Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Αν καλύπτεται ο φακός από εγγύηση εγώ κατάλαβα ήταν το ερώτημα, αλλιώς δεν θα επιλεγόταν το συγκεκριμένο ρήμα.
Δεν είχαμε εδώ άρνηση επισκευής επί πληρωμή, αλλά άρνηση κάλυψης από εγγύηση φακού που δεν εισήγαγε η ίδια η ελληνική αντιπροσωπεία.

Στη σελίδα τους γράφει:

hUgpsc.jpg


Αναζητήστε αυτό το σήμα απο 1η Δεκεμβρίου 2017 επάνω στα κουτιά και επωφεληθείτε:
1. Εγγυημένο προϊόν απο την επίσημη αντιπροσωπεία SIGMA Greece.
2. Δύο χρόνια εγγύηση που ισχύει σε όλο το κόσμο.
3. Άμεσες τεχνικές πληροφορίες απο το εξειδικευμένο προσωπικό των επίσημων μεταπωλητών.
4. Επίσημα εισαγόμενο προϊόν στην Ελλάδα.
5. Υποστήριξη απο το καταρτισμένο και οργανωμένο service μας που βρίσκετε στη οδό Πανεπιστημίου 44 Αθήνα.
- ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ !!!

Αφού λοιπόν είναι εθνική η εγγύηση της Sigma, πώς διατείνεται ο Έλληνας αντιπρόσωπος ότι με τη σφραγίδα του ο φακός θα έχει διετή εγγύηση σε όλο τον κόσμο;

Τι σημαίνει σε όλο τον κόσμο; Παγκοσμίως σε όλες τις χώρες όλων των ηπείρων;

Ναι έτσι είναι, μιλάμε για άρνηση κάλυψης από εγγύηση.

Το τι γράφει η σελίδα τους δε με απασχολεί καθόλου, και οι δύο φακοί που αγόρασα είχαν στα συνοδευτικά χαρτιά το Ευρωπαϊκό έντυπο εγγύησης αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να απαντήσουν με τον τρόπο που σας μετέφερα.

Το τι σημαίνει λοιπόν παγκόσμια εγγύηση της Ελληνικής αντιπροσωπείας θα το μαθαίναμε μόνο στην πράξη - αν κάποιος πάει έναν φακό αγορασμένο από Ελλάδα στη Βουλγαρία ή στη Γαλλία ή στις ΗΠΑ και ζητήσει να τον καλύψουν μέσα στην εγγύηση του προϊόντος. Αλλά αυτές οι περιπτώσεις είναι απειροελάχιστες φαντάζομαι, επομένως δε βρίσκω το λόγο να μην το "υπόσχονται".

Γιάννη αν αποφασίσεις να κάνεις τη μετατροπή του mount των φακών σου είμαι 99,9% σίγουρος πως ΔΕΝ θα έχεις κανένα πρόβλημα, επιπλέον θα είναι μια καλή ευκαιρία να γνωριστείς μαζί τους και να έχεις μια καλή επαφή αν (ο μη γένοιτο) χρειαστείς και κάτι άλλο κάποια στιγμή...
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Άφησα να τρέξουν ολα τα προηγούμενα μνμ. για να ξεκαθαριστεί πλήρως οτι υπήρξε άρνηση εγγύησης , ελπίζω πλέον να μην υπάρχει καμία αμφιβολία. Και είναι απόλυτα λογικό πρώτα από ολα ο πελάτης να πάρει τηλέφωνο την ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ για να δηλώσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει και να ζητήσει οδηγίες πως το προϊόν που είναι εντός εγγύησης θα φτάσει στα χέρια τους (γιατί μπορεί να είναι από επαρχία) αν καλύπτουν τα έξοδα αποστολης και επιστροφής, τι να επισυνάψει κλπ.

