φακού από τον αντιπρόσωπο μόλις παραλάβει στοκ λόγω του οτι η αγορά καλύπτονταν από DOA.
 
Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήμα

το quality control κοστίζει, αλλά όταν ακους τέτοιες ιστορίες για:

α)τόσο ακριβό φακό
β)γιαπωνέζικο...
γ)...και SONY

είναι να απογοητεύεσαι όσο να'ναι.

Φαντάσου πόσοι πήρανε ένα τέτοιο κομμάτι βασιζόμενοι σε reviews και...χαίρονται μη έχοντας σημείο αναφοράς.
 
Απάντηση: FE24-70/2.8GM

_tzo_ εχεις καποιο δειγμα με τον παλιο / νεο φακο να δουμε?

Όποιος θέλει με πμ, να του στείλω ευχαρίστως. Δημόσια έχει ήδη αποφασιστεί να μην ανεβάζω συγκριτικά.

Αλλιώς θα αρχίσει κι εδώ ο καθένας να λέει το μακρύ και το κοντό του, για το πώς θα έπρεπε να κάνω το τεστ.
 
Απάντηση: FE24-70/2.8GM

Αυτό που προεχει και είναι πάρα πολύ σημαντικό δεν είναι αν εσυ Γιάννη μου ή εγώ ή κάποιος τρίτος κανει καλή δουλειά στα τεστ ή όχι αλλά αν και πως ένας αγοραστής καλυφθεί σε μια αγορά ειδικά αν αυτή είναι ακριβή.

Ξέρουμε λίγο πολύ τι συμβαίνει με το Αμαζον σε αυτές τις προβληματικές αγορές, ξέρουμε λίγο πολύ τι συμβαίνει με τις grey αγορές (τι καλύπτουν τα καταστήματα και τι όχι), καιρός είναι να σκαλίσουμε και να μάθουμε με απόλυτη ακρίβεια και τι συμβαίνει εδώ, τι ιδιαίτερες καλύψεις υπάρχουν, ποιος έχει υποχρέωση να τις δώσει κλπ.

Όποιος θέλει με πμ, να του στείλω ευχαρίστως. Δημόσια έχει ήδη αποφασιστεί να μην ανεβάζω συγκριτικά.


Αλλιώς θα αρχίσει κι εδώ ο καθένας να λέει το μακρύ και το κοντό του, για το πώς θα έπρεπε να κάνω το τεστ.

Δεν ήταν καθόλου το νόημα της <απαγορευσης> αυτό που περιγράφεις (αλλά εδώ δεν είναι το νήμα για περαιτέρω εξηγησεις) και ειδικά για δείγματα ίδιου φακού στο ίδιο σώμα, επιπροσθετα το συγκεκριμένο λεμόνι που πήρες ως δεύτερη κόπια επιβεβαιώνει τις επιφυλάξεις που είχε η διαχείρηση και που πρέπει να έχει ΠΑΝΤΑ και ένας χρήστης όταν ποστάρει δημόσια δείγματα δηλ. του κατά πόσον αυτά είναι αξιόπιστα και αντιπροσωπευτικά του φακού. Αυτός είναι και ο λόγος που όταν βάζω δείγματα ή γράφω τη γνώμη μου για ένα φακό ΠΑΝΤΑ αναφέρω οτι αυτά αφορούν τη συγκεκριμένη κόπια που κατέχω και μόνον. Αν περάσουν από τα χέρια 2-3 κοπιες του φακού και επιβεβαιώσουν την άποψη μου επίσης το γράφω ώστε να νιώθει κάποιος πιο ασφαλής σε μελλοντική αγορά.
 
Re: Απάντηση: FE24-70/2.8GM

Απόλυτα τίποτα δεν είναι αντιπροσωπευτικό.
Ακόμα και η άριστη κόπια δεν είναι αντιπροσωπευτική, αφού δύο άλλες κόπιες (η δεύτερη δική μου, όπως και του Μάνου) δεν ικανοποίησαν στον ίδιο βαθμό.

Παρεμπιπτόντως, λεμόνι δεν θα την έλεγα τη δεύτερη κόπια. Απλά όχι ξυράφι.
Τώρα τι ακριβώς σημαίνει αυτό, ό,τι σημαίνει, τι να κάνουμε. Χωρίς δείγμα μένουμε στα λόγια, εκατέρωθεν.
Αν για παράδειγμα ανέβαζα δείγμα στο χέρι, θα μου την πέφτατε ότι δεν χρησιμοποίησα τρίποδο.

Το τι πρέπει ΠΑΝΤΑ (με κεφαλαία κιόλας) να αναφέρουμε, είναι άποψή σου.
Εγώ το βρίσκω υπερβολή σε κάθε μου πρόταση να προσθέτω 100 disclaimers, π.χ. "κατά τη γνώμη μου", "στη δική μου κόπια, η δική σας μπορεί να διαφέρει", "το τεστ έγινε σε 1 και όχι σε 10 κόπιες που μόνο ο Roger Cicala είναι σε θέση να κάνει" κ.ο.κ.
Προφανή είναι όλα αυτά.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Δεν έχει αποφασιστεί δημόσια ο _tzo_ να μην ανεβάζει συγκριτικά. Και εν πάσει περιπτώσει συζητήθηκαν όλα στο αντίστοιχο νήμα. Προτείνω να συνεχίσουμε στην ουσία.

