Project CARS Simulations Are Beautiful!

Αναλογικά είναι ,αλλα δεν έχουν προοδευτική αίσθηση ... όσο τα πατάς δηλ. δεν σκληραίνουν.
Αυτό το έλυσα με το mod που έβαλα παραπάνω , στο φρένο κυρίως , γιατί στο γκάζι δεν έχει τόση σημασία.
Αν θέλεις "πραγματική" αίσθηση στα πεταλια , πρέπει να πας ΠΟΛΥ ψηλά δυστυχώς ....

http://simpedals.com/simpedals/simpedals

http://www.perfectpedal.com



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Α, οσο περισσότερο (σε διαδρομή - όχι χρόνο) το πατάς δλδ, τόσο περισσότερο επιταχύνει / επιβραδύνει (ακριβώς όπως στο κανονικό αυτοκίνητο) αλλά απλώς χωρίς να σκληραίνει;

Ετσι κι αλλιως και στο κανονικό αυτοκίνητο το γκάζι δεν σκληραίνει, μόνο το φρένο.

Αν είναι ετσι, το θεμα είναι επισης είναι να εχουν σχετικά μεγάλη διαδρομή (αλλιώς δεν έχει νοημα η ''αναλογικότητα'')

ΥΓ Πες μου όταν περασει ο Τακης από εκει, να ερθω να δω με τη μια και το ρολοι και την τιμονιέρα :p
 
Και η G27 και η ΤΜ έχουν αναλογική λειτουργία. Μπορείς π.χ. να πηγαίνεις συνέχεια με το 70% του γκαζιού αν οδηγείς στη βροχή και η διαδρομή των πεντάλ είναι τέτοια που σου επιτρέπει να το κάνεις με αρκετά μεγάλη ακρίβεια.

Όσον αφορά τις πεταλιέρες που προσφέρουν την αίσθηση στο φρενάρισμα, δεν ξέρω πόσο κάνει αυτή που τεστάρει ο παχουλούτσικος παραπάνω, αλλά η Fanatec (παρόλο που έχει ακριβύνει απίστευτα τον τελευταίο καιρό,γιατί την τελευταία φορά την θυμάμαι κάτω από 300 , να μην πω 250 ) μάλλον είναι φθηνότερη.

Γιατί έχω την εντύπωση πως όλες οι τιμές των περιφερειακών που αφορούν driving games έχουν ανέβει κατακόρυφα τον τελευταίο χρόνο;
 
Γεια σας.
Τις τελευταίες ημερες επισκεπτομαι αυτο το forum λογω του ενδιαφεροντος μου για το Projectcars.
Eτσι λοιπον ειπα να 'νομιμοποιησω' την παρουσια μου, με την εγγραφη μου.
Η ενασχοληση μου με το playstation εχει να κανει αποκλειστικα με το Granturismo (και καποια WRC παλαιοτερα) απο το 1997.
Και αφου το GT6 εχει 'πεθανει' προ πολλου, ειπα .... να απολαυσω αυτο που δεν μπορω να αποφυγω.
Εχθες αγορασα το PS4 και καποια περιφερειακα, και βεβαια το Project cars (με την προοπτικη της ελευσης του GT7 καποια στιγμη στο .. μελλον).
Η πρωτη ημερα αναλωθηκε στην γνωριμια μου με το νεο περιβαλλον της κονσολας και του παιγνιδιου.
Ομως η χρηση του DS4, μου 'ξυπνησε' τα προβληματα που απεκτησα σε νεοτερη ηλικια στις αρθρωσεις των δακτυλων, και δεν επεμεινα περισσοτερο.
Τις επομενες ημερες θα παραγγειλω μια Τ300 RS απο το AMAZON, αφου εδω δεν υπαρχει τιποτα !
Θετικη πρωτη εντυπωση απο το παιγνιδι, μου εκανε το γεγονος οτι προκειται για ενα ... European game, σε αντιθεση με την σειρα Granturismo που θα ελεγα πως ειναι περισσοτερο ενα ... US/Japanese game.
Eπισης , θα ονομαζα το project cars ως ενα RWD game, αφου απο τα 66 αυτοκινητα που υπαρχουν σημερα, τα 60 ειναι RWD (4 ειναι 4WD και μονον 2 ειναι FWD) !
Η παρακατω λιστα που εφτιαξα, ισως βοηθησει στην σωστη επιλογη για καθε τυπο αγωνα.