Το τι γράφει ο έλληνας αντιπρόσωπος για την διετή παγκόσμια εγγύηση στο site και γιατί δεν αναγνωρίζει την αντίστοιχη μονοετή ή διετή παγκόσμια εγγύηση που συνοδεύει το προϊόν από το Αμαζον μόνο ο ίδιος μπορεί να απαντήσει. Και ειναι πιθανόν οτι θα απαντήσει διαφορετικά προφορικά στον καθένα μας (όπως διφορουμενες απαντήσεις πήραμε και στην εκδήλωση) ενω θα σκεφτεί δυο και τρεις φορές να καταθέσει γραπτώς τέτοια δήλωση. Αυτά όλα υπαρχουν προς διευκρϊνηση στην ουσία στην επιστολή μας. Γιαυτο και κρατώ μεγάλη επιφύλαξη αν θα απαντηθεί. Βέβαια για να ειμαστε δίκαιοι δεν ξέρουμε ακόμη αν έχει σταλεί στους αντιπροσώπους μιας και θα περνούσε από την έγκριση του ΔΣ του ΣΕΚΑΦ. Όταν υπάρχει κάτι νεωτερο θα ενημερώσουσε.
 
Last edited:
Εγγύηση Sigma

Ρώτησα σήμερα το πρωί το amazon.co.uk σε chat για το θέμα της εγγύησης φακών Sigma.

Μου απάντησε τα γνωστά, 2 χρόνια εγγύηση με μας κτλ., και ζήτησα να μεταφέρουν το ερώτημά μου στο tech support και να με ειδοποιήσουν υπεύθυνα αν ο τοπικός αντιπρόσωπος δικαιούται να αρνηθεί επισκευή εντός εγγύησης για τον πρώτο χρόνο.

Μόλις με πήραν τηλέφωνο από το amazon tech support, οι οποίοι είχαν ήδη επικοινωνήσει με τη Sigma UK, παίρνοντας τη διαβεβαίωση ότι ο Έλληνας αντιπρόσωπος οφείλει να δεχτεί τον φακό για επισκευή εντός εγγύησης για τον πρώτο χρόνο, καθώς οι φακοί Sigma έχουν εγγύηση κατασκευαστή 1 χρόνου.

Σε ερώτησή μου τι να κάνω που ο τοπικός αντιπρόσωπος αρνείται, μου απάντησαν ότι η Sigma UK ευχαρίστως θα δεχτεί τον φακό για επισκευή εντός εγγύησης.

Αν δεν θέλω να τον στείλω στη Sigma UK, το tech support του amazon μου είπε ότι προς διευκόλυνσή μου μπορώ να τον στείλω πίσω στο ίδιο το amazon και να διαλέξω μεταξύ επιστροφής χρημάτων και αντικατάστασης.
 
Εστω λοιπον οτι ο καθε αντιπροσωπος εχει εναν κυκλο εργασιων λεω θεωρητικα νουμερα για το σερβις των φακων που εχει πουλησει 500 φακους τον χρονο.


Και η παγκοσμιοποιηση της αγορας και των εγγυησεων του το ανεβαζει αυτο το νουμερο στους 3000 φακους τον χρονο.

Αυτος θα πρεπει δηλαδη να ασχοληθει με τους υπολοιπους φακους για τους οποιους δεν εχει αποκομισει ποτε του το παραμικρο κερδος να γραψει επιστολες, να τους στειλει για σερβις να μιλησει με τους πελατες με τους τεχνικους κοκ.

Εμενα η αποφαση της Sigma Αμερικης παντως για καπελο 250$ επι των συναλλαγων της με αντικειμενα εισαχθεντα μου δειχνει ακριβως αυτο το προβλημα.

Καλα τα βλεπουμε εμεις ως καταναλωτες αλλα και οι εμποροι απο αυτο ζουν. Οταν ειναι να τους στηριξουμε - οταν οι διαφορες τιμης δεν ειναι μεγαλες- κοιταμε τα gray markets ετσι κι αλλιως γιατι θεωρουμαστε μαγκες. Οταν ειναι ομως να μας στηριξουν το θεωρουμε δεδομενο. Ε καπου θα γυριζε μπουμερανγκ αυτο το θεμα καποια στιγμη.