Διαφορές σε κόπιες υπάρχουν, να σας πω την αλήθεια εγώ δεν είμαι τόσο ψείρας, εκτός κι αν υπάρχει χτυπητή ατέλεια. Πχ στον Canon 24-70 f4 που έχω, είχε τύχει να συγκρίνω με άλλη κόπια και ήταν ελάχιστα λιγότερο ευκρινής σε κάποιες εστιακές. Ωστόσο σαφώς καλύτερος από τον 24-105. Και μιας και τα δείγματά του ήταν εναρμονισμένα με αυτά που έβλεπα και διάβαζα στο διαδίκτυο στις δίαφορες εστιακές, να μην πω και λίγο καλύτερα του αναμενομένου, συν τα όποια άλλα χαρακτηριστικά που είχε, δεν θεώρησα ότι έπρεπε να τον πάω πίσω μέχρι να βρω τον "απόλυτο" που θα χτυπάει σε ευκρίνει τον 2.8 L II. Έτσι είναι τα γυαλιά, εν μέρη χειροποίητα, και δεν θεωρώ αν θέλετε και σωστό να επιστρέφουμε κόπιες με το παραμικρό.

Βέβαια έχει να κάνει και με το κόστος. Σε φακό των 200-300 ευρώ συγχωρείς εύκολα, σε χιλιάρικα....
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Κανέναν απολύτως ενδοιασμό δεν έχω να επιστρέψω κάτι στο amazon, ειδικά όταν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μου, είτε κάνει 200 είτε 2000 ευρώ.

Ίσα-ίσα που θα έχει όφελος το amazon, αφού θα τον πουλήσει σε υψηλότερη τιμή από αυτήν που τον πήρα εγώ σε προσφορά.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Τελικά ξέρουμε αν οι ελληνικές αντιπροσωπείες δέχονται για service επι πληρωμής, grey market προϊόντα;
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Τελικά ξέρουμε αν οι ελληνικές αντιπροσωπείες δέχονται για service επι πληρωμής, grey market προϊόντα;


Tο Service επι πληρωμη δεν νομιζω οτι ειναι κατι που εχει αρνηθει καποια αντιπροσωπεια ( οπως γινεται με τα προιοντα εκτος εγγυησης δηλαδη )


Το προβλημα ειναι στο service εντος εγγυησης πιστευω.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Όχι, έχουν αναφερθεί και τέτοιες περιπτώσεις.
Το service εντός εγγυησης από ελληνικές αντιπροσωπειες των Grey προϊόντων, το θεωρώ δεδομένο ότι δεν γίνεται.

Sent from my LG-H930 using Tapatalk
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Το προβλημα ειναι στο service εντος εγγυησης πιστευω.

Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος τόσο αφελής να πιστεύει ότι θα αγοράσει κάτι από Κίνα και θα έχει εγγύηση από την τοπική αντιπροσωπεία.
 
Re: Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και κ

Φίλος παρήγγειλε τον Sigma 16/1.4 σήμερα από σκρουτζομάγαζο λευκών συσκευών σε αρκετά χαμηλότερη τιμή από τους επίσημους μεταπωλητές.
Προκαταβολή το μισό ποσό του ζήτησαν και την αποστολή να την περιμένει σε μια εβδομάδα.
Ο φακός προέρχεται από Ευρώπη του είπαν, και η απόδειξη αγοράς θα είναι και η εγγύηση.
Αν χρειαστεί σέρβις εντός εγγύησης, του είπαν ότι θα μπορεί να τον στείλει στο κατάστημα και θα αναλάβουν εκείνοι.
Η τιμή είναι ίδια με grey, αλλά περιλαμβάνει 24% ΦΠΑ, επομένως το κατάστημα αγοράζει σε τιμή τουλάχιστον 30% κάτω από την τρέχουσα τιμή grey.

Αδιευκρίνιστο παραμένει αν ο φακός είναι grey εξ Ανατολής, αλλά από ευρωπαϊκή αποθήκη, ή παραεισαγωγή από Ευρωπαίο χοντρέμπορα.
Αν χτυπήσει δηλαδή η επίσημη αντιπροσωπεία Sigma τον σειριακό αριθμό, θα δει έναν φακό που είχε προορισμό την Ευρώπη, ή έναν grey φακό εξ Ανατολής;

Σε λευκή συσκευή Samsung μόνο έχω εμπειρία από φτηνό skroutzoμάγαζο. Ξεκάθαρα δεν ήταν ελληνικής εισαγωγής, χωρίς επιγραφές στα ελληνικά, αλλά όταν χρειάστηκε επισκευή κανονικά υποστηρίχτηκε κατευθείαν από την ελληνική αντιπροσωπεία.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Αφου μπηκαν στην συζητηση και οι λευκες συσκευες εγω σε παρομοια περιπτωση LG συσκευης εδιναν μερος της εγγυησης (2 χρονια εγγυηση) για το οποιο αναγκαζονται απο την ευρωπαικη νομοθεσια αλλα οχι το μεγαλο μπονους των 10 ετων εγγυησης του μοτερ .

Νομιζω οτι ολοι για το θεμα της εγγυησης παιζουν με τις νομοθεσιες.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος τόσο αφελής να πιστεύει ότι θα αγοράσει κάτι από Κίνα και θα έχει εγγύηση από την τοπική αντιπροσωπεία.


Δεν εχει να κανει με αφελεια αλλα ποσο μπορει καποιος να στηριζεται σε ενα trademark.


Αν υπαρχει ας πουμε global εγγυηση γιατι οχι.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Αν όμως ήταν κινέζικης προέλευσης και με προορισμό για την εκεί αγορά, αλλά ο μεταπωλητής το παραγγέλνει από ευρωπαϊκή αποθήκη, θα είχε το προϊόν εγγύηση 2 χρόνων;