MAKER MODEL DRIVETRAIN POWER P/W RATIO WEIGHT CATEGORY CLASS
SMS FORMULA A 2011 RWD 759 0,84 640 OPEN WHEEL FORMULA A
SMS FORMULA B 2011 RWD 617 1,22 750 OPEN WHEEL FORMULA B
SMS FORMULA C 2012 RWD 297 1,85 550 OPEN WHEEL FORMULA C
SMS FORMULA ROOKIE 2012 RWD 106 4,76 505 OPEN WHEEL FORMULA R
GULF FORMULA GULF 2013 RWD 186 2,47 460 OPEN WHEEL FORMULA GULF
LOTUS 49 COSWORTH 1967 RWD 416 1,48 615 OPEN WHEEL FORMULA FA
LOTUS 72D COSWORTH 1972 RWD 474 1,38 655 OPEN WHEEL FORMULA FB
LOTUS 78 COSWORTH 1977 RWD 460 1,41 648 OPEN WHEEL FORMULA FB
LOTUS 98T RENAULTTURBO 1986 RWD 900 0,69 620 OPEN WHEEL FORMULA FC
CAPER MONTEREY STOCKCAR 1990 RWD 650 2,58 1680 AMERICAN STOCK SERIES VINTAGE STOCK CARS
ASTON MARTIN RAPIDE S HYDROGEN HYBRID 2013 RWD 560 3,21 1795 GT GT 4
ASTON MARTIN V12 VANTAGE GT3 2013 RWD 520 2,46 1280 GT GT 3
ASTON MARTIN V8 VANTAGE GT4 2013 RWD 430 3,37 1450 GT GT 4
AUDI R8 LMS ULTRA 2013 RWD 520 2,44 1270 GT GT 3
BMW 320 TURBO GR.5 1978 RWD 400 2,15 860 GT GROUP 5
BMW M3 GT 2012 RWD 481 2,59 1245 GT GT 3
BMW M3 GT4 2012 RWD 416 3,59 1495 GT GT 4
BMW Z4 GT3 2012 RWD 484 2,57 1245 GT GT 3
FORD MUSTANG BOSS 302R1 2012 RWD 406 3,71 1506 GT GT 4
FORD MUSTANG COBRA TRANSAM 1997 RWD 633 2,01 1270 GT TRANS - AM
FORD ZAKSPEED CAPRI GR.5 1980 RWD 409 2,13 870 GT GROUP 5
GINETTA G40 JUNIOR 2013 RWD 104 8,65 900 GT GT 5
GINETTA G55 GT3 2013 RWD 525 2,29 1200 GT GT 3
GINETTA G55 GT4 2013 RWD 343 3,67 1260 GT GT 4
McLAREN 12C GT3 2012 RWD 496 2,61 1295 GT GT 3
MERCEDES SLS AMG GT3 2012 RWD 550 2,45 1350 GT GT 3
PAGANI ZONDA R 2011 RWD 733 1,62 1185 GT 1 X
RUF RGT-8 GT3 2014 RWD 505 2,45 1235 GT GT 3
BMW M3 E30 GR.A 1991 RWD 316 3,29 1040 TOURING GROUP A
FORD ESCORT MK1 RS1600 1972 RWD 190 4,55 865 TOURING HISTORIC TOURING CARS CLASS B
FORD SIERRA RS500 COSWORTH 1988 RWD 387 2,89 1120 TOURING GROUP A