Και περιμενω με μεγαλη ανυπομονησια τα αποτελεσματα της επιστολης της ΔΟ προς τον ΣΕΚΑΦ.
 
Re: Εγγύηση Sigma

Ρώτησα σήμερα το πρωί το amazon.co.uk σε chat για το θέμα της εγγύησης φακών Sigma.

Μου απάντησε τα γνωστά, 2 χρόνια εγγύηση με μας κτλ., και ζήτησα να μεταφέρουν το ερώτημά μου στο tech support και να με ειδοποιήσουν υπεύθυνα αν ο τοπικός αντιπρόσωπος δικαιούται να αρνηθεί επισκευή εντός εγγύησης για τον πρώτο χρόνο.

Μόλις με πήραν τηλέφωνο από το amazon tech support, οι οποίοι είχαν ήδη επικοινωνήσει με τη Sigma UK, παίρνοντας τη διαβεβαίωση ότι ο Έλληνας αντιπρόσωπος οφείλει να δεχτεί τον φακό για επισκευή εντός εγγύησης για τον πρώτο χρόνο, καθώς οι φακοί Sigma έχουν εγγύηση κατασκευαστή 1 χρόνου.

Σε ερώτησή μου τι να κάνω που ο τοπικός αντιπρόσωπος αρνείται, μου απάντησαν ότι η Sigma UK ευχαρίστως θα δεχτεί τον φακό για επισκευή εντός εγγύησης.

Αν δεν θέλω να τον στείλω στη Sigma UK, το tech support του amazon μου είπε ότι προς διευκόλυνσή μου μπορώ να τον στείλω πίσω στο ίδιο το amazon και να διαλέξω μεταξύ επιστροφής χρημάτων και αντικατάστασης.

αυτα απο αγορες με ευρωπαικο αμαζον...απο grey market τι γινεται ?
Aν παρει δηλ. καποιος απο grey market φακο sigma, η sigma uk θα τον δεχτει για επισκευη αν ειναι εντος εγγυησης ?
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Αυτό με την περιβόητη επιστολή που δεν απαντήθηκε ποτέ ποιο είναι το νόημα που το διαβάζουμε ξανά και ξανά;

Ας απαντηθεί πρώτα έστω και από έναν αντιπρόσωπο και μετά ας γίνει αναφορά σε αυτήν, αλλιώς δεν βλέπω το νόημα.

Aυτό εδώ τι είναι τώρα;
Απο πότε η Διαχειριστική Ομάδα δέχεται υποδείξεις και δη κακόβουλες για ένα θέμα που απασχολεί τα μέλη της κατηγορίας και όχι μόνο;
Εάν δεν σε ενδιαφέρει μην παρακολουθείς τα σχετικά νήματα, σκιώδης διαχειριστής όμως δεν είσαι ούτε θα σου επιτραπεί κάτι τέτοιο.
 
Re: Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και

Με ενδιαφέρει τυχόν απάντηση, όχι να διαβάζω ξανά και ξανά ότι εστάλη επιστολή.

Εκτιμητέα η προσπάθεια να σταλεί επιστολή, αλλά νόημα στην επανειλημμένη αναφορά σε αυτήν θα έχει αφού ληφθεί απάντηση, αυτό εννοώ.

Είναι σαν να έγραφα στο προηγούμενο μήνυμα, έστειλα ερώτηση στη Sigma UK και περιμένω απάντηση.
Έγραψα ότι έστειλα ερώτηση αφού πήρα απάντηση, αλλιώς δεν θα είχε νόημα να αναφέρω ότι έστειλα ερώτηση.
Δικαιολογημένα θα μου γράφατε μετά, ε έστειλες, μπράβο, ε και;

Παρεμπιπτόντως, η Sigma UK μου μετέφερε ότι όσα έγραψα πιο πάνω ότι δήλωσαν μπορώ να τα λάβω και γραπτώς από τους ίδιους εφόσον το ζητήσω.
 
