Προβληματικά pixel και αμυχή πάνελ σε Samsung 64E8000

Re: Samsung PS E8000 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Το doa νομιζω ισχυει σε μερικα καταστηματα αν δεν εχεις ανοιξει καθολου τη συσκευη και θες να την αλλαξεις στις μερες που γραφουνε.Υστερα παλι αν το προβλημα ειναι μεσα στις ημερες του doa και καλεσεις τεχνικο απο samsung τοτε δεν γινεται επισκευη(ακομη κι αν παιρνει)αλλα αντικατασταση.Αν περασει το doa και μπορει να επισκευαστει η tv τοτε δεν μπορεις να απαιτησεις αντικατασταση θα πρεπει να επισκευαστει.Ετσι νομιζω λειτουργει φιλε οποτε αν ειναι να καλεσεις τεχνικο καντο πριν ληξει το doa.Τα pixel παντως στο ξαναγραφω η samsung δικαιολογει μεχρι 7,απο εκει και πανω θεωρειται προβλημα γι' αυτους και σου κανουν αντικατασταση.Εγω παντως που ειχα παρε δωσε με την samsung ηταν αψογοι

(Συγνωμη jl δεν υπηρχε το μηνυμα σου οταν μπηκα στο thread γι αυτο και εγραψα,ας μετεφερθει και το δικο μου τοτε)
 
Last edited:
Re: Samsung PS E8000 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Λοιπόν ξαναμίλησα με tsampas και μου είπε ότι δεν ξέρει αν το DOA ισχύει για τηλεοράσεις! LOL! Kι ότι δεν βάζει οδηγό να έρθει να την παρει! Αν θέλω λέει να του την πάω εγώ, να δουν ότι έχει πρόβλημα να την κρατήσουν εκεί (να μείνω χωρίς τηλεόραση δηλαδή χρονιάρες μέρες), να μιλήσουν με samsung, να τους παραγγείλουν ένα κομμάτι και αυτό να έρθει μετά τις 10 Γενάρη διότι έχουν κλείσει στην samsung για απογραφές κλπ! Η 2η λύση είναι να μιλήσω με samsung να έρθει τεχνικός να την δει, να αποφανθεί για την βλάβη και είτε να γίνει αντικατάσταση είτε επισκευή!

Απαράδεκτα όλα! Δεν εφαρμόζουν DOA γιατί δεν έχουν τενικούς δηλαδή; Πλάκα κάνουμε; Εγώ φταίω να βάλω δικηγόρο να τους σκίσει; Τί προτείνετε;

Εγώ προτείνω να εξετάσεις τα ακόλουθα:

α) Να κρατήσεις την τηλεόραση ως έχει, αν δεν φαίνεται το πρόβλημα από την θέση θέασης.
β) Να μιλήσεις (ήρεμα) με δικηγόρο, σχετικά με το τι είναι εφικτό. DOA για την νομοθεσία δεν υπάρχει, παρά μόνο για αγορές από απόσταση (όπου οι περισσότεροι απαιτούν να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία). Ο 3043/2002 προβλέπει ότι το πράγμα πρέπει να παραδοθεί χωρίς ελαττώματα, και δίνει διορία 6 μηνών που οτιδήποτε εμφανιστεί, τεκμαίρεται ότι υπήρχε στην παράδοση. Αυτά ισχύουν όμως για το κατάστημα αγοράς. Αν δεχθείς οτιδήποτε από σάμσουνγκ, σημαίνει ότι συμφώνησες σε επισκευή. Και για αυτό φυσικά σε σπρώχνει εκεί το κατάστημα. Βέβαια αυτά τα έχεις ξανά περάσει, με την πανασόνικ (πάλι μέσω εγγύησης έγινε ότι έγινε, όχι μέσω καταστήματος).
 
Λοιπόν ξαναμίλησα με tsampas και μου είπε ότι δεν ξέρει αν το DOA ισχύει για τηλεοράσεις! LOL! Kι ότι δεν βάζει οδηγό να έρθει να την παρει! Αν θέλω λέει να του την πάω εγώ, να δουν ότι έχει πρόβλημα να την κρατήσουν εκεί (να μείνω χωρίς τηλεόραση δηλαδή χρονιάρες μέρες), να μιλήσουν με samsung, να τους παραγγείλουν ένα κομμάτι και αυτό να έρθει μετά τις 10 Γενάρη διότι έχουν κλείσει στην samsung για απογραφές κλπ! Η 2η λύση είναι να μιλήσω με samsung να έρθει τεχνικός να την δει, να αποφανθεί για την βλάβη και είτε να γίνει αντικατάσταση είτε επισκευή!