MERCEDES 190E 2.5-16 EVOLUTION2 1991 RWD 320 3,31 1060 TOURING GROUP A
MERCEDES 300SEL 6.8 AMG 1971 RWD 421 1635 TOURING HISTORIC TOURING CARS CLASS B
RENAULT CLIO CUP 2014 FWD 219 5,30 1160 TOURING TC1
ALPINE A450 2014 RWD 462 1,95 900 PROTOTYPE LMP 2
AUDI R18 TDI 2011 RWD 612 1,47 900 PROTOTYPE LMP 1
CATERHAM SP/300.R 2012 RWD 312 2,00 625 PROTOTYPE PROTOTYPE 2
MAREK RP 219D LMP2 2014 RWD 444 2,03 900 PROTOTYPE LMP 2
MAREK RP 339H LMP1 2014 RWD 566 1,59 900 PROTOTYPE LMP 1
ORECA 03 NISSAN 2013 RWD 462 1,95 900 PROTOTYPE LMP 2
PALMER JAGUAR JP-LM 2012 RWD 262 2,79 730 PROTOTYPE PROTOTYPE 2
RWD P30 LMP1 2013 RWD 577 1,56 900 PROTOTYPE LMP 1
RWD P20 LMP2 2013 RWD 464 1,94 900 PROTOTYPE LMP 2
RADICAL SR3-RS 2011 RWD 258 2,42 625 PROTOTYPE PROTOTYPE 2
RADICAL SR8-RX 2011 RWD 422 1,73 730 PROTOTYPE PROTOTYPE 2
SMS 125 SHIFTER KART 2011 RWD 30 5,33 160 KART KART ONE
SMS 250 SUPERKART 2011 RWD 92 2,23 205 KART SUPER KART
ARIEL ATOM 300 SUPERCHARGED 2011 RWD 300 2,15 645 ROAD ROAD
ARIEL ATOM 500 V8 2011 RWD 430 1,47 630 ROAD ROAD
AUDI R8 V10 PLUS 2013 4WD 550 3,07 1691 ROAD ROAD
BAC MONO 2012 RWD 275 2,25 620 ROAD ROAD
BMW 1-SERIES M COUPE 2011 RWD 342 4,71 1610 ROAD ROAD
CATERHAM SEVEN CLASSIC 2011 RWD 105 5,76 605 ROAD ROAD
CATERHAM SUPERLIGHT R500 2011 RWD 261 2,28 596 ROAD ROAD
FORD FOCUS RS 2009 4WD 303 5,08 1540 ROAD ROAD
GUMPERT APOLLO S 2011 RWD 700 2,06 1445 ROAD ROAD
McLAREN 12C 2013 RWD 616 2,34 1440 ROAD ROAD
McLAREN P1 2014 RWD 906 1,63 1475 ROAD ROAD
MERCEDES A45 AMG 2013 4WD 360 4,54 1635 ROAD ROAD
MERCEDES SLS AMG 2011 RWD 574 2,82 1620 ROAD ROAD
MITSUBISHI LANCER EVO-X FQ400 2012 4WD 404 4,06 1640 ROAD ROAD
PAGANI HUAYRA 2014 RWD 720 1,99 1430 ROAD ROAD
RENAULT MEGANE RS.265 2011 FWD 267 5,54 1480 ROAD ROAD
RUF CTR3 2012 RWD 760 1,88 1425 ROAD ROAD
RUF RGT-8 2013 RWD 540 2,65 1430 ROAD ROAD
W MOTORS LYKAN HYPERSPORT 2014 RWD 770 1,82 1400 ROAD ROAD
 
