Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Τέτοιες εγγυήσεις προσφέρουν κι εδώ οι αλυσίδες ηλεκτρονικών με κάποια (συνήθως λογική) χρέωση, από 3 έως 5 χρόνια κατά παντός κινδύνου, κλοπή, πτώση κ.λ.π. Συνήθως χρήσιμες σε ταμπλέτες και άλλα "επικίνδυνα" ηλεκτρονικά. Φωτογραφική/φακός δεν μου έχουν πέσει ποτέ κάτω: τα χέρια - δίχτυα ασφαλείας... :flipout:

η ταμπλέτα της γυναίκας μου εχει 3 φορές αλλαχθεί με καινούργιο μοντέλο με αυτό το κόλπο στα Public ! πάντα την βάζω σε ευπαθή ηλεκτρονικά γιατι είναι προγραμματισμένα να χαλάσουν 1 ημέρα μετά την εγγύηση ! :music-smiley-005:
 
Re: Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

...Τωρα κοιτώ απο περιέργεια τα ψιλά γράμματα της εγγυησης της G9 που ήρθε απο Αμαζον UK, η εγγύηση είναι μονοετής ...

1ετής είναι η εγγύηση κατασκευαστή, αλλά τα προϊόντα με πωλητή το ίδιο το amazon καλύπτονται από 2ετή εγγύηση amazon.
Oπότε αν πάθει κάτι μετά τον πρώτο χρόνο, απευθύνεσαι στο amazon.
 
Και η Amazon ρίχνει στα αυτιά στον εκάστοτε κατασκευαστή βάζοντάς τον στην θέση του........... φαντάζομαι.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

1ετής είναι η εγγύηση κατασκευαστή, αλλά τα προϊόντα με πωλητή το ίδιο το amazon καλύπτονται από 2ετή εγγύηση amazon.
Oπότε αν πάθει κάτι μετά τον πρώτο χρόνο, απευθύνεσαι στο amazon.

Γιάννη είχα την εντύπωση ότι η εγγύση που δίνει το amazon είναι μονοετής, τόσο για τα καινούργια είδη όσο και για τα warehouse deals

έχει αλλάξει αυτό;
 
Re: Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Πάντα το ίδιο ήταν.

2 χρόνια εγγύηση στα καινούρια.
1 χρόνο στα warehouse deals.
 
Παράκληση αν θέλετε διάλογο μπορείτε να συνεχίσετε με p.m. Μην γεμίζουμε το νήμα με αντεγκλήσεις...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Sony α6500 φωτογραφία

Δεν έχω διαβάσει εμπειρία μέλους με προϊόν που του αρνήθηκαν επισκευή επί πληρωμή.

Μη φτάνουμε στο άλλο άκρο σπέρνοντας τον πανικό με bold.

Γιάννη τις προάλλες ο Τσακναριδης αρνήθηκε σε μέλος να δει φακό Sigma αγορασμένο από Amazon , του είπε στειλτον εκεί
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Sony α6500 φωτογραφία

Γιάννη τις προάλλες ο Τσακναριδης αρνήθηκε σε μέλος να δει φακό Sigma αγορασμένο από Amazon , του είπε στειλτον εκεί


Δεν ήταν περίπτωση grey market αυτή που αναφέρεις.

Η σωστή κίνηση σε αγορές από Amazon είναι πρώτα επικοινωνία με το ίδιο το Amazon, ώστε να συζητηθεί ποιες είναι οι διαθέσιμες επιλογές.

Γενικά βλέπω σαν να θέλετε κατά βάθος και να περιμένετε διακαώς να προκύψει περίπτωση άρνησης επισκευής επί πληρωμή.

Στείλατε ένα γράμμα και περιμένετε. Τι περιμένετε, να τρέξουν οι αντιπροσωπείες να σας απαντήσουν;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Sony α6500 φωτογραφία

Γιάννη τις προάλλες ο Τσακναριδης αρνήθηκε σε μέλος να δει φακό Sigma αγορασμένο από Amazon , του είπε στειλτον εκεί

Να ζαλίζει τον αντιπρόσωπο στο τηλέφωνο κάποιος για έναν φακό με πρόβλημα που μόλις αγόρασε από το Amazon και να του απαντά ο αντιπρόσωπος εμμέσως πλην σαφώς, τι με ζαλίζεις εμένα τότε, στείλτον πίσω στο Amazon, το θεωρώ λογικό σκηνικό και δεν μου λέει απολύτως τίποτα.