Απαράδεκτα όλα! Δεν εφαρμόζουν DOA γιατί δεν έχουν τενικούς δηλαδή; Πλάκα κάνουμε; Εγώ φταίω να βάλω δικηγόρο να τους σκίσει; Τί προτείνετε;
Οπως φαίνεται ειτε την πας στο μαγαζι ειτε περιμενεις τον τεχνικο να ρθει στο σπίτι σου το θεμα ειναι πως την απόφαση για επισκευή η αντίκατάσταση θα την πάρει η Samsung και οχι το μαγαζι.
 
Το doa νομιζω ισχυει σε μερικα καταστηματα αν δεν εχεις ανοιξει καθολου τη συσκευη και θες να την αλλαξεις στις μερες που γραφουνε.Υστερα παλι αν το προβλημα ειναι μεσα στις ημερες του doa και καλεσεις τεχνικο απο samsung τοτε δεν γινεται επισκευη(ακομη κι αν παιρνει)αλλα αντικατασταση.Αν περασει το doa και μπορει να επισκευαστει η tv τοτε δεν μπορεις να απαιτησεις αντικατασταση θα πρεπει να επισκευαστει.Ετσι νομιζω λειτουργει φιλε οποτε αν ειναι να καλεσεις τεχνικο καντο πριν ληξει το doa.Τα pixel παντως στο ξαναγραφω η samsung δικαιολογει μεχρι 7,απο εκει και πανω θεωρειται προβλημα γι' αυτους και σου κανουν αντικατασταση.Εγω παντως που ειχα παρε δωσε με την samsung ηταν αψογοι

(Συγνωμη jl δεν υπηρχε το μηνυμα σου οταν μπηκα στο thread γι αυτο και εγραψα,ας μετεφερθει και το δικο μου τοτε)

Οκ αλλα το doa πιανει την μερα που παιρνεις τηλεφωνο και κλεινεις ραντεβου ή οταν ερθει ο τεχνικος. Γιατι αν εσυ εχεις παρει πχ την 2η μερα τηλεφωνο κι αυτοι καθυστερησουν κι ερθουν την 20η τί doa θα εχω;
 
Εδώ φαίνεται ένα παράδειγμα DOA. Μεταξύ των άλλων υπάρχει και χρονικός περιορισμός από την ημ/νία αγοράς.
Η νομοθεσία αναφέρει υποχρέωση του πωλητή για αποκατάσταση της βλάβης, σε αντικατάσταση υποχρεούται αν δεν επισκευάζεται αλλά δεν χάνεται τίποτα να τη ζητήσετε.
Για το service της SAMSUNG έχω πολύ καλή άποψη έξ ιδίων. Είχα αγοράσει από το ΠΛΑΙΣΙΟ μια τηλεόραση/μόνιτορ με εγγύηση 3 ετών. Πολύ πρόσφατα, ενώ είχαν περάσει τά 2 από τα 3 χρόνια, έβγαλε μια πράσινη κάθετη μόνιμη γραμμή, αποτάνθηκα στο ΠΛΑΙΣΙΟ και με παραπέμψανε στο service της SAMSUNG, με το οποίο τηλεφωνικά συννενοήθηκα και αφού συσκεύασα την οθόνη, στείλανε cοurrier με δική τους χρέωση, την επισκεύασαν και πάλι με courrier μου την στείλανε σπίτι, όλα δωρεάν.
 
Re: Απάντηση: Προβληματικά pixel και αμυχή πάνελ σε Samsung 64E8000

Εδώ φαίνεται ένα παράδειγμα DOA. Μεταξύ των άλλων υπάρχει και χρονικός περιορισμός από την ημ/νία αγοράς.
Η νομοθεσία αναφέρει υποχρέωση του πωλητή για αποκατάσταση της βλάβης, σε αντικατάσταση υποχρεούται αν δεν επισκευάζεται αλλά δεν χάνεται τίποτα να τη ζητήσετε.
Για το service της SAMSUNG έχω πολύ καλή άποψη έξ ιδίων. Είχα αγοράσει από το ΠΛΑΙΣΙΟ μια τηλεόραση/μόνιτορ με εγγύηση 3 ετών. Πολύ πρόσφατα, ενώ είχαν περάσει τά 2 από τα 3 χρόνια, έβγαλε μια πράσινη κάθετη μόνιμη γραμμή, αποτάνθηκα στο ΠΛΑΙΣΙΟ και με παραπέμψανε στο service της SAMSUNG, με το οποίο τηλεφωνικά συννενοήθηκα και αφού συσκεύασα την οθόνη, στείλανε cοurrier με δική τους χρέωση, την επισκεύασαν και πάλι με courrier μου την στείλανε σπίτι, όλα δωρεάν.