Η αληθεια ειναι, πως στην πρωτοτυπη λιστα που εφτιαξα, τα παντα ειναι τακτοποιημενα σωστα σε στηλες, αλλα ...
βλεπετε ο 'δαιμων του ηλεκτρονικου τυπογραφειου' τα μετεφερε ... συνεπτυγμενα !
Η σειρα παντως των στοιχειων ειναι:
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, ΜΟΝΤΕΛΟ/ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, DRIVETRAIN, ΙΣΧΥΣ, ΣΧΕΣΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ/ΒΑΡΟΥΣ, ΒΑΡΟΣ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ και ΚΛΑΣΗ.

Sorry !
 
Καλημερα.

Δυο παρατηρησεις :

α) στην λιστα του post μου παραπανω, αναφερω το Ford Focus ως 4WD, και αυτο βεβαιως ειναι .. λαθος !
Ειναι FWD (front wheel drive) και ετσι η κατανομη ως προς την μεταδοση της κινησης ειναι : 60 RWD, 3 FWD, 3 4WD

β) αναφορικα με την κατανομη βαρους των αυτοκινητων (weight balance),
επειδη οταν δεν διευκρινιζεται αλλως, αναφερομεθα στην κατανομη βαρους εμπρος/πισω (F/R),
ο,τι δηλαδη ξεραμε και απο το granturismo 6,
σημειωνω πως στο project cars, τα νουμερα ειναι ... αναποδα !
Βεβαια οι πιο παρατηρητικοι απο εσας, θα το εχετε ηδη αντιληφθει.
Επειδη ομως ο παραγων αυτος εχει την σημασια του στο στησιμο των αυτοκινητων, ας το λαβουμε υπ'οψιν μας !
Παραδειγμα : Renault Clio cup weight balance : 36/64 (rear/front) !!!
Και μπορει να βγαζει ματι βεβαια οτι δεν θα μπορουσε να ειναι διαφορετικα, αλλα υπαρχουν και νεοι παικτες που μπορει να μην εχουν καλη γνωση των πραγματων.
 
Με την ελευση του Project cars, βλεπουμε πλεον ολο και περισσοτερες προτασεις που εχουν να κανουν με την πολυρυθμισιμοτητα του παιγνιδιου,
και που προσπαθουν να μας φωτισουν στο πολυπλοκο αυτο θεμα.
Μια ακομα προταση (tuning guide) βρηκα εδω ... https://www.youtube.com/channel/UCQOO_tq33R8701MNka1hcmQ
Δεν μας δινει βεβαιως συγκεκριμενες ρυθμισεις (πως θα μπορουσε αλλωστε .. )
αλλα περιγραφει και εξηγει με αρκετα σαφη τροπο, τι 'κανει' και πως επηρεαζει η ρυθμιση της καθε παραμετρου που συνανταμε στο παιγνιδι,
την συμπεριφορα του αυτοκινητου μας.
Ειναι 11 (πενταλεπτα περιπου) video, απο το Part 1 εως το Part 3D (σε Αγγλικη γλωσσα).
 
Επειδη τα ελαστικα των αυτοκινητων της κατηγοριας ROAD ειναι λιγο ... μπερδεμενα,
η λιστα ανα εταιρεια ελαστικων, εχει ως εξης:

ΕΛΑΣΤΙΚΑ YIRO / ΓΟΜΕΣ: R.LIGHT, ALL SEASON
ARIEL ATOM 300
ARIEL ATOM 500
CATERHAM 7 CLASSIC
CATERHAM SUPER LIGHT R500

ΕΛΑΣΤΙΚΑ FARETTI / ΓΟΜΕΣ: UHP SUMMER, EXTREME SUMMER, TRACK
AUDI R8
GUMPERT APOLLO S
RUF CTR 3
RUF RGT 8
W MOTORS LYKAN HYPERSPORT
MERCEDES BENZ SLS AMG

ΕΛΑΣΤΙΚΑ KUMHO / ΓΟΜΕΣ: V70a PRIME, V70a SUPERSOFT
BAC Mono

ΕΛΑΣΤΙΚΑ MASKULIN / ΓΟΜΕΣ: UHP SUMMER, XR SUMMER, TRACK
BMW 1 SERIES
FORD FOCUS RS
MERCEDES BENZ A45
MITSUBISHI LANCER EVO X
RENAULT MEGANE RS