Εξάλλου αυτό επιβάλλεται σε αυτές τις περιπτώσεις, επικοινωνία πρώτα με το κατάστημα, είτε αυτό είναι στη γειτονιά μας είτε είναι το ίδιο το Amazon.

Όπως λογικό σκηνικό θα είναι να του πάω του αντιπροσώπου 3 φακούς Sigma Art SA-mount και να του ζητήσω να τους στείλει Ιαπωνία για μετατροπή μοντούρας σε e-mount έχοντας 1350 στο χέρι (3x450 κοστίζει) και να μη χρειαστεί καν να τεθεί θέμα ποιος φακός αγοράστηκε από που.
 
Λόγω μιας συζήτησης σε άλλο νήμα, θα ήθελα να αναφέρω εδω δυο διαφορετικές εμπειρίες με τα δυο πιο γνωστά grey καταστήματα, το eglobal και το e-infinity.
Να πω οτι έχω κάνει αρκετές παραγγελίες και απο τα δυο καταστήματα.

Με το eglobal η εμπειρία μου έχει σχέση με απώλεια δέματος κατα τη μεταφορά.
Κατα την παραγγελία σου δίνουν δυο επιλογές, μια με δωρεάν μεταφορικά και μια με ασφάλιση του δεματος.
Οι πληρωμές μου είναι πάντα με paypal και μέχρι σήμερα επέλεγα την αποστολή με αυτό το επιπλέον ποσό της ασφάλειας.
Σε δυο περιπτώσεις υπήρξε απώλεια του δέματος.
Η δική μου κίνηση ήταν να ενημερώσω οτι υπάρχει καθυστέρηση και οτι η αποστολή εμφανίζεται να έχει κολλήσει.
Αυτοί μου είχαν απαντήσει οτι θα ενημερωθούν απο την courier και θα μου απαντήσουν.
Υπήρξε αναμονή μέχρι να επιβεβαιώσει η courier οτι το δέμα είχε χαθεί. Απ όσο θυμάμαι είχε πάρει αρκετές μέρες.
Οταν πράγματι η courier επισήμως δέχτηκε οτι το δέμα είχε χαθεί, μου επέστρεψαν το ποσό της αγοράς (χωρίς το ποσό της ασφάλειας).

Παρ' ότι το επιλέγω, το πιθανότερο είναι οτι η ασφάλιση έχει μια βάση όταν δεν γίνεται πληρωμή με paypal. Σε άλλη περίπτωση ισως και να είναι περιττό το έξτρα κόστος για ασφάλιση δέματος εφόσον υπάρχει η εξασφάλιση του paypal.
Δεν έχω όμως τέτοια εμπειρία απώλειας για να απαντήσω σίγουρα.


Η περίπτωση με το e-infinity είναι διαφορετική.
Είχα παραγγείλει ένα σώμα κάμερας και όταν το παρέλαβα, ανακάλυψα οτι είχε πρόβλημα.
Επικοινώνησα μαζί τους αναφέροντας τους οτι η κάμερα ήταν προβληματική.
Η απάντηση τους ήταν να πακετάρω την κάμερα και να την στείλω πίσω. Μου έδωσαν μια διεύθυνση στο Λονδίνο και μου ανέφεραν οτι όταν θα την παραλάβουν και διαπιστώσουν το πρόβλημα, θα μπορώ να επιλέξω αν θα ήθελα αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων μου.
Πράγματι, έστειλα πίσω το πακέτο πληρώνοντας εγώ την courier και πολύ γρήγορα την παρέλαβαν.
Μου απάντησαν άμεσα, οτι την παρέλαβαν και την επόμενη μέρα μου ζήτησαν να τους απαντήσω αν θα ήθελα να την αντικαταστήσουν με μια καινούργια ή να μου επιστρέψουν τα χρήματα.
Τους απάντησα οτι ήθελα αντικατάσταση, οπότε μου επέστρεψαν τα χρήματα που πλήρωσα στην courier και επειδή στο διάστημα αυτων των ημερών είχε μειωθεί η τιμή στον κατάλογο τους, μου επέστρεψαν και τη διαφορά απο αυτό που είχα πληρώσει και στη νέα τιμή.
Σε μια μέρα μου έστειλαν το νέο σώμα και μου επέστρεψαν τα χρήματα.
 