Re: Εγγύηση Sigma

αυτα απο αγορες με ευρωπαικο αμαζον...απο grey market τι γινεται ?
Aν παρει δηλ. καποιος απο grey market φακο sigma, η sigma uk θα τον δεχτει για επισκευη αν ειναι εντος εγγυησης ?


Να δω ποσο και αν θα αλλαξουν ολα αυτα αν βγει η Βρεττανια απο την ΕΕ.

Δεν το ευχομαι γιατι κανω συναλλαγες αρκετες με το νησι αλλα θα ταρακουνηθει αρκετα το συστημα εμποριου στον τομεα του ενδιαφεροντος μας.
 
Re: Εγγύηση Sigma

Τη Sigma UK την ανέφερα, επειδή από UK ήταν πρόσφατη αγορά μου Sigma φακού, ώστε να τη χρησιμοποιήσω ως πρόσχημα ανάγκης επισκευής.

Στη θέση της UK θα μπορούσε να είναι η DE, NL κ.ο.κ.

Δεν έχει καμία σχέση με την ύπαρξη grey αποθηκών στην Αγγλία η αναφορά στη Sigma UK.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσω

Με ενδιαφέρει τυχόν απάντηση, όχι να διαβάζω ξανά και ξανά ότι εστάλη επιστολή.

Εκτιμητέα η προσπάθεια να σταλεί επιστολή, αλλά νόημα στην επανειλημμένη αναφορά σε αυτήν θα έχει αφού ληφθεί απάντηση, αυτό εννοώ.

Είναι σαν να έγραφα στο προηγούμενο μήνυμα, έστειλα ερώτηση στη Sigma UK και περιμένω απάντηση.
Έγραψα ότι έστειλα ερώτηση αφού πήρα απάντηση, αλλιώς δεν θα είχε νόημα να αναφέρω ότι έστειλα ερώτηση.
Δικαιολογημένα θα μου γράφατε μετά, ε έστειλες, μπράβο, ε και;

Παρεμπιπτόντως, η Sigma UK μου μετέφερε ότι όσα έγραψα πιο πάνω ότι δήλωσαν μπορώ να τα λάβω και γραπτώς από τους ίδιους εφόσον το ζητήσω.

Άλλο να στείλει ένας επιστολή σε μια εταιρεία στην Αγγλία και άλλο ένα τεχνικό φόρουμ στο συνδικαλιστικό φορέα των αντιπροσώπων σε μια χώρα.
Αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά;
Και ναι γράψαμε ότι εστάλη επιστολή, διότι τα μέλη ρωτούν και ξαναρωτούν, δικαίως, για ένα θέμα θολό και πολύπλευρο.
Τι άλλο να γραφτεί δηλαδή;
 
Re: Εγγύηση Sigma

αυτα απο αγορες με ευρωπαικο αμαζον...απο grey market τι γινεται ?
Aν παρει δηλ. καποιος απο grey market φακο sigma, η sigma uk θα τον δεχτει για επισκευη αν ειναι εντος εγγυησης ?

Όχι βέβαια. Τα grey προϊόντα άγνωστης χώρας προέλευσης από τα οποία δεν έχουμε καν απόδειξη λιανικής πώλησης επιστρέφονται στον grey πωλητή.

Αν είναι γνωστή η χώρα εκτός Ευρώπης και η αγορά έγινε από επίσημο μεταπωλητή εκείνης της χώρας, θα πρέπει να γίνει επικοινωνία με την αντιπροσωπεία εκείνης της χώρας για να δοθούν οδηγίες πώς θα επισκευαστεί το προϊόν εντός εγγύησης, εφόσον δεν έχει παρέλθει ο χρόνος εγγύησης κατασκευαστή, που στην περίπτωση της Sigma είναι 1 χρόνος.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπ

Άλλο να στείλει ένας επιστολή σε μια εταιρεία στην Αγγλία και άλλο ένα τεχνικό φόρουμ στο συνδικαλιστικό φορέα των αντιπροσώπων σε μια χώρα.
Αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά;
Και ναι γράψαμε ότι εστάλη επιστολή, διότι τα μέλη ρωτούν και ξαναρωτούν, δικαίως, για ένα θέμα θολό και πολύπλευρο.
Τι άλλο να γραφτεί δηλαδή;

Ο καθένας ό,τι μπορεί κάνει να βοηθήσει.
Από τη μεριά μου αυτό μπορούσα να κάνω για να βοηθήσω, αυτό έκανα.
Δεν το περηφανεύτηκα. Την απάντηση θεώρησα χρήσιμο να παραθέσω, όχι το γεγονός ότι έκανα ερώτηση χωρίς απάντηση.
Την κακόβουλη προδιάθεση δεν καταλαβαίνω πού την είδες.
 
Μου ανέφεραν επίσης ότι η Sigma UK προσφέρει επί πληρωμή και επέκταση στα χρόνια εγγύησης.

Αλλά αυτό εφόσον ο κάτοχος είναι κάτοικος Αγγλίας.
 
Οι πληροφορίες που πήρε ο _tzo_ από το chat του amazon επιβεβαιώνουν την αντιμετώπιση που είχα (για άλλη μια φορά) και εγώ:
- για τον warehouse deals φακό μου ζήτησαν να τον επιστρέψω, θα μου κάνουν πλήρη επιστροφή χρημάτων και θα πληρώσουν τα μεταφορικά επιστροφής.
- για τον καινούργιο φακό που είχα παραλάβει από προ-παραγγελία, έχω τη δυνατότητα να μου τον αντικαταστήσουν με νέο ή να μου κάνουν πλήρη επιστροφή χρημάτων. Προς το παρόν τον έχω χρησιμοποιήσει μερικές φορές ακόμη και δεν έχει βγάλει ξανά αυτό το πρόβλημα, θα το παρακολουθώ και θα πράξω ανάλογα.


Προσωπικά αντιλαμβάνομαι αυτό που έγραψε ο Kosh παραπάνω ότι λόγω ανοίγματος των συνόρων και της έκρηξης του e-commerce ο εκάστοτε αντιπρόσωπος μπορεί να μην αντέχει να σηκώσει το βάρος επιστροφών, επισκευών, εγγυήσεων κλπ που του σκάνε - και το αντιλαμβάνομαι και το κατανοώ αλλά για μένα το πιο σημαντικό απ'ολα είναι ο τρόπος και η διάθεση να εξυπηρετήσεις τον πελάτη.

Το amazon έφτασε να γίνει η Νο1 εταιρεία του κόσμου ακριβώς λόγω της εμμονής που έχει με την εξυπηρέτηση πελατών - προσωπικά είμαι πελάτης τους από το 2006 και ποτέ δεν έχω αισθανθεί ότι βγήκα ριγμένος στην οποιανδήποτε συναλλαγή και μετέπειτα επικοινωνία είχα μαζί τους.


Προφανώς βέβαια το amazon και ο Χ,Ψ κολοσσός του εξωτερικού έχουν άλλα μέσα και άλλους πόρους αλλά η σωστή εξυπηρέτηση δεν οφείλεται μόνο σ'αυτό. Να αναφέρω και ένα ακόμη περιστατικό, για να δείξω τη διαφορά.

Όταν ήθελα να πάρω την επέκταση εγγύησης της Sony Europe για τις 2 κάμερες που είχα, αφού έκανα μια έρευνα αγοράς (στην οποία βοήθησε πολύ ο _tzo_) στο εξωτερικό, απευθύνθηκα και σε Ελληνικό κατάστημα. Επικοινώνησα μαζί τους στο τηλέφωνο, τους εξήγησα τι ήθελα και τους ανέφερα ότι η τιμή που υπάρχει στο site τους είναι εξωφρενικά ακριβή σε σύγκριση με τις αντίστοιχες τιμές του εξωτερικού. Μου εξήγησαν ότι υπάρχει σημαντικό περιθώριο για κάτι καλύτερο, μου έδωσαν κάποιες αρκετά βελτιωμένες τιμές και αποφάσισα να πάω να τους δω.