ΕΛΑΣΤΙΚΑ PIRELLI / ΓΟΜΕΣ: P ZERO, P ZERO CORSA, P ZERO TROFEO
MCLAREN 12C
MCLAREN P1
PAGANI HUAYRA
 
tyre%20elements%20%20_zpse4zvxcjc.png
[/URL][/IMG]

Μηπως καποιος γνωριζει,
τι σημαινουν οι αριθμοι που εμφανιζονται στην εικονα ?
(εκτος της θερμοκρασιας των ελαστικων και των φρενων)
 
ερχεται συντομα το patch για το project cars και διορθωνει πολλα απο τα Bug...
http://forum.projectcarsgame.com/sh...g-Patch-1-4-Release-notes&p=960164#post960164

Mε BOLD τα πιο σημαντικα για μενα ...

Project CARS –Patch 1.4 – Release Notes

General
* Pagani Monza Clubday invitational event - No longer causes the game to crash when using a specific livery on the Pagani Huayra.
* PC - Fixed an issue that would cause the game to crash while watching saved replays, when shared memory is enabled.
* PS4 - Anisotropic filtering has been increased to help reduce blurry textures.
* PS4 - Temporal anti-aliasing has been further optimized. This reduces the ghosting effect and additionaly gives the player full control via a slider to tweak the resulting image according to personal preference.

Performance improvements
* Xbox One - Various performance optimizations, adding up to an average of 5-6% performance improvement. This results in an overall smoother experience.
* PS4 - All shaders have been rebuilt using new shader compiler, giving a significant performance boost in some areas.
* PS4 - CPU performance gains due to new more aggressive code optimisations.

Physics & AI
* The AI loss of grip that results from tyre degradation as a result of wear is now more noticeable.
* The AI will now show much more realistic grip loss when running on slick tyres in the rain.
* First pass improvements on various tracks to enhance the AI performance and ability (Azure Circuit, Donington GP, Watkins Glen, Bathurst, Nordschliefe)

Pitting, tuning, setups
* Fixed an issue where certain street cars would pit for tyre change during rain when they already had the correct tyres fitted.
* Fixed an issue where custom vehicle setups were lost when progressing through sessions.
* Improved the system used to select the most appropriate tyres based on current and predicted weather conditions.
* Ensure that the AI always pit when they need to change tyres based on the weather conditions.
* The Default strategy will now correctly show the tyres that will be fitted on the player vehicle during a pit stop.
* The pit stop routine will no longer start during online races until the player closes the pit stop menu. This ensures that the player has enough time to select or configure an appropriate set of actions before the pit crew start working on the car.
* Tyre pressures will now be correctly set when the player changes to a new set of tyres.
* The currently-active Pit strategy will now remain in action when advancing through race sessions.

Online
* Fixed an issue where the player was sometimes given a large time penalty when exiting the pit lane.
* Fixed an issue where the remaining session time displayed an incorrect value in the Tuning screen.
* Fixed an issue that at times would prevent a player from entering a race, after joining a second online lobby.
* Fixed and issue where the Track Location popup would at times appear on some screens.
* PS4 – The lobby browser now displays random lobbies instead of always the oldest lobbies.
* PS4 – Fixed an issue where network features could not be used after resuming from rest mode.
* PC - The lobby browser now automatically extends the search distance for lobbies when not enough of them are found using the default filter. Lobbies that are hosted further away (and therefore have potentially worse latency to all peers) appear at the bottom of the browser, and are colour coded with yellow or orange icons do indicate the quality of the connection.
* PC - The session host now regularly sets the current timestamp into a session attribute, so that sessions with too old timestamps are not displayed in the browser. This prevents stale sessions with no active host from appearing in the session browser.
* PC - When joining a session, the client now attempts to request the member details multiple times before giving up. This helps to improve the success rate of joining online sessions.
* Xbox One – Fixed an issue where matchmaking was not filtering the race length correctly.