Πολύ ενδιαφέρον.

Επομένως άψογη η αντιμετώπιση τόσο από eglobal όσο και από e-infin σε σοβαρά θέματα όπως απώλεια δέματος και ελαττωματικό προϊόν.
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Πολύ ενδιαφέρον.

Επομένως άψογη η αντιμετώπιση τόσο από eglobal όσο και από e-infin σε σοβαρά θέματα όπως απώλεια δέματος και ελαττωματικό προϊόν.

Ναι, σε κάθε περίπτωση υπήρξε αίσιο τέλος.
Το eglobal ήθελε λίγο να τους ενοχλώ κάθε τόσο και πήρε λίγο χρόνο μέχρι να τακτοποιηθεί το θέμα. Ισως όμως ήταν και θέμα της courier που καθυστέρησε να επιβεβαιώσει την απώλεια.

Αυτοι του e-infin πραγματικά όχι μόνο ήταν εξαιρετικά γρήγοροι και εξυπηρετικοί, αλλα επικοινωνούσαν συνέχεια μαζί μου με δική τους πρωτοβουλία, για να με ενημερώσουν, για την κατάσταση, για το χρόνο, για τις επιλογές, τα χρήματα κλπ.
Μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση.
 
Τι λες τώρα το e-infinity μην σου πω καλύτερα και από Ελλάδα, όχι σαν την Sony Hellas που στους 14 μήνες της εγγύησης δεν αναγνώριζε τίποτα.
 
Re: Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Eπιστροφή διαφοράς λόγω ενδιάμεσης πτώσης τιμής ούτε το amazon κάνει πια! Παλιά έκανε.
 
Re: Απάντηση: Αγορά νέας ή αναβάθμιση παλιάς φωτογραφικής μηχανής - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ 1ο PO

... - αν και σε επικοινωνια με την εδω εταιρεια πηρα διαβεβαιωση οτι αν πληρωσω θα γινει κανονικα επισκευη - ...

Αναφέρεσαι στη Sony Ελλάς;
 
Απάντηση: Αγορά νέας ή αναβάθμιση παλιάς φωτογραφικής μηχανής - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ 1ο POST!!

Οντως αναφερομαι στη Sony Hellas.
 
Re: Απάντηση: Αγορά νέας ή αναβάθμιση παλιάς φωτογραφικής μηχανής - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ 1ο PO

Καλό είναι να τις αναφέρουμε αυτές τις διαβεβαιώσεις, ώστε να κρίνει ο καθένας μόνος του μετά αν είναι ανυπόστατες οι φήμες περί άρνησης επισκευής επί πληρωμή από τις αντιπροσωπείες.
 
Απάντηση: Αγορά νέας ή αναβάθμιση παλιάς φωτογραφικής μηχανής - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ 1ο POST!!

Δεν το ανεφερα γιατι ηταν σε τηλεφωνικη επικοινωνια και δεν μπορουσα να το τεκμηριωσω. Σε προσωπικο επιπεδο εχω κρατησει ονοματα των ανθρωπων που μιλησα και ξερω που θα απευθυνθω!! Φανταζομαι ομως οτι αυτο θα ισχυει για ολους κι οχι μονο για μενα.
 
Re: Αγορά νέας ή αναβάθμιση παλιάς φωτογραφικής μηχανής - Διαβάστε το 1ο Post!

Δεν το ανεφερα γιατι ηταν σε τηλεφωνικη επικοινωνια και δεν μπορουσα να το τεκμηριωσω. Σε προσωπικο επιπεδο εχω κρατησει ονοματα των ανθρωπων που μιλησα και ξερω που θα απευθυνθω!! Φανταζομαι ομως οτι αυτο θα ισχυει για ολους κι οχι μονο για μενα.

Ε, τι άλλο να έκανες ο άνθρωπος; Συμβόλαια να τους έβαζες να υπογράψουν; Μια χαρά το χειρίστηκες αφού μέχρι και ονόματα κράτησες.

Σίγουρα πιο τεκμηριωμένη και αξιόπιστη η εμπειρία σου σε σύγκριση με τη γενική και αόριστη φήμη ότι τάχα οι αντιπροσωπείες μπορεί και να αρνούνται σέρβις επί πληρωμή, χωρίς να υπάρχει ένδειξη για κάτι τέτοιο.