Η νομοθεσία είναι σαφής (3043/2002). Αν αγοράσεις από το e-shop και δεν δεχθεί το δικό του "DOA", δεν μπορείς να ζητήσεις τίποτα πέρα από τις καλύψεις του 3043/2002. Και ο νόμος μιλά ξεκάθαρα για επιλογή του αγοραστή στο τι θα γίνει, όχι του καταστήματος. Ο εισαγωγέας δεν εμπλέκεται πουθενά.
Δεν αναφέρει η νομοθεσία για υποχρέωση αποκατάσταση της βλάβης, με όποιο τρόπο θέλει το κατάστημα. Ίσως για την παροχή εγγύησης να το λέει, αλλά είναι διαφορετική περίπτωση αυτή που συζητάμε.
 
Re: Απάντηση: Προβληματικά pixel και αμυχή πάνελ σε Samsung 64E8000

Η νομοθεσία είναι σαφής (3043/2002). Αν αγοράσεις από το e-shop και δεν δεχθεί το δικό του "DOA", δεν μπορείς να ζητήσεις τίποτα πέρα από τις καλύψεις του 3043/2002. Και ο νόμος μιλά ξεκάθαρα για επιλογή του αγοραστή στο τι θα γίνει, όχι του καταστήματος. Ο εισαγωγέας δεν εμπλέκεται πουθενά.
Δεν αναφέρει η νομοθεσία για υποχρέωση αποκατάσταση της βλάβης, με όποιο τρόπο θέλει το κατάστημα. Ίσως για την παροχή εγγύησης να το λέει, αλλά είναι διαφορετική περίπτωση αυτή που συζητάμε.

Ναι αλλά εμένα ο tsampas δεν μου κάνει αντικατάσταση ούτε επισκευή. Μου λέει να του πάω την τηλεόραση να την δουν και μετά να παραγγείλουν άλλη, αν χρειαζεται αντικατασταση. Τί doa είναι αυτό;
 
Του φθηνότερου καταστήματος του skroutz...
Εγώ είχα αγοράσει ανάλογα, και το κατάστημα δεν έκανε και τίποτα σημαντικό. Για αυτό μου πήρε 2,5 μήνες για να βγάλω άκρη (και στο μεταξύ έτρεχε και καταγγελία στην γραμματεία προστασίας καταναλωτή - άλλη πληγή και αυτή, κάνουν μήνες να δουν μια καταγγελία).
 
Οκ αλλα το doa πιανει την μερα που παιρνεις τηλεφωνο και κλεινεις ραντεβου ή οταν ερθει ο τεχνικος. Γιατι αν εσυ εχεις παρει πχ την 2η μερα τηλεφωνο κι αυτοι καθυστερησουν κι ερθουν την 20η τί doa θα εχω;

Οταν παιρνεις τηλεφωνο και κλεινεις ραντεβου φυσικα.Ασε που οταν ερθει σπιτι σου ο τεχνικος φωτογραφιζει εκτος απ την tv και την κουτα(καποιον αριθμο που εχει πανω δεν θυμαμαι)αλλα και την αποδειξη αγορας απ το καταστημα.Για μενα προχωρα κατευθειαν με το service να ξεμπερδευεις κλεισε ραντεβου και ασε τον δικηγορο για μετα αν δεν βγαλεις ακρη.Παντως νομιζω οτι βρισκεσαι σε μειονεκτικη θεση γιατι αν ειναι χτυπημα το ενα απ δυο σημαδακια τοτε μπορουν να ισχυριστουν οτι το εκανες εσυ μιας και παρελαβες την μερα που στη φερανε χωρις προβλημα και αν ειναι pixelakia προβληματικα και τα δυο παλι εχεις θεμα γιατι θα σου πουνε απ το service οτι μεχρι 7 pixel δικαιολογει η samsung.Κι αν τους ρωτησεις που το γραφει αυτο θα σου πουνε οτι αυτη ειναι η 'πολιτικη' της εταιριας.Παντως και για επισκευη να παει αλλαγη panel θα γινει δεν νομιζω οτι επισκευαζονται τα pixel οποτε παλι καινουρια tv θα εχεις.Μην αγχωνεσαι και προχωρα με το service,το μονο σπαστικο σε ολα αυτα ειναι οτι μενεις τοσο καιρο χωρις tv
 
Και για πόσο καιρο χωρις tv μιλαμε στην επισκευή; Αν δεν συμφερει την κραταω κι ετσι στην τελικη...

Δεν ξερω τί να κάνω...
 
Αφου βρε σε ενοχλεί με τα θεματα που έχει ,πως λες να μεινει ως εχει;
Ειναι προτιμώτερο να μεινεις λιγες μερες χωρίς τηλεόραση παρα για παντα με αυτα που σε ενοχλούν.
 
