velatis panos
AVClub Enthusiast
- 25 January 2011
- 1,292
Βεβαιως να το τονισουμε αυτο και πως ανεξαρτητα της ταλαιπωριας ( που για αυτό δεν φταίει ο αντιπρόσωπος ) σπανια βλεπουμε τετοια αντιμετώπιση.
Αλλαγη τεσσαρων τηλεορασεων και στο τέλος επιστροφη χρημματων ... αυτα δεν τα εχουμε συνηθησει απο ελληνες αντιπροσωπους
Δεν ρωτησες τον τεχνικο να σου πει;
μεσα σε 7 εργασιμες σιγουρα
Οχι το ξεχασα...
Και κατι αλλο. Το μωβ πιξελ που εχω στην samsung υπαρχει πιθανοτητα να το επαναφερω καπως;
Για να το επαναφερεις εσυ, δεν γνωριζω. Δυστυχως η πατροπαραδοτη μεθοδος της σφαλιαρας αμφιβαλλω αν πιανει σε πλασμα.
Αν ομως ειναι κολλημενο και οχι νεκρο, εχω διαβασει κατα καιρους, οτι αυτα ενιοτε επανακαμπτουν.
Αλλα αυτο ειναι το μικροτερο κατ'εμε. Αν εχει τρυπα το πανελ σου, το κολλημενο/νεκρο πιξελ θα πειραξει?
αλλα γιατι το σκεφτεσαι καν. Ο τεχνικος τι σου ειπε? Ειναι δυνατο να μην δεχτουν να αντικαταστησουν tv με
τρυπα στο πανελ? Δε νομιζω.
Φαντασου ομως οτι ειναι πολυ μικρη.Δεν φαινεται και δεν επηρεαζει το πανελ απο θεση θεασης. Ειναι υπαρκτη ομως...
Όταν κάποιος αγοράζει την ναυαρχίδα της Samsung στις πλάσμα λογικό είναι να μην περιμένει να δει χτυπήματα και μωβ πίξελ.
Καμία φορά απορώ τι quality control έχουν (αν έχουν) οι εταιρείες.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.