Controls – All platforms
* Fixed pedals and triggers that vibrates during replays.
* Fixed an issue that causes the wheel centring spring to be active during driving.
* Improved force feedback strength and tweaked the default force feedback parameters for all supported wheels based on community feedback.
* Further enhancements to the steering feeling – Improved blending between the tyre force spring and the steering lock spring.

* Improved behaviour of the wheel force springs while navigating the menu system.

Controls – PS4
* Fixed an issue where the player got stuck on the career screen when entering driver name using a wheel controller.
* Improved the support implementation of several older Fanatec wheels, such as the GT2, GT3, and CSR.
* Fixed the Fanatec CSS so that it works correctly in sequential mode.
* Fixed the Fanatec CSP pedals to save the calibration correctly if player calibrated only pedals.
* Fixed the Fanatec CSP ABS rumble.
* Fixed the Fanatec CSW handbrake.
* Game Pad - Tilt Control support implemented to allow controller tilt to be used to control the vehicles.

Vehicles
* Adjusted handbrake strength on vehicles which are equipped with handbrakes.
Fixed an issue where the rain wipers’ state did not reset correctly when restarting a session.
Fixed an issue where light glows from a vehicle behind the player would sometimes appear in front of the player.
* Fixed fuel pressure gauge calibration in several cars.
* Fixed an issue where a white border would at times appear around the brake light glow of certain cars.
* Ford Mk.IV – Improved the collision model to prevent vehicles wedging in under other vehicles.
* Formula Gulf, Gumper Apollo, Formula Rookie - Fixed and issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries.
* Lykan Hypersport -Statistics updated to latest manufacturer specification.
* Lotus 72D - Improved handing characteristics, exposed bump stops to be adjustable in the vehicle setup, reduced cold sensitivities of the slick tyres, adjusted the AI speed, wear and rain tires to match the player’s experience.
* Karts - Reworked the Karts optimization to help address performance drops with a lot of Karts on track.
* McLaren 12C GT3 - Adjusted the vehicle pose to more closely match the real car.
* BMW M3 GT4 – Improved the accuracy of the levels at which the oil and water temperature warning lights will activate.
* Ford Escort RS1600 - Improved the collision and wheel contact model to prevent climbing over other cars in collisions.
* 250cc Superkart – Improved the default setup to address controller issues on higher speed tracks, and improved the AI handling.
* Lotus 49 – Improved the AI handling of the vehicle in corners and in close racing.
* Pagani Huayra - Reduced fuel consumption to around 3mpg in hard track use, and improved cooling to prevent engine overheating.

Tracks
* Bathurst – Removed cones in the pit lane that was causing cars to get stuck.
* Watkins Glen – Fixed a number of accuracy issues around the track.
* Lemans 24h – Improved the race line at a few corners to keep the LMP cars off the curbs as this was causing the cars to lean over on two wheels.
* Silverstone National – Vehicle grid placement reworked to more closely align with the painted start boxes.
* Hockenheim (various layouts) – Reworked the wet weather reflection mapping to address incorrect object reflections.
* Willow Springs – Fixed an issue where the vehicle could drive through the barriers when exiting the pits.

GUI
* Driver Network Profile - Visual tidy up to improve usability.
* Fixed an issue where very thin lines would not always appear.
* Added support for better info display on the Community Events page.
* Fixed the issue where HUD customization was not saved on exiting a session.
* Fixed an issue where the Potential Lap time display on the Lap Info board would be inconsistent with the sector times being displayed.
* Monitor/Spectate mode - Fixed an issue where the vehicle being viewed would automatically reset to the player’s vehicle on leaving the monitor screen.
 
Ενα DLC ( car pack #1 ) ειναι διαθεσιμο απο σημερα για το Project Cars.
Εχει τιτλο ... 'Racing Icons Car Pack' και κοστιζει 3,49 .
Περιλαμβανει τα παρακατω 5 αυτοκινητα :

2013 Bentley Continental GT GT3
2003 Bentley Speed8 LMGTP
1997 McLaren F1 GTR Longtail
1999 BMW LMR V12
1998 Mercedes-Benz CLK-LM