Χαρά στα κουράγια σου βρε POLAKIS, μετά την περιπέτειά σου με την VT50. Πάντως αυτός ο έρωτας με τις PLASMA, είναι σαν την ΕΛΛΑΔΑΡΑ μας... ΟΣΟ ΜΑΣ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΜΑΣ ΠΟΡΩΝΕΙΣ !!! Άσχετο, άλλα είχες ανοίξει και thread που ρώταγες γνώμες... . Όπως και να´ χει, τη σήμερον με την κρίση που έχουμε, δεν είναι για να κάνει κάνεις το κορόϊδο, με τα ωραία του λεφτά...
 
παρε σαμσουνκ στο 800κατι .Θα στειλουν μηνυμα στο τοπικο σερβις και πες το τοπικο σερβις να βγαλει φωτο και την συσκευη να στην αφησει σπιτι.Πες του μαζι με τις φωτο να γραψει οτι θελεις αντικατασταση.Το email του θα το στειλει στην service one k.Σιδερης και απο εκει το προωθουν στη samsung οπου θα παρεις αντικατασταση.

To δυσκολο ειναι να βρεις πανελ χωρις ανεμοβλογια(καμμενα πιξελ).Ετοιμασου να ανοιξεις καμια πενταδα ε8000
 
Last edited by a moderator:
Αφου βρε σε ενοχλεί με τα θεματα που έχει ,πως λες να μεινει ως εχει;
Ειναι προτιμώτερο να μεινεις λιγες μερες χωρίς τηλεόραση παρα για παντα με αυτα που σε ενοχλούν.

Συμφωνω στα παραπανω.Το ποσο θα μεινεις χωρις tv ειναι σχετικο.Μπορει μια βδομαδα μπορει και τρεις,σημασια εχει να το δει το service σαν προβλημα!Απο κει και περα αν δεχθουν αντικατασταση και υπαρχει διαθεσιμη στο καταστημα που την πηρες ολα θα γινουν πολυ πιο γρηγορα απο την περιπτωση της επισκευης.Δυστυχως ειναι και ψυχολογικο,αν την κρατησεις το μυαλο σου αντι να ειναι σ'αυτο που βλεπεις και να το χαιρεσαι θα ειναι κολημενο στο προβλημα.Φυσικα κι εγω το ιδιο θα παθαινα.Ασε που μ'επιασε κι εμενα ενα αγχος τωρα μιας και θα την παρω κι εγω σε λιγες μερες..
 
παρε σαμσουνκ στο 800κατι .Θα στειλουν μηνυμα στο τοπικο σερβις και πες το τοπικο σερβις να βγαλει φωτο και την συσκευη να στην αφησει σπιτι.Πες του μαζι με τις φωτο να γραψει οτι θελεις αντικατασταση.Το email του θα το στειλει στην service one k.Σιδερης και απο εκει το προωθουν στη samsung οπου θα παρεις αντικατασταση.

Ετσι κι αλλιως μεχρι να βγει το πορισμα απ τις φωτογραφιες την τηλεοραση δεν του την παιρνει το service.Αν ηταν να την παρουνε δεν θα εβγαζαν φωτογραφιες..και σε μενα ετσι εκαναν.Οταν με το καλο βγει αποφαση αντικαταστασης η samsung ενημερωνει το καταστημα που την πηρες κι οταν αυτοι σου φερουν την καινουρια παιρνουν επιτοπου και την παλια.Και κουτα να μην εχεις κανουνε σκαντζα με της καινουριας.Αυτη ειναι η διαδικασια,χωρις τηλεοραση θσ μεινεις μονο στη περιπτωση επισκευης και λογικο ειναι..
 
Ο tsampas μου ειπε οτι δεν εχει αλλο κομματι. Πρεπει να το παραγγειλει αν χρειαστει. Και φυσικα θα παει μετα τις γιορτες...
 
Ο tsampas μου ειπε οτι δεν εχει αλλο κομματι. Πρεπει να το παραγγειλει αν χρειαστει. Και φυσικα θα παει μετα τις γιορτες...

Αν ηταν να αγορασεις θα εβρισκε..αλλα για αντικατασταση ξεμειναμε..τελος παντων μπορει να'ναι κι ετσι.Δε πειραζει ρε polakis υπομονη,παρακαλα μονο να δεχθει η samsung το προβλημα.Εγω δυο μηνες τωρα σε 22αρι μονιτορ βλεπω απο τοτε που γυρισα πισω την 51e6500 και μεχρι να παρω την 64αρα
 
Θα με παρουν λέει απο το τοπικο samsung service εντος 2 εργασιμων για να κλεισουμε ραντεβου. Μπορω εγω οταν ερθει να απαιτησω αντικατασταση επειδη ειναι τηλεοραση μιας εβδομαδας;
 
Αν είναι οι ίδιοι με τα ψυγεία της σάμσουνγκ, είναι η service one, και δεν νομίζω αυτοί να κάνουν αντικαταστάσεις. Μόνο επισκευές.