Στο κατάστημα με ενημέρωσαν ότι δε θα προχωρήσουν χωρίς να ελέγξουν αν οι μηχανές είναι Ευρωπαϊκής προέλευσης για δική μου διασφάλιση - μην πληρώσω και στο τέλος δεν καλύπτομαι. Αυτό που κατάλαβα ήταν ότι δεν είχαν πρόσβαση στη βάση δεδομένων με τα serial numbers των Ευρωπαϊκών μηχανών της Sony και ήθελαν να ελέγξουν τα serial numbers των δικών μου μηχανών στη Sony Hellas.

Με πήραν τηλέφωνο την επόμενη ημέρα, μου είπαν όλα ΟΚ και τελικά προχώρησα μαζί τους, δίνοντας (συνηδειτοποιημένα) περισσότερα χρήματα απ'οτι θα έδινα για να κάνω στο εξωτερικό την αντίστοιχη κάλυψη.

Τα δύο περιστατικά (της αντιπροσωπείας της sigma και του καταστήματος λιανικής) προφανώς δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα, διότι στη δεύτερη περίπτωση ο επαγγελματίας είχε να πουλήσει, αλλά η διαφορά αντιμετώπισης τους ήταν συντριπτική.
 
Πέρα από το αυτονόητο (όσο μπορούμε να αγοράζουμε από Ελλάδα), προτίμησες να αγοράσεις από Ελλάδα την κάρτα επέκτασης εγγύησης για να είσαι πιο σίγουρος ότι η ελληνική αντιπροσωπεία θα την τιμήσει αδιαμαρτύρητα σε σύγκριση με το να αγόραζες την κάρτα επέκτασης εγγύησης από το εξωτερικό;
Δηλαδή κράτησες και τη λιανική απόδειξη του καταστήματος;

Σημείωση για όσους δεν το γνωρίζουν: Η κάρτα επέκτασης εγγύησης είναι ουσιαστικά ένας κωδικός που αυμπληρώνεται μετά online για να ισχύσει η επέκταση εγγύησης.
 
Άσχετο με το συγκεκριμένο θέμα που συζητάτε τις τελευταίες ημέρες, να αναφέρω ότι flash Godox AD200, αγορασμένο από το αγγλικό amazon, το οποίο είχε ατυχή πτώση με αποτέλεσμα η οθόνη του να βγει off, στάλθηκε στη Θεσσαλονίκη, επισκευάστηκε από τον τοπικό αντιπρόσωπο Στάμο χωρίς πολλές ερωτήσεις (όπως π.χ. από πού αγοράστηκε), επέστρεψε πολύ γρήγορα και με λογικό κόστος. Άψογη αντιμετώπιση.
 
Τελικά μόνο international δεν είναι η εγγύηση 1 χρόνου της Sigma.

Αν βρεθείς π.χ. στην Αυστραλία με τον Sigma φακό σου αγορασμένο από Ελλάδα, που σύμφωνα με τον Έλληνα αντιπρόσωπο φέρει διεθνή εγγύηση «παντού στον κόσμο» όπως λέει χαρακτηριστικά στο site του, θα βρεθείς μπροστά σε αυτήν την ανακοίνωση από τον Αυστραλό Sigma αντιπρόσωπο:


SIGMA product purchased from USA, Hong Kong, China or Europe will NOT be covered by a warranty valid for Australia effective 01/07/12


https://sigmaphoto.com.au/warranty-registration
 
Άσχετο με το συγκεκριμένο θέμα που συζητάτε τις τελευταίες ημέρες, να αναφέρω ότι flash Godox AD200, αγορασμένο από το αγγλικό amazon, το οποίο είχε ατυχή πτώση με αποτέλεσμα η οθόνη του να βγει off, στάλθηκε στη Θεσσαλονίκη, επισκευάστηκε από τον τοπικό αντιπρόσωπο Στάμο χωρίς πολλές ερωτήσεις (όπως π.χ. από πού αγοράστηκε), επέστρεψε πολύ γρήγορα και με λογικό κόστος. Άψογη αντιμετώπιση.


Ειναι πολυ ευκολο για εναν αντιπροσωπο (με ποση κινηση των ειδων του να πουμε οτι εχει?) να κανει μια τετοια κινηση.


Αν το πολλαπλασιασεις αυτο ομως με εναν μεγαλο αριθμο που ειναι αποτελεσμα μια τεραστιας εταιρειας και των προιοντων της που υπαρχουν πλεον παντου (οπως ειναι στην προκειμενη περιπτωση η Sigma) ειναι απολυτως βεβαιο οτι θα αλλαζε η κατασταση.


Σε αυτο βεβαια πρεπει και η μητρικη εταιρεια να παιρνει αποφαση σθεναρη και να καλυπτει το γενικοτερο κοστος (οχι μονο τα ανταλλακτικα και το service) της εξυπηρετησης του πελατη παγκοσμιως.
 
Προσωπικά αντιλαμβάνομαι αυτό που έγραψε ο Kosh παραπάνω ότι λόγω ανοίγματος των συνόρων και της έκρηξης του e-commerce ο εκάστοτε αντιπρόσωπος μπορεί να μην αντέχει να σηκώσει το βάρος επιστροφών, επισκευών, εγγυήσεων κλπ που του σκάνε - και το αντιλαμβάνομαι και το κατανοώ αλλά για μένα το πιο σημαντικό απ'ολα είναι ο τρόπος και η διάθεση να εξυπηρετήσεις τον πελάτη.

Το amazon έφτασε να γίνει η Νο1 εταιρεία του κόσμου ακριβώς λόγω της εμμονής που έχει με την εξυπηρέτηση πελατών - προσωπικά είμαι πελάτης τους από το 2006 και ποτέ δεν έχω αισθανθεί ότι βγήκα ριγμένος στην οποιανδήποτε συναλλαγή και μετέπειτα επικοινωνία είχα μαζί τους.



Ειναι αλλα τα νουμερα φιλε waroo. Δεν μπορουμε τωρα να συγκρινουμε την Amazon οχι με την Ελληνικη Sigma ουτε καν με την Ιαπωνικη και την Αμερικανικη Sigma που εχουν γινει πλεον κολοσσοι.

Aν ειχαν τετοιες βλεψεις θα τους αγοραζαν σε ενα πρωινο.

Εγω ειμαι της αποψης παντα να παιρνω απο Ελλαδα αν η τιμη τους ειναι ανταγωνιστικη. Αν δεν ειναι τους το ζηταω οχι πιο φθηνα (ποτε) απλα τους ζηταω αν μπορουν να ματσαρουν την τιμη που βρισκω εξω.

Αν ομως παρω κατι απεξω γιατι η διαφορα τιμης ηταν χαοτικη και το κερδος για εμενα μεγαλο δεν θα πρεσαρω τον εδω αντιπροσωπο να με εξυπηρετησει με δικα του εξοδα απολαμβανοντας τα προνομια της παγκοσμιας εγγυησης ειδικα αν δειχνει οτι δεν το κανει αυτο. (οπως δεν το εκανες και εσυ και εισουν διακριτικος ).

Δεν ειμουν εμπορος ποτε μου αλλα ξερω πολλους και σεβομαι τον τροπο που προσπαθουν να επιβιωσουν αυτοι και η επιχειρηση τους. Αν ειναι "φαρμακεια" οπως λεγαμε πριν κατι μερες για τον Σκιαδοπουλο δεν πλησιαζω αναγκαστικα. Δεν θα αγορασω ομως κατι που πουλαει αυτος και μετα θα παω να του κανω τον εξυπνο απαιτωντας να με εξυπηρετησει.



Ντρεπομαι να το κανω πως το λενε, το θεωρω ξεφτιλα.